Parkanon ruokapaikat

Misäs te käytte?

MIsäs te käytte syömässä Parkanossa? Onko kaitahovi auki vai kiinni?entä Pekan paikka, onko hyvää sapuskaa???

13

4464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majuri majoneesi

      Näläntunne vaihtelee päivittäin ja täten eri paikoissa ruokailukin virkistää. Näin vuosia Parkanossa ruokailleena olenkin todennut hengissä pysyneeni jokaisen laadukkaan aterian jälkeen. Pestin ja Hesburgerin seisovien pöytien menetys tietenkin vähän kirpaisi.. Huoleti voin sanoa, puolueettomasti, syöttepä missä vain, se on sen väärti. Michelin-tähdet jaetaan ensi kerralla ;)

      • kotosalla

        yleensä!


    • nälkä vaihtelee

      Miramarissa hyvää ruokaa ja jos soppaa haluaa niin Salen Kahviossa on hyvä lohikeitto, nam. Siin ei ole maitoa tms :) Mantelinkukassa on hyviä toasteja.

      Kotona pääasiassa syön kyllä, mutta joskus on kiva saada valmista!

      • Salen kahviota

        kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.


      • ...
        Salen kahviota kirjoitti:

        kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.

        se on aina ollut paroonin kahvila!


      • kyllä se
        ... kirjoitti:

        se on aina ollut paroonin kahvila!

        löytyy kummallakin nimellä jospaikkakunnalla on pyöriny...


    • neniäklän

      Parkanosta ei saa enää hyvää ruokaa mistään kun Hesellä lopetettiin pihviannokset. Nyt sieltä saa enää burgereita ja pastaa pahvilaatikosta. Lounasruokalan pihvit on kuivia, kylmiä kitkuttimia ja perunat kuin kumipalloja. Paroonissa on niin masentavaa , että siellä saa stressin syödessään. Huoltoasemien ruuat on ihan karseita. Pekan paikassa nyt saa jonkinlaista jota voi ruoaksi sanoa.

      • toimiiko

        se vielä?


      • olevan
        toimiiko kirjoitti:

        se vielä?

        Mäntypirtti sekä Kaitahovi.
        Seuraavaksi Juustoportti, siellä hyvää ruokaa.
        Pekan paikan ruoasta:Ei kiitos.
        Parkanosta ei todellakaan saa hyvää ruokaa mistään.
        Olen kolunnut joka paikan !


      • on .....
        olevan kirjoitti:

        Mäntypirtti sekä Kaitahovi.
        Seuraavaksi Juustoportti, siellä hyvää ruokaa.
        Pekan paikan ruoasta:Ei kiitos.
        Parkanosta ei todellakaan saa hyvää ruokaa mistään.
        Olen kolunnut joka paikan !

        maailman paras:-)
        Täytynee mennä isänpäivänä sinne.


      • eiole kuollut
        olevan kirjoitti:

        Mäntypirtti sekä Kaitahovi.
        Seuraavaksi Juustoportti, siellä hyvää ruokaa.
        Pekan paikan ruoasta:Ei kiitos.
        Parkanosta ei todellakaan saa hyvää ruokaa mistään.
        Olen kolunnut joka paikan !

        Mäntypirtti elää ja voi hyvin! SUOSITTELEN!


      • ...
        toimiiko kirjoitti:

        se vielä?

        Pöllipirtti on mun vakkari lounaspaikka kun saa vielä alennustaki... ;)


    • .....

      paroonissa tulee käytyä... siellä saa aina hyvää ruokaa!! ruokalistan ne vois uusia hiukan useammin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe