se kaaarin lihonut ..en oo aikoihin kattonut sarjaa ja nyt katoin..mikäs sil on tullu?
huh
3
713
Vastaukset
- Xxl
Lihomiseen on monia syitä.
Tietyssä iässä aineenvaihduntakin hidastuu.
Meillä tietynikäisillä naisilla alkaa ne elämän ilot löytymään enään yleensä, vain herkuttelusta.
Painon sitten noustessa, emme jaksa paljoakaan liikkua ja olemme kierteessä.
Kunnostaan&painostaan huoletivia kontrollifriikkejäkin löytyy joukostamme.
Mutta uskoisin kuitenkin enemmän olevan meitä pullukoita.
Jotka etsimme hikipäässä xxl.vaatemallistoista jotakin kaunista yllemme.
Voi myös olla sairauksia&lääkkeitä, joiden vuoksi paino nousee, teit sitten niin tai näin.
Syy ei ole aina ylensyömisessä, tai vähiin jääneessä liikunassa.
Mutta ylipainoisten yleinen halveksiminen ja keljuilu, se ei ainakaan motivoi painonhallintaan.
Kaikenlaisten painonkeventäjien sijaan, pitäisi olla enemmin mielenkeventäjiä. - auneonerva
silti karin on edelleen sarjan parhaita hahmoja ja myös aivan kivan näköinen, vaikka pyöristynyt vähän onkin.
- lihavaa
isorintaista naista silloin kun itse oli vielä hoikka, nyt on sitten tuollainen tankki!
Eräässä jaksossa ajat sitten oli joku patsas, jolla oli mm. isot rinnat niin Karin hoki hyi kun olet ruma, ruma!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890