Mieheni uskaltautui paljastamaan, että haluaisi olla alistettuna ja minun dominoitavana ja orjuutettavana. Miten alkaisin häntä orjuuttaa? Mistä miehet nauttisitte?
Miehen alistaminen?
14
13204
Vastaukset
- .............
...täytyy kysellä neuvoja siihen niin silloin sinusta EI ole siihen vaan leikki on teennäistä eikä nautinnollista.
Jatkakaa muuten kuten ennenkin mutta sopikaa, että miehenne käy vaikkapa jossain maksullisella dominalla ja sen jälkeen sinä hoidat hekuman loppuun vaikka hotellissa.
Sillä miehesi ei pääse eroon taipumuksesta joten joko sinä joustat tai miehesi etsii soveliaamman aidosti dominoivan naisen. - höh
älä täältä kysele, vaan mieheltäs!
- jalkapohjat
sitä tyypillistä puhumattomuutta ja asioiden salamyhkäistä hautomista.. haudassa tai kiikkustuolissa on myöhäistä enää kenenkään toteuttaa mielitekojaan! ...jos ei sitten jompikumpi ole fetissinä ;)
- Alkuperäinen iiiida
Miehen toive oli, että ottaisin itse selvää alistamisfetissistä, joten siksi kyselen...
- bmad
Alkuperäinen iiiida kirjoitti:
Miehen toive oli, että ottaisin itse selvää alistamisfetissistä, joten siksi kyselen...
Pannaan klassikko peliin.
Osta vahvat käsiraudat. Pistä miehen
kädet selän taakse ja anna miehen olla yksin puolisen tuntia. Jonka jälkeen läimäytä 5 minuutin välein avokämmenellä kasvoihin oikein kunnolla. :)
Lopeta vasta tunnin kuluttua, kun
tämä on tapahtunut yli kymmenen kertaa. Ja
sitten kun posket on oikeen kipeet niin käy vääntämässä spermat händyyn. Ota käsiraudat pois ja suutele... - lähti miehen
Alkuperäinen iiiida kirjoitti:
toiveesta saada olla alistettu ja palvella vaimoaan.Aluksi se oli pelkkä seksifantasia mutta sitten tajusin että voinhan alkaa tätä taipumusta hyödyntämään aivan arkielämässäkin.Teimme mieheni kanssa sopimuksen paperille missä määriteltiin hänen tehtävät ja velvollisuudet ja niiden rikkomisesta rangaistukset.Aluksi lista ei ollut kovinkaan kattava tehtävistä mitä miehen piti tehdä mutta nyt se käsittää kaikki mahdolliset ja mahdottomat työt mitä kotona tehdään.Tietysti vaimonsa hyvällä tuulella pitäminen ja palveleminen.Hän ei tietenkään selviä aina tehtävistään kunnialla niin piiska sitten
laulaa vähintään viikottain joskus päivittäin.Riippuu siitä miten minua huvittaa.Aluksi tämä kaikki tuntui minusta vähän oudolta mutta aika pian löysin itsestäni dominan piirteitä.Ja nyt en osaa enää edes kuvitella tasa-arvoista elämää.Minä olen auktoriteetti ja mies tottelee ja palvelee minua.
- piisku.neiti
Tilaa nyt ihan ensimmäisenä suursiivous. Jos siivous ei maistu tai se on tehty huolimattomasti, annat selkäsaunan. Sitten uusi yritys.
Alistamisen ei välttämättä tarvitse olla fyysistä. Voit vaatia kokovartalohierontaa, eroottista hierontaa, aamiasta vuoteeseen.. Mitä ikinä keksit. Ja piiska esiin jos mies ei tottele. - Kouluttaja (Hki)
Luultavasti helpoin ja nopein ratkaisu tuossa tilanteessa on hommata ulkopuolinen kouluttaja. En tarkoita kolmatta pyörää, vaan kokenutta alistajaa, joka auttaa teidät alkuun. Olen itse opastanut tähän mennessä 7 paria vastaavanlaisessa tilanteessa, jossa mies haluaa alistua omalle vaimolleen, joka on luonnostaan kaukana dominasta. Viidessä tapauksessa miehen fantasia ikiomasta dominasta toteutui suht hyvin. Yksi pari päätti erota, kun fantasiat eivät alkuunkaan kohdanneet (oli varmasti muitakin syitä) ja toinenkin pari muutti erilleen, kun mies jäi kiinni maksullisten naisten luona käymisestä. Eihän kouluttamisessa ole oikeastaan muusta kyse kuin neuvomisesta ja vinkkien antamisesta, jotta nainen löytää itsestään sen pienen sadistisen puolensa, jonka valtaan mies fantasioi alistuvansa. Jos haluat kysellä lisää, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen:
toiveet(at)hotmail.com- Koron alla
Miten uskaltaisin kertoa vaimolleni että olisi saatavana ulkopuolinen kouluttaja perheeseemme.Meillä olisi tarvetta pieneen konsultointiin. Pelkään vaimoni ymmärtävän värin ja siitä ei hyvää seuraisi.
- käytäntö
Perustana on ranteet selän taakse köysiin.
Vatsallaan maaten, domina takareisien päällä istuen.
Talutuslieka kaulaan.
Tästä eteenpäin vaihtelee.
Yksinkertaisimmillaan ratsastusta.
Joskus polvilleen pakotettuna, raipalla vauhtia antaen jalkojen suutelemista liekaköydestä vetäen.
Tietysti nuoletusta.
Kivesten ja siittimen tyven sitominen.
Toisessa laidassa minä olen köytettynä polvillani, takapuoli pystyssä, polvitaipeista hihna vedetty selän yli, tappi takapuolessa, vaimo kourimassa kiveksiä ja runkkaamassa.
Noilla alueilla on viime vuosina entinen master liikkunut.
Aloitimme varovasti. Minä olin vuosikudet hallitseva, köyttävä osapuoli.
Roolien hiljalleen vaihtuessa oli vaimolla jo vahva kokemus alistettuna olosta.
Aloita varovasti!
Ranteet selän taakse köysiin.
Äijä liekaan ja nuolemaan.
Kouri kiveksiä ja siitintä!
Ärsytä eturauhasta! - ___Mies____30v
Kysy jospa se haluiais, että potkit sitä munillle?
Oon ihan tosissani, osaa miehistä kiihottaa ajatus antaa naisen täräyttää sukukalleuksille!- .................
Siinä sitä voikin sitten unohtaa suvun jatkamisen jos oikein huono tuuri käy
- toimii vielä
Mieheni oli unohtannut poistaa sivuhistoriikin koneeltaan. Katselin hämmästyneenä kaikkia kuvia, missä miestä alistettiin. Ei mitään hirveetä kidutusta, vaan juuri tyyppi; kotiapulaiseksi muutettu mies, joka pikku palvelijattaren asussaan teki vaimolleen kaikkin, mitä vaimo määräsi.
Olin hiljaa asiasta, mutta kerran ravintolaillan jälkeen, kun olimme hiukan iloisella päällä, aloin utelemaan häneltä mitä hän haluaisi.
Otin kaikkein seksikkäimmän yöpaitani ja hivelin sillä mieheni kehoa hänen maatessaan vuoteella.
Hän sai erektion sekunnissa. Kun kysyin että eikö tuo ihana liukas kangas tunnukin ihanalta ihoa vasten, hän vaan urisi kiihkossaan vastaukseksi.
Kun pyysin häntä pukeutumaan siihen, se tapahtui hetkessä ja rakastelimme todella kiihkeästi sinä yönä. Rakastelun aikana hän kertoi haluistaan ja niin seuraavana päivänä tilasimme hänellä yhdessä sisäkön asut ja sellaisen miniraippaisen piiskan, käsiraudat ja ohuemman dildonkin, millä miestäni sitten tyydytin myöhemmin.
Nyt meillä ei ole enää tylsää, vaan rikas seksielämä, mistä molemmat nautimme. Olen kertonut asian sisarellenikin ja hän on hiukan kateellinen minulle, kun itsellään on sellainen konservatiivinen mies, joka rakastellessaan vaatii valotkin sammutettavaksi.- lempeämminkin
Voi kokeilla myös verbaalista lähestymistapaa. Ei tarvitse välineillä välttämättä leikitellä. Voit esim. haukkua lutkaksi. Sitten voit tehdä pilkkaa sukuelinten pienuudesta. Herkkä paikka!
Toisaalta voit ottaa alusvaate-lähestymistavan. Määrää, että tästä lähtien miehen on käytettävä vain naisten alushousuja. Vie sitä ennen hänen kaikki nykyiset alushousut vaikka kellariin. Laita mies menemään itse ostamaan uudet naisten alushousut itselleen. Voi olla todella kova paikka. Voit hyvin kyllä lähteä mukaankin, mutta tee ostoksilla selväksi, että teette ostoksia miehelle. (Hänen pitää tietenkin itse suorittaa maksaminen.) Liian suurta numeroa ei ole syytä kaupassa kuitenkaan tehdä. Asiallinen käytös on aina paikallaan. Pysyy kaikkien osapuolien fiilis kohdallaan.
Ostakaa itsellesikin jotain mukavaa. Hepeneet tarvitsevat mieluiten käsinpesua. Määrää, että mies pesee käsin tästä lähtien joka ilta rintaliivisi. Saat aamuisin raikkaat.
Ehkäpä rintaliivit myös miehelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091921Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591629Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2001304- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907