Jos suorastaan julma valkokauluskiduttaja Habib Diarra (tai tuttavallisemmin Abi Diarra) yrittää syyttää minua herjauksesta, niin minä syytän häntä siitä, että hän on nimitellyt minua mielisairaaksi.
Ilmoitusasia...
5
4072
Vastaukset
- FDSF
MIELISAIRAS OLETKIN JA SELLAISEKSI JÄÄT.
OLET SAIRAS, MÄTÄ IHMISRAUNIO, JOTA KUKAAN EI HALUA.- Haista vittu, kari
otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari Moilaselle - Anonyymi
Haista vittu, kari kirjoitti:
otin muutama viikko sitten epätoivon vallassa lähellä itsemurhaa
yhteyttä minua hoitaneeseen psykiatriin kari moilaseen ja pyysin tältä
apua huonoon olooni. KARI MOILANEN EI KUITENKAAN SUOSTUNUT MINUA
AUTTAMAAN, VAAN VETOSI SIIHEN, ETTÄ ON YLILÄÄKÄRI EIKÄ PÄIVYSTÄJÄ, JA LÖI
LUURIN KORVAAN. nyt itselläni menee jo paremmin, tosin muualta saamani avun takia.
haluaisin ilmoittaa, että KARI MOILANEN, psykiatrian ylilääkäri Hyks nuorisosykiatrian B1-osastolla
meinasi saada minut ottamaan hengen itseltäni. olin jo hyppäämäisilläni metron alle... ei ollut kaukana
lopullinen itsemurha....kiitos kaikille B1-osastolla hyks psykiatria-keskuksessa loistavasta hoidosta, eritoten Kari MoilaselleKari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Moilanen on täysi ketku! En luota pätkääkään. En ikipäivänä antaisi hänen kynsiinsä ketään.
Kerrotko lisää? Olen joutunut hänen kanssaan tekemisiin.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
tälläiset ongelmat nopeasti ja siististi. Ei kun yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644