Viesti enkeliltä

tiedoksi kaikille

Sain tänään kanavoinnissa/automaattikirjoituksella viestin joka kuuluu "rakkaus kaikki voittaa kaikki se voittaa voittaa se kaikki" kysyin kenelle viesti on vast. "kaikille" ja jatkoa "kaikki ovat arvokkaita kaikille on suotava arvoa ja rakkautta kaikki ovat oleva kaikki on kaikki". Ai niin kun kysyin kuka kirjoittaa vast. "enkeli" kysyin nimeä vast. "kalevi". Joten halusin sitä viestittää nyt sitten teille kaikille. Valoa ja rakkautta teille :)

75

3157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten

      että automaattikirjoituksen/kanavaoinnin harjoittajat sairastuvat ennenpitkään skitsofreniaan?

      • mielenkiintoista

        olisikin tietää, että mihin väitteesi perustuu?


      • ap.

        ...mutta taidan ottaa riskin ;) valoa ja rakkautta -hmmm ja suvaitsevaisuutta- sinulle.


      • kah1

        tai sitten he ovat jo skitsoja


      • heillä on myös todettu

        korostunut riski sairastua maanis-depressiiviseen psykoosiin, paranoiaan ja hysteriaan.


      • Aritta
        heillä on myös todettu kirjoitti:

        korostunut riski sairastua maanis-depressiiviseen psykoosiin, paranoiaan ja hysteriaan.

        olevan tyypillisiä uskovaisten oireita. :-)


      • havaittavissa etenkin
        Aritta kirjoitti:

        olevan tyypillisiä uskovaisten oireita. :-)

        tiettyjen lahkolaisten keskuudessa. ^__~


      • mielenkiintoista ...
        heillä on myös todettu kirjoitti:

        korostunut riski sairastua maanis-depressiiviseen psykoosiin, paranoiaan ja hysteriaan.

        tietää, mihin nämä sinunkin väitteesi perustuvat ?
        Onko sulla heittää tänne joku linkki esim. jostain tieteellisestä julkaisusta, mistä olet nämä väitteesi ottanut ? Herää nimittäin epäilys, että mielipiteesi vat lähtöisin ainoastaan omasta pienestä päästäsi .


      • haukut
        Aritta kirjoitti:

        olevan tyypillisiä uskovaisten oireita. :-)

        täällä muita enkeleihin uskovia ?


      • Aritta
        haukut kirjoitti:

        täällä muita enkeleihin uskovia ?

        En kai.
        Kirjoitin vain vastauksen tuolle tyypille joka väitti että enkeleihin uskovat ovat skitsoja. Kirjoituksellani tarkoitin (satiirisesti) että ne jotka uskovat saatanaan ja helvettiin ovat lähempänä skitsofreniaa.

        No, oli se tietysti rumasti sanottu sekin. Sorry. :-)


      • kyllä puhui
        Aritta kirjoitti:

        En kai.
        Kirjoitin vain vastauksen tuolle tyypille joka väitti että enkeleihin uskovat ovat skitsoja. Kirjoituksellani tarkoitin (satiirisesti) että ne jotka uskovat saatanaan ja helvettiin ovat lähempänä skitsofreniaa.

        No, oli se tietysti rumasti sanottu sekin. Sorry. :-)

        Tässä puhutaan automaattikirjoituksesta ja sen vaikutuksista...
        Olkaas tarkempia.


      • jotain:
        mielenkiintoista ... kirjoitti:

        tietää, mihin nämä sinunkin väitteesi perustuvat ?
        Onko sulla heittää tänne joku linkki esim. jostain tieteellisestä julkaisusta, mistä olet nämä väitteesi ottanut ? Herää nimittäin epäilys, että mielipiteesi vat lähtöisin ainoastaan omasta pienestä päästäsi .

        http://209.85.135.104/search?q=cache:L1F7lZn2PXMJ:www.kinesiopiste.fi/ladattavat/Reinikainen_Noituuden_paluu.pdf " automaattikirjoitus , sairastuvat"&hl=fi&ct=clnk&cd=10&gl=

        *Ahum* hehe, ota se sitten tosissasi tai älä. :)
        Itselläni oli nimittäin tavattoman hauskaa lukiessani mitä siinä sanottiin Harry Potterista, esimerkiksi... :) :)

        Sivu voi näyttää tyhjältä, mutta vedä sitä palkkiaalemmas ja johan alkaa löytyä...


      • Aritta
        kyllä puhui kirjoitti:

        Tässä puhutaan automaattikirjoituksesta ja sen vaikutuksista...
        Olkaas tarkempia.

        Ja minä vastasin että uskovaiset ovat mielestäni enemmän alttiita skitsofreniaan kuin automaattikirjoittajat.


      • totisesti!
        Aritta kirjoitti:

        Ja minä vastasin että uskovaiset ovat mielestäni enemmän alttiita skitsofreniaan kuin automaattikirjoittajat.

        Tuollainen väite ei perustu taas yhtään mihinkään muuhun kuin sinun alttiuteen halveerata kristittyjä.


      • käännytys kokouksisakin
        totisesti! kirjoitti:

        Tuollainen väite ei perustu taas yhtään mihinkään muuhun kuin sinun alttiuteen halveerata kristittyjä.

        on nähtävissä ihan selvää sekoilua ja hysteriaa!
        Tunnen monta lahkoista eronnutta jotka ovat sairastuneet skitsofreniaan ja psykoosiin. Usknonnon paineen alla.
        Ja ennen kuin ehdit nälväistä; teen vapaaehtoistyötä näiden ihmisparkojen auttamiseksi, joten tiedän kyllä mistä puhun.


      • Aritta
        totisesti! kirjoitti:

        Tuollainen väite ei perustu taas yhtään mihinkään muuhun kuin sinun alttiuteen halveerata kristittyjä.

        koko juttua alkuunkaan. :-)


      • mielenkiintoista ...
        mielenkiintoista ... kirjoitti:

        tietää, mihin nämä sinunkin väitteesi perustuvat ?
        Onko sulla heittää tänne joku linkki esim. jostain tieteellisestä julkaisusta, mistä olet nämä väitteesi ottanut ? Herää nimittäin epäilys, että mielipiteesi vat lähtöisin ainoastaan omasta pienestä päästäsi .

        Kieltämättä hyvä yritys. Tiedän kyllä tapauksen Pekka Reinikainen . Ja vaikka hän nyt onkin lääkäri ja vetosit hänen itse kirjoittamaan kirjaan, tarkoitin jotain tieteellisempää julkaisua. Mutta asia on minulle nyt selvä, perustelet siis asioitasi Pekka Reinikaisen kirjoituksilla. Itse pidän Reinikaista melko fundamentalistina , mutta kukin tyylillään.


      • viesti oli
        mielenkiintoista ... kirjoitti:

        Kieltämättä hyvä yritys. Tiedän kyllä tapauksen Pekka Reinikainen . Ja vaikka hän nyt onkin lääkäri ja vetosit hänen itse kirjoittamaan kirjaan, tarkoitin jotain tieteellisempää julkaisua. Mutta asia on minulle nyt selvä, perustelet siis asioitasi Pekka Reinikaisen kirjoituksilla. Itse pidän Reinikaista melko fundamentalistina , mutta kukin tyylillään.

        tarkoitettu nimimerkille "jotain"


    • ollut Enkeli

      joka sinun kauttasi toimii, vaan riivaaja, joka tahtoo tuhota sinut ja ne joille kirjoitat ja siksi ne sairastuu henkisesti, jotka antaa sen toimia kauttaan.
      Tässä linkissä vähän opetust näistä asioista.
      http://www.saunalahti.fi/~shn/tekstit/okkultismi.htm

      • Aritta

        ne jotka jatkuvasti manaavat riivaajia ovat itse riivaajia. Yritä joskus tuntea sydämellä jos vaikka sattuisit tuntemaan rakkautta.


    • Hanna

      Tuollainen kanavoiminen ja automaatiokirjoitus ei välitä tietoa Jumalalta vaan tiedon välittäjinä ovat riivaajahenget. Aivan niin kuin edellinen kommentoija sanoi. Sielunvihollinen näin eksyttää seuraamaan itseään, eihän se mitään huonoa lupaa. Älkää uskoko tällaisia "totuudentorvia"!

      • Aritta

        Kauheaa on minun mielestäni uskontojen tapa alistaa ihmisiä. Useinkin juuri tuolla tavalla että väitetään rakkautta saatanasta tulevaksi.


      • Hanna
        Aritta kirjoitti:

        Kauheaa on minun mielestäni uskontojen tapa alistaa ihmisiä. Useinkin juuri tuolla tavalla että väitetään rakkautta saatanasta tulevaksi.

        Rakkautta on varoittaa lähimmäistänsä iankaikkisesta tuhosta ja eksytyksestä, joka johtaa ihmisen ikuisesti eroon Jumalasta.


      • velhotar

        sitten ikinä halua olla yhteydessä ihmisiin?

        Oikeasti, tulee tunne, että jumala on meidät hylännyt, kun aina kun joku puhuu, että on saanut viestin henkimaailmasta Jumalalta tai valon enkeleiltä, uskovat väittää sitä riivaaja hengeksi.

        jos asia olisi niin, että vain paha puoli on kanssamme tekemisissä ja Jumala vaiennut tyystin, niin onko sillä sitten väliä, kuka meille rakkautta välittää ja rakastamaan kehoittaa?


        Rakkaus voi todellakin riivata meidät, mutta voi kun se onkin niin ihanaa, olla siis sekaisin rakkaudesta, oikein riutua siitä!

        kokeileppa Hanna joskus oikein rakastua ja menettää kontrolli, kun niin ikävöi ja kaipaa ja sydän lyö kun viimeistä päivää.

        Annetaan RAKKAUDEN riivata meidät kaikki!


      • Hanna
        velhotar kirjoitti:

        sitten ikinä halua olla yhteydessä ihmisiin?

        Oikeasti, tulee tunne, että jumala on meidät hylännyt, kun aina kun joku puhuu, että on saanut viestin henkimaailmasta Jumalalta tai valon enkeleiltä, uskovat väittää sitä riivaaja hengeksi.

        jos asia olisi niin, että vain paha puoli on kanssamme tekemisissä ja Jumala vaiennut tyystin, niin onko sillä sitten väliä, kuka meille rakkautta välittää ja rakastamaan kehoittaa?


        Rakkaus voi todellakin riivata meidät, mutta voi kun se onkin niin ihanaa, olla siis sekaisin rakkaudesta, oikein riutua siitä!

        kokeileppa Hanna joskus oikein rakastua ja menettää kontrolli, kun niin ikävöi ja kaipaa ja sydän lyö kun viimeistä päivää.

        Annetaan RAKKAUDEN riivata meidät kaikki!

        Tuollainen rakkaus on miehen ja naisen välistä tunnekokemusta, voi tänään tulla, mutta vuoden päästä olla jo tipotiessään. Tosi rakkauteen kuulu myös järki, tahto ja vastuullisuus. Siis myös itsekontrolli.

        Jumala puhuu meille yleensä Sanan Raamatun kautta. Herra vastaa myös rukouksiin, esim. sielumme saa levon, saamme ratkaisun ongelmaamme, asiat vain loksahtelvat paikoillensa. Yliluonnollinen johdatus on sittenkin melko harvinaista eikä siihen tule edes tietoisesti pyrkiä. Mikäli Jumala antaa joskus yliluonnollista tietoa, esim profetian tai ilmestyksen muodossa, se on Hänen asiansa. Ei meidän tule sitä hakemalla hakea tai odottaa. Meille on annettu Jumalan Sanan, terve järki miten toimia.


      • kaipuussaan
        velhotar kirjoitti:

        sitten ikinä halua olla yhteydessä ihmisiin?

        Oikeasti, tulee tunne, että jumala on meidät hylännyt, kun aina kun joku puhuu, että on saanut viestin henkimaailmasta Jumalalta tai valon enkeleiltä, uskovat väittää sitä riivaaja hengeksi.

        jos asia olisi niin, että vain paha puoli on kanssamme tekemisissä ja Jumala vaiennut tyystin, niin onko sillä sitten väliä, kuka meille rakkautta välittää ja rakastamaan kehoittaa?


        Rakkaus voi todellakin riivata meidät, mutta voi kun se onkin niin ihanaa, olla siis sekaisin rakkaudesta, oikein riutua siitä!

        kokeileppa Hanna joskus oikein rakastua ja menettää kontrolli, kun niin ikävöi ja kaipaa ja sydän lyö kun viimeistä päivää.

        Annetaan RAKKAUDEN riivata meidät kaikki!

        Jumala nimenomaan haluaa olla yhteydessä ihmisiin! Hänen on maailmankaikkeus asukkeineen ja Hän haluaa että ihmiset eivät eksyisi vääriin henkiin. Tästä yksinkertaisesta asiasta on kyse, josta uskovat niin usein täällä varoittavat. Mutta en voi ymmärtää miksi se ei mene perille. Ei uskovat ole keskittyneet riivaajiin vaan Jeesukseen ja Jumalaan!

        Ei Jumala ole meitä hylännyt vaan ihmiset ovat hylänneet Hänet, kun etsivät vääristä lähteistä rakkautta. Jumalalla on oma originaalitapansa olla yhteydessä ihmisiin. Hän ei toimi esim. automaattikirjoituksen tai meedioiden avulla vaan oman sanansa ja Pyhän Henkensä kautta. Jos tämä Hänen tapansa ei kelpaa ihmiselle, Jumala antaa ihmisen askarrella oman tahtonsa tiellä.

        Sillä ON väliä keneltä rakkautta saadaan! Miksi tyytyä sekundaan kun aitoa tavaraa olisi tarjolla? Se rakkaussanoma, jota paha puoli välittää, on lyhytaikaista iloa, se ei kanna rajan tuolle puolen vaan pahan enkelit haluavat joukkoihinsa mahdollisimman paljon ihmisiä, koska se vihaa Jumalaa ja Hänen luomustaan ihmistä, jolle pelastussanoma on laadittu. Ja rajan tuolla puolen paholainen ei taatusti tarjoa rakkautta!

        Sinä puhut nyt maallisen rakkauden tunnekokemuksista, jotka on meissä kaikissa mahdollisena kun sopiva kohde vastaan tulee. Mutta tämä rakkaus on vain kalpea varjo Jumalan agape-rakkaudesta.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Rakkautta on varoittaa lähimmäistänsä iankaikkisesta tuhosta ja eksytyksestä, joka johtaa ihmisen ikuisesti eroon Jumalasta.

        antaa ihmisten valita itse oma tiensä. Varsinkin kun ei ole mitään iankaikkista tuhoa.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Tuollainen rakkaus on miehen ja naisen välistä tunnekokemusta, voi tänään tulla, mutta vuoden päästä olla jo tipotiessään. Tosi rakkauteen kuulu myös järki, tahto ja vastuullisuus. Siis myös itsekontrolli.

        Jumala puhuu meille yleensä Sanan Raamatun kautta. Herra vastaa myös rukouksiin, esim. sielumme saa levon, saamme ratkaisun ongelmaamme, asiat vain loksahtelvat paikoillensa. Yliluonnollinen johdatus on sittenkin melko harvinaista eikä siihen tule edes tietoisesti pyrkiä. Mikäli Jumala antaa joskus yliluonnollista tietoa, esim profetian tai ilmestyksen muodossa, se on Hänen asiansa. Ei meidän tule sitä hakemalla hakea tai odottaa. Meille on annettu Jumalan Sanan, terve järki miten toimia.

        on sellainen jonka tuntee sydämessään. Ja kun saa rakkaudellisia viestejä henkimaailmasta voi tuntea onko ne aitoja vai ei. Sen tuntee.

        Uskonnot ovat opettaneet että ihmisten on suljettava tunteensa ja ajteltava vain vasemmalla aivopuoliskolla. Siis on oltava vain puolikas.


      • Hanna
        Aritta kirjoitti:

        antaa ihmisten valita itse oma tiensä. Varsinkin kun ei ole mitään iankaikkista tuhoa.

        Pitää varoittaa, mutta tietysti emme voi tehdä valintoja kenenkään puolesta. Sinun mielipiteesi ei tee totuutta toiseksi. Et ole sentään Jumalan paikalla.


      • Hanna
        Aritta kirjoitti:

        on sellainen jonka tuntee sydämessään. Ja kun saa rakkaudellisia viestejä henkimaailmasta voi tuntea onko ne aitoja vai ei. Sen tuntee.

        Uskonnot ovat opettaneet että ihmisten on suljettava tunteensa ja ajteltava vain vasemmalla aivopuoliskolla. Siis on oltava vain puolikas.

        Raamatussa sanotaan, petollinen on ihmissydän, pahanilkinen, sydmestä lähtevät pahat ajatukset,,,,Paljon puhutaan sydämen pedollisuudesta. En nyt muista tarrkoja kohtia, kun ei ole hakusanakirja esillä. En puhu uskonnoista vaan uskosta Raamatun Jumalaan kristinuskon opettamalla tavalla. Muu kaikki on haihattelua.


      • Via Dolorosa
        Hanna kirjoitti:

        Rakkautta on varoittaa lähimmäistänsä iankaikkisesta tuhosta ja eksytyksestä, joka johtaa ihmisen ikuisesti eroon Jumalasta.

        Vajavainen ihminen on helppo eksyttää jos minkalaisilla viesteillä muilta tasoilta.
        Mutta eihän sellainen voi tietää, joka ei tunne Jeesusta edes millin vertaa.


      • velhotar
        kaipuussaan kirjoitti:

        Jumala nimenomaan haluaa olla yhteydessä ihmisiin! Hänen on maailmankaikkeus asukkeineen ja Hän haluaa että ihmiset eivät eksyisi vääriin henkiin. Tästä yksinkertaisesta asiasta on kyse, josta uskovat niin usein täällä varoittavat. Mutta en voi ymmärtää miksi se ei mene perille. Ei uskovat ole keskittyneet riivaajiin vaan Jeesukseen ja Jumalaan!

        Ei Jumala ole meitä hylännyt vaan ihmiset ovat hylänneet Hänet, kun etsivät vääristä lähteistä rakkautta. Jumalalla on oma originaalitapansa olla yhteydessä ihmisiin. Hän ei toimi esim. automaattikirjoituksen tai meedioiden avulla vaan oman sanansa ja Pyhän Henkensä kautta. Jos tämä Hänen tapansa ei kelpaa ihmiselle, Jumala antaa ihmisen askarrella oman tahtonsa tiellä.

        Sillä ON väliä keneltä rakkautta saadaan! Miksi tyytyä sekundaan kun aitoa tavaraa olisi tarjolla? Se rakkaussanoma, jota paha puoli välittää, on lyhytaikaista iloa, se ei kanna rajan tuolle puolen vaan pahan enkelit haluavat joukkoihinsa mahdollisimman paljon ihmisiä, koska se vihaa Jumalaa ja Hänen luomustaan ihmistä, jolle pelastussanoma on laadittu. Ja rajan tuolla puolen paholainen ei taatusti tarjoa rakkautta!

        Sinä puhut nyt maallisen rakkauden tunnekokemuksista, jotka on meissä kaikissa mahdollisena kun sopiva kohde vastaan tulee. Mutta tämä rakkaus on vain kalpea varjo Jumalan agape-rakkaudesta.

        tottakai puhuin maallisesta rakkaudesta Hannalle, mutta se siitä.
        Ymmärrän erot. Maallinen, henkinen, universaalinen ym.
        Mutta ei rakkaudessa tarvi/pitäisi epäillä. silloin kyse ei ole rakkaudesta.
        jos vallan epäilisin, kuka minulle rakkautta jakaa ylhäältä, mitä minä poloinen silloin rakkaudesta ymmärtäisin?
        Olen avoin kanava kaikelle, mikä saa sieluni laulamaan... ja jos jostain hetkenpäästä tuleekin paha mieli, poistan sen ja olen taas valmis vastaanottamaan uutta.
        Jos palvelen näin väärää puolta, pyydän Jumalalta anteeksi tyhmyyttäni.
        En halua kyseenalaistaa kaikkea, sillä minä luotan Jumalaan, että hän on kokoajan läsnä, kaikkialla ja pitää minusta huolta.
        Tulkoon siis kaikki "yliluonnolliset kyvyt" taivaasta minuun, jos Jumala niin antaa tapahtua. Minä käytän kykyjäni silloin rakkauteen :)
        -Jos pahalla on jossain sormensa pelissä, suojelkoon Jumala minua siltä, sillä minä olen täällä vailla korkeampaa tietämystä, pelkkä kanava... Jumalan luotu (en pahan luoma) Ja minun tehtäväni on palvella Jumalaa välittämällä rakkautta ja oppia rakkautta.

        ...ja olen syytön, koska en voi tietää, koska minun ei anneta nähdä, ainoastaan tuntea Jumalan voima.


      • ap.
        velhotar kirjoitti:

        tottakai puhuin maallisesta rakkaudesta Hannalle, mutta se siitä.
        Ymmärrän erot. Maallinen, henkinen, universaalinen ym.
        Mutta ei rakkaudessa tarvi/pitäisi epäillä. silloin kyse ei ole rakkaudesta.
        jos vallan epäilisin, kuka minulle rakkautta jakaa ylhäältä, mitä minä poloinen silloin rakkaudesta ymmärtäisin?
        Olen avoin kanava kaikelle, mikä saa sieluni laulamaan... ja jos jostain hetkenpäästä tuleekin paha mieli, poistan sen ja olen taas valmis vastaanottamaan uutta.
        Jos palvelen näin väärää puolta, pyydän Jumalalta anteeksi tyhmyyttäni.
        En halua kyseenalaistaa kaikkea, sillä minä luotan Jumalaan, että hän on kokoajan läsnä, kaikkialla ja pitää minusta huolta.
        Tulkoon siis kaikki "yliluonnolliset kyvyt" taivaasta minuun, jos Jumala niin antaa tapahtua. Minä käytän kykyjäni silloin rakkauteen :)
        -Jos pahalla on jossain sormensa pelissä, suojelkoon Jumala minua siltä, sillä minä olen täällä vailla korkeampaa tietämystä, pelkkä kanava... Jumalan luotu (en pahan luoma) Ja minun tehtäväni on palvella Jumalaa välittämällä rakkautta ja oppia rakkautta.

        ...ja olen syytön, koska en voi tietää, koska minun ei anneta nähdä, ainoastaan tuntea Jumalan voima.

        Kun luin tätä ketjuani niin tiivistit kyllä mieleeni tulleet ajatukset hyvin tässä. Mehän olemme vajavaisia ihmisiä emme kaikkitietäviä ja jos tarkoitamme hyvää mutta tietämättämme toimimme väärin niin minäkin rukoilen ja toivon ja uskon että Jumala ohjaa meidät oikeaan/varjelee meitä pahalta ja antaa anteeksi. Jossain päin raamattuakin Jeesus sanoi ristillä "Herra anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät" tai jotenkin tuohon suuntaan....minun mielestä se Jeesuksen kärsimys kattaa tuon sanomisen tänäänkin. Jos teen jotain piruuttani ja pahat mielessä niin silloin en ansaitsekaan noiden sanojen tarkoitusta. Mutta jos hyvää hyvyyttäni toimin ja ymmärtämättäni tein jotain väärää niin Herra anna minulle anteeksi sillä en tiennyt mitä tein mutta kaikki mitä tein tein rakkaudesta ja uskosta Sinuun ja Sinun suojelukseen ja armoon luottaen.

        Hanna kaikkea hyvää ja siunausta sinulle, mutta sanoit että Jumala ottaa ihmisiin yhteyttä silloin kun itse haluaa ja niinkuin itse haluaa.....mietippäs tätä: minulle tuli tunne että minun olisi otettava ja rukoiltava ja katsottava mikä viesti on tulossa..etkö voi jättää edes pientä varaa sille ajatukselle että juuri Jumala halusi minun tuntevan niin? Jossain kohtaa viestin tekstissä luki "viesti on Jeesuksesta Kristuksesta ja sen ilmoitti sinulle enkeli Kalevi".....tuli vain mieleen taas ote raamatusta joka meni jotenkin näin "ja Herran enkeli ilmoitti heille"...eli on se Herran enkelit ilmoitelleet jo raamatun aikoinakin. En tiedä tarvitko sitten Hanna näkyvän (siis jonka SINÄ itse näet) enkelin jotta uskot että viesti voi olla hyvästä vai??...mutta eikös raamatussa sanota myös jotain että hurskas on se joka uskoo vaikkei näe??? En ole raamattu asiantuntija vain jonkin verran sitä lukenut ja kouluajoilta on joitain kohtia jäänyt mieleen. Mutta Hanna tämän sanoin tosiaan hyvällä en moittien tms. toivottavasti et loukkaantunut.


      • miisamaria
        velhotar kirjoitti:

        sitten ikinä halua olla yhteydessä ihmisiin?

        Oikeasti, tulee tunne, että jumala on meidät hylännyt, kun aina kun joku puhuu, että on saanut viestin henkimaailmasta Jumalalta tai valon enkeleiltä, uskovat väittää sitä riivaaja hengeksi.

        jos asia olisi niin, että vain paha puoli on kanssamme tekemisissä ja Jumala vaiennut tyystin, niin onko sillä sitten väliä, kuka meille rakkautta välittää ja rakastamaan kehoittaa?


        Rakkaus voi todellakin riivata meidät, mutta voi kun se onkin niin ihanaa, olla siis sekaisin rakkaudesta, oikein riutua siitä!

        kokeileppa Hanna joskus oikein rakastua ja menettää kontrolli, kun niin ikävöi ja kaipaa ja sydän lyö kun viimeistä päivää.

        Annetaan RAKKAUDEN riivata meidät kaikki!

        Se on ikävää, että täällä niin monet uskovat kokevat pahan olevan vähän joka puolella liikkeellä. Itsekin olen uskova, mutta en todellakaan elä elämääni niin, että kokisin jonkin pahan aina kaiken yliluonnollisen takana. Päinvastoin, koen että Kristus nimenomaan on voittanut pahan vallan !
        Olen ollut uskossa lapsuudestani asti ja kokenut paljon yliluonnollista, mikä on tullut Herralta.
        Onhan kaikki ihmeparantumiset, kielilläpuhumiset,
        profetiat ym. ym. Herrasta.
        Raamatussahan sanotaan " Hedelmistään puu tunnetaan" . Jos kanavointi esim. lähentää ihmistä
        kohti Kristuksen rakkautta, eihän se silloin voi olla sielunvihollisesta ! Paha on tullut tänne tuhoamaan ja tappamaan, ei vahvistamaan kenenkään uskoa!
        Toivoisinkin tämän palstan uskovaisilta keskittymistä enemmän Jumalaan, Kristukseen, Pyhään Henkeen ja ympärillämme oleviin valon enkeleihin.
        Ei sillä pahalla ole sellaista valtaa, niinkuin täällä jotkut antaa ymmärtää !


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan, petollinen on ihmissydän, pahanilkinen, sydmestä lähtevät pahat ajatukset,,,,Paljon puhutaan sydämen pedollisuudesta. En nyt muista tarrkoja kohtia, kun ei ole hakusanakirja esillä. En puhu uskonnoista vaan uskosta Raamatun Jumalaan kristinuskon opettamalla tavalla. Muu kaikki on haihattelua.

        Raamatussa on paljonkin sellaista joka ei pidä paikkaansa.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Pitää varoittaa, mutta tietysti emme voi tehdä valintoja kenenkään puolesta. Sinun mielipiteesi ei tee totuutta toiseksi. Et ole sentään Jumalan paikalla.

        Minä ymmärrän hänet rakkaudeksi ja jos hän on rakkautta niin silloin mitään pahaa ei ole vaanimassa meitä.

        Astraalitasolla on tietysti henkiä jotka voivat esiintyä vaikka Jeesuksena. Tai korkeina henkinä ja jos heiltä kysyy onko Jeesus heidän herransa he varmasti vastaavat että on koska sitä heiltä odotetaan. Mutta sydämessä asuu totuus vaikka sinun raamattusi sanoisi mitä ja sydämen avulla pystyy erottamaan henget toisistaan.


      • Aritta
        Via Dolorosa kirjoitti:

        Vajavainen ihminen on helppo eksyttää jos minkalaisilla viesteillä muilta tasoilta.
        Mutta eihän sellainen voi tietää, joka ei tunne Jeesusta edes millin vertaa.

        nyt elävistä tehdä sen? Hän eli sentään 2000 vuotta sitten.


      • keskitytään,
        miisamaria kirjoitti:

        Se on ikävää, että täällä niin monet uskovat kokevat pahan olevan vähän joka puolella liikkeellä. Itsekin olen uskova, mutta en todellakaan elä elämääni niin, että kokisin jonkin pahan aina kaiken yliluonnollisen takana. Päinvastoin, koen että Kristus nimenomaan on voittanut pahan vallan !
        Olen ollut uskossa lapsuudestani asti ja kokenut paljon yliluonnollista, mikä on tullut Herralta.
        Onhan kaikki ihmeparantumiset, kielilläpuhumiset,
        profetiat ym. ym. Herrasta.
        Raamatussahan sanotaan " Hedelmistään puu tunnetaan" . Jos kanavointi esim. lähentää ihmistä
        kohti Kristuksen rakkautta, eihän se silloin voi olla sielunvihollisesta ! Paha on tullut tänne tuhoamaan ja tappamaan, ei vahvistamaan kenenkään uskoa!
        Toivoisinkin tämän palstan uskovaisilta keskittymistä enemmän Jumalaan, Kristukseen, Pyhään Henkeen ja ympärillämme oleviin valon enkeleihin.
        Ei sillä pahalla ole sellaista valtaa, niinkuin täällä jotkut antaa ymmärtää !

        johtuu kirjoituksista eli täällä puhutaan paljon kanavoinneista ja enkelikokemuksista, silloin on ihan paikallaan pohtia mistä lähteestä kokemukset tulee. Ja Raamattu ei anna kanavointikokemuksille tukea. Jos sinä ja muut koette että silloin keskitytään vain pahuuteen, sen pahempi teille pään pensaaseen pistäjät. Minä EN elämässäni keskity pahaan vaan hyvään. Mutta kommentoin jos holtittomasta otetaan KAIKKI henkimaailmasta tuleva mukamas Jumalalta tulleena viestinä. Toivoisin että kyettäisiin lukemaan toisten viestit asiallisesti laittamatta niihin omia ennakkoluuloja.

        Uskovat EI koe kaiken yliluonnollisen olevan pahasta!!!!!!!!

        Täällä moni uskova kirjoittaja tuo kiihkoilematta ja asiallisesti kaksi todellisuutta, ja miten ne maailmassa vaikuttaa. Selvitetään miten erotetaan eri henget. Eihän se ole pahuuteen keskittymistä! Päinvastoin siinähän keskitytään hyvään: keskittykää hyviin henkiin, älkää uskoko jokaista henkeä, koska kaikki henget ei ole hyvältä puolelta. Minusta taasen sinä ja moni rajatiedon ihminen vetää uskovien viesteistä vääriä johtopäätöksiä ja laittaa niihin sellaista mitä niissä ei ole.

        Kaikki parantumiset, kielilläpuhumiset ja profetiat EI OLE Herrasta!!
        Profetoimisemme on vajavaista kuten Raamattu sanoo. Juuri siksi tässä ajassa on hirvittävän paljon harhaan menneitä uskovia, jotka tunnekokemusten metsästyksessään eivät kykene erottamaan vääriä henkiä Jumalan hengestä. Eikö tämäkin viestini juuri hyvään keskity: ottakaa selvää hyvistä hengistä, älkää hyväksykö kritiikittömästi kaikkia kokemuksianne automaattisesti hyvältä puolelta tulleiksi.

        Kehotus 'Keskittykää hyvään' tarkoittaa järjen käyttöä. Älkää uskoko järjettömästi kaikkia omia sisäisiä liikahduksia Jumalan viesteiksi vaikka ne hyviltä tuntuisi, koska paha pukeutuu valkeuden enkeliksi sanan opetuksen mukaan.


      • miisamaria
        keskitytään, kirjoitti:

        johtuu kirjoituksista eli täällä puhutaan paljon kanavoinneista ja enkelikokemuksista, silloin on ihan paikallaan pohtia mistä lähteestä kokemukset tulee. Ja Raamattu ei anna kanavointikokemuksille tukea. Jos sinä ja muut koette että silloin keskitytään vain pahuuteen, sen pahempi teille pään pensaaseen pistäjät. Minä EN elämässäni keskity pahaan vaan hyvään. Mutta kommentoin jos holtittomasta otetaan KAIKKI henkimaailmasta tuleva mukamas Jumalalta tulleena viestinä. Toivoisin että kyettäisiin lukemaan toisten viestit asiallisesti laittamatta niihin omia ennakkoluuloja.

        Uskovat EI koe kaiken yliluonnollisen olevan pahasta!!!!!!!!

        Täällä moni uskova kirjoittaja tuo kiihkoilematta ja asiallisesti kaksi todellisuutta, ja miten ne maailmassa vaikuttaa. Selvitetään miten erotetaan eri henget. Eihän se ole pahuuteen keskittymistä! Päinvastoin siinähän keskitytään hyvään: keskittykää hyviin henkiin, älkää uskoko jokaista henkeä, koska kaikki henget ei ole hyvältä puolelta. Minusta taasen sinä ja moni rajatiedon ihminen vetää uskovien viesteistä vääriä johtopäätöksiä ja laittaa niihin sellaista mitä niissä ei ole.

        Kaikki parantumiset, kielilläpuhumiset ja profetiat EI OLE Herrasta!!
        Profetoimisemme on vajavaista kuten Raamattu sanoo. Juuri siksi tässä ajassa on hirvittävän paljon harhaan menneitä uskovia, jotka tunnekokemusten metsästyksessään eivät kykene erottamaan vääriä henkiä Jumalan hengestä. Eikö tämäkin viestini juuri hyvään keskity: ottakaa selvää hyvistä hengistä, älkää hyväksykö kritiikittömästi kaikkia kokemuksianne automaattisesti hyvältä puolelta tulleiksi.

        Kehotus 'Keskittykää hyvään' tarkoittaa järjen käyttöä. Älkää uskoko järjettömästi kaikkia omia sisäisiä liikahduksia Jumalan viesteiksi vaikka ne hyviltä tuntuisi, koska paha pukeutuu valkeuden enkeliksi sanan opetuksen mukaan.

        Juuri tätä tarkoitin kysymykselläni, miksi niin monet uskovat näkevät pahan voimia liikkeellä vähän joka paikassa ??? Kai nyt edes sentään enkelikokemukset on
        hyvän puolelta lähtöisin ? Niitähän on Raamatussakin monta sataa .

        Mielenkiintoista onkin se, että mikä saa esimerkiksi Sinut kokemaan , että pahalla ylipäätään olisi täällä niin paljon valtaa ? Että demoneja epäillään olevan niin monen yliluonnollisenkin asian takana ? Eikö tuollainen maailmankuva ole aika ahdistava tai suorastaan pelottava ?
        Mä koen , että JUMALALLA on kaikki valta täällä maan päällä. Näinhän myös Raamatussa sanotaan. Minulle Jeesus on Jumalan Poika joka on voittanut pahan vallan !! Tiedän ja koen myös että hyvät enkelit elävät täällä meidän kanssa ja joskus jopa auttavat elämässämme.
        Miksi ihmeessä sitten täytyy aina " maalata piruja seinille " ??? Olen edelleenkin sitä mieltä, että täällä monen uskovankin olisi hyvä vähän miettiä omaa maailmankuvaansa . Sinunkin kirjoituksesta voi rivien välistä lukea, että maailmankuvasi on aika ahdistava.Epäilet demonien olevan ihan hyvienkin asioiden takana .
        Ei Jumala ole tarkoittanut , että meidän täytyisi elää täällä kaikenlaisten turhien pelkojen keskellä.
        Elämä on paljon ihanampaa, kun ei tarvitse elää kaikenmaailman "demonien" keskellä :)
        Toivotankin sinulle Jumalan siunausta rakkautta. Enemmän valoa elämääsi .


      • Hanna
        Via Dolorosa kirjoitti:

        Vajavainen ihminen on helppo eksyttää jos minkalaisilla viesteillä muilta tasoilta.
        Mutta eihän sellainen voi tietää, joka ei tunne Jeesusta edes millin vertaa.

        Sen vuoksi onkin tärkeää julistaa yksinkertaista evankeliumia. Jeeus Kristus on ainoa tie taivaaseen ja pelastukseen. Jokaisen pitäisi lukea henkilökohtaisesti väärentämätöntä Jumalan Sanaa Raamattua. Myös lapsille pitää opettaa Jumalan Sanaa, että oppisivat välttämään eksytysten kavalat juonet. Tietämätöntä on helppo naruttaa.


      • Hanna
        Aritta kirjoitti:

        Raamatussa on paljonkin sellaista joka ei pidä paikkaansa.

        Raamattu on täysi totuus. Se Jumalan Kaikkivaltiaan henkilökohtainen kirje jokaiselle ihmiselle. Sitä ei kukaan voi tehdä tyhjäksi. Se on otettava kokonaisuutena tai ei sitten ollenkaan.


      • Hanna
        Aritta kirjoitti:

        Minä ymmärrän hänet rakkaudeksi ja jos hän on rakkautta niin silloin mitään pahaa ei ole vaanimassa meitä.

        Astraalitasolla on tietysti henkiä jotka voivat esiintyä vaikka Jeesuksena. Tai korkeina henkinä ja jos heiltä kysyy onko Jeesus heidän herransa he varmasti vastaavat että on koska sitä heiltä odotetaan. Mutta sydämessä asuu totuus vaikka sinun raamattusi sanoisi mitä ja sydämen avulla pystyy erottamaan henget toisistaan.

        Tämä on sinun omaa mielikuvituksesi tuotetta ja jotakin idän uskontojen sekamelskaa.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Tämä on sinun omaa mielikuvituksesi tuotetta ja jotakin idän uskontojen sekamelskaa.

        lähempänä totuutta kuin sinun tulkintasi raamatusta.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Sen vuoksi onkin tärkeää julistaa yksinkertaista evankeliumia. Jeeus Kristus on ainoa tie taivaaseen ja pelastukseen. Jokaisen pitäisi lukea henkilökohtaisesti väärentämätöntä Jumalan Sanaa Raamattua. Myös lapsille pitää opettaa Jumalan Sanaa, että oppisivat välttämään eksytysten kavalat juonet. Tietämätöntä on helppo naruttaa.

        Mutta kun ei ole.


      • Aritta
        Hanna kirjoitti:

        Raamattu on täysi totuus. Se Jumalan Kaikkivaltiaan henkilökohtainen kirje jokaiselle ihmiselle. Sitä ei kukaan voi tehdä tyhjäksi. Se on otettava kokonaisuutena tai ei sitten ollenkaan.

        Mutta valitettavasti siinä on hivenen totuuksia niin kuin kaikissa "pyhissä" kirjoissa. Koko totuus on kuitenkin meissä itsessämme.


      • hoijaa..
        miisamaria kirjoitti:

        Juuri tätä tarkoitin kysymykselläni, miksi niin monet uskovat näkevät pahan voimia liikkeellä vähän joka paikassa ??? Kai nyt edes sentään enkelikokemukset on
        hyvän puolelta lähtöisin ? Niitähän on Raamatussakin monta sataa .

        Mielenkiintoista onkin se, että mikä saa esimerkiksi Sinut kokemaan , että pahalla ylipäätään olisi täällä niin paljon valtaa ? Että demoneja epäillään olevan niin monen yliluonnollisenkin asian takana ? Eikö tuollainen maailmankuva ole aika ahdistava tai suorastaan pelottava ?
        Mä koen , että JUMALALLA on kaikki valta täällä maan päällä. Näinhän myös Raamatussa sanotaan. Minulle Jeesus on Jumalan Poika joka on voittanut pahan vallan !! Tiedän ja koen myös että hyvät enkelit elävät täällä meidän kanssa ja joskus jopa auttavat elämässämme.
        Miksi ihmeessä sitten täytyy aina " maalata piruja seinille " ??? Olen edelleenkin sitä mieltä, että täällä monen uskovankin olisi hyvä vähän miettiä omaa maailmankuvaansa . Sinunkin kirjoituksesta voi rivien välistä lukea, että maailmankuvasi on aika ahdistava.Epäilet demonien olevan ihan hyvienkin asioiden takana .
        Ei Jumala ole tarkoittanut , että meidän täytyisi elää täällä kaikenlaisten turhien pelkojen keskellä.
        Elämä on paljon ihanampaa, kun ei tarvitse elää kaikenmaailman "demonien" keskellä :)
        Toivotankin sinulle Jumalan siunausta rakkautta. Enemmän valoa elämääsi .

        Vänkäät ohi aiheen ytimen. Sinulle siis kaikki enkelikokemukset ovat hyvältä puolelta. Okei, pidä luulosi, mutta Raamatun mukaan niin ei ole. Raamatusta tieto pitää ottaa, ei omista järjen päätelmistä.

        Kirjoitat aivan kuin tietäisit minun kokemusteni määrän ja yleistät kummallisesti 'pahalla on niin paljon valtaa'. Kuinka paljon? En voi vastata sinun luulemuksiisi omana käsityksenäni.

        Miksi suljet sen mahdollisuuden pois että kaikki enkelikokemukset ja muut yliluonnolliset eivät olisikaan Jumalasta? Onko se pelottavaa tai ahdistavaa että pahat voimat täällä maailmassa jyllää?

        Jumalalla on tietenkin kaikki valta, mutta oletko unohtanut mihin ne langenneet enkelit viskattiin? Jumala sallii niiden toiminnan täällä. Muistelehan miten Saatana sai Jumalalta luvan kiusata Jobia.

        Jotenkin et kykene lukemaan uskovien viestejä kokonaisuuksina vaan takerrut juuri vain ja ainoastaan niihin pahasta varoittamisiin. Täällä kirjoittavilta puuttuu realismin tajua: Raamatun mukaan on olemassa hyvä ja paha enkelimaailma. Voitko myöntää tämän? Jos et, on ihan turha vängätä tästä aiheesta. Keksit vain omia tulkintojasi maailmankuvastani, kun et siitä tiedä kuin pienen siivun ja senkin väännät kieroon.

        En minä elä 'kaiken maailman demonien keskellä'!!
        Jos tuon Raamatun kannan aiheeseen, silloin asetat sanan hyvin outoon asemaan elämässäsi: sinä hallitset sanaa eikä sana hallitse sinua.


      • väittää
        Aritta kirjoitti:

        Mutta valitettavasti siinä on hivenen totuuksia niin kuin kaikissa "pyhissä" kirjoissa. Koko totuus on kuitenkin meissä itsessämme.

        Usko itseesi. Syö puusta ja tiedä kaikki. Ole viisas. Onko Jumala todella sanonut niin? Usko itseesi ja järkeesi. Mihin sitten uskoa tarvitaan? Puhut koko ajan uskonnosta/uskonnoista. Niitähän on maailmassa yli 6000. Mitä niistä tarkoitat, vai olteko keksinyt uuden? Puhu USKOSTA. Siitä joka on lujaa luottamista Jumalan sanaan.


      • Aritta
        väittää kirjoitti:

        Usko itseesi. Syö puusta ja tiedä kaikki. Ole viisas. Onko Jumala todella sanonut niin? Usko itseesi ja järkeesi. Mihin sitten uskoa tarvitaan? Puhut koko ajan uskonnosta/uskonnoista. Niitähän on maailmassa yli 6000. Mitä niistä tarkoitat, vai olteko keksinyt uuden? Puhu USKOSTA. Siitä joka on lujaa luottamista Jumalan sanaan.

        että on parempi olla tyhmä, älä luota itseesi, syytä muita onnettomuuksistasi ja kiitä muita onnestasi? Itse olet täysi nolla.

        Se on kristinuskoa mutta kaikki on uskontoa.


      • miisamaria
        hoijaa.. kirjoitti:

        Vänkäät ohi aiheen ytimen. Sinulle siis kaikki enkelikokemukset ovat hyvältä puolelta. Okei, pidä luulosi, mutta Raamatun mukaan niin ei ole. Raamatusta tieto pitää ottaa, ei omista järjen päätelmistä.

        Kirjoitat aivan kuin tietäisit minun kokemusteni määrän ja yleistät kummallisesti 'pahalla on niin paljon valtaa'. Kuinka paljon? En voi vastata sinun luulemuksiisi omana käsityksenäni.

        Miksi suljet sen mahdollisuuden pois että kaikki enkelikokemukset ja muut yliluonnolliset eivät olisikaan Jumalasta? Onko se pelottavaa tai ahdistavaa että pahat voimat täällä maailmassa jyllää?

        Jumalalla on tietenkin kaikki valta, mutta oletko unohtanut mihin ne langenneet enkelit viskattiin? Jumala sallii niiden toiminnan täällä. Muistelehan miten Saatana sai Jumalalta luvan kiusata Jobia.

        Jotenkin et kykene lukemaan uskovien viestejä kokonaisuuksina vaan takerrut juuri vain ja ainoastaan niihin pahasta varoittamisiin. Täällä kirjoittavilta puuttuu realismin tajua: Raamatun mukaan on olemassa hyvä ja paha enkelimaailma. Voitko myöntää tämän? Jos et, on ihan turha vängätä tästä aiheesta. Keksit vain omia tulkintojasi maailmankuvastani, kun et siitä tiedä kuin pienen siivun ja senkin väännät kieroon.

        En minä elä 'kaiken maailman demonien keskellä'!!
        Jos tuon Raamatun kannan aiheeseen, silloin asetat sanan hyvin outoon asemaan elämässäsi: sinä hallitset sanaa eikä sana hallitse sinua.

        Aivan oikein, Raamatun mukaan on olemassa hyviä ja pahoja enkeleitä . Ja kun Raamatun mukaan vain yksi kolmannes enkeleistä on langenneitä enkeleitä , Jumalalla on kaikki valta ja vielä Kristus on voittanut paholaisen vallan , niin eikö voitaisi jo keskittyä siihen hyvään.
        Toivon sinulle siunausta ja valon enkeleitä tiellesi


      • keskittyä
        miisamaria kirjoitti:

        Aivan oikein, Raamatun mukaan on olemassa hyviä ja pahoja enkeleitä . Ja kun Raamatun mukaan vain yksi kolmannes enkeleistä on langenneitä enkeleitä , Jumalalla on kaikki valta ja vielä Kristus on voittanut paholaisen vallan , niin eikö voitaisi jo keskittyä siihen hyvään.
        Toivon sinulle siunausta ja valon enkeleitä tiellesi

        hyviin enkeleihin kuin puoliksi, koska aloitukset ovat rajatiedon aloituksia selvästi epäraamatullisista enkelikontakteista, kanavoinneista ja automaattikirjoituksista.

        Meniköhän vieläkään ydinsanomani perille? Epäilen...


      • Aritta
        keskittyä kirjoitti:

        hyviin enkeleihin kuin puoliksi, koska aloitukset ovat rajatiedon aloituksia selvästi epäraamatullisista enkelikontakteista, kanavoinneista ja automaattikirjoituksista.

        Meniköhän vieläkään ydinsanomani perille? Epäilen...

        hyvistä enkeleistä lähtöisin.


      • miisamaria
        keskittyä kirjoitti:

        hyviin enkeleihin kuin puoliksi, koska aloitukset ovat rajatiedon aloituksia selvästi epäraamatullisista enkelikontakteista, kanavoinneista ja automaattikirjoituksista.

        Meniköhän vieläkään ydinsanomani perille? Epäilen...

        Kyllä mielestäni varsinkin enkelikontaktit ovat valon enkelten puolelta. Jos nyt jättää muutamat provot täältä omaan arvoonsa. Onhan hyvät enkelit ottaneet meihin ihmisiin yhteyttä jo Raamatun ajoista asti, niin miksei nytkin .
        Hyviä enkeleitä tiellesi :)


      • miisamaria
        Aritta kirjoitti:

        hyvistä enkeleistä lähtöisin.

        Kiitos Aritta :)


      • luovutan.
        miisamaria kirjoitti:

        Kyllä mielestäni varsinkin enkelikontaktit ovat valon enkelten puolelta. Jos nyt jättää muutamat provot täältä omaan arvoonsa. Onhan hyvät enkelit ottaneet meihin ihmisiin yhteyttä jo Raamatun ajoista asti, niin miksei nytkin .
        Hyviä enkeleitä tiellesi :)

        Et ymmärrä mitä ajan takaa.


      • kun ihminen on
        luovutan. kirjoitti:

        Et ymmärrä mitä ajan takaa.

        vielä keskenkasvuinen, murrosikäinen pissis, niinkuin nämä "enkelikokemuksen" läpikäyneet yleensä ovat; heillä on puolet pääsään tyhjää, eikä toisella puolella ole mitään.
        Vaikutteille alttiita huimakkeita, jotka eivät todellisuudessa edes ymmärrä asiaa, josta puhuvat.
        Niin se on.
        Ei näihin kannata aikaansa tuhlata.


      • Aritta
        kun ihminen on kirjoitti:

        vielä keskenkasvuinen, murrosikäinen pissis, niinkuin nämä "enkelikokemuksen" läpikäyneet yleensä ovat; heillä on puolet pääsään tyhjää, eikä toisella puolella ole mitään.
        Vaikutteille alttiita huimakkeita, jotka eivät todellisuudessa edes ymmärrä asiaa, josta puhuvat.
        Niin se on.
        Ei näihin kannata aikaansa tuhlata.

        menkääkin jonnekin muualle aikaanne kuluttelemaan. :-)


    • ei kaikki ole Jumalasta
      • Aritta

        koko juttu.


      • koko..
        Aritta kirjoitti:

        koko juttu.

        viestisi!


      • Aritta
        koko.. kirjoitti:

        viestisi!

        on hyvää verrattuna bullshittiin.


      • UusPetrus

        Totuus ei pala tulessakaan, vaan Jumalan tuli on totuus!

        Ei mutaa, siunausta!


    • totta :)

      rakkaus voittaa vihan, itsekkyyden ja kaikki olennot, koska se on niin valtava voima.

      • Niin hyvä kuin paha

        Kaikki ns. 'enkelikokemukset ja riivaajat' tulevat omasta mielikuvituksesta. Olen tullut siihen tulokseen, että oma alitajuntamme jyllää kenellä enemmän kenellä vähemmän. Aivan selvästi huuhaata kaikki tyynni.


    • Mankeliko

      Varoitan sinua, automaattikirjoitus ei välttämättä ole jumalan tekosia! Useimmiten olkkulistiin sekoittuneet saavat automaattikirjoitustaidon, kysele enkeliltäsi muutamia seikkoja jotta saat tietää onko se oikea enkeli, esimerkiksi:" miten taivaaseen pääsee?" Oikea vastaus on vain jeesuksen kautta.

      Anteeksi unelmanmurskaukset jne. Tiedän kuulostaneeni hyvin typerältä, mutta muista, jumala puhuu sinulle mielummin raamatun, kuin kirjoittelun kautta.
      Varo

      • Slaaf

        Melkeen oikeassa. Ennen otti Mooses vastaan kuolleet. Nyt Jeesus Kristus.


    • sunnyriver

      Ok, Uusi aika vetää sinua puoleensa,
      mutta muista:
      Raamttu kieltää yhteydenoton henkimaailmaan,
      viestejä välittäviin henkiin tai vainajahenkiin.
      Hyvä esimerkki tästä on kuningas Saul, joka
      ensin oli kapinallinen eikä noudattanut Jumalan ohjeita. Kun hän kuitenkin halusi vahvistusta itselleen, hän meni noitavaimon luo neuvoja saamaan. Kehno loppu suurelle kuninkaalle!

      Eli parempi varoa kuin katua!
      Itse olen nähnyt enkeleitä muutaman kerran elämässäni, jolloin olen tarvinnut vahvistusta,
      esim. kerran, kun mieheni oli puolivälissä Siperiaan Venäjällä autolla liikkeellä, pakkasta
      neljätkymmenet. Mutta Jumalan enkelit eivät ole lörppöjä, eivätkä meidän kutsuttavissamme.
      Jumala heidät lähettää AUTTAMAAN uskovia (ja välillä muitakin) omien suunnitelmiensa mukaan.
      Enkelit eivät tosiaan yleensä paljoa puhu,
      mieluumminkin Jumalan Pyhä Henki selittää
      tilannetta muutamalla sanalla, vahvistaa ihmistä.

      Toinen asia on sitten, että on ns. valkeuden enkeleitä, saatanalle uskollisia, jotka teeskentelevät olevansa Jumalan palveluksessa,
      mutta eivät ole. Kyllä niilläkin tietoa on,
      se on totta. On povarieukollakin usein.
      Mutta se ei ole Jumalan haluamaa tietoa,
      Jumala varoittaa siitä Raamatussa.
      Meille riittää Jumalan sana ja luottamus
      Jeesukseen Kristukseen vapahtajana ja syntien anteeksi antajana.
      Jos Jumala hyvyydessään antaa meidän nähdä enkeleitä tai Jeesuksen, niin hyvä on, mutta
      ei uskomme siitä riipu. Meidän tehtävämme on rakastaa ja kunnioittaa Jumalaa, ei etsiä pimeyttä.

    • että...

      murhaajat, raiskaajat, pedofiilit,nekrofiilit, eläinrääkkääjät, aseiden salakauppaajat,
      huumausaine diilerit, sodanlietsojat, kannibaalit ja haudanhäpäisijätkn ovat arvokkaita?
      Huhuh...tarkennahan vielä: millä tapaa nuo ovat arvokkaita?

      • aloittaja

        Mielipiteeni on että nämä äsken mainitsemasi ihmistyypit ei ole minun ymmärryksellä ansainneet yhtään mitään arvostusta, vaan niin kärkkäitä kuin me ollaankin tuomitsemaan niin siihen ei meillä oikeutta ole. Mutta minun pointtini ei ollutkaan tuoda minun henk.kohtasta mielipidettäni vaan sen vain mitä sain kirjoitusta. Minä en varmaan omien mielipiteideni puolesta ole edes tarpeeksi arvokas välittämään Jumalan viestejä joten varmaan tuo nyt sitten on jostain muualta tuo viesti. On mulle kuitenkin liian pelottavaa ja kauhistuttavaa ajatella että olisin ottanut vastaan jotain jostain pahuuden lähteistä, siksi ajattelen mielummin että Luoja katsoo minua vajavaisena ja armahtaen ja viesti EI olisi pahuuden puolelta. Onpahan jotenki sekavasti muotoiltu minun tämä kirjoitus mutta koettakaa saada selvää.
        Sen verran vielä minusta että uskon Jumalaan kaikkivaltiaaseen ja Jeesukseen Kristukseen lihaan tulleeseen Jumalan Poikaan - tämä minun automaattikirjoitus kiinnostukseni voi sotia ristiriitaisena sitä vastaan. Uskokaa pois olen testannut henkeä (kys. tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi) ja jännännyt vastausta...en tiedä mitä mieltä olla muuta kuin että tämä rakkausviesti oli kaunis viesti ja asia (automaattikirjoitus) on mulle niin uusi juttu että yritän kokoajan koota siitä lisää tietoa...ja että pahaa en missään nimessä halua auttaa/palvella vaan vain Herraa Jumalaa..mutta jos tämä viestitys onkin Herrasta Jeesuksesta niin sehän olisi suuri kunnia olla välittäjänä. Siunausta kaikille.


      • mainitsemassasi porukassa

        ainakin yksi varma selvitytyjä:
        Kasainvälinen asekauppias.- Salakauppias tai ei....
        Kaikki valtiot suojelevat ja tukevat asekauppiaita.
        Ovatko he hyviä vai pahoja? Mene tiedä, voittajia kyllä.


      • Kysynkin nut sinulta itseltäsi
        aloittaja kirjoitti:

        Mielipiteeni on että nämä äsken mainitsemasi ihmistyypit ei ole minun ymmärryksellä ansainneet yhtään mitään arvostusta, vaan niin kärkkäitä kuin me ollaankin tuomitsemaan niin siihen ei meillä oikeutta ole. Mutta minun pointtini ei ollutkaan tuoda minun henk.kohtasta mielipidettäni vaan sen vain mitä sain kirjoitusta. Minä en varmaan omien mielipiteideni puolesta ole edes tarpeeksi arvokas välittämään Jumalan viestejä joten varmaan tuo nyt sitten on jostain muualta tuo viesti. On mulle kuitenkin liian pelottavaa ja kauhistuttavaa ajatella että olisin ottanut vastaan jotain jostain pahuuden lähteistä, siksi ajattelen mielummin että Luoja katsoo minua vajavaisena ja armahtaen ja viesti EI olisi pahuuden puolelta. Onpahan jotenki sekavasti muotoiltu minun tämä kirjoitus mutta koettakaa saada selvää.
        Sen verran vielä minusta että uskon Jumalaan kaikkivaltiaaseen ja Jeesukseen Kristukseen lihaan tulleeseen Jumalan Poikaan - tämä minun automaattikirjoitus kiinnostukseni voi sotia ristiriitaisena sitä vastaan. Uskokaa pois olen testannut henkeä (kys. tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi) ja jännännyt vastausta...en tiedä mitä mieltä olla muuta kuin että tämä rakkausviesti oli kaunis viesti ja asia (automaattikirjoitus) on mulle niin uusi juttu että yritän kokoajan koota siitä lisää tietoa...ja että pahaa en missään nimessä halua auttaa/palvella vaan vain Herraa Jumalaa..mutta jos tämä viestitys onkin Herrasta Jeesuksesta niin sehän olisi suuri kunnia olla välittäjänä. Siunausta kaikille.

        koska uteliaisuuteni heräsi. :)
        Onko tämä Kalevi ehkä itse Kalevi Keihänen?


      • ikävä kyllä.
        mainitsemassasi porukassa kirjoitti:

        ainakin yksi varma selvitytyjä:
        Kasainvälinen asekauppias.- Salakauppias tai ei....
        Kaikki valtiot suojelevat ja tukevat asekauppiaita.
        Ovatko he hyviä vai pahoja? Mene tiedä, voittajia kyllä.

        Yksikään valtio ei tuomitse kansaivälistä asekauppiasta - ainakaan kun asiakkaat ovat tarpeeksi korkealla.
        Selviytyjä, voittaja. Elämä on armotonta ja julmaa...


      • aloittaja
        Kysynkin nut sinulta itseltäsi kirjoitti:

        koska uteliaisuuteni heräsi. :)
        Onko tämä Kalevi ehkä itse Kalevi Keihänen?

        Viestissä hän vain ilmoitti kysymykseen kuka olet, että enkeli kalevi :)


      • voihan Helvetti,
        Kysynkin nut sinulta itseltäsi kirjoitti:

        koska uteliaisuuteni heräsi. :)
        Onko tämä Kalevi ehkä itse Kalevi Keihänen?

        tuo oli todella hyvä...HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHHAAA
        HAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH


    • Anonyymi

      Valo on Teleportaali, josta itsekin automaattikirjoitan. Ilman kirjoittamista kuulen suoraa ääntä Alttarin kynttilästä. Kiitos sinulle!

    • Anonyymi

      Valo-teleportaalista voi jutella mm. maa-elementeille, linnuille, Luonnon-hengille, ihmisille, humanoideille, jumaluuksille, sekä suuremmille jumaluuksille - Enkeleille, joiden edeltä tulee vastaanottajaa valistava Enkeli edeltä.
      Valitettavasti näin saastuneessa maailmassa on paljon tuota dragon-lajiakin, jota Saatanaksikin kutsutaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe