Nelosen Netti-TV

Ei skulaa vieläkään

Oottekos päässy katselemaan ohjelmia?

Sen Canal-plussan mainoksen alkuun soittaa kyllä oikeinkin hyvin mut sit kun ohjelman pitäisi alkaa niin eipä alakaan.
Uudistettu on näitä sivuja ainakin, joten liekö uudistus mennynnä perssiilleen. Vai onko vika mun koneessa!

4

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime

perjantaina katsoa nelosen sairaalan ja kävi just niin kuin kerrot. Eli näytti mainoksen, muttei itse sarjaa. Sairaalan sivuilta suostui näyttämään yksittäisiä pätkiä, mutta koko jakso on vain netti teeveessä. Ajattelin, onko vika omassa koneessa, mutta ilmeisesti ei. Onko syys uudistuksessa vai onko mennyt maksulliseksi tai jotain?

• mutta ei explorerilla

Minäkin menin vanhasta tottumuksesta explorerin kautta, eikä toiminut. Kokeilin sitten vähän kuin puolivahongossa firefoxin kautta ja pelitti ihan normaalisti. Onkohan tämä pysyvä käytäntö, missään ei ole taidettu kertoa että homma muuttuu (tosin en ole pahemmin edes nelosen sivuilta etsinyt).

• Firefoxillakaan

Luulin jo, että sieltä ois löytynyt vastaus, mutta ei. Mutta ilmeisesti kuitenkin Nelonsen sivujen toiminnassa onkelma eikä miun koneessa.
        Jäädään ootteleen jos jossain vaiheessa korjaantus.

• vinkistä!

Kokeilin "tuliketulla" ja heti toimi, nyt pääsin katosomaan sairaalan torstain jakson! Eli minulla ainakin toimi se, että katson firefoxilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe