Ilmoitusasia...

Jyri Snellman (entinen Jyri...

Jos suorastaan julma valkokauluskiduttaja Habib Diarra (tai tuttavallisemmin Abi Diarra) yrittää syyttää minua herjauksesta, niin minä syytän häntä siitä, että hän on nimitellyt minua mielisairaaksi.

5

4072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FDSF

      MIELISAIRAS OLETKIN JA SELLAISEKSI JÄÄT.
      OLET SAIRAS, MÄTÄ IHMISRAUNIO, JOTA KUKAAN EI HALUA.

      • Haista vittu, kari

        otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
        yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
        apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
        AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
        LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
        haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
        meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
        lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari Moilaselle


      • Anonyymi
        Haista vittu, kari kirjoitti:

        otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
        yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
        apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
        AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
        LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
        haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
        meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
        lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari Moilaselle

        Kari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.

        Kerrotko lisää? Olen joutunut hänen kanssaan tekemisiin.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,

      tälläiset ongelmat nopeasti ja siististi. Ei kun yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe