Nyt se

sitten tapahtui!

En viitsinyt katsoa eilen jaksoa, vaan katsoin sen sijaan Ylen Teemalta "Tutkija koekaniinina". Oli paljon mielenkiintoisempi kuin Kauniit ja rohkeat. Muutama vuosi takaperin ei olisi tullut mieleenikään jättää K&R väliin vapaaehtoisesti. En jaksa seurata saako Brooke taas Nickin vai ei. Jos Nick ottaa Brooken takaisin, en ikipäivänä viitsi katsoa koko sarjaa! Joutaisi lopettaa koko sarjan näyttäminen Suomessa!

3

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cecilia 35

On minullekin joskus noin käynyt. Esimerkiksi syksyllä kun sarja alkoi.
      Elvistelin kaikille, että nyt meikätyttö irtosi Kaunareista vihdoinkin...
      ihmettelin miten olen moista sarjaa jaksanut seurata

vaan

toisin kävin. Ensin aloin katsoa viiden minuutin pätkissä ajatuksella "Hohhoijaa, evk..."
      ajat pitenivät ja TAAS sitä seuraan innolla tuleeko Taylor raskaaksi, saako Brooke Nickin, saako Phoebe Rickin, miten käy öykkäri-Ridgen...

• kaikki tietävä

Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..

• ..^^..
        kaikki tietävä kirjoitti:

Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..

Ainakin Ridge ja Ashley alkaa heilastelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe