keskustelunavaukset sensuroidaan (=poistetaan) alta aikayksikön, eikö Lapua (ja siihen liittyvät Win Capita sekoilut) kuulu sananvapauden piiriin?!?!?!
Uralin HUOMIO!!! MIksi kaikki
7
1828
Vastaukset
- mutta..m..
Tyhjänpäiväinen piiloherjaaminen,ja tyhjänpäiväinen höpötys on syytäkin poistaa,,,Hyvä URALIN.
- ovat surullisesti
kunnostautuneet WC-hölmöilyn saralla (kuten vaikkapa Urjala), niin miksi siitä ei saa (vaikkapa ivalliseen sävyyn) avata keskustekusäikeitä?
Varsinkin kun Lapuan WC-jehut ovat aikanaan varsin estottomasti "trossailleet" erinomaisuudellaan...
Vai onko jälleen niin, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!!! - valitukset
Eivät tosimiehiä hetkauta!
- tuntuu pahoittavan
valitukset kirjoitti:
Eivät tosimiehiä hetkauta!
joka kerta mielensä, kun Lapuan "asioota" tällä palstala repostellaan. Ovatko lapualaiset herkkänahkaisia??? Vai poisteleeko Uralin Lapua-aiheiset keskustelut jostain henkilökohtaisesta syystä?
tuntuu pahoittavan kirjoitti:
joka kerta mielensä, kun Lapuan "asioota" tällä palstala repostellaan. Ovatko lapualaiset herkkänahkaisia??? Vai poisteleeko Uralin Lapua-aiheiset keskustelut jostain henkilökohtaisesta syystä?
En poista, ja en ole poistanut henkilökohtaisesta syystä yhtään viestiä. Hyvää lauantai päivää!
Poistopyyntöjä tuli.
Niissä viesteissä oli nimiä ja asioita kuvailtu tunnistettavasti.
Täällä Suomi24 on Lapuan asioille oma keskustelupalsta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001574- ent.Lapualainen
Menkää nyt hyvät kirjoittelijat isteenne ja ajatelkaa omilla aivoillanne.
Eikö olisi ihan viisata sellainen käytäntö kun kirjoitetaan jonkin henkilöiden nimiä tai yrityksen nimiä niin silloin pitäisi olla pokkaa laittaa oma nimi nimimerkkiin. Täällähän se ei tosin välttämättä onnistu. Jos jonkun asiat niin kovaa kiinnostaa niin menkää hyvänen aika kysymään kyseiseltä ihmiseeltä.
Mitä sitten jos joku on saanut esim.Capitasta rahaa tai sitten mistä hyvänsä. Mielestäni se on jokaisen oma asia eikä sitä tarvitse täällä palstoilla väännellä.
Niin mitä vielä Lapuaan tulee niin täytyy sanoa että Lapualaiset on toisilleen vaan helvetin kateellisia sekä toisten aioihin sekaantujia ja siksi ne tänne kirjoittelee ja yrittää kysellä toisten asioista ettei vaan naapuri nyt vain pärjäisi paremmin kuin itse pärjää.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764