Voih, kyllä Annaa nyt kiusataan ja

fanit ovat liikkeellä.

Eikö me jo taottu kuukausi tolkulla, että Annallekin pitäisi tulla välillä sitä negatiivista julkisuutta, niin pysyisi jalat maassa välillä.

Ihme sentään, että Anna ite on jotenkin varautunut toisenlaiseen julkisuuteen.

11

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aihetta

      Miten alas ihminen voikaan mennä kun yrittää noin säälittävästi saada muut
      ihmiset inhoomaan Annaa valehtelemalla kaikkea peetä vain saadakseen Annasta aikaan negatiivisia juttuja.

      • on vaan

        Niin, että Anna menee samalle tasolle naurettavine selityksineen.


      • jopas ny
        on vaan kirjoitti:

        Niin, että Anna menee samalle tasolle naurettavine selityksineen.

        Kerro ny ihmeessä mitä naurettavaa Annan selityksessä on? :D


      • juurikaan
        jopas ny kirjoitti:

        Kerro ny ihmeessä mitä naurettavaa Annan selityksessä on? :D

        Annan uraa ja menemisiä yms. seurannut, mutta Annan vastaus syytökseen fanien kohtelusta vaikuttaa uskottavalta ja asialliselta.

        Se äiti joka väitti Annan heittäneen fanilahjan roskikseen olisi voinut harkita sanomisiaan jos ei itse nähnyt Annan sitä sinne panevan.

        Mitä fanien eriarvoiseen kohteluun tulee, niin uskoisin että innokkaimmat vakifanit ovat niitä joiden tulisi tarkistaa käytöstään.

        Semmoiset nimittäin usein ajattelevat että heillä on etuoikeus päästä Annan luokse nimmareita ja yhtäreitä hakemaan, eivätkä aina huomaa ajatella lapsia tai niitä jotka ovat ehkä keikalla ensi kertaa.

        (Kun tuossa alempana mainostin Ilkan kotisivuja, niin pakko mainita tässä, että Ilkan fanit olivat ilahduttava poikkeus kun itse menin ekaa kertaa keikalle :) Aina annettiin ensin muille mahdollisuus päästä juttelemaan.)


      • Nimetön
        juurikaan kirjoitti:

        Annan uraa ja menemisiä yms. seurannut, mutta Annan vastaus syytökseen fanien kohtelusta vaikuttaa uskottavalta ja asialliselta.

        Se äiti joka väitti Annan heittäneen fanilahjan roskikseen olisi voinut harkita sanomisiaan jos ei itse nähnyt Annan sitä sinne panevan.

        Mitä fanien eriarvoiseen kohteluun tulee, niin uskoisin että innokkaimmat vakifanit ovat niitä joiden tulisi tarkistaa käytöstään.

        Semmoiset nimittäin usein ajattelevat että heillä on etuoikeus päästä Annan luokse nimmareita ja yhtäreitä hakemaan, eivätkä aina huomaa ajatella lapsia tai niitä jotka ovat ehkä keikalla ensi kertaa.

        (Kun tuossa alempana mainostin Ilkan kotisivuja, niin pakko mainita tässä, että Ilkan fanit olivat ilahduttava poikkeus kun itse menin ekaa kertaa keikalle :) Aina annettiin ensin muille mahdollisuus päästä juttelemaan.)

        sillä hekin ymmärsivät, että jos uusia kuulijoita on mahdollista saada, niin heistä on pidettävä kynsin hampain kiinni.Siitä tässä oli kyse.


      • muttamutta
        juurikaan kirjoitti:

        Annan uraa ja menemisiä yms. seurannut, mutta Annan vastaus syytökseen fanien kohtelusta vaikuttaa uskottavalta ja asialliselta.

        Se äiti joka väitti Annan heittäneen fanilahjan roskikseen olisi voinut harkita sanomisiaan jos ei itse nähnyt Annan sitä sinne panevan.

        Mitä fanien eriarvoiseen kohteluun tulee, niin uskoisin että innokkaimmat vakifanit ovat niitä joiden tulisi tarkistaa käytöstään.

        Semmoiset nimittäin usein ajattelevat että heillä on etuoikeus päästä Annan luokse nimmareita ja yhtäreitä hakemaan, eivätkä aina huomaa ajatella lapsia tai niitä jotka ovat ehkä keikalla ensi kertaa.

        (Kun tuossa alempana mainostin Ilkan kotisivuja, niin pakko mainita tässä, että Ilkan fanit olivat ilahduttava poikkeus kun itse menin ekaa kertaa keikalle :) Aina annettiin ensin muille mahdollisuus päästä juttelemaan.)

        Se äitihän sanoi, että oli NÄHNYT Annan heittävän sen roskiin!

        Anna on todella huono valehtelija!

        Ei kukaan aikuinen tuommoista valehtelisi, pikku Anna taas kyllä!


      • on kuin
        Nimetön kirjoitti:

        sillä hekin ymmärsivät, että jos uusia kuulijoita on mahdollista saada, niin heistä on pidettävä kynsin hampain kiinni.Siitä tässä oli kyse.

        Ari -fanin suusta.:D::D tosin Arillakin on ne tietyt vakifanit ,jotka pyytävät yhtäreitä ,juttelevat ja eturiviin menevät keikoilla muista piittaamatta.:D


    • huomaa taas

      helposti, että Ari-fanit ovat vallanneet Anna-palstan provoillaan;D Arin palsta ammottaa tyhjyyttään kun kaikki vahingoniloiset Arittajat ovat kerääntyneet tänne haukkumaan Abreuta, kun vihdoin hänenkin niskaansa lentää lokaa.

      nim.PalstaSkyylä

      • niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

        oikeessa, et ihan hirvittää!!!!!


      • taas>>

        toisaalta Aria diggaavilla on muutakin elämää välillä, toisin kuin tämän alushousu-Annan diggareilla. Apropoo, mitäs itse sitten luuhaat Arin sivuilla???
        Täällä on niin hauskaa viihdyttää itseään, kun minä tyhmempänäkin ihmisenä tunnun älykkäältä täällä.


      • heh..!
        taas>> kirjoitti:

        toisaalta Aria diggaavilla on muutakin elämää välillä, toisin kuin tämän alushousu-Annan diggareilla. Apropoo, mitäs itse sitten luuhaat Arin sivuilla???
        Täällä on niin hauskaa viihdyttää itseään, kun minä tyhmempänäkin ihmisenä tunnun älykkäältä täällä.

        tännehän ne kerääntyy silloin, kun ei ole mitään asiaa Ari-palstalle. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8365
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1373
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1116
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      92
      1046
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe