maahanmuuttajista

valkolainen ´´

Kysyn vaan mitä hyötyä niistä on suomelle???
Joku kertokoon oikein hyvän version mikä niissä niin viehättää ja älkää siitä ihon väristä puhuko vaan mitä konkreettista hyötyä niistä on suomalaisille???
Itse en hyödy niistä päin vastoin niistä on vaan harmia suomalaisessa yhteiskunnassa.

28

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutkatukka

kun oikein koetellaan,on taivaspaikka sinun,joten kärsi,ja älä valita.

• maahanmuuttoa

sinänsä tuskin kukaan vastustaa jos se on tiukasti työperäistä,kysymys on lähinnä siitä että mistä maista heitä otetaan,on muutamia maita mistä heitä ei kannata ottaa ja näitä maita yhdistää yksi ja sama asia,islam.

• Väriläiskä ``

Mitä Suomelle tapahtuisi jos rasistit vietäisiin saunan taakse suohautaan?

Ainakin Kiillon liimatehdas menisi konkurssiin.

Mitä hyötyä sinusta on minulle?

Mitä hyötyä tällaisista pohdinnoista on kenellekkään?

• Ei realismi ole sama kuin r...

Faktat faktoinen, luulot luuloina!

• Monikulttuurisuuskriittikko...
        Ei realismi ole sama kuin r... kirjoitti:

Faktat faktoinen, luulot luuloina!

Blaaa fakta bllaaa bllaa, tilasto totuus blaaaa blaaa realismi blaaa poliittinen korrektius bllaaaablaa blaa hyysäys blaa blaa monikulttuurisuususkovainen bllaaa blla blalal blblbalal somali bllaa blaa huoltosuhde bllaa blaaa raiskaus blalab valkoinen lihaa syövä heteromies blaa blaa kulttuuri blaa balla en ole rasiti, mutta bllaa bllalal bllala natsikortti blaa blaa Thors blaa bllaa yhteiskunta koostuu ihmisistä blaa blaa blaa maassa maan tavalla blaa blaaa suomi suomalaisille blaaablaaa bllaa kehitysapu blaa blaa islam paha blaa blaaa blalalalalalal jo 500 vuotta bllaa blaaa blaa työttöminä 90% blaa blaa Halla-aho blaa blaa blaaa

• sekin

yhteiskuntakokeilu, vain 5 % (kohta laiton sanoa tuokin) tulee työn perässä, lopun 95 prosentin motiivit varmaan kaipaisivat selvittämistä. Saattais veronmaksajat kieltäytyä kustantamasta.

Miettikää noiden lukujen valossa hokeman "huippuosaajia" todenperäisyys.

• helvetisti harmia

Tappavat kouluissa, tappavat kaduilla ja tappavat kotonaan.

• pikku somalia

no sitä en yhtään ihmettele tässä suomalaisessa yhteiskunnassa vaikka tulis vielä joukko itsemurha kukahan täällä sit enää tekee töitä kun eihän mamut hae täältä kun sosiaali avut ja tekee töitä jos on ihan pakko kuka sellasia edes töihin ottaa.
        Täällä tulee vielä huonoa jälkeä ja hyysääjät menee siinä sivussa. Voi voi ei paljon enää kiinnosta mikään suomessa. Tehkööt mamut kun tänne tuleekin. Vittu me mitään orjia olla niille. Mielummin kuolisin kun olisin joku orjapiiskuri omassa maassani. Ja kohta tääl ei ole kun mamuja onko silloin enää syytä elää.
        Islam kun ei oikein toimi täälä kristittyjen maassa.

• pikku somalia kirjoitti:

no sitä en yhtään ihmettele tässä suomalaisessa yhteiskunnassa vaikka tulis vielä joukko itsemurha kukahan täällä sit enää tekee töitä kun eihän mamut hae täältä kun sosiaali avut ja tekee töitä jos on ihan pakko kuka sellasia edes töihin ottaa.
        Täällä tulee vielä huonoa jälkeä ja hyysääjät menee siinä sivussa. Voi voi ei paljon enää kiinnosta mikään suomessa. Tehkööt mamut kun tänne tuleekin. Vittu me mitään orjia olla niille. Mielummin kuolisin kun olisin joku orjapiiskuri omassa maassani. Ja kohta tääl ei ole kun mamuja onko silloin enää syytä elää.
        Islam kun ei oikein toimi täälä kristittyjen maassa.

no ei sitä ainakaan eo. puheenvuorosta olisi uskonut...

• Jos et tiedä mitään muuta kysymystä päätöksentekosi perustaksi kuin että "Mitä hyötyä mistäkin on Suomelle", niin emme voi jatkaa keskustelua.

Suosittelen tutustumaan niin EU:n perustamisasiakirjaan, Suomen perustuslakiin kuin YK:n yleismaailmallisen ihmisoikeuksien julistukseen.

Ne antavat lisää aineksia yhteiskunnalliseen kysymyksenasetteluun.

Sitten voimme jatkaa keskustelua.

• Jenni1977

ME suomi24 käyttäjät jatkamme keskustelua! Mikä ihmeen oikeus sulla on puuttua jos ei viesti miellytä?! Sinusta on tehty ilmoituksia ja aion ehkä haastaa sinut oikeuteenkin!

• atlantin valli murtuu
        Jenni1977 kirjoitti:

ME suomi24 käyttäjät jatkamme keskustelua! Mikä ihmeen oikeus sulla on puuttua jos ei viesti miellytä?! Sinusta on tehty ilmoituksia ja aion ehkä haastaa sinut oikeuteenkin!

Itse asiassa kyseinen "sheriffi" on toistuvasti syyllistynyt solvauksiin, käsittämättömästä mielivaltaisuudesta kommentaarien poistelun suhteen puhumattakaan.

Olen itsekin harkinnut oikeustoimia. Ehkäpä tässä lepäisi paikka ennakkotapaukselle. Järkyttävää että ylläpito ei puutu asiaan.

• 0lentehnytjoValituksen
        atlantin valli murtuu kirjoitti:

Itse asiassa kyseinen "sheriffi" on toistuvasti syyllistynyt solvauksiin, käsittämättömästä mielivaltaisuudesta kommentaarien poistelun suhteen puhumattakaan.

Olen itsekin harkinnut oikeustoimia. Ehkäpä tässä lepäisi paikka ennakkotapaukselle. Järkyttävää että ylläpito ei puutu asiaan.

Lähetin ihan kirjeen sinne ja kerroinongelmasta ja moverin viestien poistelusta.

• Jenni1977 kirjoitti:

kuin muillakin...!

Itse en vain ala noihin esitettyihin kysymyksiin vastaamaan.

Ja haasteita vaan. Onhan sekin tapa käydä rasismikeskustelua.

• :DDDDDDDD
        Mover kirjoitti:

kuin muillakin...!

Itse en vain ala noihin esitettyihin kysymyksiin vastaamaan.

Ja haasteita vaan. Onhan sekin tapa käydä rasismikeskustelua.

toivottavasti joku haastaa sinut oikeuteen koska silloin henkilöllisyytesi käy ilmi ja sun tiedot levitetään nettiin ja sitten ku joku näkee sinut kadulla niin.........

• :DDDDDDDD kirjoitti:

toivottavasti joku haastaa sinut oikeuteen koska silloin henkilöllisyytesi käy ilmi ja sun tiedot levitetään nettiin ja sitten ku joku näkee sinut kadulla niin.........

on jokaisen oma asia - niin kuin keskusteluun osallistuminenkin. Ja katteettomina kummatkin aiheuttavat vain muutaman turhan sähköpostin lähettämisen - ja ehkä rasimisyytteen tai syytteen laittomasta uhkailusta - jota esim. tämä sinun vietisi on jo aika lähellä.

• Suomalainen ;;
        Mover kirjoitti:

on jokaisen oma asia - niin kuin keskusteluun osallistuminenkin. Ja katteettomina kummatkin aiheuttavat vain muutaman turhan sähköpostin lähettämisen - ja ehkä rasimisyytteen tai syytteen laittomasta uhkailusta - jota esim. tämä sinun vietisi on jo aika lähellä.

Voiko rasismia esiintyä suomalaiselle?
        Vai koskeeko "rasismi" vaan ulkomaalaisia ja mustia. Minä ainakin koen jonkin sortin rasismia vähän väliä.
        Voiko siitäkin nostaa esim. syytteen?

• vastata kysymkseesi

joka on ihan relevantti.

sosiaalisia hyötyjä on varmaan useanlaisia??

Mut näkisin että kyllä mahdollisuus verotulojen€€ kasvattamiseen on olemassa!

maahanmuuttajissa on potentiaalia vientiyrityksen(tuotteet ja palvelut) toimintaan. esimerkiksi jollain on suhteet Urugayssa olevaan yhteisöön ja luo sitä kautta busineksen.

Se että 95% maahanmuuttajista ei tekisi vienti businesta ei haittaa -he kuluttavat valtiolta saamansa euronsa pääasiassa suomessa -samoin kuin suomalainen "turha" virkamieskin.
      jos 5% onnistuu tekemään liiketoimintaa, jota ei muuten olisi voitu tehdä mun mielestä se on hyvä et meillä on maahanmuuttajia!!

• Yrittäjä nainen 25v

No koskahan tämmöinen liiketoiminta sitten mahdollisesti alkaa, nyt tarkoitan sitä potenttiaalistta vientiyritystä ja sitä kautta kuluttamista siittä saaduilla rahoilla suomessa.
        Nyt ne on ainakin kuluttaneet suomalaisten verorahoja useita vuosia, alkaa usko menemään tälläisiltä puheilta,, nooh on tainnut mennä jo.

• sieltä parturituolin
        Yrittäjä nainen 25v kirjoitti:

No koskahan tämmöinen liiketoiminta sitten mahdollisesti alkaa, nyt tarkoitan sitä potenttiaalistta vientiyritystä ja sitä kautta kuluttamista siittä saaduilla rahoilla suomessa.
        Nyt ne on ainakin kuluttaneet suomalaisten verorahoja useita vuosia, alkaa usko menemään tälläisiltä puheilta,, nooh on tainnut mennä jo.

takaa..

Mut kyllä niitä värikkäämpi naamaisia suomalaisia on pienten vienty yritysten perustajina.

oon ite IT alalla ja oon törmänny usein.
        vientiä on sit tokin muutakin kuin tonnikaupalla sellua.

Mä vaan luulen ettei noi kaverit oo ittesä näillä palstoilla puolustelemassa..

• Suomelle on eläkeläisistä?

Kaasukammioon!

Mitä hyötyä Suomelle on opiskelijoista (jotka eivät sitten kuitenkaan saa töitä)?

Kaasukammioon!

Mitä hyötyä Suomelle on sairaista?

Tyhjentäkää sairaalat kaasukammioon!

Ja niin edelleen.

• HUHHUH..

eläkeläiset ovat kortensa kekoon kantaneet, niin myös sairaat ennen sairastumistaan. opiskelijat tulevat kantamaan kortensa kekoon, niin myös sairaat mahdollisesti parannuttuaan. Et osaa olla yhtään nokkela vaikka kuinka yritit.

• Pablo Escobar

Mitä hyötyä oli siitä pikkutyttöjä raiskanneesta somalista jonka toit tänne?

• HUHHUH.. kirjoitti:

eläkeläiset ovat kortensa kekoon kantaneet, niin myös sairaat ennen sairastumistaan. opiskelijat tulevat kantamaan kortensa kekoon, niin myös sairaat mahdollisesti parannuttuaan. Et osaa olla yhtään nokkela vaikka kuinka yritit.

Sitä mieltä minäkin olen, että jokaisella on arvo, vaikka se ei ahtaaseen hyödyllisyysajatteluun mahtuisikaan. Mennyt arvo, tuleva arvo.

Jos lähdetään arvioimaan ihmisarvoa hyödyllisyyden perusteella, niin kuka sen hyödyllisyyden määrittelee? Ja miten pitkälle siinä lopulta mennään? Kun Suomeen viimeksi iski lama, huomattavan moni esitti mielipiteitään työttömien hyödyllisyydestä ja linja oli suurin piirtein "nirri pois, laiskoja, työtä saa jos haluaa" ja sen sellaista. Kun nyt on tulossa uusi lama, niin moni suomalainen saa taas kuulla olevansa hyödytön, taakka, loinen. Luulisi sen panevan ajttelemaan, kenen arvoilla hyödyllisyyttä pohditaan. Saksassakin aloitettiin kehitysvammaisista.

Koetin ravistella ajattelemaan.

• Pablo Escobar
        sharyn kirjoitti:

Sitä mieltä minäkin olen, että jokaisella on arvo, vaikka se ei ahtaaseen hyödyllisyysajatteluun mahtuisikaan. Mennyt arvo, tuleva arvo.

Jos lähdetään arvioimaan ihmisarvoa hyödyllisyyden perusteella, niin kuka sen hyödyllisyyden määrittelee? Ja miten pitkälle siinä lopulta mennään? Kun Suomeen viimeksi iski lama, huomattavan moni esitti mielipiteitään työttömien hyödyllisyydestä ja linja oli suurin piirtein "nirri pois, laiskoja, työtä saa jos haluaa" ja sen sellaista. Kun nyt on tulossa uusi lama, niin moni suomalainen saa taas kuulla olevansa hyödytön, taakka, loinen. Luulisi sen panevan ajttelemaan, kenen arvoilla hyödyllisyyttä pohditaan. Saksassakin aloitettiin kehitysvammaisista.

Koetin ravistella ajattelemaan.

"Sitä mieltä minäkin olen, että jokaisella on arvo, vaikka se ei ahtaaseen hyödyllisyysajatteluun mahtuisikaan. Mennyt arvo, tuleva arvo."

Mikäs arvo sillä pikkutytöjä raiskanneella somalilla on? jonka sinä ja kaverisi toitte neukkulasta.

Jos se ei olisi tullut tänne niin olisi jäänyt lapset raiskaamatta ja silpomatta.

• pilkka osuu omaan nilkkaan

Kaikki noi edellä mainitut mitä sanoit toivottavasti itse vielä tukehdut ja pahasti olet todella säälittävä. Yleensä on sanonta, että pilkka osuu omaan nilkkaan joten varo sanojasi.

• suomi rules

Moni työtön,sairas,opiskelija niiden läheiset ja vanhemmat mahdollisesti ovat kovia ja ahkeria työssä käyviä jotka mahdollisesti maksaa veroillaan sinun säälittävän elannon sekä nää onnettomien mamujen yllä pidon.
        Ja onko yhtään tullut mieleen minkä takia suomessa on sairaita ihmisiä, koska tänne otetaan paljon maahanmuuttajia joihin kaikki suomalaisille kuuluvat varat syydetään.
        Onneksi jotain positiivistakin tapahtui, kun perus-suomalaiset yllättivät Vanhastakin vitutti.
        Vielä tää tulee muuttumaan. Lupaan sen. Hyysäreille käy pahemmin ja nää niiden paapottavat palautetaan suurin osa kotiin minne kuuluu ja kaikki jotka suomessa istuvat rikoksista ei kun omaan maahan kärsiin turhaan veron maksajat joutuu niitäkin maksamaan.

• Pablo Escobar kirjoitti:

"Sitä mieltä minäkin olen, että jokaisella on arvo, vaikka se ei ahtaaseen hyödyllisyysajatteluun mahtuisikaan. Mennyt arvo, tuleva arvo."

Mikäs arvo sillä pikkutytöjä raiskanneella somalilla on? jonka sinä ja kaverisi toitte neukkulasta.

Jos se ei olisi tullut tänne niin olisi jäänyt lapset raiskaamatta ja silpomatta.

Olen ollut vastassa Helsingin lentokentällä, kun Somaliasta tuli Suomeen nainen, jonka aviomies ja kaksi poikaa oliat kuolleet sisällissodassa. Siihenkö viittaat?

Mitä minuun tulee, olen tehnyt töitä 17-vutiaasta saakka (opiskelin työn ohessa iltakoulussa ja myöhemmin yliopistossa.)

Tajuatko ollenkaan, missä mataluuden niljaisissa alhoissa mielesi ja kielenkäyttösi rypevät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2387
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1870
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1829
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      899
    Aihe