soitellaan

yö unet

Risuja sinulle soittaja joka herätit minut yöllä 1.30 en jaksanut vastata ja kun aamulla soitin niin sieltä vastasi tuntematon mies,joka ilkesi väittää että hänen numerostaan ei ole soitettu.
Muuten osaako joku sanoa voiko toisen numerosta soittaa ilman että numeron omistaja tietää sitä.

15

6006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitan

nykypäivänä kaikki on mahdollista

• haanusoittaja

Saan iltaisin puheluita numerosta 0265102200, kun vastaan puhelin suljetaan. Numerolle ei löydy omistajaa luetteloista. Tarkoitus lienee että yritän soittaa tähän numeroon ja MITÄHÄN sitten tapahtuu? Jokin uusi huijausyritys vai?!

• tuli puhelu

Juuri äsken soitettiin numerosta enkä vastannut. Selvisikö mikä numero kyseessä tai tietääkö joku muu?

• mullekkin
        tuli puhelu kirjoitti:

Juuri äsken soitettiin numerosta enkä vastannut. Selvisikö mikä numero kyseessä tai tietääkö joku muu?

tuli juuri soitto tuosta numerosta??

• EI kannata vastata
        mullekkin kirjoitti:

tuli juuri soitto tuosta numerosta??

Joo tuntuu numerosta soitteleminen HYVIN OUDOLTA. ÄLKÄÄ vastatko numeroon, niitähän on sellaisiakin numeroita kun satut vastaan MAKSAJANA olet itse.

• Prkln runkkarit
        tuli puhelu kirjoitti:

Ei sitten kuulu mitään jos puhelimeen vastaa...

• soitteli
        Prkln runkkarit kirjoitti:

Ei sitten kuulu mitään jos puhelimeen vastaa...

joku myös miulle tuosta numerosta..en kerenny sit vastata ees, mut tuskinpa ees vastaan jos vielä uudestaan yrittää

• isi
        soitteli kirjoitti:

joku myös miulle tuosta numerosta..en kerenny sit vastata ees, mut tuskinpa ees vastaan jos vielä uudestaan yrittää

Keskustelua mystisestä numerosta 0265102200 netin täydeltä:
        http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0265102200

• sammylove
        isi kirjoitti:

Keskustelua mystisestä numerosta 0265102200 netin täydeltä:
        http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0265102200

Puhelu tulee afrikasta ja jos soitat takaisin puhelu ohjautuu ns.vihdelinjalle vaikka mitään ei kuuluisikaan ja yllätys voi olla melkoinen kun lasku seuraavan kerran tulee,joten ÄLKÄÄ vastatko outoihin numeroihin(ulkomaalaisiin)jos ette sellaista odota

• minä-59
        sammylove kirjoitti:

Puhelu tulee afrikasta ja jos soitat takaisin puhelu ohjautuu ns.vihdelinjalle vaikka mitään ei kuuluisikaan ja yllätys voi olla melkoinen kun lasku seuraavan kerran tulee,joten ÄLKÄÄ vastatko outoihin numeroihin(ulkomaalaisiin)jos ette sellaista odota

Sama numero on vieläkin käytössä. Onneksi olin kokouksessa enkä vastannut, ja kiitos että olette varoittanut

• mulle..
        minä-59 kirjoitti:

Sama numero on vieläkin käytössä. Onneksi olin kokouksessa enkä vastannut, ja kiitos että olette varoittanut

tuli päivällä sivilikännykkään puhelu kyseisestä numerosta.. onneks olin töissä ja oma puhelin autossa.

Mistähän se noi numerot kerää, kun ei toi liittymä ole ollu päällä vielä kun muutaman viikon..

• Ärsyyntynyt
        mulle.. kirjoitti:

tuli päivällä sivilikännykkään puhelu kyseisestä numerosta.. onneks olin töissä ja oma puhelin autossa.

Mistähän se noi numerot kerää, kun ei toi liittymä ole ollu päällä vielä kun muutaman viikon..

Joo, mulle on yritetty soittaa jo 4 kertaa tuo kyseinen numero kahden päivän aikana. Onneks en sitten ole vastannut jos puhelu kytkeytyy ulkomaille. Itsellä pitäis myös olla suoramarkkinointikielto mun numeroon, mutta se ei näköjään estä näitä puheluita. :/

• Hki-Meilahti

Mulle yritti eilen ja tänään kaksi kertaa 0265102200 En vastaa numeroihin joita en tunne ja edelleen hyvä päätös kun googletin numeron päädyin mm. tälle sivulle. Palveluesto on mutta ei siis tehoa näihin

• Kiukkuinen2
        Hki-Meilahti kirjoitti:

Mulle yritti eilen ja tänään kaksi kertaa 0265102200 En vastaa numeroihin joita en tunne ja edelleen hyvä päätös kun googletin numeron päädyin mm. tälle sivulle. Palveluesto on mutta ei siis tehoa näihin

Myös minulle yritettiin tuosta numerosta soittaa. Onneksi olin nukuttamassa tyttöä enkä päässyt vastaamaan.

Kaikkea sitä onkin keksitty!

• lenetsu

Langan päässä oli kaveri joka sanoi soittavansa tilastokeskuksesta, ja halusi tietoja pankkipalveluista. Kysyi pankin ja minä hölmä sen kerroin. Mitähän nyt edessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      163
      3532
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3139
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      195
      1930
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18