Miten Brax taistelee huumerikollisia vastaan? Kovin on hiljainen, vaikka huumerikollisuus on räjähdysmäisesti lisääntynyt Suomessa. Siitä voidaan päätellä aika paljon Braxin todellisesta maailmankuvasta. Miksi pitäisi olla hiljaa siitä, että maahanmuuttajien joukossa on porukkaa, jotka rikastuvat myymällä huumeita Suomessa?
Miten Brax taistelee
6
225
Vastaukset
- vainoaisi?
Kaikki tietää että vihreät rakastavat hamppua ja muita poltettavia ruohoja. Niitä kun saa vain ulkomailta, on hyvä diggailla ja verkostoitua monikulttuurisesti;-)
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
- ole narkkiksia?
Zip1 kirjoitti:
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
- ei valitettavasti
ole narkkiksia? kirjoitti:
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
pidä paikkaansa. kannattaa tutkia asioita ensin ennen kuin aletaan hutkimaan.
- narkin
ole narkkiksia? kirjoitti:
Ainoa vihreä-aatteinen jonka itse tunnen ON narkkari. On se myös käynyt RUKin ja diplomi-insinööri, mutta viihtyy kummissa nyhjäkepiireissä. Se tilaa vihreää lankaa ja hengailee vihreitten bileissä toisinaan mutta onko puolueen jäsen, en tiedä.
- onko hän
edes ministerikaudellaan maininnut halaistua sanaa huumerikollisuudesta. Onkohan se liian arka aihe vai mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk695494Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6153571SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961830Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601760Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4861441Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141371Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948