Olen suorastaan huvittunut,kun seuraa tuota liikennettä esim.Turussa ja lähikaupungeissa.
Ihmisillä on mitä hienoimpia autoja turbomoottoreineen, mutta silti ollaan värisokeita.
Päin punaisia kyllä mennään, mutta odottakaas vaan kun palaa vihreä. Autoa ei saada liikkeelle, ennenkuin vihreä valo palanut ainakin 5 sekuntia.
Ja 40 rajoitusalueella mennään aina 50, 60 rajoitusalueella pakko mennä 50 tai 40..
70 alueella aina 80 tai jopa 100!
Siis mikä näitä ihmisiä täälläpäin vaivaa??
Kun saisi ajaa,ei ajeta, mutta kun ei saisi ajaa, kaahataan hullun lailla!
Huh..Huh..
Mikä meitä vaivaa??
6
272
Vastaukset
Mikä meihin muutenkin niin vittumaisiin suomalaisiin menee muun lisäksi vielä liikenteessäkin?
- tie 51 Kirkkonummella
täällä ajetaan 68-72km/h 80 alueella mutta annaskun motari alkaa Espon puolella silloin samat autot ajaa 150km/h 100 alueella.
Samoin KehäIII Espoossa, Mankissa on pieni matka 60km/h mutta kukaan ei huomaa 80km/h merkki vaan nää idiootit ajaa Muuralaan asti 60km/h. Sitten alkaa nelikaistainen tie ja samat autot ajavat 100km/h vaikka on 80 tie. - mitä turhia kiihkoilet
Rauhoitu vähän! Jos toisten autot ärsyttää tehoineen ja merkkeineen niin katso peiliin.
Mestariajajana voit itse hykerellä tyytyväisenä omaa erinomaisuuttasi ja pistää pykälän ajoissa silmään jotta pääset heti liikkeelle vaatimaattomallakin koslallasi. Toiset vain eivät osaa vaikka niillä onkin paremmat autot. Sekunti sinne tänne minutien seisomisen jälkeen ei merkkaa kuitenkaan yhtään mitään.- -Ginason-
näihin liikennevaloissa uinuviin :D
- Outo kummeksuja
Jos esmes tullaan ohitustielle Piikkiön suunnasta niin satasen raikka alkaa jo hyvin ennen kuin tie muuttuu nelikaistaiseksi. Silti 99% porukasta jurnuttaa 80 km/h. Sama jengi joka justiinsa ajoi työmaan läpi 60-70 km/h vaikka raikka on 50.
Monesti kyllä ihmettelen, että mikä piru siinä on, että kaupungissa vedetään jatkuvaa ylinopeutta koulujen ja bussipysäkkien ohi. Pikatiellä vauhti pysää vaikka lääniä olisi eikä tarvi välittää lapsista, valoista ja muusta tauhkasta, jota kaupungissa pitää silmä kovana vahdata.- sujuvuutta
Jotenkin tuntuu siltä, että melkoinen osa kuljettajista ei tiedä, mikä on kulloinenkin nopeusrajoitus, vaan ajelee rajoituksesta riippumatta taajamissa 50 km/h mittarinopeutta ja taajamien ulkopuolella 90 km/h mittarinopeutta. Poikkeuksen muodostavat ohituskaistateiden ohituskaistaosuudet, joilla nämä sitten innostuvat nostamaan nopeutensa 110 kilometriin tunnissa estäen tällöin rajoitusten mukaiset ohitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612