Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi vajota.Matt.14:29-30.Miten monta kertaa meille käy samoin kun olemme lähellä Herraa,niin epäusko valtaa,mulle on käynyt niin monta kertaa,tiputaan ja petytään,mutta kuten Jeesus veti Pietarin ylös,niin Jeesus vetää meidätkin ylös ja kehottaa uskomaan.Sydämessä soi jo ääni taivaan kiitosävelten.Toivossa nyt nostan pääni,uutta maata tähyilen.Uutta virttä Karitsalle siellä sitten veisataan,ylistystä Jumalalle väsymättä milloinkaan.
SANA SUNNUNTAILLE.
2
136
Vastaukset
Kiitos hyvästä sanasta. Kyllä se niin on, ettei uskovainen maahan sorru, sillä Herra tukee hänen kättään, kunhan uskossa luotamme Häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372