En viitsinyt katsoa eilen jaksoa, vaan katsoin sen sijaan Ylen Teemalta "Tutkija koekaniinina". Oli paljon mielenkiintoisempi kuin Kauniit ja rohkeat. Muutama vuosi takaperin ei olisi tullut mieleenikään jättää K&R väliin vapaaehtoisesti. En jaksa seurata saako Brooke taas Nickin vai ei. Jos Nick ottaa Brooken takaisin, en ikipäivänä viitsi katsoa koko sarjaa! Joutaisi lopettaa koko sarjan näyttäminen Suomessa!
Nyt se
3
580
Vastaukset
- Cecilia 35
On minullekin joskus noin käynyt. Esimerkiksi syksyllä kun sarja alkoi.
Elvistelin kaikille, että nyt meikätyttö irtosi Kaunareista vihdoinkin...
ihmettelin miten olen moista sarjaa jaksanut seurata
vaan
toisin kävin. Ensin aloin katsoa viiden minuutin pätkissä ajatuksella "Hohhoijaa, evk..."
ajat pitenivät ja TAAS sitä seuraan innolla tuleeko Taylor raskaaksi, saako Brooke Nickin, saako Phoebe Rickin, miten käy öykkäri-Ridgen...- kaikki tietävä
Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..
- ..^^..
kaikki tietävä kirjoitti:
Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..
Ainakin Ridge ja Ashley alkaa heilastelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502