Mitä enemmän vaim huoraa

Raimo 55

Meillä semmoista, mitä enemmän vaimoni käy vieraissa, sitä onnellisempi olen.

Aina kun tulee kotiin vierasta saaneena, olen onneni kukkuloilla.

33

17673

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uljas utelias

      Mistäs tiedät että vaimosi on saanut vierasta? Paljastaako ulkonäkö sen, vai kertooko hän sinulle keneltä sai ja minkä kokoista.

    • Näkee jo kasvoista

      Sama tilanne. Vaimo vaan ilmoitti, että oli nainut yhden työkaverinsa kanssa ja kumpikin haluaa sitä lisää. Siinä ei sitten muuta ole kuin pelkkää seksiä ja tuntuu niin hyvältä. Laukesin melkein housuihini, sillä sellaista olen haaveillut ja siitä on vaimonkin kanssa juteltu. Nyt hän tulee yhtenä päivänä viikossa kotiin vähän myöhemmin, ja saaminen näkyy kasvoista. Sen lisäksi vaimo tuo aina työkaverinsa spermat kotiin, että saan varmistaa nussimisen sormillani, kun vaimo on ottanut pikkuhousut pois jalasta. Tätä on jo kestänyt yli vuosi, mutta aina se on yhtä kiihottavaa.

      • Kirjoituksen aloittaja

        Mukavaa kuulla kun on muitakin miehiä, joita kiihottaa kun saa hyvin naidun vaimon kotiin.
        Meikäläinen ei tulisikaan toimeen kiltin pullantuosuisen naisen kanssa, vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole, jos jotkut ei kaipaa muuta kuin avioseksiä.
        Minä taas tarvitsen huorahtavan vaimon, rakastan häntä yli kaiken.
        Olemme hyvin onnellisia, tämä sopii meille, ja avioseksikin kukoistaa.
        Ei voi olla parempaa, kun huoraava vaimo.
        Ja kaikki tämä kirjoittamani , täydestä sydämmestä.


      • ilmeisesti sitten itsekin '...

        Mistä löydän teidänlaisenne miehen?!
        Tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani-pariskunnan kanssa,vailla minkäänlaista syyllisyydentunnetta... (oli muuten ihanaa)
        Seurustelukumppanini ei tainnut kyllä olla oikeanlainen minulle-ei ymmärtänyt mitään ''erikoista'' (kimppakivaa,seksiä julkisilla tai puolijulkisillakaan paikoilla,...)
        Eikä tietysti myöskään sitä,että kaipaan vain enemmän seksiä-monesti muidenkin kuin sen miehen kanssa josta ehkä oikeasti välitänkin...


      • lempicka
        ilmeisesti sitten itsekin '... kirjoitti:

        Mistä löydän teidänlaisenne miehen?!
        Tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani-pariskunnan kanssa,vailla minkäänlaista syyllisyydentunnetta... (oli muuten ihanaa)
        Seurustelukumppanini ei tainnut kyllä olla oikeanlainen minulle-ei ymmärtänyt mitään ''erikoista'' (kimppakivaa,seksiä julkisilla tai puolijulkisillakaan paikoilla,...)
        Eikä tietysti myöskään sitä,että kaipaan vain enemmän seksiä-monesti muidenkin kuin sen miehen kanssa josta ehkä oikeasti välitänkin...

        on se ainakin yo. teksteistä löytyvä avain sana.
        Tekstin avaus: "tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani".
        Olet saattanut ottaa "lain" omaan kouraan, se ei ole yhdessä tekemistä.
        Em. teksteissähän tapahtunut oli etukäteen lähes suunniteltu..
        Silti vuoden, tai useammankin jälkeen se saattaa olla edelleen yhtä toimivaa..
        Lisäksi tekstin lopussa: "josta ehkä oikeasti välitänkin".
        Eli suhde pitää olla vakaa/varma, tai sitten "toiminta" menee helposti tekijän oman edun tavoittelun ja itsekkyyden piikkiin, oli kyseessä kumpitahansa parisuhteessa olevista, ilman sukupuoli ajattelua.


      • Liukupetteri
        lempicka kirjoitti:

        on se ainakin yo. teksteistä löytyvä avain sana.
        Tekstin avaus: "tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani".
        Olet saattanut ottaa "lain" omaan kouraan, se ei ole yhdessä tekemistä.
        Em. teksteissähän tapahtunut oli etukäteen lähes suunniteltu..
        Silti vuoden, tai useammankin jälkeen se saattaa olla edelleen yhtä toimivaa..
        Lisäksi tekstin lopussa: "josta ehkä oikeasti välitänkin".
        Eli suhde pitää olla vakaa/varma, tai sitten "toiminta" menee helposti tekijän oman edun tavoittelun ja itsekkyyden piikkiin, oli kyseessä kumpitahansa parisuhteessa olevista, ilman sukupuoli ajattelua.

        Oletko omasta mielestäsi onnenpoika? Varmaan liukastus riittää, että menoks vaan.


      • Liukasta riittää
        Liukupetteri kirjoitti:

        Oletko omasta mielestäsi onnenpoika? Varmaan liukastus riittää, että menoks vaan.

        Kelit paranevat joka suhteessa. Tiet ovat illalla liukkaat, ja pikkujoulujuhlista palaavat tyttöystävät ja vaimot voivat tarjota kotona odottaville liukkaita kelejä. Makuuhuoneessa ei tarvita liukuesteitä.


      • ensteks
        ilmeisesti sitten itsekin '... kirjoitti:

        Mistä löydän teidänlaisenne miehen?!
        Tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani-pariskunnan kanssa,vailla minkäänlaista syyllisyydentunnetta... (oli muuten ihanaa)
        Seurustelukumppanini ei tainnut kyllä olla oikeanlainen minulle-ei ymmärtänyt mitään ''erikoista'' (kimppakivaa,seksiä julkisilla tai puolijulkisillakaan paikoilla,...)
        Eikä tietysti myöskään sitä,että kaipaan vain enemmän seksiä-monesti muidenkin kuin sen miehen kanssa josta ehkä oikeasti välitänkin...

        Mistäpäin oot ja minkä ikänen? Kyllä varmaan miehen löydät mistäpäin suomea tahansa!!


      • puolisolle
        ilmeisesti sitten itsekin '... kirjoitti:

        Mistä löydän teidänlaisenne miehen?!
        Tulin tuossa pettäneeksi seurustelukumppaniani-pariskunnan kanssa,vailla minkäänlaista syyllisyydentunnetta... (oli muuten ihanaa)
        Seurustelukumppanini ei tainnut kyllä olla oikeanlainen minulle-ei ymmärtänyt mitään ''erikoista'' (kimppakivaa,seksiä julkisilla tai puolijulkisillakaan paikoilla,...)
        Eikä tietysti myöskään sitä,että kaipaan vain enemmän seksiä-monesti muidenkin kuin sen miehen kanssa josta ehkä oikeasti välitänkin...

        on meilläkin tapahtunut, mutta vaimo ei lämpene ajatukselle. Kumpa minäkin löytäsin keinon, millä vaimon sais mukaan seikkailuihin! Mun mielestä on parempi, että touhuttais yhdessä eikä salassa, koska sitä tapahtuu niin paljon kuitenki! Kiva että on muitakin miehiä, joilla on seikkailuhenkeä!


      • Naisetkin nauttivat

        Naiset vähättelevät vieraissa saamaansa nautintoa. Varmaan he nauttivat siitä yhtä paljon kuin mies vieraissa tai vaimoaan odotellessa. Oma vaimoni käy muutaman kuukauden välein minulle puolitutun miehen luona naiskentelemassa, kun miehen vaimo on jossakin työmatkalla. Kotiin tullessaan hän kertoo lauennensa pari kertaa illalla ja saaneensa yhtä monta orkkua aamulla. Siis neljä kertaa puolen vuorokauden aikana. Silti hän on kotiin tultuaan niin halukas, että vaatteetkin jäävät välillä eteiseen, kun hän haluaa heti naida minun kanssani, ja hän saa useimmiten pari orkkua, vaikka tavallisesti kotioloissa se jää yhteen. Aisankannattajan roolissa yksi ilo onkin huomata, miten paljon vaimo nauttii toisesta seksisuhteesta vieraan kanssa.


    • pera

      Sain joltain liukastajalta hivin.

      • aloittaja

        Meillä ei minkäänläisiä sukupuolitauteja tullut, vaikka ilman kumeja vaimo antaakinvieraille.
        Eihän sitä tarvi lähtee kaikkien kuppa uunojen mukaan, sitäpaitsi vaimolla 4 vakkari ukkomiestä joita tapailee melkein joka viikko jotain.

        Ette voi tietää miten ihanaa tää on, ja vaimo nauttii koko sydämmellään.

        Joka miehen pitäis antaa naiselleen vapautta mennä välillä ottamaan vierasta, olen varma miehetkin saa siitä poveria, jos avioseksi tuntuu pitkäpiimäiseltä


      • Uljas utelias
        aloittaja kirjoitti:

        Meillä ei minkäänläisiä sukupuolitauteja tullut, vaikka ilman kumeja vaimo antaakinvieraille.
        Eihän sitä tarvi lähtee kaikkien kuppa uunojen mukaan, sitäpaitsi vaimolla 4 vakkari ukkomiestä joita tapailee melkein joka viikko jotain.

        Ette voi tietää miten ihanaa tää on, ja vaimo nauttii koko sydämmellään.

        Joka miehen pitäis antaa naiselleen vapautta mennä välillä ottamaan vierasta, olen varma miehetkin saa siitä poveria, jos avioseksi tuntuu pitkäpiimäiseltä

        Onkos Ramin vaimo nyfomaani. Hyvähän se on kun seksi maistuu. Sitä me useimmat miehetkin haluamme.
        Kannattaisi miesten varmaan käyttää kondomia.
        Muuten saattaa tulla joskus ikävyyksiä.
        Kerran kuulin Tallinan rouvasta, jolla oli perhe. Hän meni joka päivä hotelliin "siivoamaan".
        Arvaatte varmaan että hän käsitteli miehiä. Aviomies oli varmaan oli onnellinen, kun vaimo sai koko päivän monenkokoista munaa ja illalla vielä oma mies pani siemenet sisään.


      • käydään
        Uljas utelias kirjoitti:

        Onkos Ramin vaimo nyfomaani. Hyvähän se on kun seksi maistuu. Sitä me useimmat miehetkin haluamme.
        Kannattaisi miesten varmaan käyttää kondomia.
        Muuten saattaa tulla joskus ikävyyksiä.
        Kerran kuulin Tallinan rouvasta, jolla oli perhe. Hän meni joka päivä hotelliin "siivoamaan".
        Arvaatte varmaan että hän käsitteli miehiä. Aviomies oli varmaan oli onnellinen, kun vaimo sai koko päivän monenkokoista munaa ja illalla vielä oma mies pani siemenet sisään.

        huoraamassa,paras enka 11miestä ja mun tuttuni on bi ensin pani transua peppuun ja sit mua ja taas transua jätin ne hyttiin ja lähin huoraan yhden miehenkanssa jolla oli bi vaimo.Olen itsekin nyffo bi


      • Eräs köriläs
        käydään kirjoitti:

        huoraamassa,paras enka 11miestä ja mun tuttuni on bi ensin pani transua peppuun ja sit mua ja taas transua jätin ne hyttiin ja lähin huoraan yhden miehenkanssa jolla oli bi vaimo.Olen itsekin nyffo bi

        Raimo nauttii ja rakastaa vaimoaan, hyvä niin pitääkin. Niin toisetkin miehet. Toivottavasti ei ole koskaan mustasukkaisuutta.


    • Aamun lämpöisenä

      Vajaa tunti sitten tummanharmaa auto toi vaimoni kotiovelle. Rouva kertoi suoraan illan ja aamun tapahtumista, ja siitä paikasta menimme sänkyyn. Ei tarvittu liukastusaineita. Pikkuhousut menivät kyllä pyykkiin. Tiesin jo etukäteen, että näin siinä käy, mutta silti se on aina yhtä jännää.

      • sisälle J

        Miksi se Janne kaveri ei tullut sisälle. Olisi katsonut sinunkin liukasta panoa.


      • Aamun lämpöisenä
        sisälle J kirjoitti:

        Miksi se Janne kaveri ei tullut sisälle. Olisi katsonut sinunkin liukasta panoa.

        Mistähän Janne-nimi nyt tupsahti tähän. En tiedä miehen oikeaa nimeä, eikä hän halua tulla meille. Auton ikkunasta olen tosin nähnyt hänet monet kerrat. Kaava on aina sama; mies hakee autollaan vaimoni, eikä rouva sano tai tiedä etukäteen, milloin tulee takaisin. Sitten yöllä taksi ja päivällä tämä auto pysähtyy portin eteen, ja vieras mies palauttaa taas kerran käytetyn mutta kovin tyytyväisen vaimoni minulle.


      • Aamun lämpöinen
        sisälle J kirjoitti:

        Miksi se Janne kaveri ei tullut sisälle. Olisi katsonut sinunkin liukasta panoa.

        Unohdin mainita, jos asia jäi epäselväksi, kyllä "janne" oli tullut sisälle useampaankin kertaan tosin vain sisälle vaimooni.


    • Raimo55

      Eilen taas vaimolla herkkupäivä ja minulla myös.
      Vaimo sai vierasta miestä, asuntoautossa,Lahden
      suurhallin parkkipaikalla.

      Minä taas pääsin jälkilämmöille ja liukkaille sen jälkeen.

      Vaimon tullessa kotiin, valkoiset pitsipikkarit ihan spermassa, herkullista nähtävää.

      Voi pojat miten ihanaa

      • olet sinä

        Olet onnen poika!


      • vierasta

        Me ollaan 40 kymmpinen pari ja oltu jo 15 v. naimisissa. Meillä meni sitten että sain pitkän aikaa huokuteltuani vaimoni hakemaan seuraa kolmen kimppaan.

        Ensiksi oli hankala saada vaimo suostumaan, kun ei uskaltaisi ja on omasta mielestä liian lihavakin. Ymmärrän että naisilla on ulkonäköpaineista tässä asiassa mutta minustahan sellainen sopivasti lihava ja isot tissit niin kuin vamolla on seksikästä.

        Laitettiin ilmoitus nettiin, jossa pariskunta hakee kolmattapyörää miehestä. Vastauksia tuli paljon ja niistä sitten juttu lähti etenemään yhden miehen kanssa pitemmälle. Kuvia lähetettiin muolemmin puolin. Minä otin kuvia ensin vaimon tisseistä ja kohta vähän rohkeampia ja mies käsi toisessa päässä kuumana. Ja vaimoakin näytti kiihottavan katsella kuvia vieraasta isoaseiseta miehestä. Seksi oli kiihkeätä kun kuvittelimme miten vaimo panisi vieraan isokaluisen miehen kanssa.

        Miehellä oli tarvetta käydä meidän kaupungissa viikolla työmatkoilla, joten yritettiin sopia jotain iltaa. Meidän piti sopia lasten hoidosta isovanhempien kanssa. No sitten mies oli tulossa pariksi päiväksi kaupunkiin, mutta me ei saatu lapsia hoitoon. Sovittiin vaimon kanssa että hän voisi mennä jo tällä kertaa "tutustumaan", minua kiihotti ajatus siitä mihin tutustuminen voisi johtaa.

        Minä odottelin illalla sängyssä levottomana vaimoa kotiin kunnes hän tuli puolilta öin. Sitten minä kyselemään mitä oli tapahtunut. No se oli mennyt ihan panemiseksi koko tutustuminen. Halusin tietää kaikkia yksityiskohtia, mutta vaimo sanoi vaan, että se vaan otti ja pani kovaa ja paikat on nyt tosi kipeenä, enkä päässyt sinä iltana panemaan.

        Sitten vaimo sanoi että halusi enempi siten että kävisi vaan yksin sen miehen kanssa, että ei hän varmaan osaisi jos minäkin olen paikallla. Aikani tentattuani selvisi että se oli hänestä niin järkyttävä kokemus kun hän huomasi miten tykkää siittä että häntä pannaan oikeen kovaa ja että hän oli saanut ensimmäiset emätin orgasmit.

        Kyllähän siitä tuli mustasukkaiseksi mutta samalla pahuksen kiihottunut olo, vaimo on käynyt useamman kerran panemassa sen kanssa ja nyt olen päässty myös liukkaille ja nuolemaan spermat.


    • vieraissa

      Näin meilläkin. Joka ei ole tallaista kokenut niin voi vain arvailla miltä tuntuu naida omaa vaimoa jolla on vieraan miehen spermat pillussa.

      • Itselleen voi selitellä mit...

        Vaimot lähtevät huoraamaan, koska omat miehet ovat niin mitättömiä. Kun on hetken saanut lohtua, voi palata kotiin ja säälistä antaa oman miehen luistella hetken. Sitten taas jaksaa sitä arjen paskaa.

        Tollaisia miehen surkimuksia meillä koko maa täysi!


      • Pervomieli_
        Itselleen voi selitellä mit... kirjoitti:

        Vaimot lähtevät huoraamaan, koska omat miehet ovat niin mitättömiä. Kun on hetken saanut lohtua, voi palata kotiin ja säälistä antaa oman miehen luistella hetken. Sitten taas jaksaa sitä arjen paskaa.

        Tollaisia miehen surkimuksia meillä koko maa täysi!

        .
        .
        Hyvin erikoinen!
        .
        .


      • tumma mies

        Vaimo menee lauantaina yhden miehen kanssa hotelliin tanssimaan ja naimaan ja saan rouvan naitua pillua kun tulee yöllä kotiin.


      • tumma mies
        tumma mies kirjoitti:

        Vaimo menee lauantaina yhden miehen kanssa hotelliin tanssimaan ja naimaan ja saan rouvan naitua pillua kun tulee yöllä kotiin.

        mukavaa vaimo tuli aamu kuudelta pillu spermassa ja pääsin lämpösille.


      • Haluaa myös
        tumma mies kirjoitti:

        mukavaa vaimo tuli aamu kuudelta pillu spermassa ja pääsin lämpösille.

        Jes, olet onnenpekka, vaimoni on tullut myös kotiiin (1 kerran) naituna ja spermaisena, laittoi nuolemaan ensin - maistui tosi hunajalta.
        Haluaisin lisää, mutta....


      • tumma mies
        Haluaa myös kirjoitti:

        Jes, olet onnenpekka, vaimoni on tullut myös kotiiin (1 kerran) naituna ja spermaisena, laittoi nuolemaan ensin - maistui tosi hunajalta.
        Haluaisin lisää, mutta....

        meillä tämä tapahtuu pari kertaa kuukaudessa,vaimo sopinut jo seuraavat treffit.


    • eräs nussija

      Joka vain unelmoi kun ei ole vielä livenä pimppaa nähnyt.

      • aisuri84

        Kyllä olette onnenpekkoja kun teillä noin ihania vaimoja,että antaa vieraille ja omalle miehelle.
        Minulla exäni oli kova panemaan sen kanssa harrastettiin kolmenkimppoja ja että vaimo kävi miehenluona.
        nopeasti meni vaan siihen että ihana naiseni alkoi haluta useita miehiä, sehän sopi minulle
        jälkiliukkaat ovat parasta mitä voi saada.. niistä tulee vaan riippuvaiseksi ihana tietää että vaimoani nautti silloin kovasti, oli mahtavaa rakastella juuri nussittua vaimoa.


      • aisuri84 kirjoitti:

        Kyllä olette onnenpekkoja kun teillä noin ihania vaimoja,että antaa vieraille ja omalle miehelle.
        Minulla exäni oli kova panemaan sen kanssa harrastettiin kolmenkimppoja ja että vaimo kävi miehenluona.
        nopeasti meni vaan siihen että ihana naiseni alkoi haluta useita miehiä, sehän sopi minulle
        jälkiliukkaat ovat parasta mitä voi saada.. niistä tulee vaan riippuvaiseksi ihana tietää että vaimoani nautti silloin kovasti, oli mahtavaa rakastella juuri nussittua vaimoa.

        Hienoa, minäkin olen saanut toteuttaa sen asian joitakin kertoja ja tuntuu see riettaalta, rivolta, mutta kiihottavalta kun Aila kertoo jälkeenpäin miten oli saanut toisen miehen kyrpää ja se tuntui tosi hyvältä pillun nuolemisineen kaikkineen, sanoi vielä olevansa tullut HUORAKSI, niin heti tuli samaan äsken nussittuun ihanaan ihanan vaimoni AILAN pilluun, voi että nautin,


    • Anonyymi

      Tapailen vanhempaa yli kuuskymppistä naista. Hän on innokas käymään tansseissa ja lähes joka kerta saa vierasta miestä. Liukkaille en ole päässyt kun vieraat saa panna vain kondomilla. Kertoo joka kerta millaista kullia sai ja mitä tekivät. M53v

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe