MIsäs te käytte syömässä Parkanossa? Onko kaitahovi auki vai kiinni?entä Pekan paikka, onko hyvää sapuskaa???
Parkanon ruokapaikat
13
4375
Vastaukset
- majuri majoneesi
Näläntunne vaihtelee päivittäin ja täten eri paikoissa ruokailukin virkistää. Näin vuosia Parkanossa ruokailleena olenkin todennut hengissä pysyneeni jokaisen laadukkaan aterian jälkeen. Pestin ja Hesburgerin seisovien pöytien menetys tietenkin vähän kirpaisi.. Huoleti voin sanoa, puolueettomasti, syöttepä missä vain, se on sen väärti. Michelin-tähdet jaetaan ensi kerralla ;)
- kotosalla
yleensä!
- nälkä vaihtelee
Miramarissa hyvää ruokaa ja jos soppaa haluaa niin Salen Kahviossa on hyvä lohikeitto, nam. Siin ei ole maitoa tms :) Mantelinkukassa on hyviä toasteja.
Kotona pääasiassa syön kyllä, mutta joskus on kiva saada valmista!- Salen kahviota
kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.
- ...
Salen kahviota kirjoitti:
kun ei ole Saleakaan.Nimi muuttunut Paroonin kahvioksi.
se on aina ollut paroonin kahvila!
- kyllä se
... kirjoitti:
se on aina ollut paroonin kahvila!
löytyy kummallakin nimellä jospaikkakunnalla on pyöriny...
- neniäklän
Parkanosta ei saa enää hyvää ruokaa mistään kun Hesellä lopetettiin pihviannokset. Nyt sieltä saa enää burgereita ja pastaa pahvilaatikosta. Lounasruokalan pihvit on kuivia, kylmiä kitkuttimia ja perunat kuin kumipalloja. Paroonissa on niin masentavaa , että siellä saa stressin syödessään. Huoltoasemien ruuat on ihan karseita. Pekan paikassa nyt saa jonkinlaista jota voi ruoaksi sanoa.
- toimiiko
se vielä?
- olevan
toimiiko kirjoitti:
se vielä?
Mäntypirtti sekä Kaitahovi.
Seuraavaksi Juustoportti, siellä hyvää ruokaa.
Pekan paikan ruoasta:Ei kiitos.
Parkanosta ei todellakaan saa hyvää ruokaa mistään.
Olen kolunnut joka paikan ! - on .....
olevan kirjoitti:
Olen kolunnut joka paikan !maailman paras:-)
Täytynee mennä isänpäivänä sinne. - eiole kuollut
olevan kirjoitti:
Olen kolunnut joka paikan !Mäntypirtti elää ja voi hyvin! SUOSITTELEN!
- ...
toimiiko kirjoitti:
se vielä?
Pöllipirtti on mun vakkari lounaspaikka kun saa vielä alennustaki... ;)
- .....
paroonissa tulee käytyä... siellä saa aina hyvää ruokaa!! ruokalistan ne vois uusia hiukan useammin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361