Jos suorastaan julma valkokauluskiduttaja Habib Diarra (tai tuttavallisemmin Abi Diarra) yrittää syyttää minua herjauksesta, niin minä syytän häntä siitä, että hän on nimitellyt minua mielisairaaksi.
Ilmoitusasia...
5
4072
Vastaukset
- FDSF
MIELISAIRAS OLETKIN JA SELLAISEKSI JÄÄT.
OLET SAIRAS, MÄTÄ IHMISRAUNIO, JOTA KUKAAN EI HALUA.- Haista vittu, kari
otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari Moilaselle - Anonyymi
Haista vittu, kari kirjoitti:
otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari MoilaselleKari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.
Kerrotko lisää? Olen joutunut hänen kanssaan tekemisiin.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
tälläiset ongelmat nopeasti ja siististi. Ei kun yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362