Vaalitappioputki-Vanhasen asema KEPUssa alkaa käydä tukalaksi.
Vanhanen on koittanut KEPUtapaan vältellä vastuuta, mutta puolueen vahvat voimat osoittavat vastuun olevan vain ja ainoastaan Vanhasella.
Ei siis ihme, että tänäänkin Vanhasen naama punoitti, puhe änkytti ja kädet heiluivat kuin tuulimyllyn siivet.
Vanhanen on harvinaislaatuinen tyyppi. Tuskin kenessäkään yhdistyy lahjattomuus ja kyvyttömyys samalla tavalla kuin Matti Vanhasessa.
Vaalitappioputki-Vanhanen vaikeuksissa
4
141
Vastaukset
- puoli vuotta sitten
sanoin tällä palstalla näin:
Kepulle tulossa vaikeat ajat syksyllä:
- taantuma tulossa
- hiihtoliiton jupakat
- Kuros- oikeudenkäynti
- kepu kokee vaalitappion
- Vanhasen suosio laskee
Kyllä silloin ilkuttiin. Pitikö paikkansa? - itse kysyy ja itse
itselleen vastaa, kirjoitti vaalivoittaja jutta, keskusta 3520 paikkaa, kokoomus 2018 paikkaa, demarit 2071 paikkaa, suurin keskusta.
- Nimetön
No voi h......i, jos kaikki kunnat ja kaupungit pirstotaan 1000-1500 hengen kunniksi, niin kuka se on voittaja????????????????
Eiköhän ne prosentit ole kuitenkin kohtuullinen mittari?
- Onko nyt kaksi
papukaijaa. Jutta ja Känä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403804
- 1001799
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa601687- 1361645
- 971391
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321308MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3041194- 571155
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301062Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711021