Nyt se

sitten tapahtui!

En viitsinyt katsoa eilen jaksoa, vaan katsoin sen sijaan Ylen Teemalta "Tutkija koekaniinina". Oli paljon mielenkiintoisempi kuin Kauniit ja rohkeat. Muutama vuosi takaperin ei olisi tullut mieleenikään jättää K&R väliin vapaaehtoisesti. En jaksa seurata saako Brooke taas Nickin vai ei. Jos Nick ottaa Brooken takaisin, en ikipäivänä viitsi katsoa koko sarjaa! Joutaisi lopettaa koko sarjan näyttäminen Suomessa!

3

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cecilia 35

      On minullekin joskus noin käynyt. Esimerkiksi syksyllä kun sarja alkoi.
      Elvistelin kaikille, että nyt meikätyttö irtosi Kaunareista vihdoinkin...
      ihmettelin miten olen moista sarjaa jaksanut seurata

      vaan

      toisin kävin. Ensin aloin katsoa viiden minuutin pätkissä ajatuksella "Hohhoijaa, evk..."
      ajat pitenivät ja TAAS sitä seuraan innolla tuleeko Taylor raskaaksi, saako Brooke Nickin, saako Phoebe Rickin, miten käy öykkäri-Ridgen...

      • kaikki tietävä

        Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..


      • ..^^..
        kaikki tietävä kirjoitti:

        Jos et vielä tiedä niin Rick ja Taylor menee kimppaan.. Tiedän kaikki tuon mitä muuta tulee vielä tapahtumaan, koska pysyn kärryillä vaikka en katsokkaan koko sarjaa.. Mitä juonipaljastuksia joskus luen, olen verran utelias et milloin tämäkin sitten tulee tapahtumaan kun Kyle Lowder siirtyi sarjaan.. Katso vuoden päästä uudestaan niin silloin Rick ja Taylor ovat silloin yhdessä. En usko että Rick alkaisi Phoeben kans. Ashley estää sen todennäköisesti? Rick alkaa sen kans uudestaan seurustelemaan..

        Ainakin Ridge ja Ashley alkaa heilastelemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe