Vaalitappioputki-Vanhasen asema KEPUssa alkaa käydä tukalaksi.
Vanhanen on koittanut KEPUtapaan vältellä vastuuta, mutta puolueen vahvat voimat osoittavat vastuun olevan vain ja ainoastaan Vanhasella.
Ei siis ihme, että tänäänkin Vanhasen naama punoitti, puhe änkytti ja kädet heiluivat kuin tuulimyllyn siivet.
Vanhanen on harvinaislaatuinen tyyppi. Tuskin kenessäkään yhdistyy lahjattomuus ja kyvyttömyys samalla tavalla kuin Matti Vanhasessa.
Vaalitappioputki-Vanhanen vaikeuksissa
4
151
Vastaukset
- puoli vuotta sitten
sanoin tällä palstalla näin:
Kepulle tulossa vaikeat ajat syksyllä:
- taantuma tulossa
- hiihtoliiton jupakat
- Kuros- oikeudenkäynti
- kepu kokee vaalitappion
- Vanhasen suosio laskee
Kyllä silloin ilkuttiin. Pitikö paikkansa? - itse kysyy ja itse
itselleen vastaa, kirjoitti vaalivoittaja jutta, keskusta 3520 paikkaa, kokoomus 2018 paikkaa, demarit 2071 paikkaa, suurin keskusta.
- Nimetön
No voi h......i, jos kaikki kunnat ja kaupungit pirstotaan 1000-1500 hengen kunniksi, niin kuka se on voittaja????????????????
Eiköhän ne prosentit ole kuitenkin kohtuullinen mittari?
- Onko nyt kaksi
papukaijaa. Jutta ja Känä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671