Verkostomarkkinoija on oman elämänsä epäonnistuja, sukulaisten ja tuttavien hyväksikäyttäjä. Häpeä, hyi sentään!
Verkostomarkkinoija
50
2013
Vastaukset
- Olli Lind
Kun et tiedä asiasta muuta kuin omat pienet ennakkoluulosi niin, älä kirjoita paskaa.
Totta on, että ei kannata markkinoida sukulaisille, ne ovat niin kateellisia ja haluavat Sinulle vain pahaa.
Pitää markkinoida aina kylmnille markkinoille.
Olli- linjoilla ollaan
Vaikka ei olla samassa verkostossa niin itse tekemällä hankittu kokemus ihmisistä, myynnistä bisneksen pyörittämisestä on hyvin samansuuntainen kuin sinulla. Verkoston rakentamisen voi oppia vain itse tekemällä. Tähän tarvitaan oma motiivi oppia! Hyvän ja kokeneen ihmisen apua käyttämällä voi ylittää esteet ja omat ennakkoluulot. Sellaisen joka osaa antaa kokemuksella oikeat ohjeet oikeissa paikoissa. Verkostoja on mahdoton rakentaa yksin kotisohvalta, lukemalla netin keskustelupalstaa.
Timantti - yrittäjä2000
linjoilla ollaan kirjoitti:
Vaikka ei olla samassa verkostossa niin itse tekemällä hankittu kokemus ihmisistä, myynnistä bisneksen pyörittämisestä on hyvin samansuuntainen kuin sinulla. Verkoston rakentamisen voi oppia vain itse tekemällä. Tähän tarvitaan oma motiivi oppia! Hyvän ja kokeneen ihmisen apua käyttämällä voi ylittää esteet ja omat ennakkoluulot. Sellaisen joka osaa antaa kokemuksella oikeat ohjeet oikeissa paikoissa. Verkostoja on mahdoton rakentaa yksin kotisohvalta, lukemalla netin keskustelupalstaa.
TimanttiKyllä asia on niin että tenniksestä maksan 30 euroo viikossa mutta työnteosta en maksa. Mikä harrastus se semmoinen työnteko on ?? Taitaa värväreillä mennä tosi huonosti kun pitää palstoilla puolustella tekemisiään. Katsokaa
hyvät ihmiset uusia verotustietoja, ei ainuttakaan hyvin tienaavaa verkostomyyjää.
Muita yrittäjiä listasta yli 90% eli kumpi kannattaa. Tosiasiassa niitä tuotteita ei osta kuin kaverit ja sukulaiset kerran säälistä myyjää
kohtaan. Kertokaanan värvärit edes joku todellinen menestystarina suomesta. En suosittele kenellekään verkostomarkkinointia
vaan ryhtykää normaaleiksi yrittäjiksi jos haluatte rikastua. terv. yrittäjä vuodesta 2001
ja 600000 vuosiansiot ( verotus vain 28%) - Olli Lind
yrittäjä2000 kirjoitti:
Kyllä asia on niin että tenniksestä maksan 30 euroo viikossa mutta työnteosta en maksa. Mikä harrastus se semmoinen työnteko on ?? Taitaa värväreillä mennä tosi huonosti kun pitää palstoilla puolustella tekemisiään. Katsokaa
hyvät ihmiset uusia verotustietoja, ei ainuttakaan hyvin tienaavaa verkostomyyjää.
Muita yrittäjiä listasta yli 90% eli kumpi kannattaa. Tosiasiassa niitä tuotteita ei osta kuin kaverit ja sukulaiset kerran säälistä myyjää
kohtaan. Kertokaanan värvärit edes joku todellinen menestystarina suomesta. En suosittele kenellekään verkostomarkkinointia
vaan ryhtykää normaaleiksi yrittäjiksi jos haluatte rikastua. terv. yrittäjä vuodesta 2001
ja 600000 vuosiansiot ( verotus vain 28%)Menestyviä verkostomarkkinoijia Suomess on montakin. En tietenkään tiedä kuinka monta enkä rupea kenenkään nimiäkään kertomaan, koska tiedän minkälaiseen rieputukseen heidät laitetaan.
Mistä edes tiedät kuka on verkostomarkkinoija. Mistä tiedät ettei heitä ole varakkaiden joukossa.
Et tiedäkään, mutta Sinullehan riittää, että uskot näin.
Olli - ...
Olli Lind kirjoitti:
Menestyviä verkostomarkkinoijia Suomess on montakin. En tietenkään tiedä kuinka monta enkä rupea kenenkään nimiäkään kertomaan, koska tiedän minkälaiseen rieputukseen heidät laitetaan.
Mistä edes tiedät kuka on verkostomarkkinoija. Mistä tiedät ettei heitä ole varakkaiden joukossa.
Et tiedäkään, mutta Sinullehan riittää, että uskot näin.
OlliValitetavasti lottovoittajia on huomattavasti enemmän kuin edes kohtuullisesti tienaavia verkostokoijareita. Eikö se kerro sinusta kaikki "mahdollisuuksista"
- verkostomarkkinoinnilla
... kirjoitti:
Valitetavasti lottovoittajia on huomattavasti enemmän kuin edes kohtuullisesti tienaavia verkostokoijareita. Eikö se kerro sinusta kaikki "mahdollisuuksista"
ei vaan ole mitään yhteistä. Lotto perustuu rahan sijoittamiseen kun verkostomarkkinointi perustuu oman ajan ja työn sijoittamiseen. Lähtökohta ansaita rahaa on täysin erilainen. Tuplata oma työ tai sijoittaa rahaa ei verrata keskenään. Eikö ole naurettava ajatus, että aloittamalla jossakin tai sijoittamalla rahaa voisi automaattista menestymistä odottaa.)) Toimintamalli joka on 6-8 vaiheinen pitää käydä läpi ehkä noin 100 kertaa niin sitten voi odottaa menestystä. Joko olet opetellut mikä on toimintamalli?
- ...
verkostomarkkinoinnilla kirjoitti:
ei vaan ole mitään yhteistä. Lotto perustuu rahan sijoittamiseen kun verkostomarkkinointi perustuu oman ajan ja työn sijoittamiseen. Lähtökohta ansaita rahaa on täysin erilainen. Tuplata oma työ tai sijoittaa rahaa ei verrata keskenään. Eikö ole naurettava ajatus, että aloittamalla jossakin tai sijoittamalla rahaa voisi automaattista menestymistä odottaa.)) Toimintamalli joka on 6-8 vaiheinen pitää käydä läpi ehkä noin 100 kertaa niin sitten voi odottaa menestystä. Joko olet opetellut mikä on toimintamalli?
Tarkoituksenani ei suinkaan ollut väittää loton ja verkostokoijauksen olevan sama asia. Tietenkään ei ollut yllätys, että sinä et sitä tajunnut.
Itse asiassa loton ja koijauksen vertaaminen on loton pahanlaatuista väheksyntää. Siinä sentään on pieni mahdollisuus saada rahaa. Koijauksessa ei käytännössä minkäänlaista. - huippumyyjällä
... kirjoitti:
Tarkoituksenani ei suinkaan ollut väittää loton ja verkostokoijauksen olevan sama asia. Tietenkään ei ollut yllätys, että sinä et sitä tajunnut.
Itse asiassa loton ja koijauksen vertaaminen on loton pahanlaatuista väheksyntää. Siinä sentään on pieni mahdollisuus saada rahaa. Koijauksessa ei käytännössä minkäänlaista.pääsee timantiksi ja ansaitsee 100000 euroa vuodessa. Joko olet rakentanut sellaisen ryhmän? Verkostoissa on sitä enemmän aktiviteettejä ja toimintaa, mitä enemmän siinä on ihmisiä. Verkostomarkkinointia et ole edes yrittänyt ennenkuin sinulla on vähintään 10 ihmistä sponssoroitu.
- Lyyli
huippumyyjällä kirjoitti:
pääsee timantiksi ja ansaitsee 100000 euroa vuodessa. Joko olet rakentanut sellaisen ryhmän? Verkostoissa on sitä enemmän aktiviteettejä ja toimintaa, mitä enemmän siinä on ihmisiä. Verkostomarkkinointia et ole edes yrittänyt ennenkuin sinulla on vähintään 10 ihmistä sponssoroitu.
Tarkoittanet siis että jo kuudella huippuvärvärillä pääsee timangiksi? Myynnillähän ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, eihän?
- Max und Moritz
huippumyyjällä kirjoitti:
pääsee timantiksi ja ansaitsee 100000 euroa vuodessa. Joko olet rakentanut sellaisen ryhmän? Verkostoissa on sitä enemmän aktiviteettejä ja toimintaa, mitä enemmän siinä on ihmisiä. Verkostomarkkinointia et ole edes yrittänyt ennenkuin sinulla on vähintään 10 ihmistä sponssoroitu.
Kaikki ne asiat, joissa sana sponsorointi, on jotain hämärää, on hiihtoliitot, Wincapitat, Amwayt, joskin tämä Amwayn vara-jeesus kirjoittaa senkin väärin.
- Lyyli
Lyyli kirjoitti:
Tarkoittanet siis että jo kuudella huippuvärvärillä pääsee timangiksi? Myynnillähän ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, eihän?
Notta miksei pelkällä myynnillä pääse timangiksi? Olenko aivan Peräjunttilan Juntti-Lyyli kun en hoksaa?
- Lottooja
... kirjoitti:
Valitetavasti lottovoittajia on huomattavasti enemmän kuin edes kohtuullisesti tienaavia verkostokoijareita. Eikö se kerro sinusta kaikki "mahdollisuuksista"
Minäkin voitin viime viikolla lotossa. Kokonaista 1,16€.
- Markka Tuli
Lottooja kirjoitti:
Minäkin voitin viime viikolla lotossa. Kokonaista 1,16€.
se on kova palkka/minuutti, kun vertaa verkostomarkkinointiin. :)
- Olli Lind
Lyyli kirjoitti:
Kun sanotaan huippumyyjällä,.tarkoitetaan myymistä ei värväämistä.
Siis jos on kuusi ihmistä, jotka kaikki myyvät hyvin paljon, tulee siitäkin jo melkoiset tulot.
Olli - ...
Olli Lind kirjoitti:
Siis jos on kuusi ihmistä, jotka kaikki myyvät hyvin paljon, tulee siitäkin jo melkoiset tulot.
OlliEtkö sinä ymmärrä lukemaasi? Amway on suurin verkostokoijaus skandinaaviassa ja silti sen liikevaihto on olematon esim siwa -ketjun liikevaihtoon nähden. Yksinkertaisesti ei ole olemassa niitä kuutta ihmistä jotka myyvät "hyvin paljon" esim amwayssa. On olemassa joitain tapauksia jotka "kouluttavat" hyvin paljon ja saavat sieltä kohtuu tuloja. Tosin yli 99 prosenttia näistä "koulutettavista" häviää panoksensa. Koulutus lienee erinomaisen huonoa?
- Olli Lind
... kirjoitti:
Etkö sinä ymmärrä lukemaasi? Amway on suurin verkostokoijaus skandinaaviassa ja silti sen liikevaihto on olematon esim siwa -ketjun liikevaihtoon nähden. Yksinkertaisesti ei ole olemassa niitä kuutta ihmistä jotka myyvät "hyvin paljon" esim amwayssa. On olemassa joitain tapauksia jotka "kouluttavat" hyvin paljon ja saavat sieltä kohtuu tuloja. Tosin yli 99 prosenttia näistä "koulutettavista" häviää panoksensa. Koulutus lienee erinomaisen huonoa?
Eivät ne häviä panostansa. Suomalaista yrityksistä loppuu 90% ensimmäisen kahden vuoden aikana, en tiedä kuinka monta on pystyssä 5 vuoden kuluttua, mutta jokainen lopettava menettää kymmeniä tuhansia euroja.
En tiedä onko Amway skandinavian suurin. Epäilen.
Amwayssakin täytyy laittaa vain joku 100 euroa, ei tarvita huoneistoja, ei koneita eikä mitään investointeja..
Nyt kerrottiin hypoteettisesta tapauksesta, jossa 6 ihmistä myisi paljon. Ei mistään tositapauksesta. Etkö sinä osaa sitten lukea.
Olli - Pisenestiikeri
Olli Lind kirjoitti:
Olli"Siis jos on kuusi ihmistä, jotka kaikki myyvät hyvin paljon, tulee siitäkin jo melkoiset tulot."
Millä perusteella minä ansaitsen saada yhtikäs mitään siitä, mitä kuusi muuta huippujantteria myyvät? Hehän ovat itsenäisiä liikkeenharjoittajia, miksi siis he minulle jotain antaisivat? - ...
Olli Lind kirjoitti:
Eivät ne häviä panostansa. Suomalaista yrityksistä loppuu 90% ensimmäisen kahden vuoden aikana, en tiedä kuinka monta on pystyssä 5 vuoden kuluttua, mutta jokainen lopettava menettää kymmeniä tuhansia euroja.
En tiedä onko Amway skandinavian suurin. Epäilen.
Amwayssakin täytyy laittaa vain joku 100 euroa, ei tarvita huoneistoja, ei koneita eikä mitään investointeja..
Nyt kerrottiin hypoteettisesta tapauksesta, jossa 6 ihmistä myisi paljon. Ei mistään tositapauksesta. Etkö sinä osaa sitten lukea.
Olli"En tiedä onko Amway skandinavian suurin. Epäilen."
Kun et tiedä, älä epäile. :-)
"Suomalaista yrityksistä loppuu 90% ensimmäisen kahden vuoden aikana"
Faktaa pöytään. Amwayn kohdalla faktana voitaneen pitää brittiläiselle tuomioistuimelle amwayb itse toimittamia tietoja.
"Nyt kerrottiin hypoteettisesta tapauksesta, jossa 6 ihmistä myisi paljon."
Hypoteetti on hypoteetti. Ei ole olemassa kuutta ihmistä samaan alalinjaan, jotka voisivat myydä mitenkään merkittävästi saippuaa ja muuta bulkkiroinaa, joita 99,9 prosenttia ihmisistä ostaa normi kaupasta samalla kun ostaa ruokaa. - ...
Pisenestiikeri kirjoitti:
"Siis jos on kuusi ihmistä, jotka kaikki myyvät hyvin paljon, tulee siitäkin jo melkoiset tulot."
Millä perusteella minä ansaitsen saada yhtikäs mitään siitä, mitä kuusi muuta huippujantteria myyvät? Hehän ovat itsenäisiä liikkeenharjoittajia, miksi siis he minulle jotain antaisivat?Tämä ihmetyttää minua myös suuresti. Ollaan niin helvetin itsenäisiä ja vastuussa omasta hommasta, mutta silti joutuu luovuttamaan tuloja ties monenteen linjaan täysin tuntemettomalle taholle. Naurettavaa toimintaa. Lisäksi näitä sääntöjä muutellaan kylmästi sen mukaan että pysyttäisiin edes auttavasti lain rajojen sisällä, luonnollisesti rimaa hipoen kuitenkin.
- Olli Lind
... kirjoitti:
Tämä ihmetyttää minua myös suuresti. Ollaan niin helvetin itsenäisiä ja vastuussa omasta hommasta, mutta silti joutuu luovuttamaan tuloja ties monenteen linjaan täysin tuntemettomalle taholle. Naurettavaa toimintaa. Lisäksi näitä sääntöjä muutellaan kylmästi sen mukaan että pysyttäisiin edes auttavasti lain rajojen sisällä, luonnollisesti rimaa hipoen kuitenkin.
Yhtä hyvin minä voin sanoa, että on aivan järjetöntä maksaa tuotteitteni maahantuojalle ja tukkuportaalle. Enhän minä niitä maksa, vaan ne ottavat rahat ennen kuin ne tulevat minulle. Tämä ei eroa mitenkään verkostomarkkinoinnista.
Tämä sääntöjen muuttaminen on jotain mikä minulle on täysin vierasta. Sitä paitsi homma on täysin laillista.
Olli - Olli Lind
... kirjoitti:
"En tiedä onko Amway skandinavian suurin. Epäilen."
Kun et tiedä, älä epäile. :-)
"Suomalaista yrityksistä loppuu 90% ensimmäisen kahden vuoden aikana"
Faktaa pöytään. Amwayn kohdalla faktana voitaneen pitää brittiläiselle tuomioistuimelle amwayb itse toimittamia tietoja.
"Nyt kerrottiin hypoteettisesta tapauksesta, jossa 6 ihmistä myisi paljon."
Hypoteetti on hypoteetti. Ei ole olemassa kuutta ihmistä samaan alalinjaan, jotka voisivat myydä mitenkään merkittävästi saippuaa ja muuta bulkkiroinaa, joita 99,9 prosenttia ihmisistä ostaa normi kaupasta samalla kun ostaa ruokaa.Ainakaan Suomessa Amway ei ole mitenkään tunnettu enkä ole koskaan edes törmännyt siihen. Miten se voi olla suurin, suurempi kuin Golden tai Forever?
Verkostomarkkinointiyrityksistä 5 vuoden sisään loppuu 95%. Ei siis kannata mennä uusiin virityksiin. Tämä on samaa tasoa kuin muidenkin yritysten lopettaminen.
Tässä 6 myyjässä oli hypoteettinen tapaus, että jos olisi 6 huippumyyjää, ei sanottu, että on jossain.
Sillä asiahan on näin, että jos olisi 6 huippumyyjää, niin ei paljon tarvittaisi isompaa verkostoa.
Olli - ...
Olli Lind kirjoitti:
Yhtä hyvin minä voin sanoa, että on aivan järjetöntä maksaa tuotteitteni maahantuojalle ja tukkuportaalle. Enhän minä niitä maksa, vaan ne ottavat rahat ennen kuin ne tulevat minulle. Tämä ei eroa mitenkään verkostomarkkinoinnista.
Tämä sääntöjen muuttaminen on jotain mikä minulle on täysin vierasta. Sitä paitsi homma on täysin laillista.
OlliÄlä sitten maksa, jos se on niin "järjetöntä"
Miten tuo avautumisesi taaskaan liittyy siihen että miksi minun pitäisi maksaa tuntemattomille ylälinjalaisille omasta myynnistäni saamistani tuloista? Mitä hyötyä minulle on siitä että minulla on muutamaa pykälää ylempänä täysin tuntematonta jengiä repimässä minun kustannuksella "passiivista tuloa"? - Pisnestiikeri
Olli Lind kirjoitti:
Olli"Yhtä hyvin minä voin sanoa, että on aivan järjetöntä maksaa tuotteitteni maahantuojalle ja tukkuportaalle."
Siinä vaiheessa, kun olet maksamassa tuotteesi maahantuojalle ja tukkuportaalle, he vielä omistavat ne. Jotta omistusoikeus siirtyisi sinulle, totta kai sinun pitää maksaa.
Siinä vaiheessa, kun huippujantteri myy tuotteitaan hän käsittääkseni ne jo omistaa? Eli hän myy omistamiaan tuotteita? Jos hän ei niitä omista, niin kenen omistamia tuotteita hän on myymässä? Jos hän omistaa tuotteet, niin palaamme alkuperäiseen kysymykseeni: miksi hän antaisi minulle bonusta siitä mitä hän myy? Hänhän on itsenäinen yrittäjä...
"Sitä paitsi homma on täysin laillista."
Jotenkin tuntuu epätoivoiselta sinun puoleltasi, kun sinun täytyy tuota laillisuutta vakuutella. En ole koskaan kuullut S-marketin kauppiaan vakuuttelevan, että hänen on täysin laillista myydä minulle maitoa... Markka Tuli kirjoitti:
puhuminen sponsoreista, minusta sponsorit muualla rahoittaa hanketta mutta verkostomarkkinoissa se nyhtää joka myynnistä jotain. Törkeää . Verkostomarkkinointi on pyramidin rakentamista ja se loppuu aina tai ainakin hiipuu olemattomiin. Kaikki matematiikkaa osaavat tajuavat sen. Täyttä huijausta koko touhu. Pitäkää näppinne erossa ellei teillä ole liikaa rahaa jotka haluatte hävitä.
- Verkostotyömies
Markka Tuli kirjoitti:
Mä olen lotonnut suhteellisen säännöllisesti kymmeniä vuosia.
Verkostoimalla olen saanut huomattavasti paremmin elantoni huomattavasti lyhyemmässä ajassa.
Mitään ette voi - Verkostotyömies
... kirjoitti:
Älä sitten maksa, jos se on niin "järjetöntä"
Miten tuo avautumisesi taaskaan liittyy siihen että miksi minun pitäisi maksaa tuntemattomille ylälinjalaisille omasta myynnistäni saamistani tuloista? Mitä hyötyä minulle on siitä että minulla on muutamaa pykälää ylempänä täysin tuntematonta jengiä repimässä minun kustannuksella "passiivista tuloa"?"miksi minun pitäisi maksaa tuntemattomille ylälinjalaisille omasta myynnistäni saamistani tuloista?"
Me edustajat ostamme tuotteet suoraan yhtiöltä eli meidän tapauksessa valmistajalta.
Ei omasta myynnistä saatavista tuloista makseta ylälinjalaisille senttiäkään!
Yhtiön nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin.
Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raakaaineisiin ja tuotekehittelyyn. Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla.
Osa nettoliikevaihdosta jää yhtiölle, mm. johtoportaan ja konttori henkilökunnan palkkioihin ym. kiinteisiin kuluihin ihan samallalailla kuin perinteisissäkin yrityksissä.
Rahalla on myös positiivinen vaikutus ylälinjassa oleville. Heidän indressi on suurempi auttaa ja opettaa alalinjassa olevia menestymään paremmin ja nopeammin kuin itse aikoinaan menestyivät.
... kirjoitti:
Tämä ihmetyttää minua myös suuresti. Ollaan niin helvetin itsenäisiä ja vastuussa omasta hommasta, mutta silti joutuu luovuttamaan tuloja ties monenteen linjaan täysin tuntemettomalle taholle. Naurettavaa toimintaa. Lisäksi näitä sääntöjä muutellaan kylmästi sen mukaan että pysyttäisiin edes auttavasti lain rajojen sisällä, luonnollisesti rimaa hipoen kuitenkin.
"silti joutuu luovuttamaan tuloja ties monenteen linjaan täysin tuntemettomalle taholle."
Kun ostat perinteisestä kaupasta vaikkapa CD-levyjä tai appelsiineja. Tunnetko kaikki rahaa jakavat tahot tuottajan ja itsesi väliltä? Tuskin.
"Lisäksi näitä sääntöjä muutellaan kylmästi sen mukaan että pysyttäisiin edes auttavasti lain rajojen sisällä"
"Meidän" yhtiössä on samat säännöt olleet voimassa toistakymmentä vuotta. Palkkiojärjestämää tosin parannettiin viimevuonna vieläkin parempaan suuntaa edustajan kannalta. - Olli Lind
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Yhtä hyvin minä voin sanoa, että on aivan järjetöntä maksaa tuotteitteni maahantuojalle ja tukkuportaalle."
Siinä vaiheessa, kun olet maksamassa tuotteesi maahantuojalle ja tukkuportaalle, he vielä omistavat ne. Jotta omistusoikeus siirtyisi sinulle, totta kai sinun pitää maksaa.
Siinä vaiheessa, kun huippujantteri myy tuotteitaan hän käsittääkseni ne jo omistaa? Eli hän myy omistamiaan tuotteita? Jos hän ei niitä omista, niin kenen omistamia tuotteita hän on myymässä? Jos hän omistaa tuotteet, niin palaamme alkuperäiseen kysymykseeni: miksi hän antaisi minulle bonusta siitä mitä hän myy? Hänhän on itsenäinen yrittäjä...
"Sitä paitsi homma on täysin laillista."
Jotenkin tuntuu epätoivoiselta sinun puoleltasi, kun sinun täytyy tuota laillisuutta vakuutella. En ole koskaan kuullut S-marketin kauppiaan vakuuttelevan, että hänen on täysin laillista myydä minulle maitoa...Ero on siinä, että tukkuporraa ostaa tuotteet. ottaa katteen suorittamastaan työstä ja myy sitten vähittäiskaupalle. Voisin tietenkin ohittaa tukkuportaan, mutta joutuisin sitten tekemään kaikki maahantuojat työt, luvat, myymälämateriaalit yms. Olen minä sitäkin tehnyt, ja kyllä se työstä kävi.
Verkostomarkkinoilla jokainen tilaa itse pääfirmalta ja ylälinjalle maksetaan heidän tekemästään työstä provision eli sen tekee pääfirma.
Mutta kaikki ostavat samalla hinnalla pääfirmalta.
Olli - Olli lind
Pisenestiikeri kirjoitti:
"Siis jos on kuusi ihmistä, jotka kaikki myyvät hyvin paljon, tulee siitäkin jo melkoiset tulot."
Millä perusteella minä ansaitsen saada yhtikäs mitään siitä, mitä kuusi muuta huippujantteria myyvät? Hehän ovat itsenäisiä liikkeenharjoittajia, miksi siis he minulle jotain antaisivat?Juuri tätä te ette ymmärrä, valitettavasti eivät ymmärrä suuri osa verkostoijistakaan.
Tässä vetäjän on otettava tärkeä myyntipäällikön rooli. Hänen on koulutettava ihmiset, tuettava heitä, käytävä heidän kanssaan myyntitilaisuuksissa ainakin aluksi yms. Onn huolehdittava heidän jaksamisestaan, motivoinnistaan ja onnistumisestaan.
Jos tätä työtä ei osaa, niin saa heittää menestysmishaaveet sikseen.
Aivan vastaavaa mutta syvällisemmin tehtävää työtä kuin firmoissa myyntipäälliköt tekevät. Hekin yleensä saavat provision koko ryhmänsä myynnistä, aivan samoin kuin verkostomarkkinoinnissa.
Rahat eivät tule ilman työtä, vaan kovan ja vaativan työn kautta. Se vaatii erittäin suurta ammattitaitoa.
Olli - ALH:n ukko
Lyyli kirjoitti:
Oikeastaan ei. Kyllä siellä jossakin on oltava joku joka myy. Tosin ihan mikä tahansa firma, johon saadaan värvättyä kuusi huippumyyjää, kulkee kovaa ja pesee muut.
Harmi vain, että Amwayn systeemillä ei sellaisille, jotka osaavat myydä, mutta joille ihmisten huijaaminen mukaan on ... noh, jostakin syystä "ei toimiva vaihtoehto". Vaikka tuloja tulee, niin pakolliset liiketoimintamenot jättävät kukkaron kovin laihaksi.
Ja sitten puolestaan ne, jotka eivät osaa myydä, mutta osaavat olla hyvin vakuuttavia ihmissuhdeasioissa (potentiaalisia psykopaatteja?), saavat suhteettoman korvauksen mitättömästä työstä.
Nämä ovat ääriesimerkkejä, mutta valitettavasti läheltä seuranneena olen huomannut systeemin raadollisuuden. Kellokorttilaisella on sentään AY-liike jollain tavalla tukena! - ...
Verkostotyömies kirjoitti:
"miksi minun pitäisi maksaa tuntemattomille ylälinjalaisille omasta myynnistäni saamistani tuloista?"
Me edustajat ostamme tuotteet suoraan yhtiöltä eli meidän tapauksessa valmistajalta.
Yhtiön nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin.
Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raakaaineisiin ja tuotekehittelyyn. Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla.
Osa nettoliikevaihdosta jää yhtiölle, mm. johtoportaan ja konttori henkilökunnan palkkioihin ym. kiinteisiin kuluihin ihan samallalailla kuin perinteisissäkin yrityksissä.
Rahalla on myös positiivinen vaikutus ylälinjassa oleville. Heidän indressi on suurempi auttaa ja opettaa alalinjassa olevia menestymään paremmin ja nopeammin kuin itse aikoinaan menestyivät.
Mitään ette voiMikäs sitten kuvailemassasi tilanteessa on verkostomarkkinointia? Eli:
"Me edustajat ostamme tuotteet suoraan yhtiöltä eli meidän tapauksessa valmistajalta.
Ei omasta myynnistä saatavista tuloista makseta ylälinjalaisille senttiäkään! "
Mistä saatte sitten sitä passiivista tuloa?
Lopusta voisin sanoa, että kyseessä ei ole sitten ainakaan amway. - Pisnestiikeri
Olli Lind kirjoitti:
Ero on siinä, että tukkuporraa ostaa tuotteet. ottaa katteen suorittamastaan työstä ja myy sitten vähittäiskaupalle. Voisin tietenkin ohittaa tukkuportaan, mutta joutuisin sitten tekemään kaikki maahantuojat työt, luvat, myymälämateriaalit yms. Olen minä sitäkin tehnyt, ja kyllä se työstä kävi.
Verkostomarkkinoilla jokainen tilaa itse pääfirmalta ja ylälinjalle maksetaan heidän tekemästään työstä provision eli sen tekee pääfirma.
Mutta kaikki ostavat samalla hinnalla pääfirmalta.
Olli"Verkostomarkkinoilla jokainen tilaa itse pääfirmalta ja ylälinjalle maksetaan heidän tekemästään työstä provision eli sen tekee pääfirma."
Kun sinä itse tilaat tuotteet pääfirmalta ja itse myyt tuotteet, niin mikä on se työ josta ylälinja saa provision? - rooli on
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Verkostomarkkinoilla jokainen tilaa itse pääfirmalta ja ylälinjalle maksetaan heidän tekemästään työstä provision eli sen tekee pääfirma."
Kun sinä itse tilaat tuotteet pääfirmalta ja itse myyt tuotteet, niin mikä on se työ josta ylälinja saa provision?uusasiakashankinta sekä opettaa toimintamallin askelmat halukkaille. Uuden ihmisen oma motiivi ja muutoshalu ratkaisee. Amway maksaa bonusta kokonaisliikevaihdosta ylälinjalle 3-21%. Myöhemmin aloittaneet voivat ohittaa oman ylälinjan moninkertaisesti tuloissa. Oma aktiivisuus palkitaan ei aloittaminen. Menestys syntyy osaajista ja yhteistyöstä. Auttamalla muita menestymään ensin voi itse menestyä. "Rahastamalla" muita tai pakottalla jne.... ei varmasti menesty.
- hämärää..
rooli on kirjoitti:
uusasiakashankinta sekä opettaa toimintamallin askelmat halukkaille. Uuden ihmisen oma motiivi ja muutoshalu ratkaisee. Amway maksaa bonusta kokonaisliikevaihdosta ylälinjalle 3-21%. Myöhemmin aloittaneet voivat ohittaa oman ylälinjan moninkertaisesti tuloissa. Oma aktiivisuus palkitaan ei aloittaminen. Menestys syntyy osaajista ja yhteistyöstä. Auttamalla muita menestymään ensin voi itse menestyä. "Rahastamalla" muita tai pakottalla jne.... ei varmasti menesty.
Sanot, että ylälinjan rooli on uusasiakashankinta. Jos minä olisin ALH niin enkö hankkisi itse itselleni omat asiakkaat? Jotenkin kuvittelin, että kyseessä on itsenäinen yrittäjä, jolla on vastuu omista tekemisistä, joten mihin ylälinjaa tarvitaan muuhun kuin kuppaamaan välistä.
- Verkostotyömies
... kirjoitti:
Mikäs sitten kuvailemassasi tilanteessa on verkostomarkkinointia? Eli:
"Me edustajat ostamme tuotteet suoraan yhtiöltä eli meidän tapauksessa valmistajalta.
Lopusta voisin sanoa, että kyseessä ei ole sitten ainakaan amway."Mikäs sitten kuvailemassasi tilanteessa on verkostomarkkinointia? Eli:"
Tämä on suoramyyntiä. Tukkuhinnan ja myyntihinnan välinen erotus jää edustajalle (verojen jälkeen).
"Mistä saatte sitten sitä passiivista tuloa?"
Kertaus on opintojen äiti!
Yhtiölle jäävästä nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin.
Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raaka-aineisiin ja tuotekehittelyyn. Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla.
Rahalla on myös positiivinen vaikutus ylälinjassa oleville. Heillä on suurempi indressi auttaa ja opettaa alalinjassa olevia menestymään paremmin ja nopeammin kuin itse aikoinaan menestyivät.
Verkosto myy tuotteita. Verkostoituminen on verkoston auttamista ja opettamista menestymään.
Kun verkosto menestyy niin tuotemyynnistä kertyvästä nettoliikevaihdosta maksetaan passiivista tuloa.
Joko meni jakeluun?
"Lopusta voisin sanoa, että kyseessä ei ole sitten ainakaan amway"
Ei todellakaan ole Amway! - ...
"Mikäs sitten kuvailemassasi tilanteessa on verkostomarkkinointia? Eli:"
Tämä on suoramyyntiä. Tukkuhinnan ja myyntihinnan välinen erotus jää edustajalle (verojen jälkeen).
"Mistä saatte sitten sitä passiivista tuloa?"
Kertaus on opintojen äiti!
Yhtiölle jäävästä nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin.
Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raaka-aineisiin ja tuotekehittelyyn. Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla.
Rahalla on myös positiivinen vaikutus ylälinjassa oleville. Heillä on suurempi indressi auttaa ja opettaa alalinjassa olevia menestymään paremmin ja nopeammin kuin itse aikoinaan menestyivät.
Verkosto myy tuotteita. Verkostoituminen on verkoston auttamista ja opettamista menestymään.
Kun verkosto menestyy niin tuotemyynnistä kertyvästä nettoliikevaihdosta maksetaan passiivista tuloa.
Joko meni jakeluun?
"Lopusta voisin sanoa, että kyseessä ei ole sitten ainakaan amway"
Ei todellakaan ole Amway!No eipä mennyt jakeluun. :-)
"Tämä on suoramyyntiä. Tukkuhinnan ja myyntihinnan välinen erotus jää edustajalle"
Missäpä kaupan teossa näin ei olisi?
"Yhtiölle jäävästä nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin"
Miksi ihmeessä? Miksi tuota osaa ei jaeta suoraan sille joka myyntityön tekee? Tai itse asiassa miksi tuollainen "pati" pitää olla hinnoissa. Kilpailukyky paranisi huomattavasti ilman typerää "ylälinjan osaa".
"Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raaka-aineisiin ja tuotekehittelyyn."
Tätä nyt ei pysyt todistamaan muuten kuin ilmoittamaan koijauksen nimi. Muuten ihan turhaa hölinää koko lause. Todennäköisesti kyseessä on jälleen yksi bulkkiroinan myyntiverkosto.
"Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla."
Erittäin tyypillinen väite koijauksissa. Tähän mennessä vain ei sellaista koijausta ole vastaan tullut missä edellämainittu pitäisi paikkansa. Sinun koijauksesta on paha sanoa, kun se on niin salainen ettei nimeä kärsi paljastaa. :-)
"Rahalla on myös positiivinen vaikutus ylälinjassa oleville."
Ihan totta? :-) Missä se passiivinen tulo sitten taas on? Naurettavilla bobuksilla pitää hoitaa koulutukset, jotka emofirma näin teettää käytännössä ilmaiseksi typerille ylälinjalaisille. Tosi passiivista! :-)
"Ei todellakaan ole Amway! "
Oho! Tyylistä päätellen suorastaan halveksut amwayta? Miksi näin? Mikä siun koijauksessa on parempaa? - Verkostotyömies
... kirjoitti:
Mikäs sitten kuvailemassasi tilanteessa on verkostomarkkinointia? Eli:
Lopusta voisin sanoa, että kyseessä ei ole sitten ainakaan amway.Vastauksia http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000039280814
viestiin koska viestin hieralkia oli liian syvä ja eikä suoraan voinut vastata:
"Yhtiölle jäävästä nettoliikevaihdosta osa jaetaan ylälinjaan. Se on siis sellaista rahaa, joka muuten menisisi perinteisiin jakelukanaviin ja markkinointiin"
"Miksi ihmeessä? Miksi tuota osaa ei jaeta suoraan sille joka myyntityön tekee? Tai itse asiassa miksi tuollainen "pati" pitää olla hinnoissa. Kilpailukyky paranisi huomattavasti ilman typerää "ylälinjan osaa"."
Tuotteen myyjät saavat ihan riittävästi katetta, meillä se on noin 30% ovh:sta.
Perinteisessä jakelu/markkinointikanavassa on monta "patia" , jotka ottavat oman siivun tuotteen myyntihinnasta. Nämä "patit" heikentävät niiden kilpailukykyä!
Verkostomarkkinoinnissa tuotteita ei tarvitse hinnoitella halvemmaksi kuin perinteisessä markkinoinnissa koska tuotteiden laatu ja ominaisuudet ovat yleensä parempia. Me kilpaillemme nimenomaan hintalaatusuhteella ja kauppa käy hyvin.
Perinteisesti tuottajan ja kuluttajan välissä on yrityksiä, joilla on kouluttajia, myyntipäälliköitä, markkinointiosastoja, vientiosastoja, tukkuostajia, mainostoimistoja, mainoksia tuottavia yrityksiä jne, jotka saavat oman osansa tuotteen myyntihinnasta. Eivät he tee työtään ilmaiseksi. Kuluja tulee jo ennekuin yhtään tuotetta on myyty. Niitä tulee myös silloin jos yhtään tuotetta ei myydä.
Verkostomarkkinoinnissa ylälinjassa olevat auttavat ja opettavat alalinjassa olevia, joten he ovat oikeutettuja saamaan siitä työstä korvauksen. Itse koulutuksesta ei makseta provisoita, niitä maksetaan vasta kun syntyy liikevaihtoa. Provisioita maksetaan niin kauan kun syntyy liikevaihtoa. Tämä on sitä passiivista tuloa. Kerran tehdystä työstä toistuvia tuloja.
"Osa nettoliikevaihdosta käytetään parempi laatuisiin raaka-aineisiin ja tuotekehittelyyn."
"Tätä nyt ei pysyt todistamaan muuten kuin ilmoittamaan koijauksen nimi. Muuten ihan turhaa hölinää koko lause. Todennäköisesti kyseessä on jälleen yksi bulkkiroinan myyntiverkosto."
Sinun on vaikea löytää yhtä laadukkaita saman hintaluokan tuotteita perinteisten kauppojen hyllyltä!
"Tästä syystä meidän tuotteissa on parempi hintalaatusuhde kuin perinteisissä kaupoissa olevilla kilpailevilla tuotteilla."
"Erittäin tyypillinen väite koijauksissa. Tähän mennessä vain ei sellaista koijausta ole vastaan tullut missä edellämainittu pitäisi paikkansa. Sinun koijauksesta on paha sanoa, kun se on niin salainen ettei nimeä kärsi paljastaa. :-)"
Yhtiön tai tuotteiden nimiä en julkaise täällä koska tämä on keskustelupalsta eikä markkinointipalsta. Toki meidän tuotteita vastaavia kilpailijoiden tuotteita löytyy myös kaupanhyllyltä. Usein niissä hinta on kuitenkin niin korkea, että niitä ostavat vain ökyrikkaat.
Miksi haukut koijaukseksi kun et tiedä mistä puhut? Harva yritys on saanut yhtä paljon kansainvälistä tunnustusta ja palkintoja kuin "meidän" yritys.
"Naurettavilla bobuksilla pitää hoitaa koulutukset, jotka emofirma näin teettää käytännössä ilmaiseksi typerille ylälinjalaisille. Tosi passiivista! :-)"
Kyllähän se naurattamaan laittaa kun saa HYVÄT TOISTAVAT TULOT kerran tehdystä työstä eikä tarvitse kuunnella pomon määräilyä ja kateellisten valituksia.
"Oho! Tyylistä päätellen suorastaan halveksut amwayta? Miksi näin? Mikä siun koijauksessa on parempaa?"
Minulla ei ole mitään Amwaytä vastaan. Kaikki kunnia niille jotka siinä menestyvät. Amwayn tuotevalikoima, tyyli ja järjestelmä ei minua kiinnosta. Itse löysin toisen, joka sopii minulle paremmin ja koen työn/menestymisen siinä helpommaksi.
- Verkostotyömies
Vastauksia tähän viestiin koska viestin hieralkia oli liian syvä ja suoraan ei voinut vastata: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000039280814
"Miksi ihmeessä? Miksi tuota osaa ei jaeta suoraan sille joka myyntityön tekee? Tai itse asiassa miksi tuollainen "pati" pitää olla hinnoissa. Kilpailukyky paranisi huomattavasti ilman typerää "ylälinjan osaa"."
Tuotteen myyjät saavat ihan riittävästi katetta, meillä se on noin 30% ovh:sta.
Perinteisessä jakelu/markkinointikanavassa on monta "patia" , jotka ottavat oman siivun tuotteen myyntihinnasta. Nämä "patit" heikentävät niiden kilpailukykyä!
Verkostomarkkinoinnissa tuotteita ei tarvitse hinnoitella halvemmaksi kuin perinteisessä markkinoinnissa koska tuotteiden laatu ja ominaisuudet ovat yleensä parempia. Me kilpaillemme nimenomaan hintalaatusuhteella ja kauppa käy hyvin.
Perinteisesti tuottajan ja kuluttajan välissä on yrityksiä, joilla on kouluttajia, myyntipäälliköitä, markkinointiosastoja, vientiosastoja, tukkuostajia, mainostoimistoja, mainoksia tuottavia yrityksiä jne, jotka saavat oman osansa tuotteen myyntihinnasta. Eivät he tee työtään ilmaiseksi. Kuluja tulee jo ennekuin yhtään tuotetta on myyty. Niitä tulee myös silloin jos yhtään tuotetta ei myydä.
Verkostomarkkinoinnissa ylälinjassa olevat auttavat ja opettavat alalinjassa olevia, joten he ovat oikeutettuja saamaan siitä työstä korvauksen. Itse koulutuksesta ei makseta provisoita, niitä maksetaan vasta kun syntyy liikevaihtoa. Provisioita maksetaan niin kauan kun syntyy liikevaihtoa. Tämä on sitä passiivista tuloa. Kerran tehdystä työstä toistuvia tuloja.
"Tätä nyt ei pysyt todistamaan muuten kuin ilmoittamaan koijauksen nimi. Muuten ihan turhaa hölinää koko lause. Todennäköisesti kyseessä on jälleen yksi bulkkiroinan myyntiverkosto."
Sinun on vaikea löytää yhtä laadukkaita ja saman hintaluokan tuotteita perinteisten kauppojen hyllyltä!
"Erittäin tyypillinen väite koijauksissa. Tähän mennessä vain ei sellaista koijausta ole vastaan tullut missä edellämainittu pitäisi paikkansa. Sinun koijauksesta on paha sanoa, kun se on niin salainen ettei nimeä kärsi paljastaa. :-)"
Yhtiön tai tuotteiden nimiä en julkaise täällä koska tämä on keskustelupalsta eikä markkinointipalsta. Toki meidän tuotteita vastaavia kilpailijoiden tuotteita löytyy myös kaupanhyllyltä. Usein niissä hinta on kuitenkin niin korkea, että niitä ostavat vain ökyrikkaat.
Miksi haukut koijaukseksi kun et tiedä mistä puhut? Harva yritys on saanut yhtä paljon kansainvälistä tunnustusta ja palkintoja kuin "meidän" yritys.
"Naurettavilla bobuksilla pitää hoitaa koulutukset, jotka emofirma näin teettää käytännössä ilmaiseksi typerille ylälinjalaisille. Tosi passiivista! :-)"
Kyllähän se naurattamaan laittaa kun saa HYVÄT TOISTAVAT TULOT kerran tehdystä työstä eikä tarvitse kuunnella pomon määräilyä ja kateellisten valituksia.
"Oho! Tyylistä päätellen suorastaan halveksut amwayta? Miksi näin? Mikä siun koijauksessa on parempaa?"
Minulla ei ole mitään Amwaytä vastaan. Kaikki kunnia niille jotka siinä menestyvät. Amwayn tuotevalikoima, tyyli ja järjestelmä ei minua kiinnosta. Itse löysin toisen, joka sopii minulle paremmin ja koen työn/menestymisen siinä helpommaksi.- ...
Muutama huomio:
"Tuotteen myyjät saavat ihan riittävästi katetta, meillä se on noin 30% ovh:sta."
Täysin järjetön kate, mutta ilmeisen mahdollinen koijauksessa.
"Nämä "patit" heikentävät niiden kilpailukykyä!"
Puhdasta paskaa, niin kauan kuin et uskalla edes kertoa firmasi nimeä. Vertailujen etsiminen on nimittäin mahdotonta. Todennäköisesti tämä on myös tarkoituksesi.
"Verkostomarkkinoinnissa tuotteita ei tarvitse hinnoitella halvemmaksi kuin perinteisessä markkinoinnissa koska tuotteiden laatu ja ominaisuudet ovat yleensä parempia."
Edelleenkään ei ole vastaan moista koijausta tullut.
"Me kilpaillemme nimenomaan hintalaatusuhteella ja kauppa käy hyvin."
Tarvitaan koijauksen nimi. Yllättäen.
"Verkostomarkkinoinnissa ylälinjassa olevat auttavat ja opettavat alalinjassa olevia"
Eli onnettoman bonuksen vuoksi olet valmis hommaamaan bulkkikaupaasi useita kilpailijoita? Sairasta kun voisit myydä "huipputuotteita" 30 pinnan katteella ilman kilpailua.
"Sinun on vaikea löytää yhtä laadukkaita ja saman hintaluokan tuotteita perinteisten kauppojen hyllyltä!"
Mahdoton sanoa kun en tiedä tuotteitasi. Joita taas et syystä tai toisesta uskalla paljastaa. Amway koijareille kävi aiemmin palstalla niin nolosti, että ymmärrän sinua jottain tasolla.
"Yhtiön tai tuotteiden nimiä en julkaise täällä koska tämä on keskustelupalsta eikä markkinointipalsta."
Ylivoimaisesti surkein syym tähän asti näkemistäni, salata koijauksen nimi. Kaikista muistakin puhutaan täällä ihan oikeilla nimillä. Tässä suhteessa arvostan amway trokareitakin sinua enemmän.
"Miksi haukut koijaukseksi kun et tiedä mistä puhut? Harva yritys on saanut yhtä paljon kansainvälistä tunnustusta ja palkintoja kuin "meidän" yritys. "
Ihan totta? :-) Eipä tule noillakaan perusteluilla monikaan verkostokoijaus mieleen.
"Kyllähän se naurattamaan laittaa kun saa HYVÄT TOISTAVAT TULOT kerran tehdystä työstä eikä tarvitse kuunnella pomon määräilyä ja kateellisten valituksia."
Kerran tehdystä? Sekä riittää että kerran "kouluttaa" jonkun mukaan? Toisekseen "firmasi" on luonut pelin säännöt josta sinä et saa poiketa. Eli "Firma" on totaalinen pomosi.
"Minulla ei ole mitään Amwaytä vastaan. Kaikki kunnia niille jotka siinä menestyvät. Amwayn tuotevalikoima, tyyli ja järjestelmä ei minua kiinnosta. Itse löysin toisen, joka sopii minulle paremmin ja koen työn/menestymisen siinä helpommaksi. "
En yhtään edes epäile. Minuakaan amwayn valikoima ja tyyli ei todellakaan kiinnosta, mutta se ei tee nimettömästä koijauksestasi sen parempaa. Menestymisestäsi varmaan löytyy jotain faktaa? - Verkostotyömies
... kirjoitti:
Muutama huomio:
"Tuotteen myyjät saavat ihan riittävästi katetta, meillä se on noin 30% ovh:sta."
Täysin järjetön kate, mutta ilmeisen mahdollinen koijauksessa.
Puhdasta paskaa, niin kauan kuin et uskalla edes kertoa firmasi nimeä. Vertailujen etsiminen on nimittäin mahdotonta. Todennäköisesti tämä on myös tarkoituksesi.
"Verkostomarkkinoinnissa tuotteita ei tarvitse hinnoitella halvemmaksi kuin perinteisessä markkinoinnissa koska tuotteiden laatu ja ominaisuudet ovat yleensä parempia."
Edelleenkään ei ole vastaan moista koijausta tullut.
Tarvitaan koijauksen nimi. Yllättäen.
"Verkostomarkkinoinnissa ylälinjassa olevat auttavat ja opettavat alalinjassa olevia"
Eli onnettoman bonuksen vuoksi olet valmis hommaamaan bulkkikaupaasi useita kilpailijoita? Sairasta kun voisit myydä "huipputuotteita" 30 pinnan katteella ilman kilpailua.
"Sinun on vaikea löytää yhtä laadukkaita ja saman hintaluokan tuotteita perinteisten kauppojen hyllyltä!"
Mahdoton sanoa kun en tiedä tuotteitasi. Joita taas et syystä tai toisesta uskalla paljastaa. Amway koijareille kävi aiemmin palstalla niin nolosti, että ymmärrän sinua jottain tasolla.
"Yhtiön tai tuotteiden nimiä en julkaise täällä koska tämä on keskustelupalsta eikä markkinointipalsta."
Ylivoimaisesti surkein syym tähän asti näkemistäni, salata koijauksen nimi. Kaikista muistakin puhutaan täällä ihan oikeilla nimillä. Tässä suhteessa arvostan amway trokareitakin sinua enemmän.
"Miksi haukut koijaukseksi kun et tiedä mistä puhut? Harva yritys on saanut yhtä paljon kansainvälistä tunnustusta ja palkintoja kuin "meidän" yritys. "
Ihan totta? :-) Eipä tule noillakaan perusteluilla monikaan verkostokoijaus mieleen.
"Kyllähän se naurattamaan laittaa kun saa HYVÄT TOISTAVAT TULOT kerran tehdystä työstä eikä tarvitse kuunnella pomon määräilyä ja kateellisten valituksia."
Kerran tehdystä? Sekä riittää että kerran "kouluttaa" jonkun mukaan? Toisekseen "firmasi" on luonut pelin säännöt josta sinä et saa poiketa. Eli "Firma" on totaalinen pomosi.
"Minulla ei ole mitään Amwaytä vastaan. Kaikki kunnia niille jotka siinä menestyvät. Amwayn tuotevalikoima, tyyli ja järjestelmä ei minua kiinnosta. Itse löysin toisen, joka sopii minulle paremmin ja koen työn/menestymisen siinä helpommaksi. "
En yhtään edes epäile. Minuakaan amwayn valikoima ja tyyli ei todellakaan kiinnosta, mutta se ei tee nimettömästä koijauksestasi sen parempaa. Menestymisestäsi varmaan löytyy jotain faktaa?"Tuotteen myyjät saavat ihan riittävästi katetta, meillä se on noin 30% ovh:sta."
"Täysin järjetön kate, mutta ilmeisen mahdollinen koijauksessa."
Kaupan hyllyllä monessa tuotteessa hinta on kalliimpi, laatu huonompi ja kate% suurempi. Oletko koskaan nähnyt alennusmyynnissä -30% -50% -70% kylttejä? Ja harvemmin ne tappiolla myyvät. Revi siitä huumoria.
Puhdasta faktaa monen tuotteen kohdalla!
Tottakai ihmiset arvostavat hintalaatusuhdetta. Ei meillä muuten näin hyvin kauppa kävisi.
"...bonuksen vuoksi olet valmis hommaamaan bulkkikaupaasi useita kilpailijoita? Sairasta kun voisit myydä "huipputuotteita" 30 pinnan katteella ilman kilpailua."
Mehän myymme HUIPPUTUOTTEITA 30 pinnan katteella! En hommaa kilpailijoita. Yhteistä "laivaa" me rakennetaan.
Eräs miljonääri sanoin aikoinaan: Otan mielummin yhden prosentin 100 ihmisen työstä kuin 100% omasta työstä.
Kun verkostomarkkinoinnin oppii ja on ahkera niin voi saada prosentit tuhansien ihmisten työstä!
Mietipä kuinka monta työtuntia sinun pitäisi yksin tehdä, jotta saisit korvauksen tuhansien ihmisten työn perusteella. Ja lopputulos olisi kulujen jälkeen takuulla huonompi.
Oletko koskaan kuullut kenenkään sanovan? Minulla ei ole aikaa.
Eräs toinen miljonääri sanoi aikoinaan: Syy siihen miksi ihmiset ovat niin kiireisiä ja heillä ei ole aikaa, on se, että he eivät ymmärrä kuinka mahtava investointi on kouluttaa muita niin, että saa itse tehtyä enemmän.
"Kerran tehdystä? Sekä riittää että kerran "kouluttaa" jonkun mukaan?"
Ei riitä mukaan lähtö. Hänet täytyy kouluttaa menestymään. Toisin sanoen hänet pitää kouluttaa tekemään tietyt asiat oikein.
"Toisekseen "firmasi" on luonut pelin säännöt josta sinä et saa poiketa. Eli "Firma" on totaalinen pomosi."
Tottakai firma on luonut säännöt ja niitä pitää noudattaa ihan niin kuin missä tahansa työpaikassa.
Firma ei ole pomoni! Se ei määrää milloin minun pitää olla tiettynä aikana tietyssä paikassa tekemässä tiettyä työtä. Se ei määrää milloin voin olla lomalla ja milloin voin tehdä töitä. Firma ei määrää kuinka paljon tai kuinka vähän minun tarvitsee tehdä töitä!
"Minuakaan amwayn valikoima ja tyyli ei todellakaan kiinnosta, mutta se ei tee nimettömästä koijauksestasi sen parempaa"
Amway on vanha firma, yli 50 vuotta, se tehnyt monta miljonääriä. Ei kuitenkaan niin montaa niin lyhyessä ajassa kuin meidän firma! - Pisnestiikeri
Kaupan hyllyllä monessa tuotteessa hinta on kalliimpi, laatu huonompi ja kate% suurempi. Oletko koskaan nähnyt alennusmyynnissä -30% -50% -70% kylttejä? Ja harvemmin ne tappiolla myyvät. Revi siitä huumoria.
Tottakai ihmiset arvostavat hintalaatusuhdetta. Ei meillä muuten näin hyvin kauppa kävisi.
"...bonuksen vuoksi olet valmis hommaamaan bulkkikaupaasi useita kilpailijoita? Sairasta kun voisit myydä "huipputuotteita" 30 pinnan katteella ilman kilpailua."
Mehän myymme HUIPPUTUOTTEITA 30 pinnan katteella! En hommaa kilpailijoita. Yhteistä "laivaa" me rakennetaan.
Eräs miljonääri sanoin aikoinaan: Otan mielummin yhden prosentin 100 ihmisen työstä kuin 100% omasta työstä.
Kun verkostomarkkinoinnin oppii ja on ahkera niin voi saada prosentit tuhansien ihmisten työstä!
Mietipä kuinka monta työtuntia sinun pitäisi yksin tehdä, jotta saisit korvauksen tuhansien ihmisten työn perusteella. Ja lopputulos olisi kulujen jälkeen takuulla huonompi.
Eräs toinen miljonääri sanoi aikoinaan: Syy siihen miksi ihmiset ovat niin kiireisiä ja heillä ei ole aikaa, on se, että he eivät ymmärrä kuinka mahtava investointi on kouluttaa muita niin, että saa itse tehtyä enemmän.
Ei riitä mukaan lähtö. Hänet täytyy kouluttaa menestymään. Toisin sanoen hänet pitää kouluttaa tekemään tietyt asiat oikein.
"Toisekseen "firmasi" on luonut pelin säännöt josta sinä et saa poiketa. Eli "Firma" on totaalinen pomosi."
Tottakai firma on luonut säännöt ja niitä pitää noudattaa ihan niin kuin missä tahansa työpaikassa.
Firma ei ole pomoni! Se ei määrää milloin minun pitää olla tiettynä aikana tietyssä paikassa tekemässä tiettyä työtä. Se ei määrää milloin voin olla lomalla ja milloin voin tehdä töitä. Firma ei määrää kuinka paljon tai kuinka vähän minun tarvitsee tehdä töitä!
"Minuakaan amwayn valikoima ja tyyli ei todellakaan kiinnosta, mutta se ei tee nimettömästä koijauksestasi sen parempaa"
Amway on vanha firma, yli 50 vuotta, se tehnyt monta miljonääriä. Ei kuitenkaan niin montaa niin lyhyessä ajassa kuin meidän firma!"Ei meillä muuten näin hyvin kauppa kävisi. "
"Mehän myymme HUIPPUTUOTTEITA 30 pinnan katteella!"
"Amway on vanha firma, yli 50 vuotta, se tehnyt monta miljonääriä. Ei kuitenkaan niin montaa niin lyhyessä ajassa kuin meidän firma! "
Jos et uskalla kertoa tämän niin mahtavan firmasi nimeä on uskottavuutesi tasan nolla. Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa tuntemattomasta firmasta. Sinäkin pidät firman nimen tarkoituksella pimennossa, jotta voisit jatkaa tälläisten väitteiden esittämistä. Tiedät hyvin, että Internetistä on mahdollista löytää tarkempia tietoja jantterivirityksestäsi ja haluat sen estää. Sen vuoksi kukaan ei voi puheisiisi luottaa, kun tiedämme että yrität jotain peitellä. - ...
Amway on vanha firma, yli 50 vuotta, se tehnyt monta miljonääriä. Ei kuitenkaan niin montaa niin lyhyessä ajassa kuin meidän firma!Naurettavaa paskaa kerrassaan. :-)
Suomesta ei löydy ainuttakaan verkostofirmaa jossa olisi samassa alalinjassa 100 menestyjää. Tietenkin sinun nimetön koijauksesi voi olla eri asia, mutta vahva epäilys lankeaa päälle.
Nyt sivuhuomautuksena; Jos "firmasi" kauppaa sekamehuja tai lisäravinteita päätuotteina, niin jätetään tämä keskustelu tähän paikkaan. Syy on yksinkertaisesti se, että alhaisempia koijauksia ei ihan äkkiä tule mieleen, enkä näin ollen viitsi niiden takia vaivautua kirjoittamaan. - Verkostotyömies
Pisnestiikeri kirjoitti:
"Ei meillä muuten näin hyvin kauppa kävisi. "
"Mehän myymme HUIPPUTUOTTEITA 30 pinnan katteella!"
"Amway on vanha firma, yli 50 vuotta, se tehnyt monta miljonääriä. Ei kuitenkaan niin montaa niin lyhyessä ajassa kuin meidän firma! "
Jos et uskalla kertoa tämän niin mahtavan firmasi nimeä on uskottavuutesi tasan nolla. Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa tuntemattomasta firmasta. Sinäkin pidät firman nimen tarkoituksella pimennossa, jotta voisit jatkaa tälläisten väitteiden esittämistä. Tiedät hyvin, että Internetistä on mahdollista löytää tarkempia tietoja jantterivirityksestäsi ja haluat sen estää. Sen vuoksi kukaan ei voi puheisiisi luottaa, kun tiedämme että yrität jotain peitellä.Yritys on maailmalla hyvin tunnettu, tuotteet ovat niin ainutlaatuisia ja hyvällä hintalaatusuhteella, että jos laittaisin muutamia tiettyjä linkkejä tänne, saattaisi käydä niin, että hukkuisin tilauksiin.
... kirjoitti:
Naurettavaa paskaa kerrassaan. :-)
Suomesta ei löydy ainuttakaan verkostofirmaa jossa olisi samassa alalinjassa 100 menestyjää. Tietenkin sinun nimetön koijauksesi voi olla eri asia, mutta vahva epäilys lankeaa päälle.
Nyt sivuhuomautuksena; Jos "firmasi" kauppaa sekamehuja tai lisäravinteita päätuotteina, niin jätetään tämä keskustelu tähän paikkaan. Syy on yksinkertaisesti se, että alhaisempia koijauksia ei ihan äkkiä tule mieleen, enkä näin ollen viitsi niiden takia vaivautua kirjoittamaan.Enimmäiseksi täytyy todeta, että jotkut ovat aamuvirkkuja tai sitten heihän pomo on käskenyt tulla aikaisin töihin kun katsoo viesteistä kelloaikoja. Meikäläinen on aamuntorkku eikä pomot määräile milloin voin nukkua. Onneksi velitsin verkostomarkkinoinnin.
"Suomesta ei löydy ainuttakaan verkostofirmaa jossa olisi samassa alalinjassa 100 menestyjää".
Suomessakin toimii useita verkostofirmoja joiden edustajilla on kymmenientuhansien, jopa satojentuhansien edustajien verkostoja. Kyllä sinne menestyjiä mahtuu tuhansia. Ei kaikki tietenkään ole suomalaisia. - Pisnestiikeri
Yritys on maailmalla hyvin tunnettu, tuotteet ovat niin ainutlaatuisia ja hyvällä hintalaatusuhteella, että jos laittaisin muutamia tiettyjä linkkejä tänne, saattaisi käydä niin, että hukkuisin tilauksiin.
Mitään ette voiMeillä on vain sinun sanasi tuosta ja sori vaan, mutta se ei niin paljoa paina. Faktoja pitää päästä itse tsekkaamaan ja kuulemaan/lukemaan myös muita mielipiteitä.
- ...
Enimmäiseksi täytyy todeta, että jotkut ovat aamuvirkkuja tai sitten heihän pomo on käskenyt tulla aikaisin töihin kun katsoo viesteistä kelloaikoja. Meikäläinen on aamuntorkku eikä pomot määräile milloin voin nukkua. Onneksi velitsin verkostomarkkinoinnin.
"Suomesta ei löydy ainuttakaan verkostofirmaa jossa olisi samassa alalinjassa 100 menestyjää".
Suomessakin toimii useita verkostofirmoja joiden edustajilla on kymmenientuhansien, jopa satojentuhansien edustajien verkostoja. Kyllä sinne menestyjiä mahtuu tuhansia. Ei kaikki tietenkään ole suomalaisia.No itse asiassa olin lentokentällä tuossa aamusella ja nyt onnistuneen päivän jälkeen Etelä Saksalaisessa hotellissa, mutta se nyt ei varsinaisesti liity tähän asiaan. Jospa se kuitenkin työttömyysvaroilla siipeilevää koijartia rauhoittaa? :-)
Eli kysymyksessä oli sitten luontaistuote/sekamehu kauppa. Voi perkele, etten paremmin sano. Teikäläiset saavat aikaan pahoinvointi reaktion välittömän aktivoitumisen. - muuta toimintatapojaan
Pisnestiikeri kirjoitti:
Meillä on vain sinun sanasi tuosta ja sori vaan, mutta se ei niin paljoa paina. Faktoja pitää päästä itse tsekkaamaan ja kuulemaan/lukemaan myös muita mielipiteitä.
sinun mielipiteen takin, joten sinun mielipide ei paina mitään. Sopeudut verkostojen toimintatapoihin tai jäät pois.
- Verkostotyöntekijä
... kirjoitti:
No itse asiassa olin lentokentällä tuossa aamusella ja nyt onnistuneen päivän jälkeen Etelä Saksalaisessa hotellissa, mutta se nyt ei varsinaisesti liity tähän asiaan. Jospa se kuitenkin työttömyysvaroilla siipeilevää koijartia rauhoittaa? :-)
Eli kysymyksessä oli sitten luontaistuote/sekamehu kauppa. Voi perkele, etten paremmin sano. Teikäläiset saavat aikaan pahoinvointi reaktion välittömän aktivoitumisen.Sen verran valaisen, että edustamme luonnosta saatavista raaka-aineista valmistettuja ainutlaatuisia tuotteita. Ihmiset ovat saaneet niistä erittäin positiivisia kokemuksia ja hyvän mielen. Täysin tuntemattomat ihmiset soittelevat ja tekevät tilauksia. Sille sinä et voi mitään!!!
JOS MEIDÄN HYVÄN TYÖN TULOKSET SAAVAT SINULLE AIKAAN PAHOINVOINTIA, NIIN EN VOI MUUTA SANOA KUN, ETTÄ VOI VOI. Miksi sinä sitten roikut täällä ja valitat? Keskity omiin töihisi ja ole onnellinen.
ps. En minä sentään tavalliseksi sekamehukauppiaaksi ryhtyisi! - ...
Verkostotyöntekijä kirjoitti:
Sen verran valaisen, että edustamme luonnosta saatavista raaka-aineista valmistettuja ainutlaatuisia tuotteita. Ihmiset ovat saaneet niistä erittäin positiivisia kokemuksia ja hyvän mielen. Täysin tuntemattomat ihmiset soittelevat ja tekevät tilauksia. Sille sinä et voi mitään!!!
JOS MEIDÄN HYVÄN TYÖN TULOKSET SAAVAT SINULLE AIKAAN PAHOINVOINTIA, NIIN EN VOI MUUTA SANOA KUN, ETTÄ VOI VOI. Miksi sinä sitten roikut täällä ja valitat? Keskity omiin töihisi ja ole onnellinen.
ps. En minä sentään tavalliseksi sekamehukauppiaaksi ryhtyisi!Tulihan se sieltä kun vähän potkaisi. :-) Kysymyksessä on siis "nonipisnes" tai herban -myynti.
"Täysin tuntemattomat ihmiset soittelevat ja tekevät tilauksia. Sille sinä et voi mitään!!!"
Niin varmasti.
"Keskity omiin töihisi ja ole onnellinen."
Aivan varmasti keskityn. Älä edes epäile muuta. :-)
"En minä sentään tavalliseksi sekamehukauppiaaksi ryhtyisi!"
Miten sekamehukauppasi poikkeaa "tavallisesta sekamehukaupasta"? Villi veikkaus omasi maksaa monikymmenkertaisesti? - Verkostotyömies
... kirjoitti:
Tulihan se sieltä kun vähän potkaisi. :-) Kysymyksessä on siis "nonipisnes" tai herban -myynti.
"Täysin tuntemattomat ihmiset soittelevat ja tekevät tilauksia. Sille sinä et voi mitään!!!"
Niin varmasti.
"Keskity omiin töihisi ja ole onnellinen."
Aivan varmasti keskityn. Älä edes epäile muuta. :-)
"En minä sentään tavalliseksi sekamehukauppiaaksi ryhtyisi!"
Miten sekamehukauppasi poikkeaa "tavallisesta sekamehukaupasta"? Villi veikkaus omasi maksaa monikymmenkertaisesti?"Miten sekamehukauppasi poikkeaa "tavallisesta sekamehukaupasta"?"
Minulla ei ole sekamehukauppaa enkä edusta Herbalifen tuotteita.
Se ero "tavallisen kaupan" ja meidän "kaupan" välillä on, että meidän systeemillä voi tienata enemmän, paljon vähemmällä työllä, kuin "tavallisen kaupan" ylläpitämisellä. Ja voi nauttia enemmän vapaudesta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke372436- 1241969
- 781610
- 1621259
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?681230- 481063
- 691062
- 611056
Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t31946Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂63943