Äiti Amma

kuolematon sielu

tulee jälleen Suomeen.
Entä jos hän onkin Jeesuksen inkarnaatio?

Aiotko mennä halattavaksi?

40

2156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä Omma

Jotkut luulevat näin, mutta vaikka hän todellisuudessa heijastaakin rakkautta ei hänellä ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa. Jeesuksessa meillä on vain ja ainoastaan pelastus. Niinkuin Sana sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä, eikä kukaan tule minun(Jumala) tyköni muutoin kuin Jeesuksen kautta."

• muikkumies

et ole ymmärtänyt jeesuksen sanomasta yhtään mitään.

• von Roosen

Mistä tiedät, ettei äiti Amma ole valepukuun pukeutunut Jeesus?

Aika harva tunsi Jeesuksen Hänen elinaikanaan, joten... summasummarum: et voi tietää onko Amma Jeesus vai ei. Olet tai et ole yhtä sokea kuin Jeesuksenaikalaiset!!

By the way: en mene halaamaan Ammaa, koska Jeesusta ei tarvitse mennä etsimään merta edemmäs. Sillä tiedäthän sanonnan: ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan! Kalat ovat lähempänä kuin arvaatkaan.. eivät Amman sylissä...

@)-->-->---

• juu juu...............

Bisnesmuija. Rakastaa rahaa eniten.

• ...

Olen käynyt paikan (Amman koti) päällä ja nähnyt kuinka askeettisesti (todella pieni asunto vain)hän elelee joten sinä urputtaja olet vain omien negaatioittesi vanki.Yrität vielä levittää valheita.Amma ei käytä MITÄÄN ylimääräisiä tavaroita,vain toiminnan kannalta pakolliset.Kännykin jne. ihan peruskamaa.Kaikki raha menee TODELLA HÄDÄSSÄ ELÄVILLE.Suomen Ammakeskuksen rahankeräys taitaa olla niitä ainoita jossa raha menee kohteisiin 100%sti ilman mitään hallinnollisia rahareikiä!!!

• Erjuth

Amma on esimerkillinen henkilö. Itselläni on sellainen käsitys, että hän ei ota itselleen ollenkaan rahaa. Varmasti kehittynyt sielu, joka pääsee pois samsarasta tämän elämän jälkeen.

http://www.youtube.com/watch?v=9lwTAYeyv9U

• kuolematon sielu

ei ole enää pakko jälleensyntymiseen.

• kokija
        kuolematon sielu kirjoitti:

ei ole enää pakko jälleensyntymiseen.

Äiti Amma on todellinen pyhimys. Amman vaikutus ei ole pelkästään silloin kun hänet näkee fyysisesti. Jo se että katsoo hänen kuvaansa ja videoita saa haltioitumaan. Toinen vastaava pyhimys on Äiti Meera. Jos ei tule lähdettyä väentungokseen heitä tapaamaan niin yhtä tehokasta on katsoa heitä heidän kuviensa kautta. Ja kun kerran on katsonut Amman kuvaa niin se kuva on aina mielessä tarvittaessa saatavilla. Se on gurujoogaa :)

• kuolematon sielu
        kokija kirjoitti:

Äiti Amma on todellinen pyhimys. Amman vaikutus ei ole pelkästään silloin kun hänet näkee fyysisesti. Jo se että katsoo hänen kuvaansa ja videoita saa haltioitumaan. Toinen vastaava pyhimys on Äiti Meera. Jos ei tule lähdettyä väentungokseen heitä tapaamaan niin yhtä tehokasta on katsoa heitä heidän kuviensa kautta. Ja kun kerran on katsonut Amman kuvaa niin se kuva on aina mielessä tarvittaessa saatavilla. Se on gurujoogaa :)

olen seurannut sinua ja oppinut.

• kokija

olen seurannut sinua ja oppinut.

Kiitos menee kosmokselle. Ja Äiti Ammalle sekä Meeralle sekä muutamalle muulle.

• varokaa

Amma-kultti on ihmiskultti. Ihmiset menevät ihmisen halattaviksi, koska on kivaa saada halauksia. Valitettavasti vain kaikki eivät ymmärrä että siellä taustalla on oikeasti henkivalta, ei niin hyväntuntuinen, jonka linkissä eräs sanoo kokeneensa:
      "Aistin, että parikymmentä metriä Amman ympärillä on voimakenttä, jossa henget vaikuttivat. Valitettavasti kyseessä ei ole Pyhä Henki, vaan aivan muut voimat."

Eli ei voi olla Jeesuksen inkarnaatio.

http://www.sana.fi/etusivu/ajassa/aiti_amman_sylista_takaisin_kristuksen_syliin/

• kuolematon sielu

kun sinulla ei sitä ole.

Onkohan hän punainen vaate teille uskovaisille varsinkin kun suuri viisaus ja valo tulee Intiasta?

• puhua

kun sinulla ei sitä ole.

Onkohan hän punainen vaate teille uskovaisille varsinkin kun suuri viisaus ja valo tulee Intiasta?

kokemuksesta, joka toisella on? Minun ei tarvitse mennä hankkimaan kokemusta Ammasta, koska toisella kristityllä on kokemus hänen lähellään olevista hengistä, jotka eivät ole Jumalasta. Ei hän sen kummemmin mikään punainen vaate ole että tulee Intiasta. Onhan Intiassakin kristittyjä eli sieltä voisi tulla myös aitoa Jumalan vaikuttamaa.

Intian kastilaitos ja usko karmaan halveksii ihmisen arvoa syvästi, enkä voi ymmärtää mitä hienoa viisautta sen kaltainen henkisten oppien käytäntöönsoveltaminen tarjoaa länsimaiselle ihmiselle.

Intialainen korkeimman oikeuden tuomari Bhagwan Das, kastiton taustaltaan, sanoo että "kastilaitos on ainutlaatuinen apartheid-järjestelmä, sillä missään muualla ei ole kehitetty yhtä systemaattista, yhtä julmaa ja yhtä sortavaa yhteiskunnallista instituutiota." Hän uskoo että kastilaitos tulee häviämään: "ihmisiä ei voida huiputtaa loputtomasti."
        http://www.maailmansivu.fi/uutiset?135

• "Puutarhuri"

.. tai 1999, kun Amma suunnitteli tuloa Suomeen. Olin aikeissa lähteä käymään hänen halattavanaan, mutta hän peruikin tuona vuonna tulonsa Suomeen. Syynä oli muistaakseni se, että sielläpäin maapalloa oli jokin levottomuus, jonka vuoksi Amma "joutui" jäämään sinne.

Siispä: huomasin Jumalan pitävän minusta huolta, kun ei päästänyt Ammaa tuolloin Suomeen. Sen koommin en ole koko asiaa ajatellut. Ei ole sen arvoinen!

Amma on ihminen siinä missä minäkin. Miksi kävisin halaamassa? Saisiko hän minulta jotain?? ;D Tuskin. Hänhän tapaa satoja ellei tuhansia ihmisiä elämänsä aikana. Ei hän minua tarvitse, enkä minä häntä!

• valitat...
        puhua kirjoitti:

kokemuksesta, joka toisella on? Minun ei tarvitse mennä hankkimaan kokemusta Ammasta, koska toisella kristityllä on kokemus hänen lähellään olevista hengistä, jotka eivät ole Jumalasta. Ei hän sen kummemmin mikään punainen vaate ole että tulee Intiasta. Onhan Intiassakin kristittyjä eli sieltä voisi tulla myös aitoa Jumalan vaikuttamaa.

Intian kastilaitos ja usko karmaan halveksii ihmisen arvoa syvästi, enkä voi ymmärtää mitä hienoa viisautta sen kaltainen henkisten oppien käytäntöönsoveltaminen tarjoaa länsimaiselle ihmiselle.

Intialainen korkeimman oikeuden tuomari Bhagwan Das, kastiton taustaltaan, sanoo että "kastilaitos on ainutlaatuinen apartheid-järjestelmä, sillä missään muualla ei ole kehitetty yhtä systemaattista, yhtä julmaa ja yhtä sortavaa yhteiskunnallista instituutiota." Hän uskoo että kastilaitos tulee häviämään: "ihmisiä ei voida huiputtaa loputtomasti."
        http://www.maailmansivu.fi/uutiset?135

Onhan siellä kastiton päässyt korkaimman oikeuden tuomariski, niin mitä siis valitat!!

• et kävisi..
        "Puutarhuri" kirjoitti:

.. tai 1999, kun Amma suunnitteli tuloa Suomeen. Olin aikeissa lähteä käymään hänen halattavanaan, mutta hän peruikin tuona vuonna tulonsa Suomeen. Syynä oli muistaakseni se, että sielläpäin maapalloa oli jokin levottomuus, jonka vuoksi Amma "joutui" jäämään sinne.

Siispä: huomasin Jumalan pitävän minusta huolta, kun ei päästänyt Ammaa tuolloin Suomeen. Sen koommin en ole koko asiaa ajatellut. Ei ole sen arvoinen!

Amma on ihminen siinä missä minäkin. Miksi kävisin halaamassa? Saisiko hän minulta jotain?? ;D Tuskin. Hänhän tapaa satoja ellei tuhansia ihmisiä elämänsä aikana. Ei hän minua tarvitse, enkä minä häntä!

Miksi et kävisi halaamassa, kun Amma on ihminen!! Eikö ihmisiä voi halata?

• kuolematon sielu
        "Puutarhuri" kirjoitti:

väitä että sinun jumalasi järjesti levottomuuden että pelastuisit Äiti Amman halauksesta???

• puhua
        valitat... kirjoitti:

Onhan siellä kastiton päässyt korkaimman oikeuden tuomariski, niin mitä siis valitat!!

Valituksenako näet kastilaitoksen järjettömyyden esiintuomisen?

Kuinkahan monta kastitonta on ylipäänsä päässyt lakimiehiksi?

Mielipiteestäsi voi tulkita että kastilaitos on ihan OK, onhan yksi kastiton pääsyt elämässä korkealle!

• sappua
        puhua kirjoitti:

Valituksenako näet kastilaitoksen järjettömyyden esiintuomisen?

Kuinkahan monta kastitonta on ylipäänsä päässyt lakimiehiksi?

Mielipiteestäsi voi tulkita että kastilaitos on ihan OK, onhan yksi kastiton pääsyt elämässä korkealle!

Kastilaitos mahdollistaa, että jokainen inkarnoitunut sielu joutuu olemaan niin ”kerjäläisenä” kuin ”kuninkaanakin”.

• maristronautti
        "Puutarhuri" kirjoitti:

olipas siinä narsistinen näkemys! Minä Minä Minä ja muista viis. Sinun täytyy olla todella mahtava ja suuri sielu, että juuri Sinun vuoksesi peruuntui kaikki!

• "Puutarhuri"

väitä että sinun jumalasi järjesti levottomuuden että pelastuisit Äiti Amman halauksesta???

Job itse toteaa näin:
        "Hullun puhetta, vaimo. Kun otamme Jumalan kädestä hyvän, totta kai meidän on otettava myös paha." Kaiken tämän keskellä Job ei sanallakaan kapinoinut Herraa vastaan

ja myös näin

Hän (Jumala) haavoittaa, mutta hän myös sitoo, hänen kätensä lyö, mutta se myös parantaa

Kuten huomaat, Job suurien vastoinkäymistenkään jälkeen ei kironnut Jumalaa, vaan ymmärsi, että KAIKKI tulee Jumalalta: sekä hyvä että paha.

Onhan Jobin kirjan alussa tämäkin:

Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta". Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa." Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa? Olethan itse kaikilta puolin suojannut hänet, hänen talonsa ja kaiken, mitä hänellä on; olet siunannut hänen kättensä työn, ja hänen karjalaumansa ovat levinneet ympäri maata.
        Mutta ojennapa kätesi ja koske kaikkeen, mitä hänellä on: varmaan hän kiroaa sinua vasten kasvojasi." Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.

Kuten huomaat: Jumala salli Saatanan mennä kiusaamaan Jobia. Siis Jumala sallii myös meitä kiusattavan.

"Meidän Herramme on suuri, suuri voimassansa, hänen ymmärryksensä on mittaamaton."
        "Hän peittää pilvillä taivaan ja valmistaa sateen maalle; hän kasvattaa ruohon vuorille"
        Hän viskaa rakeitansa niinkuin leivänmuruja; kuka voi kestää hänen pakkastansa?
        Hän lähettää sanansa ja sulattaa rakeet; hän panee tuulensa puhaltamaan, ja vedet virtaavat."

Kuten huomaat: Jumala on se, joka laittaa luonnossa asioita tapahtumaan.

• "Puutarhuri"
        maristronautti kirjoitti:

olipas siinä narsistinen näkemys! Minä Minä Minä ja muista viis. Sinun täytyy olla todella mahtava ja suuri sielu, että juuri Sinun vuoksesi peruuntui kaikki!

Ainoa mahtava tässä maailmankaikkeudessa vai pitäisikö sanoa "mahtavin on" Jumala, en minä. Hän on hyvä, pitää huolen omistaan ja johdattaa askeleitani.

Ketä sinä seuraat? Ilmeisesti saatanaa, koska suustasi tulee vain rivouksia.

• et kävisi.. kirjoitti:

Miksi et kävisi halaamassa, kun Amma on ihminen!! Eikö ihmisiä voi halata?

Olen nähnyt häntä vain kuvissa. Äiti Ammalla on hyvä tehtävä halata rakkaudella ihmisiä.
        Hän lienee saanut kollektiivisen tietoisuuden lahjan.
        Aistin hänestä rakkautta, valoa energiaa.

• kuolematon sielu
        "Puutarhuri" kirjoitti:

Job itse toteaa näin:
        "Hullun puhetta, vaimo. Kun otamme Jumalan kädestä hyvän, totta kai meidän on otettava myös paha." Kaiken tämän keskellä Job ei sanallakaan kapinoinut Herraa vastaan

ja myös näin

Hän (Jumala) haavoittaa, mutta hän myös sitoo, hänen kätensä lyö, mutta se myös parantaa

Kuten huomaat, Job suurien vastoinkäymistenkään jälkeen ei kironnut Jumalaa, vaan ymmärsi, että KAIKKI tulee Jumalalta: sekä hyvä että paha.

Onhan Jobin kirjan alussa tämäkin:

Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta". Niin Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa." Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Suottako Job pelkää Jumalaa? Olethan itse kaikilta puolin suojannut hänet, hänen talonsa ja kaiken, mitä hänellä on; olet siunannut hänen kättensä työn, ja hänen karjalaumansa ovat levinneet ympäri maata.
        Mutta ojennapa kätesi ja koske kaikkeen, mitä hänellä on: varmaan hän kiroaa sinua vasten kasvojasi." Niin Herra sanoi saatanalle: "Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä". Ja saatana meni pois Herran edestä.

Kuten huomaat: Jumala salli Saatanan mennä kiusaamaan Jobia. Siis Jumala sallii myös meitä kiusattavan.

"Meidän Herramme on suuri, suuri voimassansa, hänen ymmärryksensä on mittaamaton."
        "Hän peittää pilvillä taivaan ja valmistaa sateen maalle; hän kasvattaa ruohon vuorille"
        Hän viskaa rakeitansa niinkuin leivänmuruja; kuka voi kestää hänen pakkastansa?
        Hän lähettää sanansa ja sulattaa rakeet; hän panee tuulensa puhaltamaan, ja vedet virtaavat."

Kuten huomaat: Jumala on se, joka laittaa luonnossa asioita tapahtumaan.

että Jumala on sama kuin luonto.
        Ei mikään ulkopuolinen olento kuin raamattu opettaa.
        Lueppa mitä kaikkea hyvää Äiti Amma on tehnyt. Googlesta.

• "Puutarhuri"

että Jumala on sama kuin luonto.
        Ei mikään ulkopuolinen olento kuin raamattu opettaa.
        Lueppa mitä kaikkea hyvää Äiti Amma on tehnyt. Googlesta.

Kuulin jo v.2000 ihan riittävästi tästä henkilökultista, joka pyörii Amman ympärillä. Ihmiset kumartavat toista ihmistä, joka on tehnyt jotain enemmän kuin he itse. Kysymys on eräänlaisesta palvonnasta, mikä on väärin. Ainoa palvottava on Jumala, jonka ymmärrän olevan kaikkialla, sinunkin sydämessäsi, se Jumalkipinä, joka pitää sinutkin hengissä. Vai oletko sinä kuollut? ;)

Amma on siis ihminen, kuten minäkin, ja tehnyt varmasti hyviä asioita. Tehköön vaan! Minä hoidan omaa "palstaani" työskentelemällä köyhien parissa: jaamme vaatteita ja ruokaa sekä tietoa Jumalan rakkaudesta. Monikaan ei ymmärrä sitä, että Jumala rakastaa heitä niin paljon, että lähetti Ainokaisen Poikansa maailmaan kuolemaan.

Ihminen, joka ei ymmärrä olevansa rakastettu, ei ymmärrä rakastaa itseään eikä toisia. Siksi Suomessa on paljon köyhiä!! Heille (köyhille) on kerrottava ilosanoma: heitä rakastetaan ja he ovat arvokkaita. He luulevat, ettei heitä rakasta kukaan ja että he ovat mukamas arvottomia. Mutta eiväthän he ole!! Minäkin rakastan sitä ihmistä, jolle annan vaatteen tai kaksi, hänen tarpeensa mukaan. Tai kun keskustelen hänen kanssaan päivän asioista. Hän tulee huomatuksi ja se on tärkeää.

Jotkut ihmiset kuvittelevat, ettei kukaan huomaa heitä ja että olisivat mukamas huonoja ihmisiä. Ei ole huonoja ihmisiä! On vain ihmimisiä, jotka ovat ymmärtäneet asioita väärin ja tehneet vääriä valintoja. Nyt on aika kertoa heillekin, että Jumala ja minäkin rakastan heitä. Jumala lähettää minut työkavereineni ympäri Suomea auttamaan ihmisiä.

Onko tämä homma huono juttu Ammaan verrattuna? Sinun mielestäsi ehkä on, mutta minun mielestäni ei ole. Hän tekee omaa työtänsä omassa maassaan ja minä omaani täällä Suomessa.

Mitä työtä sinä teet lähimmäisen auttamiseksi? Et luultavasti mitään, mutta sinäkin voit tehdä jotain: auta ensin lähipiirisi ihmisiä, niin kohta huomaat olevasi maailmanlaajuisessa organisaatiossa töissä, kuten minä nykyään.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta! Ja eikun auttamaan toisia! Ei tarvitse enää palvoa "ammoja", kun tekee itse asian eteen jotain hyvää.

• kuolematon sielu
        "Puutarhuri" kirjoitti:

Kuulin jo v.2000 ihan riittävästi tästä henkilökultista, joka pyörii Amman ympärillä. Ihmiset kumartavat toista ihmistä, joka on tehnyt jotain enemmän kuin he itse. Kysymys on eräänlaisesta palvonnasta, mikä on väärin. Ainoa palvottava on Jumala, jonka ymmärrän olevan kaikkialla, sinunkin sydämessäsi, se Jumalkipinä, joka pitää sinutkin hengissä. Vai oletko sinä kuollut? ;)

Amma on siis ihminen, kuten minäkin, ja tehnyt varmasti hyviä asioita. Tehköön vaan! Minä hoidan omaa "palstaani" työskentelemällä köyhien parissa: jaamme vaatteita ja ruokaa sekä tietoa Jumalan rakkaudesta. Monikaan ei ymmärrä sitä, että Jumala rakastaa heitä niin paljon, että lähetti Ainokaisen Poikansa maailmaan kuolemaan.

Ihminen, joka ei ymmärrä olevansa rakastettu, ei ymmärrä rakastaa itseään eikä toisia. Siksi Suomessa on paljon köyhiä!! Heille (köyhille) on kerrottava ilosanoma: heitä rakastetaan ja he ovat arvokkaita. He luulevat, ettei heitä rakasta kukaan ja että he ovat mukamas arvottomia. Mutta eiväthän he ole!! Minäkin rakastan sitä ihmistä, jolle annan vaatteen tai kaksi, hänen tarpeensa mukaan. Tai kun keskustelen hänen kanssaan päivän asioista. Hän tulee huomatuksi ja se on tärkeää.

Jotkut ihmiset kuvittelevat, ettei kukaan huomaa heitä ja että olisivat mukamas huonoja ihmisiä. Ei ole huonoja ihmisiä! On vain ihmimisiä, jotka ovat ymmärtäneet asioita väärin ja tehneet vääriä valintoja. Nyt on aika kertoa heillekin, että Jumala ja minäkin rakastan heitä. Jumala lähettää minut työkavereineni ympäri Suomea auttamaan ihmisiä.

Onko tämä homma huono juttu Ammaan verrattuna? Sinun mielestäsi ehkä on, mutta minun mielestäni ei ole. Hän tekee omaa työtänsä omassa maassaan ja minä omaani täällä Suomessa.

Mitä työtä sinä teet lähimmäisen auttamiseksi? Et luultavasti mitään, mutta sinäkin voit tehdä jotain: auta ensin lähipiirisi ihmisiä, niin kohta huomaat olevasi maailmanlaajuisessa organisaatiossa töissä, kuten minä nykyään.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta! Ja eikun auttamaan toisia! Ei tarvitse enää palvoa "ammoja", kun tekee itse asian eteen jotain hyvää.

ja hänenkin ympärilleen on tehty henkilökultti.
        Amma auttaa pyytettömästi ja tekee työtään koko ihmiskunnan hyväksi, sinä teet työtäsi vain täällä Suomessa.
        Olen taiteilija ja teen tauluja jotka miellyttävät ihmisiä. Työskentelen siis ihmiskunnan puolesta kun tuotan ihmisille hyvää mieltä töilläni.

• Aritta

ja hänenkin ympärilleen on tehty henkilökultti.
        Amma auttaa pyytettömästi ja tekee työtään koko ihmiskunnan hyväksi, sinä teet työtäsi vain täällä Suomessa.
        Olen taiteilija ja teen tauluja jotka miellyttävät ihmisiä. Työskentelen siis ihmiskunnan puolesta kun tuotan ihmisille hyvää mieltä töilläni.

tehtiin uskonto ja häntä palvotaan vieläkin ja hänet ristiinnaulitaan joka päivä monet kerrat. Sairasta.

• maristronautti
        "Puutarhuri" kirjoitti:

Ainoa mahtava tässä maailmankaikkeudessa vai pitäisikö sanoa "mahtavin on" Jumala, en minä. Hän on hyvä, pitää huolen omistaan ja johdattaa askeleitani.

Ketä sinä seuraat? Ilmeisesti saatanaa, koska suustasi tulee vain rivouksia.

sinä sen sanoit, en minä. En tunne saatanaa. tunnetko sinä? rakastatko pyyteettömästi ihmistä? Vai onko rakkaudellesi ehto? Jos saatana olisi olemassa, rakastaisin myös häntä, sillä pahuus on vain valon puutetta kuten pimeys ja rakkaus on valoa. Jos pahaa rakastaa tarpeeksi, se lakkaa olemasta paha.

• Aritta
        maristronautti kirjoitti:

sinä sen sanoit, en minä. En tunne saatanaa. tunnetko sinä? rakastatko pyyteettömästi ihmistä? Vai onko rakkaudellesi ehto? Jos saatana olisi olemassa, rakastaisin myös häntä, sillä pahuus on vain valon puutetta kuten pimeys ja rakkaus on valoa. Jos pahaa rakastaa tarpeeksi, se lakkaa olemasta paha.

minun sanomana. :-)

Meidän on rakastettava kaikkea ja kaikkia ja annettava anteeksi ja rakastettava myös "saatanaa".

• on...
        Aritta kirjoitti:

tehtiin uskonto ja häntä palvotaan vieläkin ja hänet ristiinnaulitaan joka päivä monet kerrat. Sairasta.

sairasta.

• kokija
        Aritta kirjoitti:

minun sanomana. :-)

Meidän on rakastettava kaikkea ja kaikkia ja annettava anteeksi ja rakastettava myös "saatanaa".

Jos saatana on olemassa niin rakastan saatanaa.

• maristronautti

Olen miettinyt samaa, että jos Jeesus olisi tällä hetkellä inkarnoitunut maan päälle, hän olisi juuri Äiti Amma!
      Mitenköhän kristityt luulevat tunnistavansa Jeesuksen uuden ruumiillistuman? Kuvittelevatko ehkä, että hän saapuu valkoisessa kaavussa partaisena ja pitkätukkaisena, sädekehä päänsä päällä? Aikaisemmin Jeesuken tuomitsivat hänen omansa, eli juutalaiset. Jos Jeesus nyt eläisi maan päällä, tai tulisi elämään, ketkä hänet ensimmäisenä kivittäisikään? No hänen omansa tietysti, eli tällä kertaa kristityt!

• arvelusi.

Juutalaiset (lukuun ottamatta apostoleita ja uskoontulleita) eivät tunnistaneet Jeesusta, ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin ihmiset torjuvat sanoman Jeesuksesta. Mutta ne, jotka uskovat Jeesukseen, hehän tunnistavat, koska heillä on Pyhä Henki, joka ohjaa katseen aina Jeesukseen. Että sillä tapaa.

• velhotar
        arvelusi. kirjoitti:

Juutalaiset (lukuun ottamatta apostoleita ja uskoontulleita) eivät tunnistaneet Jeesusta, ihan samalla tavalla kuin nykyäänkin ihmiset torjuvat sanoman Jeesuksesta. Mutta ne, jotka uskovat Jeesukseen, hehän tunnistavat, koska heillä on Pyhä Henki, joka ohjaa katseen aina Jeesukseen. Että sillä tapaa.

Yksikin uusi näkemys, tai poikkeava kommentti raamatusta saa kristityt epäilemään, ettei kyseinen mies tai nainen olekkaan Jeesus.
        ...tai jos kyseessä on nainen, miten raamattuun uskovat sen hyväksyy?

• ole Ammassa
        velhotar kirjoitti:

Yksikin uusi näkemys, tai poikkeava kommentti raamatusta saa kristityt epäilemään, ettei kyseinen mies tai nainen olekkaan Jeesus.
        ...tai jos kyseessä on nainen, miten raamattuun uskovat sen hyväksyy?

Miksi pitää revitellä Raamatusta 'poikkeavia' käsityksiä?
        Miksi et voi ottaa Jeesuksen sanoja Pyhän Hengen lähettämisestään uskoville opastajaksi sekä omasta tulostaan sellaisena kuin Hän itse kertoo?

Juurihan tuossa oli linkki, jossa eräällä uskovalla on kokemus Amman läheltä, ettei ainakaan Jumalan henget hänessä vaikuta. Turha yrittää hindulaisuuden kaapuun pukeutunutta 'rakkauden höpöttelijää' joksikin Jeesukseksi korottaa!!!

Jumala käyttää myös naisia sanomansa viemiseen, mutta Amma ei ole Jumalan lähettiläs.

• Aritta
        ole Ammassa kirjoitti:

Miksi pitää revitellä Raamatusta 'poikkeavia' käsityksiä?
        Miksi et voi ottaa Jeesuksen sanoja Pyhän Hengen lähettämisestään uskoville opastajaksi sekä omasta tulostaan sellaisena kuin Hän itse kertoo?

Juurihan tuossa oli linkki, jossa eräällä uskovalla on kokemus Amman läheltä, ettei ainakaan Jumalan henget hänessä vaikuta. Turha yrittää hindulaisuuden kaapuun pukeutunutta 'rakkauden höpöttelijää' joksikin Jeesukseksi korottaa!!!

Jumala käyttää myös naisia sanomansa viemiseen, mutta Amma ei ole Jumalan lähettiläs.

Vain totuuden hiveniä.

• kuolematon sielu
        arvelusi. kirjoitti:

Äiti Amman tunnistaa Jeesukseksi.
        Meillä Aritta, Maistronautti, Velhotar, on siis pyhä henki.
        Sinun mielestäsi Amma on varmaankin saatanan lähettiläs.

• "Puutarhuri"

Tuliko mieleesi, että kuka tahansa meistä voisi olla Jeesus valepuvussa? Etpä tietenkään tullut ajatelleeksi tätä.

"Salainen agentti", joka ei itse tiedä olevansa "agentti" = Jumalan rakkauden lähettiläs.

Sitähän me kaikki olemme = Jumalan rakkauden lähettiläitä (suurlähettiläitä).

En minäkään aina muista tätä totuutta, kun olen tällainen vajavainen ihminen. Teen erehdyksiä, joka päivä. Valitettavasti!

• kuolematon sielu
        "Puutarhuri" kirjoitti:

Tuliko mieleesi, että kuka tahansa meistä voisi olla Jeesus valepuvussa? Etpä tietenkään tullut ajatelleeksi tätä.

"Salainen agentti", joka ei itse tiedä olevansa "agentti" = Jumalan rakkauden lähettiläs.

Sitähän me kaikki olemme = Jumalan rakkauden lähettiläitä (suurlähettiläitä).

En minäkään aina muista tätä totuutta, kun olen tällainen vajavainen ihminen. Teen erehdyksiä, joka päivä. Valitettavasti!

kun tarkoitin että Äiti Amma on ollut Jeesus edellisessä elämässä niin ei hänen nykyinen kehonsa ole mitenkään valepuku. Se on sielun joka (tai joissain) edellisssä elämässä oli Jeesus , "asuinsija". Et sinäkään ole edellisen elämäsi valepuku. Sielu saa sellaisen kehon kuin ansaitsee ja on kehittymisen kannalta sopiva.

• kokija

Minulla välähti että Äiti Amma ilmentää Lady Nadaa. Hän on eräs mestareista ja yhteistyössä nimenomaan Kristuksen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe