Onko tosiaan niin, ettei Helsingin kaupungilla ole "julkista" gynekologia? Olen kysellyt terveysasemilta ja niistä on sanottu, että täytyy mennä yksityiselle.. Ei oikein huvittaisi maksaa itseään kipeäksi yksityislääkärin palveluista..
gynekologi hakusessa..
6
8205
Vastaukset
- kela
Näin tämä terveydenhuoltomme toimii. Onhan kuitenkin ehkäisyneuvontaa, sp-poliklinikkaa jne.
Ei se montaa kymppiä maksa! - Lottis-
tilaa aika yleislääkärille terveyskeskukseen ja häneltä saat LÄHETTEEN gynelle.
- ...
Jos ei ole mitään akuuttia tarvetta/sairautta niin tk:ssa omalääkäri hoitaa ne gynekologin hommat. Jos et halua, että joku venäläinen "Igor" tai joku MedOnen vastavalmistunut vuokralääkäri sörkkii alapäätäsi niin varaa vain aika sinne yksityiselle. Ei missään kaupungissa/kunnassa ole "julkista gynekologia", eri asia sitten nuo ehkäisyneuvolat mutta ne on tarkoitettu lähinnä nuorille joten yli parikymppisillä ei yleensä ole niihin mitään asiaa.
- luvulla
Varkaudes oli erikoispolilla oma gyne.Nyt yksityiselle.Muuten,Tääl on yks terveyskeskus lääkäri itteesä täynnä ja ottais papaa melellään samalla helkutisti haukkuen kohdetta eli v....a
- kati9
www.tohtorille.fi palvelusta voit varata ajan gynelle ja nähdä myös hinnat
- tinasi
Näyttää siellä olevan jo kaksi gyneä Helsingissä. :) Hinnat on kuitenkin aika edulliset https://www.tohtorille.fi/gynekologi/helsinki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576