http://www.iltalehti.fi/uutiset/200811018523222_uu.shtml
Aukaiseeko joku siellä pääkaupunkiseudulla vesihanan juodakseen tuota likavettä? Minä en käyttäisi edes löylyvetenä, enkä taitaisi pestä sillä edes saappaitani.
Vantaanjoki, yäk!
10
330
Vastaukset
- eri-mies
tuokin. Sinä sait myrkytyksen H:gin vedestä. Pelkkää myötätuntoasiko tulit kipeeksi?
Minähän en ole saanut mitään myrkytystä, lähinnä ihmettelen Suomen hyvänä pidetyn juomaveden laatua. Valettako ollut nekin vuosikymmenien vakuuttelut?
- Mmm...
Kairakettu kirjoitti:
Minähän en ole saanut mitään myrkytystä, lähinnä ihmettelen Suomen hyvänä pidetyn juomaveden laatua. Valettako ollut nekin vuosikymmenien vakuuttelut?
Siellä on puhdasta ja kirkasta!
http://lh4.ggpht.com/_OebgHbB5zN0/RitvIbp_KsI/AAAAAAAABLk/YETVDk9AP3g/st petersburg82 trash on canal.jpg
Juo sinäkin Vodkaa, se tekee viisaaksi.
http://englishrussia.com/images/yoga.jpg - Vasara ja drinkki
Mmm... kirjoitti:
Siellä on puhdasta ja kirkasta!
http://lh4.ggpht.com/_OebgHbB5zN0/RitvIbp_KsI/AAAAAAAABLk/YETVDk9AP3g/st petersburg82 trash on canal.jpg
Juo sinäkin Vodkaa, se tekee viisaaksi.
http://englishrussia.com/images/yoga.jpgkiittää ja kuittaa.
bhöhö.. pärsk.. - eri-mies
Kairakettu kirjoitti:
Minähän en ole saanut mitään myrkytystä, lähinnä ihmettelen Suomen hyvänä pidetyn juomaveden laatua. Valettako ollut nekin vuosikymmenien vakuuttelut?
pari, kolme päivää märehtinyt, Vantaanjoen vettä. Ei se ST Petersburgissa paljon kummempaa putsauksen jälkeen. Samat ne on systeemit. Kuinka ihmeessä se Vantaanjoen vesi voi nousta Lappiin saakka, vai eikö sinulla ole mitään muuta mietittävää?
eri-mies kirjoitti:
pari, kolme päivää märehtinyt, Vantaanjoen vettä. Ei se ST Petersburgissa paljon kummempaa putsauksen jälkeen. Samat ne on systeemit. Kuinka ihmeessä se Vantaanjoen vesi voi nousta Lappiin saakka, vai eikö sinulla ole mitään muuta mietittävää?
Missä minä olen väittänyt, että Vantaanjoen vesi Lappiin nousisi? Linkkiä esiin äkkiä, vai joko on häpeän punaa poskilla?
- Late Lapista
Kairakettu kirjoitti:
Minähän en ole saanut mitään myrkytystä, lähinnä ihmettelen Suomen hyvänä pidetyn juomaveden laatua. Valettako ollut nekin vuosikymmenien vakuuttelut?
Ei ole valetta! esimerkiksi meidän kylän vesijohto verkosta tulee kylmää ja puhdasta LÄHDE vettä! VTT sanoo sen olevan Suomen puhtainta vesijohto vettä !
- vettä täällä
Malmin liepeillä kraanasta. Pari tuntia sitä kesti mutta täytyy sanoa että ei tuo vesi nytkään kirkkaudesta huolimatta maistu kovin raikkaalta. Pitäisi ottaa näyte ja analysoida tutuilla niin selviäisi.
- on se
ny kumma ettei se ketunraato osaa muusta puhua.
- ????
Suomi24 · Posti · Opastus Hae Internetistä:
Hei eri-mies | Omat palvelut | Kirjaudu ulos
Laaja haku · A-Ö
Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Maailman menoa > Maailman menoa
Eniro Sponsoroidut Linkit
Pikavippi 3 minuutissa
Meiltä 50-800e Vippi kätevästi. Nopea, luotettava ja edullinen.
www.vippi24.fiViisaan vippaajan valinta
Lainaa moniin tarpeisiin, käytä rahat juuri niinkuin itse haluat.
www.risicum.fiDrCredit kampanjalaina!
Marraskuussa 300e laina 3kk maksuajalla, vain 60e kululla. Klikkaa!
www.DrCredit.fi
Viestien esitystapa:
Näytä aiheet Seuraava >>
Venäläiset rynnii Suomeen!
Kirjoittanut: Kairakettu 1.11.2008 klo 23.02
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381