Muslimit eivät sovi yhteiskuntaamme

Freedomer

Heillä ei ole meidän arvomme, he eivät opi niitä, eivätkä halua oppia niitä. Koittakaa jo ymmärtää sitä multikultturistit ettemme voi elää yhdessä!
Tulevat tänne vaatimaan että yhteiskuntamme muuttuisi vähitellen enemmän ja enemmän islamilais-tyyliseksi yhteiskunnaksi, jo siinä että vaativat koulujen ruokalistoilta sianlihan poistamista ja koirien kieltämistä koska koirat ovat kuulema "likainen eläin".

Jos eivät pysty elämään täällä meidän säännöillämme niin mitä täällä tekevät?

Kuinka moni kristitty on mennyt Iraniin tai Pakistaniin vaatimaan että muuttaisivat yhteiskuntansa kristittympään suuntaan?

Tämän viestin kirjoitin tämän uutisen takia:
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=137269

10

614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhipewqhgiåeqn gnråqe jg

Ainoa hyvä asia islamissa on se, että siellä homot tapetaan.
      Muuten olen täysin samaa mieltä siitä, ettei islamilaisia pitäisi ottaa maahamme, koska heistä ei ole muuta kuin harmia.
      Islamilaiset lisääntyvät noin kolme kertaa nopeammin kuin kristityt.
      A-talkissa esiintynyt keskustanuorten joku puheenjohtaja oli pateettinen "miks me ei muka satais muuttaa tänne"- asenteellaan ja hänen vieressään istuva homonistien... eiku humanistien joku kans puheenjohtaja tai joku oli täysin sekoittanut pasmansa. Pelkkä pikkunäppärä sivistyssanojen käyttö ja kova ääni ei muuta näitä tosiasioita mihinkään.

Ruotsissa on vasta nyt tiukennettu maahanmuuttajien kriteereitä, kun ollaan huomattu mitä parinkymmenen vuoden avokätinen Välkommen- tyylinen maahanmuuttopolitiikka on oikeasti saanut aikaan. 99% pelkkiä yhteiskunnallisia vaikeuksia ja rahanmenoa.

Pitääkö meidän suomalaisten olla yhtä tyhmiä ennenkuin me tajutaan samat asiat? Eikö voida ottaa opia ruotsalaisten, ranskalaisten, hollantilaisten, brittien, saksalaisten, tanskalaisten ym. kokemuksista ja minimoida omat yhteiskunnalliset vaikeutemme ja olla ottamatta islamilaisia maahamme?

• lisäperusteluja tähän:

"Ainoa hyvä asia islamissa on se, että siellä homot tapetaan."

???

• !!!!!
        lisäperusteluja tähän: kirjoitti:

"Ainoa hyvä asia islamissa on se, että siellä homot tapetaan."

???

Etkö ymmärrä suomenkieltä?

• EIKÄ MUUTEN

Demarit, Kepu, vasemm.liittokaan, joten eiköhä teloiteta tuo paha enemmistö ja perustetaan uusi fasistinen Suomi.

• olen samaa mieltä

Tässä musuhyysäreille:

Painakaa jo kaaleihinne, ettei muslimit sovellu suomalaiseen yhteiskuntaan! Arvomaailmamme eivät kolahda yhteen. Ja he lisäksi käyttävät liiankin suurta vieraanvaraisuuttamme hyväkseen ja alkavat vähitellen muuttamaan meidän kulttuuriamme omaan suuntaansa. Minä en halua tänne moskeijoita ja minareetintorneja, josta kailotetaan "hamallaah allaaah shähläm ha" joka aamu klo 5! Se häiritsee tavallisten ihmisten unta!

Ja koirien ystävänä inhoan sitä, että muslimit leimaavat koirat likaisiksi ja haluavat kieltää ne. Koirat ovat hyödyllisiä ja ihania eläimiä, ja pystyvät suojelemaan ihmisiä, toisin kuin vaikka kissat, vaikka on kissatkin ihan ok. Lisäksi koirista on hyötyä tulleissa ja syöpätutkimuksissa, ne kun voivat haistaa minimaaliset huumemäärät ja syövän aiheuttamat ihomuutokset. Sanon, että kielletään likaiset muslimit!

• olen samaa mieltä

Tuohon koirakohtaan lisään vielä, että näkövammaiset tarvitsevat opaskoiransa, eli koirat on paljon hyödyllisempiä täällä kuin muslimit, jotka haluavat talloa kulttuurimme! Kun eivät täällä kerran osaa käyttäytyä, menkööt sinne mistä tulivatkin.

• HOMO ko?

ÄLÄ pelkää ei ne tänne tule

• avauksen tekijää homona

suututtaa tuollainen teksti:

"Homot tartuttavat"

Viranomaiset ja homojärjestöt ovat huolissaan kaupungissa ilmaiseksi jaettavan arabiankielisen al-Salam-lehden avoimesta vihanlietsonnasta homoja kohtaan. Lehti kehottaa muslimeja olemaan kättelemättä homoja tautivaaran takia. Heitä ei pitäisi hyväksyä myöskään ystäviksi.

Lehti antaa lisäksi ymmärtää, ettei homon tappaminen ole islamilaisen lain mukaan rikos."

Mutta on myös ymmärrettävä, että homofoobikkoja on myös kristityissä ja etenkin äärisellaisissa.

• panetko niistä listan.

• vaan aasialainen

Muslimit eivät tosiaankaan halua sopeutua yhteiskuntaamme ollenkaan vaan elää täysin oman perinteensä mukaan. He tulevat suomalaisille erittäin kalliiksi, lisäksi he raiskaavat ja ryöstävät ulkomaalaisista eniten.
      Suomeen pitäisi sallia maahanmuuttajiksi vain euroopan kristityt ja aasialaiset. Esim. kiinalaiset eivät raiskaa ja ovat työteliäitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2407
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1887
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe