Miten Brax taistelee huumerikollisia vastaan? Kovin on hiljainen, vaikka huumerikollisuus on räjähdysmäisesti lisääntynyt Suomessa. Siitä voidaan päätellä aika paljon Braxin todellisesta maailmankuvasta. Miksi pitäisi olla hiljaa siitä, että maahanmuuttajien joukossa on porukkaa, jotka rikastuvat myymällä huumeita Suomessa?
Miten Brax taistelee
6
215
Vastaukset
- vainoaisi?
Kaikki tietää että vihreät rakastavat hamppua ja muita poltettavia ruohoja. Niitä kun saa vain ulkomailta, on hyvä diggailla ja verkostoitua monikulttuurisesti;-)
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
- ole narkkiksia?
Zip1 kirjoitti:
Nämä on justiinsa näitä kokooomuslaisten (jotka tyhmät kuvittelevat olevansa jotain parempaa väkeä, noloa) ja vanhoillisten keskustalaisten keksimiä paskajuttuja.
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
- ei valitettavasti
ole narkkiksia? kirjoitti:
Mulla ku on semmonen käsitys, että kaikki vihreet ovat narkkareita. Käsitys vain vahvistunut vuosien myötä.
pidä paikkaansa. kannattaa tutkia asioita ensin ennen kuin aletaan hutkimaan.
- narkin
ole narkkiksia? kirjoitti:
Ainoa vihreä-aatteinen jonka itse tunnen ON narkkari. On se myös käynyt RUKin ja diplomi-insinööri, mutta viihtyy kummissa nyhjäkepiireissä. Se tilaa vihreää lankaa ja hengailee vihreitten bileissä toisinaan mutta onko puolueen jäsen, en tiedä.
- onko hän
edes ministerikaudellaan maininnut halaistua sanaa huumerikollisuudesta. Onkohan se liian arka aihe vai mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843