Yksi kuoli aivan hiljattain: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810300221157_uu.shtml
3 marskiritaria jäljellä
11
834
Vastaukset
- heijaaa
Lopultakin niistä päästään.
- juho-Kusti
Mitä tarkoitat
- niin saadaan uusia
juho-Kusti kirjoitti:
Mitä tarkoitat
"sotasankareita"natokiimaisten pitää hankkia "käsiase"saavat onanoida pahimpaan kiimaansa.
- perkele!!!
niin saadaan uusia kirjoitti:
"sotasankareita"natokiimaisten pitää hankkia "käsiase"saavat onanoida pahimpaan kiimaansa.
HULLU!
- Miesmoponselästä
Tosiaankin heitit alarvoisen kommentin, sä olet surkea pikkuihminen.
Mietippäs hetki ketkä pelastivat tämän maan perikadolta myös sinun sukulaiset säästyi kyydityksiltä siperiaan, sinua tuskin olisi ikinä syntynyt ilman tuollaisia miehiä. - Naurajasi
Miesmoponselästä kirjoitti:
Mietippäs hetki ketkä pelastivat tämän maan perikadolta myös sinun sukulaiset säästyi kyydityksiltä siperiaan, sinua tuskin olisi ikinä syntynyt ilman tuollaisia miehiä.Pysy vaan siellä moponselässä, sillä et tajua edes sitä, etteivät veteraanit Suomea pelastaneet, vaan NL, jonka kimpuun Suomi ja Saksa yhdessä hyökkäsivät. Pahemminkin olisi voinut käydän natsien ja Hitlerin liittolaisille.
- "MIEHIÄ"
Miesmoponselästä kirjoitti:
Mietippäs hetki ketkä pelastivat tämän maan perikadolta myös sinun sukulaiset säästyi kyydityksiltä siperiaan, sinua tuskin olisi ikinä syntynyt ilman tuollaisia miehiä.ei olisi sotia ollenkaan.
- ???
Naurajasi kirjoitti:
Pysy vaan siellä moponselässä, sillä et tajua edes sitä, etteivät veteraanit Suomea pelastaneet, vaan NL, jonka kimpuun Suomi ja Saksa yhdessä hyökkäsivät. Pahemminkin olisi voinut käydän natsien ja Hitlerin liittolaisille.
???
- tosi uskova
Montakohan ihmistä tuokin ehti elämänsä aikana tappaa?
Hän ei totellut Jeesuksen käskyä - "Älä tapa"!
Joutuu vielä maksamaan siitä kovan hinnan, kun taivaan portit eivät aukene tappajille!- lronmikess
Aina auki suurille Suomalaisille sotarikollirille ja peltimerkkien kantajille
- rintamamies
Aivan oikein.
Tapa tai tulet tapetuksi!
On tullut tapettua ja ihan luvan kanssa.
Siinä ei kyselty eikä kyseenalaistettu.
Siinä karskinkin mies väänsi joskus paskat housuunsa.
Se ei todellakaan ollut mitään videopeliä!!!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848