MIsäs te käytte syömässä Parkanossa? Onko kaitahovi auki vai kiinni?entä Pekan paikka, onko hyvää sapuskaa???
Parkanon ruokapaikat
13
4383
Vastaukset
- majuri majoneesi
Näläntunne vaihtelee päivittäin ja täten eri paikoissa ruokailukin virkistää. Näin vuosia Parkanossa ruokailleena olenkin todennut hengissä pysyneeni jokaisen laadukkaan aterian jälkeen. Pestin ja Hesburgerin seisovien pöytien menetys tietenkin vähän kirpaisi.. Huoleti voin sanoa, puolueettomasti, syöttepä missä vain, se on sen väärti. Michelin-tähdet jaetaan ensi kerralla ;)
- kotosalla
yleensä!
- nälkä vaihtelee
Miramarissa hyvää ruokaa ja jos soppaa haluaa niin Salen Kahviossa on hyvä lohikeitto, nam. Siin ei ole maitoa tms :) Mantelinkukassa on hyviä toasteja.
Kotona pääasiassa syön kyllä, mutta joskus on kiva saada valmista!- Salen kahviota
kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.
- ...
Salen kahviota kirjoitti:
kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.
se on aina ollut paroonin kahvila!
- kyllä se
... kirjoitti:
se on aina ollut paroonin kahvila!
löytyy kummallakin nimellä jospaikkakunnalla on pyöriny...
- neniäklän
Parkanosta ei saa enää hyvää ruokaa mistään kun Hesellä lopetettiin pihviannokset. Nyt sieltä saa enää burgereita ja pastaa pahvilaatikosta. Lounasruokalan pihvit on kuivia, kylmiä kitkuttimia ja perunat kuin kumipalloja. Paroonissa on niin masentavaa , että siellä saa stressin syödessään. Huoltoasemien ruuat on ihan karseita. Pekan paikassa nyt saa jonkinlaista jota voi ruoaksi sanoa.
- toimiiko
se vielä?
- olevan
toimiiko kirjoitti:
se vielä?
Mäntypirtti sekä Kaitahovi.
Seuraavaksi Juustoportti, siellä hyvää ruokaa.
Pekan paikan ruoasta:Ei kiitos.
Parkanosta ei todellakaan saa hyvää ruokaa mistään.
Olen kolunnut joka paikan ! - on .....
olevan kirjoitti:
Olen kolunnut joka paikan !maailman paras:-)
Täytynee mennä isänpäivänä sinne. - eiole kuollut
olevan kirjoitti:
Olen kolunnut joka paikan !Mäntypirtti elää ja voi hyvin! SUOSITTELEN!
- ...
toimiiko kirjoitti:
se vielä?
Pöllipirtti on mun vakkari lounaspaikka kun saa vielä alennustaki... ;)
- .....
paroonissa tulee käytyä... siellä saa aina hyvää ruokaa!! ruokalistan ne vois uusia hiukan useammin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995