Uskovat olisi asiaa

Eroe

Pyytäisin nyt esirukousta. Hyvin harvoin täällä sitä teen, mutta nyt teen. Tänään klo 12.00 minulle tehdään sairaalassa päiväkirurginen toimenpide, niin olisin kiitollinen pienestäkin huokauksesta, että kaikki menisi hyvin.

Ps. Itse olen saanut sydämelle kirkonpiirin uskovan miehen, jolla on syöpä. Muistan häntä montakin kertaa päivässä, vaikka en edes tunne koko miestä enkä ole nähnyt. Kuulin asiasta ja sain aiheen rukoilla.

20

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo.

      mielellä sinne toimenpiteeseen, sillä Jeesus on kanssasi. Sinulle ei tapadu mitän pahaa, ellei Jumala salli, ja Jumala varjelee ja suojelee lapsiaan. Uskon veljeni, ole turvallisella mielellä Jumalan kämmenellä!

    • * Lupaan rukoilla juuri tuona kellonaikana puolestasi, ja muistetaan samalla sitä syöpäpotilastakin.

      * Kysyn tässä samalla, onko Esko Halkosaari yksi ja sama henkilö, kuin Marko Lind?
      * Anteeksi nyt kun tälläistä kysyn, vaikka sinulla on suuremmatkin asiat ajankohtaisempia, jäi vaan vaivaamaan tuo juttu?

      • Interventio,

        ````* Kysyn tässä samalla, onko Esko Halkosaari yksi ja sama henkilö, kuin Marko Lind?`´´´´´

        Sori kun puutun asiaan mutta eihän Eroe voi tuohon vastata koska hän todennäköisesti itse kirjoittaa nämä "vähäisen palvelijan" tekstit, sekä monen muun!!!!!!!!!!! Toisille kun on enemmän annettu mielikuvitusta ja kirjoitteluhaluja.

        Minä myös laitan Jumalalle pyynnön että Eroen toimenpide onnistuu vaikka vähän myöhästyin kun vasta avasin koneen.


      • Eroe

        Enpä tiedä onko sama henkilö. Marko Lind on painii oudossa sarjassa. Ensin helluntailainen, sitten adventtikirkko, sitten oma puulaaki ja niin edelleen.

        Esko Halkosaari ei ole tuttu.

        Kiitos!


      • Interventio, kirjoitti:

        ````* Kysyn tässä samalla, onko Esko Halkosaari yksi ja sama henkilö, kuin Marko Lind?`´´´´´

        Sori kun puutun asiaan mutta eihän Eroe voi tuohon vastata koska hän todennäköisesti itse kirjoittaa nämä "vähäisen palvelijan" tekstit, sekä monen muun!!!!!!!!!!! Toisille kun on enemmän annettu mielikuvitusta ja kirjoitteluhaluja.

        Minä myös laitan Jumalalle pyynnön että Eroen toimenpide onnistuu vaikka vähän myöhästyin kun vasta avasin koneen.

        * Eikä ole sama henkilö, ja sitähän mä kysyin!


    • ja siunausta..

    • herää.

      Et tainnutkaan tietää, että kun tehdään nukutusta l. anestesiaa vaativa toimenpide, 20 % potilaista ei koskaan herää nukutuksesta? Määrä on suuri, mutta valitettavan tosi.

      • J.Edgar

        että kaikki heräävät hyvissä voimissa, joiden puolesta helluntailaiset ovat rukoilleet. Luterilaisten rukoilu sen sijaan saattaa jopa pahentaa tilannetta.
        Ateistit taas kuolevat melkein kaikki leikkauksiin. Minä olenkin lääketieteellinen ihme, jota on käyty tutkimassa USA:n Texasita saakka. Epäilivät minua kaappiuskovaksi.

        Jos ihan vakavasti puhutaan, niin nuo keskimääräiset prosenttiluvut johtavat harhaan. Potilaita kun on monen tasoisia terveydeltään ja iältään.
        Jos sadasta potilaasta kymmenen on varsin iäkkäitä ja huonokuntoisia ja yhdeksänkymmentä nuorehkoja ja hyväkuntoisia ja edellisestä ryhmästä kuolee leikkaukseen viisi ja jälkimmäisestä ryhmästä niin ikään viisi, niin kuolleisuus koko ryhmässä on keskimäärin 10%.
        Mutta hyväkuntoisten ryhmästä kuolleisuus on 5,6% ja huonokuntoisten ryhmästä taas 50% (sikäli, kun äkkiä oikein laskin).

        En oikein usko, että tuo 20% pitää paikkaansa, mutta sen tiedän, että huonokuntoisille vältetään tekemästä suuria, nukutusta vaativia leikkauksia ja hoitamaan heidät ensin muuten parempaan kuntoon.
        Joskus leikkauksia ei kerta kaikkiaan voida tehdä, vaan käytetään esimerkiksi erilaisia kivunhotomenetelmiä.

        Se kuitenkin on 100% varmaa, että Jumala ei paranna leikkaustulosta tai vähennä leikkauksen riskiä. Päin vastoin. Jos rukoilijoita hyppää vuoteen laidalla istumassa ja yskimässä, niin kaikenlaiset pikkupöpöt haittaavat parantumista merkittävästi. Uskon virushan on tunnetusti äkeä ja huono paranemaan.


      • to....
        J.Edgar kirjoitti:

        että kaikki heräävät hyvissä voimissa, joiden puolesta helluntailaiset ovat rukoilleet. Luterilaisten rukoilu sen sijaan saattaa jopa pahentaa tilannetta.
        Ateistit taas kuolevat melkein kaikki leikkauksiin. Minä olenkin lääketieteellinen ihme, jota on käyty tutkimassa USA:n Texasita saakka. Epäilivät minua kaappiuskovaksi.

        Jos ihan vakavasti puhutaan, niin nuo keskimääräiset prosenttiluvut johtavat harhaan. Potilaita kun on monen tasoisia terveydeltään ja iältään.
        Jos sadasta potilaasta kymmenen on varsin iäkkäitä ja huonokuntoisia ja yhdeksänkymmentä nuorehkoja ja hyväkuntoisia ja edellisestä ryhmästä kuolee leikkaukseen viisi ja jälkimmäisestä ryhmästä niin ikään viisi, niin kuolleisuus koko ryhmässä on keskimäärin 10%.
        Mutta hyväkuntoisten ryhmästä kuolleisuus on 5,6% ja huonokuntoisten ryhmästä taas 50% (sikäli, kun äkkiä oikein laskin).

        En oikein usko, että tuo 20% pitää paikkaansa, mutta sen tiedän, että huonokuntoisille vältetään tekemästä suuria, nukutusta vaativia leikkauksia ja hoitamaan heidät ensin muuten parempaan kuntoon.
        Joskus leikkauksia ei kerta kaikkiaan voida tehdä, vaan käytetään esimerkiksi erilaisia kivunhotomenetelmiä.

        Se kuitenkin on 100% varmaa, että Jumala ei paranna leikkaustulosta tai vähennä leikkauksen riskiä. Päin vastoin. Jos rukoilijoita hyppää vuoteen laidalla istumassa ja yskimässä, niin kaikenlaiset pikkupöpöt haittaavat parantumista merkittävästi. Uskon virushan on tunnetusti äkeä ja huono paranemaan.

        Hyksissäkin kuolisi näin päivittäin monia kymmeniä potilaita ja maanlaajuisesti valtavia määriä. Eroe-raukkaa kiusattiin.Mikähän siitä on Jumalan määräämä rangaistus, varmaan hirveä? Leikkaus ilman nukutusta?
        Eroe kuitenkin voi kuulua siihen pieneen määrään joka ei herää, koska ei ole vielä julistautunut pelastuneeksi leikkauksesta.


    • Joka otan vakavasti !!
      Kannetaan toinen toisiaan matkalla kotiin !! Jeesus sinä joka tiedät ja rakastat Eroe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      AUTA JEESUS !!!!!!!!!!!!!!
      Kanna Hänet näinä koetelemuxien hetkellä ja kasvattaa häneen turva sinuun ja luottamuxeen sinussa!! Kiitos Jeesus,,, että saamme hänet muista siellä sairaalassa,, missä Sinä hänet leikkaa!
      Pidä huoleen hänestä ja vie perille !!! Amen !!
      Ola siunattu nyt aina ja iankaikkisesti !!!

    • J.Edgar

      niin Mauri Sariola kirjoitti kirjan nimeltä "Ei loitsu, eikä rukous".

      Nimestä saadaan sopiva aasinsilta sinun tapaukseesi. Rukoillahan aina voi, mutta sinun terveytesi on terveydenhoitohenkilökunnan ammattitaidon käsissä, ja Jumala ei tiettävästi kuulu heihin.

      Onneksi suomalaiset hoitajat ja lääkärit ovat maailman huippuluokkaa.

      Voit testata rukouksen voiman, menemällä johonkin Etelä-Amerikan maahan ja sairaalaan siellä teettämään jonkin pikku operaation. Sitten vaan voimallista rukousta, niin likaiset instrumentit, osaamaton henkilökunta, sairaalabakteerit ym. ovat pikku juttuja rukouksen rinnalla.

      Tämä kirjoitus yrittää kertoa teille uskoville mm. sitä, että te rukoillessanne samalla halveksitte suomalaisen terveydenuoltotyön laatua.

      Tyyliin: "Kyllähän minä uskon, että hra lääkäri on ihan ammattitaitoinen, mutta varmuuden vuoksi rukoilen kuitenkin vielä Jumalaa pikkuisen opastamaan ja enkeliä ohjaamaan kirurgin veistä pitävää kättä".

      "Pähkähulluja nuo roomalaiset", sanoi Asterix. Samaa voisi sanoa uskovista.

    • Siunausta sinulle

      Ja taivaanisä kanssasi.T.Pulttipois

    • kävit

      tänään?

      • se kävi

        ympärileikkauttamassa itsensä, ja savonarolan tyylin se tehtiin myös sydämelle.


      • Eroe
        se kävi kirjoitti:

        ympärileikkauttamassa itsensä, ja savonarolan tyylin se tehtiin myös sydämelle.

        Huuiiii....


    • Eroe

      Koko operaatio meni paremmin kuin edes osasin odottaa. Viikon päästä tikit pois. Ei päästäneet sairaalasta ilman saattajaa pois, ja sellainen oli. Yksi kylkiluu.

      Kiitos jokaiselle tässä samalla muistamisesta.
      Se ei mennyt hukkaan!

      Ps. Joka sanoi anestasiasta ei herää, antoi minulle päivän naurut.

      • Mohikaanin juttua uskoa että miehellä on toisella puolen yksi kylkiluu vähemmän.

        No nyt on vähemmän kuten Raamatussa lukee jos sen pois leikkautit.


      • Eroe
        Pe.ku kirjoitti:

        Mohikaanin juttua uskoa että miehellä on toisella puolen yksi kylkiluu vähemmän.

        No nyt on vähemmän kuten Raamatussa lukee jos sen pois leikkautit.

        Rengastin tuon kylkiluun vuonna -83.


      • to....
        Eroe kirjoitti:

        Rengastin tuon kylkiluun vuonna -83.

        kokonainen nainen? Niin useimmat tekevät.


    • Eroe

      Minulle on joskus ennenkin tehty päiväkirurginen operaatio. Kun on annettu huumaava alkulääke ja kipulääke, jota eilenkin tuli suoraan suoneen, humahtaahan se nuppiin. Niin kuulemma pitääkin, sillä kipua ei saa toimenpiteessä kokea.

      Kuitenkin parhaimman olon olen saanut kun Herra täytti Pyhällä Hengellä. Tuo muutti minun elämän perusteellisesti, joskis uskoontulo oli jo muuttanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe