"Kansallismielinen" Wonterghem??

kämy anjalankoskelta

Tuli tuossa vaaleja seuratessa bongattua Perussuomalaisten listoilta tällainen äijä kuin Freddy van Wonterghem. Kovasti tuntuu multi-kulttia kritisoivan tämä herra.

Kysyisinkin tältä maahanmuuttajalta, että milloin hän on ajatellut palata omaan maahansa edistämään sikäläistä kansallismielisyyttä ja vastustamaan monikulttuurisuuden etenemistä? Eli olisiko jo vähitellen aika alkaa elämään niinkuin opettaa?

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maassa maan tavalla se kelpaa minulle ja saa kelvata muillekin, vapaaehtoisesti kaikki on tänä tulleet jos ei miellyttää voi muuttaa yhtä vapaaehtoisesti pois, jopa suomalaisetkin voi muuttaa mihin haluavat se on yksilön vapautta. Pohjois-Korea ei varmasti kovin monia houkuttelee, en ole ainakaan kuulut että se olisi pakolaisten ensisijainen kohde.

      Toivottavasti lyhyt oppimäärä oli selventävä.

      Van Wonterghem Freddy

      • antisisulainen

        Tuohan on juuri sitä monikulttuuria, eli että maahan ovat tervetulleita kaikki jotka vain omaksuvat tietyn käyttäytymiskoodin.

        Kummallista miten kova poru siitä aina nousee tietyissä kansallismielisiksi itseään kutsuvissa piireissä kun joku viherpunikki toteaa että "Suomi kuuluu kaikille." Ja kuitenkin Persutkin ajavat samaa asiaa.

        On surullista, että media mainostaa Perussuomalaisia jonain kansallismielisenä "Suomi suomalaisille"-puolueena, vaikka persut itsekin myöntävät että Suomi kuuluu kaikille. No, ei teikäläisiä syyttä ole nimitelty mummojen kusettajiksi.


      • antimamu

        Painu takaisin Belgiaan maahanmuuttajaloinen!


      • Hassu Rassu

        Ei vain tainnut tämä vastauksesi aueta noille kahdelle edelliselle vastaajalle.

        Het is altijd zeer leuk te opmerken dat buitenlanders, wie U, ook kunnen fins spreken en schrijven. Ik denk dat was zweer voor U aan het begin, niet waar?

        Ik zou het willen zien dat deze twee kereltjes die U heeft geantwoort, zou moeten het proberen, in buitenland te leven en natuurlijk met een vreemde taal te communiceeren.

        Maar ik denk dat zij zouden het zeer zweer kunnen vinden. Misschien het is onmogelijk, zij ziehen een beetje beperkt.

        Het is erg grappig te zien, dat U geeft dit soort antwoorden en U hebt zich geprobeerd te assimileren in Finland.

        Heh, eikö mikään riitä :-)?

        Trouwens, gefeliciteerd voor Uw verkiezing!


      • Hassu Rassu kirjoitti:

        Ei vain tainnut tämä vastauksesi aueta noille kahdelle edelliselle vastaajalle.

        Het is altijd zeer leuk te opmerken dat buitenlanders, wie U, ook kunnen fins spreken en schrijven. Ik denk dat was zweer voor U aan het begin, niet waar?

        Ik zou het willen zien dat deze twee kereltjes die U heeft geantwoort, zou moeten het proberen, in buitenland te leven en natuurlijk met een vreemde taal te communiceeren.

        Maar ik denk dat zij zouden het zeer zweer kunnen vinden. Misschien het is onmogelijk, zij ziehen een beetje beperkt.

        Het is erg grappig te zien, dat U geeft dit soort antwoorden en U hebt zich geprobeerd te assimileren in Finland.

        Heh, eikö mikään riitä :-)?

        Trouwens, gefeliciteerd voor Uw verkiezing!

        Het is raar of zelden dat ik hier in nederlands
        schrijf, mijn eigen asemilatie en aanpasing in Finland is snel verlopen.
        Het begin 35 jaar geleden was moeilijk door de taal, het duurde ongeveer 9 maanden om in het Fins te kunnen communiceeren en naa 15 maanden heb ik de romam onder de noorder sterren kunnen lezen, wat mij een goede indruk gaf over de nabije geschiedenis van Finland en over de Finse Sisu.
        In 1973 was hetraar of zelden dat er hier in het engels werd gesproken de oudere generatiee sprak Duits.
        Er waren geen schotel antenes en in het begin volgde ik de zweedstalige nieuwsuitzendingen niet
        dat ik de zweedse taal ken maar ik kon er toch veel van verstaan.
        Voor verdere gesprekken kunt U mij berijken op het volgende adres.

        [email protected]

        Tot wederhoren Van Wonterghem Freddy


      • Hassu Rassu
        wonterghem kirjoitti:

        Het is raar of zelden dat ik hier in nederlands
        schrijf, mijn eigen asemilatie en aanpasing in Finland is snel verlopen.
        Het begin 35 jaar geleden was moeilijk door de taal, het duurde ongeveer 9 maanden om in het Fins te kunnen communiceeren en naa 15 maanden heb ik de romam onder de noorder sterren kunnen lezen, wat mij een goede indruk gaf over de nabije geschiedenis van Finland en over de Finse Sisu.
        In 1973 was hetraar of zelden dat er hier in het engels werd gesproken de oudere generatiee sprak Duits.
        Er waren geen schotel antenes en in het begin volgde ik de zweedstalige nieuwsuitzendingen niet
        dat ik de zweedse taal ken maar ik kon er toch veel van verstaan.
        Voor verdere gesprekken kunt U mij berijken op het volgende adres.

        [email protected]

        Tot wederhoren Van Wonterghem Freddy

        Volgens mij, finse mensen die willen onbeperkt immigratie uit de derde wereld en vooral landen uit het Midden Oosten, moeten denken negatieve gevolgens.

        Zij zouden aan Google moeten schrijven "De ondergang van Nederland" of "The Downfall of the Netherlands". Na ik leezde dat, ik was verrast en mijn ogen waren geopend.

        Is dat werkelijk wat de buitenlanders denken "wij de westerlingen" aan? Ik wil dat mijn kinden zullen betere toekomst hebben dan wat was in deze verhaal verteld.

        En dit geval, wanneer ik studeerde in NL, meneer van Gogh werd gemoord aan de straat in klaarlichte dag. Wat een gekkenspel!

        Ik moet uitleggen dat de situatie in Nederland niet te goed eruitzieht, en ook hetzelfde dingetjes gebeurt in Belgie. Dat is geen wonder dat Vlaams Belang is daar zeer populair.

        Wij moeten de immigratie uit bepaalde landen regelen, anders wij zitten in de stront. Maar helaas, sommige mensen willen niets slecht aan de buitenlanders te denken. Zij zijn allemaal goede mensen en zij zijn wie "gouden koen", wat een gelul.

        Misschien volgende keer ik zal rechtstreeks Uw Suomi24 e-mail aadresse iets schrijven...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe