Miten Brax taistelee huumerikollisia vastaan? Kovin on hiljainen, vaikka huumerikollisuus on räjähdysmäisesti lisääntynyt Suomessa. Siitä voidaan päätellä aika paljon Braxin todellisesta maailmankuvasta. Miksi pitäisi olla hiljaa siitä, että maahanmuuttajien joukossa on porukkaa, jotka rikastuvat myymällä huumeita Suomessa?
Miten Brax taistelee
6
214
Vastaukset
- vainoaisi?
Kaikki tietää että vihreät rakastavat hamppua ja muita poltettavia ruohoja. Niitä kun saa vain ulkomailta, on hyvä diggailla ja verkostoitua monikulttuurisesti;-)
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
- ole narkkiksia?
Zip1 kirjoitti:
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
- ei valitettavasti
ole narkkiksia? kirjoitti:
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
pidä paikkaansa. kannattaa tutkia asioita ensin ennen kuin aletaan hutkimaan.
- narkin
ole narkkiksia? kirjoitti:
Ainoa vihreä-aatteinen jonka itse tunnen ON narkkari. On se myös käynyt RUKin ja diplomi-insinööri, mutta viihtyy kummissa nyhjäkepiireissä. Se tilaa vihreää lankaa ja hengailee vihreitten bileissä toisinaan mutta onko puolueen jäsen, en tiedä.
- onko hän
edes ministerikaudellaan maininnut halaistua sanaa huumerikollisuudesta. Onkohan se liian arka aihe vai mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050