Matt 7:15-16"Varokaa vääriä profeettoja.He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa,mutta sisältä he ovat raatelevia susia.Hedelmistä te heidät tunnette.Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita."
22-23"Monet sanovat minulle sinä päivänä:Herra,Herra sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsihän me karkoitimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja."
Matt 24:24"Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu,he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä,niin että he johtavat, jos mahdollista valitutkin harhaan"
Toisinaan herätys-ja evankeliset kristityt ihmettelevät sitä miksi aina löytyy kritisoijia kuin jotain ihmeellistä jossakin päin tapahtuu.
Itse asiassa kun katsotaan mitä Jeesus on sanonut lopun ajoista ei se yhtä ihmeellistä ole kuin se että niin monet tänä lopunaikana pitävät
sitä että jossain tapahtuu ihmeitä ja kaikenlaista merkittävää Jumalan antamana herätyksenä.
Että siinä mukamas aina on kyse Jumalan herätyksestä vaikka Jeesus varoittaa esim.Matt 24:ssä että vääriä messiaita ja profeettoja ilmaantuu ja että he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä.
Jos sä uskoit usko myös nämä Jeesuksen sanomat varoituskohdat.
Jeesus ei varoittanut että tulee herätys ja jos sä missaat sen sä menetät tosi paljon.Jeesus ei varoittanut että tulee herätys ja varo noita katkeroituneita reppanoita jotka varoittavat siitä tai menetät paljon.
Itse asiassa kyllä minä haluan että tulee herätys ja paljon ihmisiä pelastuu, mutta se mitä sanotaan herätykseksi ei automaaattisesti ole sitä.
On sitten näitäkin porukkaa jotka arvostelevat kaikkea uutta tätä yli-kriittistä jotka eivät haluaisi edes Jeesus-marssia.
Näitä jotka mielestään tietävät miten hommaa ei pidä hoitaa, mutta joilla ei ole ratkaisua miten homma pitää hoitaa.
Näyttää vähän siltä että jos uskovaiset luokittelee kolmeen ryhmään
A)yli-kriittiset
b)ali-kriittiset
c)terveellä tavalla kriittiset
Niin uskovaisten joukosta ryhmä c on kaikkein pienin.
Mitä Jeesus sanoi ja mitä ei
3
181
Vastaukset
- kaksi on
On vain kastamattomia "kristittyjä"
ja
KASTETTUJA kristittyjä.
Lapsikasteen harha (kastamattomuus) on vakava eksytys, joka on rikkonut pyhien yhteyden Jeesuksen seurakunnassa.Raamatussa puhutaan kasteesta tarkoitetaan Pyhän Hengen kastetta Isän,Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
- kuulija
L.J.H kirjoitti:
Raamatussa puhutaan kasteesta tarkoitetaan Pyhän Hengen kastetta Isän,Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Matt.3:7Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt.3:11Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Johanne kastoi parannuksen kasteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656295
- 635669
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1294720- 613957
- 143845
- 333256
- 693041
- 602874
- 762657
- 481985