T.Virtala #17 --> #41

näin..

Ihmetellä täytyy ettei saanut Kalpassa kunnon näyttöpaikkaa ensimmäisen pelin jälkeen... kuitenkin harjoituskausi meni hyvin? sillä näyttää kehittyneen paljon luistelunopeudessa ja sähäkkyydessä sitten toissakauden, jolloin vielä hieman verkkaisestikin dominoi mestiksessä! Pelannut nyt 11 ottelua Hokissa tehoilla 6 7=13, ja on jo nyt 2 pisteen päässä sarjajohtajan sisäisen pörssin kärkipaikasta! Hokille kuitenkin hieno juttu että saatiin maestro takaisin, mutta nähtyjen esitysten perusteella uskon että olisi pärjännyt liigassa helposti, jos olisi saanut enemmän vastuuta 1-2 kentässä!

8

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon painaa?

      70kg?

      KalPalla on Suomen mestari junnut ja ykköskentissä 3 maailmanmestaria ja useiden satojen liigaotteluiden jyriä. Ei tarvita mitään vanhoja Virtaloita. Nuorempi Virtala olisi paljon parempi, mutta sen vei Lukko.

      • näin...

        173cm/73kg. On saattanut kyllä pudottaa painoa, sen verran vikkelää meno nykyään on ja samalla entiseen tapaan tehokasta! on tosin muuttunut ehkä juuri liikkeensä takia parin vuoden takaisesta syöttökoneesta (45,7 58=65) maalitykisi :)


      • se kolmas

        maailmanmestari on?


      • Korjelovits
        se kolmas kirjoitti:

        maailmanmestari on?

        Jalasvaara taisi voittaa nuorten Maailmanmestaruuden. Vuotta en muista, mutta Valtteri Filppula ratkaisi matsin silloin rannelaukauksellaan Venäjää vastaan.


    • e-p.n.kalpa-patruuna

      ..useammankin kerran KalPassa jopa ykköskenttää myöden,muttei vain palaset loksahtaneet.
      Hra Virtala sai mahdollisuuksia monien mielestä jopa liiankin kanssa joten ei ihme että lähti hakemaan vastuuta ja uutta nousua alempaa.

      Näin kauden alla harjoitusottelun Ässiä vastaan ja siinä ottelussa Teemu esiintyi edukseen ja tekipä varsin näyttävän maalinkin.

      • taustajuttu!

        KalPan valmentaja Pekka Virta on Turusta kotoisin ja lopetti pelaajauransa 1990-luvulla Uudenkaunpungin Jääkotkissa. Teemu Virtala on kotoisin Uudestakaupungista ja pelasi samaan aikaan silloin Jääkotkien junnuissa, joiden treenejä Pekka Virta oli silloin joskus vetämässä kun harjoitteli valmentamista. P.Virta on käynyt myös T.Virtalan lapsuudenkodissa. Saunakavereita ja sen vuoksi Virta antoi niin paljon näyttöpaikkoja Teemulle, kunnes tänä vuonna omistaja Sami Kapanen tuli NHL:stä KalPan ja näki omin silmin kuinka pska Teemu on liigatasolla ja Sami oli se joka antoi lähtöpassit.


    • onse kone

      Sporaa vastaan aika näppärää peliä, tiedä vaikka vielä korjais mestiksen pistepörssin..

      • jees...

        No tulihan se maestro! Mielestäni aivan oikein, ei tuon tason pelimiestä kannata sm-liigassa nelosessa peluuttaa kun dominoi pelejä mestiksessä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe