Miten Brax taistelee huumerikollisia vastaan? Kovin on hiljainen, vaikka huumerikollisuus on räjähdysmäisesti lisääntynyt Suomessa. Siitä voidaan päätellä aika paljon Braxin todellisesta maailmankuvasta. Miksi pitäisi olla hiljaa siitä, että maahanmuuttajien joukossa on porukkaa, jotka rikastuvat myymällä huumeita Suomessa?
Miten Brax taistelee
6
211
Vastaukset
- vainoaisi?
Kaikki tietää että vihreät rakastavat hamppua ja muita poltettavia ruohoja. Niitä kun saa vain ulkomailta, on hyvä diggailla ja verkostoitua monikulttuurisesti;-)
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
- ole narkkiksia?
Zip1 kirjoitti:
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
- ei valitettavasti
ole narkkiksia? kirjoitti:
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
pidä paikkaansa. kannattaa tutkia asioita ensin ennen kuin aletaan hutkimaan.
- narkin
ole narkkiksia? kirjoitti:
Ainoa vihreä-aatteinen jonka itse tunnen ON narkkari. On se myös käynyt RUKin ja diplomi-insinööri, mutta viihtyy kummissa nyhjäkepiireissä. Se tilaa vihreää lankaa ja hengailee vihreitten bileissä toisinaan mutta onko puolueen jäsen, en tiedä.
- onko hän
edes ministerikaudellaan maininnut halaistua sanaa huumerikollisuudesta. Onkohan se liian arka aihe vai mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089