IL-lukijat: Vanhasen ja Korhosen aika erota
27.10.2008 13:22
Iltalehden lukijoiden mielestä keskustan johtajien olisi syytä erota.
Lue myös
IL-lukijat: Vanhasen ja Korhosen aika erota
Keskustan media näkee eri tavoin
Keskustan tappioon alettiin etsiä syyllisiä
Keskustan vaalitappio puhuttaa Iltalehden lukijoita. Iltapäivällä kello yhden aikoihin 81 prosenttia lehden kyselyyn vastanneista reilusta 8 000 hengestä oli sitä mieltä että Jarmo Korhosen olisi aika erota.
67 prosenttia Vanhasta koskevaan kyselyyn vastanneista katsoi, että Vanhasen pitäisi luopua vallasta. Vastaajia oli reilut 6 600.
Keskustelupalstalla Vanhasta moititaan muun muassa ylimielisyyden huipentumaksi, ja puoluetta kritisoidaan maaseudun unohtamisesta. Keskustan suosion laskua yritettiin vieritellä myös Tanja Karpelan ja hänen ympärillään pyörineen mediajulkisuuden piikkiin.
Toisaalta keskustelijat muistuttavat myös, ettei keskusta ole ainoa vaaleissa takkiinsa ottanut puolue. Keskustelupalstalle peräänkuulutetaankin jo myös SDP:n Jutta Urpilaisen eroa.
Pakkaa laukkusi Matti!
11
398
Vastaukset
- ky-ky-kyllä se tästä
u--unohtuu.
Y-y-yleensä ma-ma-maanvi-vi-viljelijät ä-ä-ä-äänestävät pu-pu-pu-pu-puolueuskol-lilili-sesti.
O-o-o-olenko y-y-limielinen t-t-tö-tö-tönkkö ja s-s-sönkkö ?- eri-mies
Matti oli suurin syy kepun tappioon. Toinen syy oli Korhonen, joka olisi pitänyt vaihtaa "Ruokolahden mieheen", koska tyrkyllä oli. Kernaasti olisin nähnyt kepun kokkareiden paikalla. No en ole kokoomuksenkaan vihollinen, sillä jos Sari olisi ehdokkaana Presidentin vaaleissa, äänestäisin ensimmäisen kerran kokoomusta. Hänet äänestäisin vaikka tsaarittareksi, jos sellaiseta pitäisi äänestää. ;=))
- tarkoita???
eri-mies kirjoitti:
Matti oli suurin syy kepun tappioon. Toinen syy oli Korhonen, joka olisi pitänyt vaihtaa "Ruokolahden mieheen", koska tyrkyllä oli. Kernaasti olisin nähnyt kepun kokkareiden paikalla. No en ole kokoomuksenkaan vihollinen, sillä jos Sari olisi ehdokkaana Presidentin vaaleissa, äänestäisin ensimmäisen kerran kokoomusta. Hänet äänestäisin vaikka tsaarittareksi, jos sellaiseta pitäisi äänestää. ;=))
voi ny hmph!
eri-mies kirjoitti:
Minun mielestäni suurin syy kepun tappioon pohjoisessa oli se, ettei kepu vanhoilla tukialueillaan halunnut estää paperitehtaiden lopettamista, vaan oli hampaattomana Kokoomuksen apupuolueena.
Kuten Elisan tapauksessa nähtiin, valtiolla olisi ollut mahdollisuus puuttua tehtaiden lopettamiseen.- eri-mies
tarkoita??? kirjoitti:
voi ny hmph!
Kypsä Nainen, kirjoitetaan isolla N-kirjaimella. Nätti on.
- eri-mies
ironmikess kirjoitti:
Minun mielestäni suurin syy kepun tappioon pohjoisessa oli se, ettei kepu vanhoilla tukialueillaan halunnut estää paperitehtaiden lopettamista, vaan oli hampaattomana Kokoomuksen apupuolueena.
Kuten Elisan tapauksessa nähtiin, valtiolla olisi ollut mahdollisuus puuttua tehtaiden lopettamiseen.mutta luulen Lapin uskovaisille vaikuttavan Matin naisjutut. Lappi on kyllä jätetty kepulta huomitotta. Yrittäähän Paavo sentään sitä rata-hanketta, Venäjän kanssa. En nyt ole tietoinen kuinka edistyy.
- hölömöukko
HYVÄ!!!!! ;)
- jankutus
mene vaikka upserikerholle ottamaan vissypaukku!
Narinasi on vanhan miehen narinaa.- eri-mies
En minä ole eläkkeellä vielä kohtakaan. Ammatti on vaihtunut vuosia sitten, mutta ei eläkeläiseksi kohtakaan. Sinuun verrattuna saatan olla vanha, mutta itse taidat töpeksiä ihan nuoruuden huumassasi. Kirjoitus oli kopsattu, eikä minun tekstiäni. En muuten kaipaa kommenttejasi ollenkaan, ne kuulunee ammattikoulun WC:n seinään. ;=))
- hölömöukko
eri-mies kirjoitti:
En minä ole eläkkeellä vielä kohtakaan. Ammatti on vaihtunut vuosia sitten, mutta ei eläkeläiseksi kohtakaan. Sinuun verrattuna saatan olla vanha, mutta itse taidat töpeksiä ihan nuoruuden huumassasi. Kirjoitus oli kopsattu, eikä minun tekstiäni. En muuten kaipaa kommenttejasi ollenkaan, ne kuulunee ammattikoulun WC:n seinään. ;=))
Syy oli leväperse Tanja ja m..lkun kulettama Matti.Turhaan ne syitä muille viskoo.Ei kansa tykkää avion rikkojista.Nehän rikko jumalan edessä antaneen valasa!! Taitavat rikkoa myös ministerin valojaan.Muistaako muuten kukaan miten se menee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888