soitellaan

yö unet

Risuja sinulle soittaja joka herätit minut yöllä 1.30 en jaksanut vastata ja kun aamulla soitin niin sieltä vastasi tuntematon mies,joka ilkesi väittää että hänen numerostaan ei ole soitettu.
Muuten osaako joku sanoa voiko toisen numerosta soittaa ilman että numeron omistaja tietää sitä.

15

6071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitan

      nykypäivänä kaikki on mahdollista

    • haanusoittaja

      Saan iltaisin puheluita numerosta 0265102200, kun vastaan puhelin suljetaan. Numerolle ei löydy omistajaa luetteloista. Tarkoitus lienee että yritän soittaa tähän numeroon ja MITÄHÄN sitten tapahtuu? Jokin uusi huijausyritys vai?!

      • tuli puhelu

        Juuri äsken soitettiin numerosta enkä vastannut. Selvisikö mikä numero kyseessä tai tietääkö joku muu?


      • mullekkin
        tuli puhelu kirjoitti:

        Juuri äsken soitettiin numerosta enkä vastannut. Selvisikö mikä numero kyseessä tai tietääkö joku muu?

        tuli juuri soitto tuosta numerosta??


      • EI kannata vastata
        mullekkin kirjoitti:

        tuli juuri soitto tuosta numerosta??

        Joo tuntuu numerosta soitteleminen HYVIN OUDOLTA. ÄLKÄÄ vastatko numeroon, niitähän on sellaisiakin numeroita kun satut vastaan MAKSAJANA olet itse.


      • Prkln runkkarit
        tuli puhelu kirjoitti:

        Juuri äsken soitettiin numerosta enkä vastannut. Selvisikö mikä numero kyseessä tai tietääkö joku muu?

        Ei sitten kuulu mitään jos puhelimeen vastaa...


      • soitteli
        Prkln runkkarit kirjoitti:

        Ei sitten kuulu mitään jos puhelimeen vastaa...

        joku myös miulle tuosta numerosta..en kerenny sit vastata ees, mut tuskinpa ees vastaan jos vielä uudestaan yrittää


      • isi
        soitteli kirjoitti:

        joku myös miulle tuosta numerosta..en kerenny sit vastata ees, mut tuskinpa ees vastaan jos vielä uudestaan yrittää

        Keskustelua mystisestä numerosta 0265102200 netin täydeltä:
        http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0265102200


      • sammylove
        isi kirjoitti:

        Keskustelua mystisestä numerosta 0265102200 netin täydeltä:
        http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0265102200

        Puhelu tulee afrikasta ja jos soitat takaisin puhelu ohjautuu ns.vihdelinjalle vaikka mitään ei kuuluisikaan ja yllätys voi olla melkoinen kun lasku seuraavan kerran tulee,joten ÄLKÄÄ vastatko outoihin numeroihin(ulkomaalaisiin)jos ette sellaista odota


      • minä-59
        sammylove kirjoitti:

        Puhelu tulee afrikasta ja jos soitat takaisin puhelu ohjautuu ns.vihdelinjalle vaikka mitään ei kuuluisikaan ja yllätys voi olla melkoinen kun lasku seuraavan kerran tulee,joten ÄLKÄÄ vastatko outoihin numeroihin(ulkomaalaisiin)jos ette sellaista odota

        Sama numero on vieläkin käytössä. Onneksi olin kokouksessa enkä vastannut, ja kiitos että olette varoittanut


      • mulle..
        minä-59 kirjoitti:

        Sama numero on vieläkin käytössä. Onneksi olin kokouksessa enkä vastannut, ja kiitos että olette varoittanut

        tuli päivällä sivilikännykkään puhelu kyseisestä numerosta.. onneks olin töissä ja oma puhelin autossa.

        Mistähän se noi numerot kerää, kun ei toi liittymä ole ollu päällä vielä kun muutaman viikon..


      • Ärsyyntynyt
        mulle.. kirjoitti:

        tuli päivällä sivilikännykkään puhelu kyseisestä numerosta.. onneks olin töissä ja oma puhelin autossa.

        Mistähän se noi numerot kerää, kun ei toi liittymä ole ollu päällä vielä kun muutaman viikon..

        Joo, mulle on yritetty soittaa jo 4 kertaa tuo kyseinen numero kahden päivän aikana. Onneks en sitten ole vastannut jos puhelu kytkeytyy ulkomaille. Itsellä pitäis myös olla suoramarkkinointikielto mun numeroon, mutta se ei näköjään estä näitä puheluita. :/


      • Hki-Meilahti

        Mulle yritti eilen ja tänään kaksi kertaa 0265102200 En vastaa numeroihin joita en tunne ja edelleen hyvä päätös kun googletin numeron päädyin mm. tälle sivulle. Palveluesto on mutta ei siis tehoa näihin


      • Kiukkuinen2
        Hki-Meilahti kirjoitti:

        Mulle yritti eilen ja tänään kaksi kertaa 0265102200 En vastaa numeroihin joita en tunne ja edelleen hyvä päätös kun googletin numeron päädyin mm. tälle sivulle. Palveluesto on mutta ei siis tehoa näihin

        Myös minulle yritettiin tuosta numerosta soittaa. Onneksi olin nukuttamassa tyttöä enkä päässyt vastaamaan.

        Kaikkea sitä onkin keksitty!


      • lenetsu

        Langan päässä oli kaveri joka sanoi soittavansa tilastokeskuksesta, ja halusi tietoja pankkipalveluista. Kysyi pankin ja minä hölmä sen kerroin. Mitähän nyt edessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe