Olen jonkinlainen jääkiekon suurkuluttaja, tässäkin kuussa tulee n. 22 ottelua seurattua. Kävin eilen Hervannan jäähallissa missä kyseisen seuran ja joukkuueen pelaajilla oli keskenäinen peli. Peli oli mukavaa ja tilanteet vaihtelivat. Ottelu päättyi tasan 3 - 3.
Se mikä sai minut kirjoittamaan on se mitä tapahtui sen jälkeen kun summeri oli päättänyt ko. ottelun. Yksi valkoisen joukkuueen pelaaja tuli mustan joukkueen maalivahdille jotain sanomaan ja apuun tuli 2 muuta mustan joukkueen pelaajaa. Sanailut sanailtiin ja mentiin kättelemään niin silloin alettiin lyömään nyrkein. Sitä riitti jonkin aikaa ja kun tuomarit olivat saaneet riitapukarit erilleen niin hetken kuluttua tilanne jatkui. Tilanteen aikana joukkueiden vaihtoaitioista poistuneet, ilmeisesti valmentajat tai jotkut muut joukkuueen henkilöt vain totesivat " Näinhän se on että jääkiekko herättää tunteita".
Kysyisinkin että tähänkö Ilveksen piirissä pyritään että kymmenen vanhat pojat tappelevat pelin jälkeen eivätkä ohjaajat tee mitään muuta kuin naureskelevat tilanteelle.
Ilves Dallas E-97
1
860
Vastaukset
- yuy
no joo.... mitäs rupesivat tappelee... ja jos toimihenkilöt olisivat menneet väliin... olisi luultavasti syntynyt uusi tappelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178