Oikeusministeri Braxilla

on oikeus ja suorastaan velvollisuus tarttua negatiivisiin ilmiöihin heti niiden ilmestyttyä, sillä se on harmoonisen ja turvallisen yhteiskunnan perusta. Ääriainekset pitää torjua ennekuin niistä tulee mitään uhkaa yhteiskuntarauhalle, ja jotka aiheuttaisivat historian jo tuntemia epätoivottavia ilmiöitä, ja seuraamuksia.

On suotavaa että mm. kuntien päättävissä elimissä on valmiuksia torjua jo alkuun mahdollisia puhein tai teoin esiintyöntyviä ilmiöitä, joilla koitetaan saada kansalaiset toisiaan vastaan ja näin aiheuttaa epäjärjestystä, ja yhteiskunnan toimintakykykyä hankaloittavia vaikutuksia.

16

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      sarkasmia?

    • soluttama myyrä Kokoomuksessa.

      Kokoomuksessa on sentään viisaita.Zysse paheksui Tuija Braxin provokatiivisia kannanottoja Perussuomalaisista.
      Muuten,Käde on nähty vävypoikiensa kanssa Turkin suurähetystön edessä heiluttamassa jotain lippua, joka éi ollut Suomen lippu.

      • tuosta sanotusta

        mielenosoituksesta, sillä sitä väite kaipaisi. Ei sen puoleen syytä on turkkia vastaan mieltä osoittaakkin, sillä turkki polkee ihmisoikeuksia, ja on silti pyrkimässä EU jäseneksi. Kurdistanin lippu on yhä arvostettava kuin suomen tai minkä muun kansan lippu.


      • persu debattia
        tuosta sanotusta kirjoitti:

        mielenosoituksesta, sillä sitä väite kaipaisi. Ei sen puoleen syytä on turkkia vastaan mieltä osoittaakkin, sillä turkki polkee ihmisoikeuksia, ja on silti pyrkimässä EU jäseneksi. Kurdistanin lippu on yhä arvostettava kuin suomen tai minkä muun kansan lippu.

        kun ei ole älyä olemassa, niin ruvetaa sepittämään satuja. No tyhmäksi tuollaisessa ulostulossa, persu itsensä tekee.


    • käkkärä fanittaja

      Tyypillinen Käkkäröiden perhe voi kaikessa rauhassa muuttaa paskakikkaroiden kanssa muille maille mahtaville, kukaan ei jäisi sairastunutta perhettä kaipaamaan. Pappa käkkärä rasittaa terveydenhuoltoa, tytär poikii lähiaikoina paskakikkaroita ja vävy loisii verorahoilla.

      • perusmoukka

        osoittaa sen mitä voi olettaakkin. Kähärä vaikka ei edusta perussuomalaisia osoittaa kuitenkin sen sivistyneisyyden ja osaamistason, jota toivoisi perussuomalaisiltakin löytyvän.

        Maahanmuuttajat eivät kaikki loisi vaan tekevät pääosin pitemnpää päivää kuin normi suomalaiset. Syystä että tulevat maista joissa on ollut pakko tehdä työtä, toisin kuin suomessa jossa yhteiskunta elättää työnvieroksujia. Poikkeuksiakin maahanmuuttajissa tosin on, mutta ne tulevat yleensä itä-afrikan ns. nenän korkeudelta. Aasialaiset, entisen IVY.n ja lähi-idän mamut ovat työteliäitä ja ahkeria ihmisiä, jotka vetävät suomalaiselle työmiehelle vertoja joka tasolla.


    • tutkintapyyntö ministereiden Brax ja Thors lausunnoista, jotka perustavat yksitäistapauksiin
      ja kuulopuheisiin ei faktoja.

      • osoittaa kuinka

        tyhmä olet ja laitoit tuntkinta pyynnön. voi wonteri sun kanssas, ku sä vielä opettelisit edes alkee siitä miten poikeulaitos suomessa toimii. täällä ei ole mitään flaamien kaltaisia kyläkokouksia joissa nurkissa istutaan viinamuki kourassa, ja päätetään mitä kylässä saa tehdä ja mitä ei.


      • osoittaa kuinka kirjoitti:

        tyhmä olet ja laitoit tuntkinta pyynnön. voi wonteri sun kanssas, ku sä vielä opettelisit edes alkee siitä miten poikeulaitos suomessa toimii. täällä ei ole mitään flaamien kaltaisia kyläkokouksia joissa nurkissa istutaan viinamuki kourassa, ja päätetään mitä kylässä saa tehdä ja mitä ei.

        havainnut että täällä puutuu ne kyläkokouksia jossa viinamukit kourissa tehdään päätöksiä.
        Suomessa päätökset tehdään sivistyneesti saunassa, viinamukit kourissa.


      • Nimetön

        Hyvä, että joku osaa toimia. Näitä Braxin kaltaisia ihmisoikeuksien ja sananvapauden polkijoita on tässä maassa paljon.


      • osoittaneet olevansa
        Nimetön kirjoitti:

        Hyvä, että joku osaa toimia. Näitä Braxin kaltaisia ihmisoikeuksien ja sananvapauden polkijoita on tässä maassa paljon.

        varsinaisia ihmisoikeuksien polkijoita noiden kerubiensa kautta. Maahanmuutajat ovat oikeutettuja samoihin ihmisoikuksiin, kuin luuseri persutkin.
        WQonterin toimet sattuu vaan hänen omaan nilkkaansa. mutta siitä olen vain hyvilläni.


      • Nimetön
        osoittaneet olevansa kirjoitti:

        varsinaisia ihmisoikeuksien polkijoita noiden kerubiensa kautta. Maahanmuutajat ovat oikeutettuja samoihin ihmisoikuksiin, kuin luuseri persutkin.
        WQonterin toimet sattuu vaan hänen omaan nilkkaansa. mutta siitä olen vain hyvilläni.

        Mikähän siinä on, että kaltaisillasi apinoilla ei mikään mene jakeluun, vaikka kuinka jankuttaisi. Perussuomalaiset eivät ole sanoneet, että Suomalaiset olisivat parempia, kuin muut ihmiset. Korkeintaan sisun idiootit ovat sitä mieltä, mutta he eivät olekaan oikeita persuja. Joten lopeta jo viimein aivoton jankutuksesi samasta ja jo selväksi tulleesta asiasta. Haukut persuja luusereiksi, vaikka itselläsi näyttää olevan vaikeuksia ihan yksinkertaisen asian hahmottamisessa.


      • Laillisuus kunniaan

        Toivottavasti pyyntö on osoitettu Valtioneuvoston oikeuskanslerille, jonka tehtävänä on perustuslakimme 108 pykälän mukaan valvoa mm. valtioneuvoston virkatointen lainmukaisuutta.
        Ministerihän kuuluu valtioneuvostoon ja ministerinä annettu lausunto on aina annettu ministerin ominaisuudessa. Oikeusministerin lausunto oli aika rasistinen, koska siinä lähes suoraan leimattiin kaikki perussuomalaiset.Siis yli 5 prosentin osuus kuntavaalien äänestäjistä.
        Miksi valtuuston puheenjohtajia pitäisi kouluttaa, kun vielä ei ole ollut yhtäkään kokousta. Minkä varalle ja viittaus oli ehdokkaisiin, joista suuri osa ei ole edes päässyt valtuustoon.
        Täysin käsittämätön ministerin lausunto. Oliko kyse vain perusuomalaisten mustamaalaustarkoitus??


      • Laillisuus kunniaan kirjoitti:

        Toivottavasti pyyntö on osoitettu Valtioneuvoston oikeuskanslerille, jonka tehtävänä on perustuslakimme 108 pykälän mukaan valvoa mm. valtioneuvoston virkatointen lainmukaisuutta.
        Ministerihän kuuluu valtioneuvostoon ja ministerinä annettu lausunto on aina annettu ministerin ominaisuudessa. Oikeusministerin lausunto oli aika rasistinen, koska siinä lähes suoraan leimattiin kaikki perussuomalaiset.Siis yli 5 prosentin osuus kuntavaalien äänestäjistä.
        Miksi valtuuston puheenjohtajia pitäisi kouluttaa, kun vielä ei ole ollut yhtäkään kokousta. Minkä varalle ja viittaus oli ehdokkaisiin, joista suuri osa ei ole edes päässyt valtuustoon.
        Täysin käsittämätön ministerin lausunto. Oliko kyse vain perusuomalaisten mustamaalaustarkoitus??

        Oikeuskanslerille


      • teette itsestänne
        Laillisuus kunniaan kirjoitti:

        Toivottavasti pyyntö on osoitettu Valtioneuvoston oikeuskanslerille, jonka tehtävänä on perustuslakimme 108 pykälän mukaan valvoa mm. valtioneuvoston virkatointen lainmukaisuutta.
        Ministerihän kuuluu valtioneuvostoon ja ministerinä annettu lausunto on aina annettu ministerin ominaisuudessa. Oikeusministerin lausunto oli aika rasistinen, koska siinä lähes suoraan leimattiin kaikki perussuomalaiset.Siis yli 5 prosentin osuus kuntavaalien äänestäjistä.
        Miksi valtuuston puheenjohtajia pitäisi kouluttaa, kun vielä ei ole ollut yhtäkään kokousta. Minkä varalle ja viittaus oli ehdokkaisiin, joista suuri osa ei ole edes päässyt valtuustoon.
        Täysin käsittämätön ministerin lausunto. Oliko kyse vain perusuomalaisten mustamaalaustarkoitus??

        vielä hölmömpiä kuin mitä yleisesti oletetaan, ja sekin oletus ei ole mairittelevaa. Wonterikaan ei tunnu käsittävän realiteetteja, eikä hallitse asioita joihin tarttuu. Mutta kuten sanottu, lyökää vain kirveenne syvälle omaan reiteenne.


    • kysynpähän vaan

      ...Brax ei sitten puutu Rasistisen Kansan Puolueen (RKP) ja kaikkeen muuhun toimintaan, joka sortaa sekä kansan enemmistöä että kaikkia muita vähemmistöjä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe