chatti vai keskustelu ?

epätietoinen vaan

miten chatti eroo keskustelusta ?

9

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->
    • Taika-Nainen

      on oma näkemyksesi erosta ?

    • tätä mieltä

      kekustelu palstoilla sättäys on kahden henkilön pulinaa lyhyitä lauseita käyttäen. se on sellaista smoltolkia jonka ei ole tarkoituskaan esitellä mielipiteitä tai kannanottoja, vaan tuottaa sanallista pölinää ja hymyä

    • chatkustelen keskustelupalstoilla. Ei ole tullut chattailtua chathuoneissa.

      Chatkustelu palstoilla on helpompaa, ei ole niin sidottu tietsikkaan. Välillä voi pyrähtää askartelemaan muutakin.

      • Puhurix

        niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?


      • minäkin?
        Puhurix kirjoitti:

        niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?

        Kyllä sitä on sidottu tietsikkaan varsinkin jos on paljon tietyllä saitilla.On vaan vähän nopeatempoisempaa tuo chatkeskustelu.
        Monella jää hommat tehtyä päivystämisen takia.


      • Puhurix
        minäkin? kirjoitti:

        Kyllä sitä on sidottu tietsikkaan varsinkin jos on paljon tietyllä saitilla.On vaan vähän nopeatempoisempaa tuo chatkeskustelu.
        Monella jää hommat tehtyä päivystämisen takia.

        tää on paras. Mä olen välillä päivätolkulla pois ja sit taas vastailen jollekin.


      • Puhurix kirjoitti:

        niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?

        että voi chatkustella silleen ettei tarvii koko ajan olla näppäimillä. Voi toimittaa välillä asiota vaikka ulkona ja palata taas juttuun saman henkilön kanssa.

        Chattailu chathuoneissa taas on niin hektistä että pitää olla koko ajan näppäimillä kun viestit vilisee ruudulla ja häviää hetken päästä. Sillee se kait menee.

        Chatkustelu oli jonkun palstalaisen, en muista kenen, antama termi jos keskustelupalstalla viesteillään saman henkilön kanssa pitempää haaraa. Öh...saikohan tästä nyt mitään tolkkua...


      • Puhurix
        Mariet kirjoitti:

        että voi chatkustella silleen ettei tarvii koko ajan olla näppäimillä. Voi toimittaa välillä asiota vaikka ulkona ja palata taas juttuun saman henkilön kanssa.

        Chattailu chathuoneissa taas on niin hektistä että pitää olla koko ajan näppäimillä kun viestit vilisee ruudulla ja häviää hetken päästä. Sillee se kait menee.

        Chatkustelu oli jonkun palstalaisen, en muista kenen, antama termi jos keskustelupalstalla viesteillään saman henkilön kanssa pitempää haaraa. Öh...saikohan tästä nyt mitään tolkkua...

        Ai ne toimii sillä lailla eri tavalla. Olenpas mä pölhö.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe