Osuuspankista soitettiin

iloinen op asiakasomistaja

... ja tarjottiin ilmaisia pelilippuja! Tosi iloinen yllätys, ja hyvä pankki! :)

No ei toisaalta ihme, kun meillä on kaikki pankkiasiat keskitetty sinne ja meillä on siellä säästössä kymmenet tuhannet jo.

10

4399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja soittelevat

aina silloin tällöin ja kyselevät että onko palvelut kohdillaan. Muista pankeista eivät ole soitelleet ilman soittopyyntöä.

No, en ole enää OP:n asiakas, mutta ei Nordeankaan palvelussa ole valittamista.

• onnellinen---

Koitappa itse soittaa Osuuspankkiin. Ensin puhelu menee johonkin keskukseen ja sieltä kysytään kenelle on asiaa ja mihin konttoriin, onko varattu puhelinaika, jos ei ole, niin sitten varataan ja se on ensi- ta seuraavalla viikolla. Että tämmöistä palvelua.

• OP:n asiakas
        onnellinen--- kirjoitti:

Koitappa itse soittaa Osuuspankkiin. Ensin puhelu menee johonkin keskukseen ja sieltä kysytään kenelle on asiaa ja mihin konttoriin, onko varattu puhelinaika, jos ei ole, niin sitten varataan ja se on ensi- ta seuraavalla viikolla. Että tämmöistä palvelua.

Jos palvelua haluaa OP:sta, niin sitä saa varsinkin pienempien paikkakuntien konttoreista. Ja bonuksena täysin kilpailukykyiset laina- ja talletuskorkoehdotkin.

Itse asun isommalla paikkakunnalla, mutta tilini on n. 50 km päässä pienen maalaispaikkakunnan OP:ssa. Tilin avauksen yhteydessä tapasin myös konttorin johtajan (henkilökuntaa ehkä 5-6) ja sain suoran numeron sekä pankkiasioita hoitavalle tädille että johtajalle itselleen. Molemmat vastaavat puheluihin työaikaan suuremmitta viiveittä ja soittavat jopa takaisin, jos ovat sillä hetkellä poissa tai varattuina.

Isommista talletuksista johtaja on jopa soitellut ilta-aikaan, jolloin sopimusneuvottelut on voitu käydä rauhassa. Lähinnä siis silloin, kun itselläni on ollut päiväaikaan muita kiireitä. Lisäksi pankki muistaa aina silloin tällöin pienillä lahjuksilla postitse (seinäkalentereja, seinäkello, lompakko, heijastimia yms. pientä mainoskrääsää) ja onpa muuten ainoa pankki, joka lähetti onnittelut merkkipäiväni johdosta! Tälläisistä pienistä asioista tulee hyvä mieli varsinkin, kun tuntee itsensä asiakkaaksi, jolla on kasvot.

• tunnukset taskussa
        onnellinen--- kirjoitti:

Olet soittanut väärään numeroon.
        Kyllä itse olen päässyt OP puhelinpalveluun alle minuutin, kun näppäilen asiakastunnukseni ja tunnusluvun.
        Ja on muuten palveltu ystävällisesti ja hyvin!

• Näin se toimii

Kyllä mullekkin tarjottiin kaikkea "ilmaista", silloin kun maksoin palveluista pankille 10000 euroa vuodessa. Kummallista, että tuosta rahasta voidaan lohkaista vaikka markkinointiin 200 euroa ja saadaan asiakas onnelliseksi.

Mun mielestä tuo lähinnä tarkoittaa sitä, että laskekaa niitä saatanan palkkioita ja älkää tyrkyttäkö mulle jotain "kivaa ja ilmaista".

LIDL on ainoa kauppa, jolla on kunnollinen kanta-asiakasjärjestelmä Plussat ja Ässät on ihan perseestä ja puhdasta kusetusta tyhmälle kansalle.

• OP:ssa!

Pieni vertailu: entisenä Sampo Pankin asiakkaana maksoin palvelumaksuja muutamasta käyttötilistä 0,00 e/kk, osakkeiden säilytyspalkkioita jotain 20 e/v ja Visakortista 4 000 e luottorajalla 60 e/v eli (palvelu)maksuja yhteensä 80,00 e/v.

Nyt olen ollut huhtikuusta OP:n asiakas, jossa maksan tileistä palvelumaksua 2,75 e/kk (sis. Visa 4 000 e luottorajalla) ja osakkeiden säilytyspalkkiota 1,25 e/kk eli yhteensä 4,00 e/kk ts. 48,00 e/v. Palvelumaksut maksan OP-bonuksilla, joita minulle kertyy nykytalletuksilla ja ostoilla n. 10-11 e/kk. Vuodessa siis ylijäämäbonuksia jää n. 120,00 e - 48,00 e palvelumaksuihin = 72,00 e. Bonukset voin nostaa rahana (-28% veroa), jättää tilille tai käyttää Pohjolan vakuutusmaksuissa.

Kysymys: kumpikohan mahtaa olla minulle edullisempi, Sampo Pankin "ilmaiset" palvelut vai OP:n maksulliset?

• OP/Pohjola
        OP:ssa! kirjoitti:

Pieni vertailu: entisenä Sampo Pankin asiakkaana maksoin palvelumaksuja muutamasta käyttötilistä 0,00 e/kk, osakkeiden säilytyspalkkioita jotain 20 e/v ja Visakortista 4 000 e luottorajalla 60 e/v eli (palvelu)maksuja yhteensä 80,00 e/v.

Nyt olen ollut huhtikuusta OP:n asiakas, jossa maksan tileistä palvelumaksua 2,75 e/kk (sis. Visa 4 000 e luottorajalla) ja osakkeiden säilytyspalkkiota 1,25 e/kk eli yhteensä 4,00 e/kk ts. 48,00 e/v. Palvelumaksut maksan OP-bonuksilla, joita minulle kertyy nykytalletuksilla ja ostoilla n. 10-11 e/kk. Vuodessa siis ylijäämäbonuksia jää n. 120,00 e - 48,00 e palvelumaksuihin = 72,00 e. Bonukset voin nostaa rahana (-28% veroa), jättää tilille tai käyttää Pohjolan vakuutusmaksuissa.

Kysymys: kumpikohan mahtaa olla minulle edullisempi, Sampo Pankin "ilmaiset" palvelut vai OP:n maksulliset?

Jäinkin ihmettelemään missä vaiheessa noista bonuksista pitää maksaa verko. Koska maksoin kotivakuutuksen ja kahden auton vakuutukset OP:n bonuksilla.

Toisaalta, yleensä kaikki se mitä tarjotaan. Otetaan toisalla pois. Ihan kuten nuo S-bonukset. On se kiva että saa muutamankymmentä euroa, kun maksaa muutaman tonnin enemmän kun kilpailijalle olisi maksanut. Se on katsonta kannasta kiinni.

• tein vaihdon
        OP/Pohjola kirjoitti:

Jäinkin ihmettelemään missä vaiheessa noista bonuksista pitää maksaa verko. Koska maksoin kotivakuutuksen ja kahden auton vakuutukset OP:n bonuksilla.

Toisaalta, yleensä kaikki se mitä tarjotaan. Otetaan toisalla pois. Ihan kuten nuo S-bonukset. On se kiva että saa muutamankymmentä euroa, kun maksaa muutaman tonnin enemmän kun kilpailijalle olisi maksanut. Se on katsonta kannasta kiinni.

Riippuu ostoksista, otetaanko S-bonukset muualla pois. Kotipaikkakunnallani käsittääkseni ruokatavaroista saa todellisia S-bonuksia, mutta tekniikkakamasta ei aina saa.

Vaikka S-pankki on kiinteässä yhteistoiminnassa S-kauppojen kanssa, voi S-ryhmästä halutessaan ottaa vain pankkipalvelut.

Vaihdoin Sampo Pankista S-pankkiin ja sain huomattavan parannuksen pankkiasioihini, varsinkin toimivan verkkopankin. Muissakin kohdissa uusi pankki on vanhaa edullisempi.

• Samaa mieltä toistaiseksi
        tein vaihdon kirjoitti:

Riippuu ostoksista, otetaanko S-bonukset muualla pois. Kotipaikkakunnallani käsittääkseni ruokatavaroista saa todellisia S-bonuksia, mutta tekniikkakamasta ei aina saa.

Vaikka S-pankki on kiinteässä yhteistoiminnassa S-kauppojen kanssa, voi S-ryhmästä halutessaan ottaa vain pankkipalvelut.

Vaihdoin Sampo Pankista S-pankkiin ja sain huomattavan parannuksen pankkiasioihini, varsinkin toimivan verkkopankin. Muissakin kohdissa uusi pankki on vanhaa edullisempi.

Minä vaihdoin S-Pankkiin Nordeasta. Rahastot lähti myös pois FIM:iltä.

S-Pankki on hyvä, mutta S-Bonukset jotka tulee S-Marketeissa (tms) asioinnista, otetaan kyllä toisaalla takaisin. Varsinkin ABC:llä saa maksaa itensä juuri sopivan vihreäksi. Mutta eihän sillä mitään väliä mitä maksaa, kun saa bonuksia. ;)

Nimimerkillä joskus rahastoista yli 3% palkkioita maksanut. Kummasti tuli kaikkea kivaa "ilmaista". ;)

• myös tyytyväinen

En minä ole ainakaan koskaan maksanut palvelumaksuja.Bonukset kuittaavat ne ja jää hieman ylikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe