elätettäviä vaikka ei pystytä huolehtimaan edes omista?
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id106271.html
MIKSI HELVETISSÄ täytyy Suomeen haalata
8
407
Vastaukset
ja keitä?
- ???
???
- jos olet jäänyt
karvapää kirjoitti:
vielä epäselväksi, tarkentaisitko vielä hiukan.
täysin vaille sivistystä ja olet saanut pienellä lusikalla.
Suomeen on haalittu kaikenkarvaisia elätettäviä sossupummeja ympäri ämpäri maailmaa, jotta muutamalla ihmisellä olisi ullanlinnan kattohuoneistossa mukavat oltavat, kun tuntuu NIIIN hyvältä, kun katsos me ollaan oikein hyviä ihmisiä kun me autetaan noita. (vitut niistä kymmenistätuhansista jotka on ilman kotia) - OLIKO.
karvapää kirjoitti:
vielä epäselväksi, tarkentaisitko vielä hiukan.
TARPEEKSI TARKKAA?
jos olet jäänyt kirjoitti:
täysin vaille sivistystä ja olet saanut pienellä lusikalla.
Suomeen on haalittu kaikenkarvaisia elätettäviä sossupummeja ympäri ämpäri maailmaa, jotta muutamalla ihmisellä olisi ullanlinnan kattohuoneistossa mukavat oltavat, kun tuntuu NIIIN hyvältä, kun katsos me ollaan oikein hyviä ihmisiä kun me autetaan noita. (vitut niistä kymmenistätuhansista jotka on ilman kotia)kaipaan tarkennusta. KUKA on HAALINUT? ja KEITÄ?
- drthdrthrth
suomeen tuodaan työvoimapulaa paikkaamaan ihmisiä (lähi itä,afrikka) joista puolet (alakanttiarvio) jää työttömäksi,
eli taloudellisesti siinä ei oo mitään järkeä,
ja sit vielä suomessa on tuhansia työttömiä ja mediassa sanotaan "suvaitsevaisesti" että suomalaiset on niin ronkeleita työn suhteen että paskatyö ei kelpaa ,toisin kuin maahanmuuttajille siis voi vittu mitä paskapuhetta kun somaleista yli 85% työttömänä
tää åstrit thörs on ihan sekasi - Auttakaanyt
Arvoisat päättäjät: Minulla on nälkä. Menikö perille. Kuúlkaa apua tarvitsevia nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202012
- 1551923
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h251546- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23849Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7847- 112791
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45740Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32735