miten chatti eroo keskustelusta ?
chatti vai keskustelu ?
9
720
Vastaukset
- --->
Chat ja keskustelu on sama asia ja olisikin suotavaa suomessa käyttää omaa äidinkieltä eikä tuoda turhia "uudissanoja".
http://www.sanakirja.org/search.php?q=chat&l=3&l2=17 - Taika-Nainen
on oma näkemyksesi erosta ?
- tätä mieltä
kekustelu palstoilla sättäys on kahden henkilön pulinaa lyhyitä lauseita käyttäen. se on sellaista smoltolkia jonka ei ole tarkoituskaan esitellä mielipiteitä tai kannanottoja, vaan tuottaa sanallista pölinää ja hymyä
chatkustelen keskustelupalstoilla. Ei ole tullut chattailtua chathuoneissa.
Chatkustelu palstoilla on helpompaa, ei ole niin sidottu tietsikkaan. Välillä voi pyrähtää askartelemaan muutakin.- Puhurix
niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?
- minäkin?
Puhurix kirjoitti:
niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?
Kyllä sitä on sidottu tietsikkaan varsinkin jos on paljon tietyllä saitilla.On vaan vähän nopeatempoisempaa tuo chatkeskustelu.
Monella jää hommat tehtyä päivystämisen takia. - Puhurix
minäkin? kirjoitti:
Kyllä sitä on sidottu tietsikkaan varsinkin jos on paljon tietyllä saitilla.On vaan vähän nopeatempoisempaa tuo chatkeskustelu.
Monella jää hommat tehtyä päivystämisen takia.tää on paras. Mä olen välillä päivätolkulla pois ja sit taas vastailen jollekin.
Puhurix kirjoitti:
niin ei ole sidottu tietsikkaan. Huudatko sitten keittiön ikkunasta vai?
että voi chatkustella silleen ettei tarvii koko ajan olla näppäimillä. Voi toimittaa välillä asiota vaikka ulkona ja palata taas juttuun saman henkilön kanssa.
Chattailu chathuoneissa taas on niin hektistä että pitää olla koko ajan näppäimillä kun viestit vilisee ruudulla ja häviää hetken päästä. Sillee se kait menee.
Chatkustelu oli jonkun palstalaisen, en muista kenen, antama termi jos keskustelupalstalla viesteillään saman henkilön kanssa pitempää haaraa. Öh...saikohan tästä nyt mitään tolkkua...- Puhurix
Mariet kirjoitti:
että voi chatkustella silleen ettei tarvii koko ajan olla näppäimillä. Voi toimittaa välillä asiota vaikka ulkona ja palata taas juttuun saman henkilön kanssa.
Chattailu chathuoneissa taas on niin hektistä että pitää olla koko ajan näppäimillä kun viestit vilisee ruudulla ja häviää hetken päästä. Sillee se kait menee.
Chatkustelu oli jonkun palstalaisen, en muista kenen, antama termi jos keskustelupalstalla viesteillään saman henkilön kanssa pitempää haaraa. Öh...saikohan tästä nyt mitään tolkkua...Ai ne toimii sillä lailla eri tavalla. Olenpas mä pölhö.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439