Vaaleanpunainen koira

Kamalan RUMA!!!!

En ollut uskoa silmiäni kun sellaisen näin.
Olin lahdessa koira näyttelyssä, kun tuo kummajainen osui silmiini.
Rodultaan taisi olla kiinanharjakoira.
Kauhea ilmestys hyi!!!
Kyllä koira pitää olla koiran näköinen karvanen ym eikä minkään värjätyn karvattoman rotan näkönen.

12

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooh, rasismia!

Sinusta se ehkä on "värivammaisuutta", mutta
      minä karjaisen RASISMIA! Huuh!! Tuomitsetko myös
      mustat koirat? HÄ?!

• rasismia

Jos mielipiteensä ilmaisee!!
        Mustat koirat ovat sentään luonnollisen näköisiä niin kuin harmaat,ruskeet, ym.
        Mutta EI VAALEANPUNAISET jolla on semmoinen pieni karva tupsu hännän päässä ja päälaella keikkumassa.
        Mitä sellaisen koiran elämä mahtaa olla suomen talvessa???
        Raukka joutuu kulkee nuttu päällä kesät ja talvet.
        Kesällä iho palaa talvella koira rukka jäätyy!!!
        Tolkuttomaksi on mennyt tää koira jalostus.

• :-D
        rasismia kirjoitti:

Mutta EI VAALEANPUNAISET jolla on semmoinen pieni karva tupsu hännän päässä ja päälaella keikkumassa.

Perussuomalaisten vaalivoiton syytä!!!

• n.sorsa
        rasismia kirjoitti:

Lahden näyttely oli 26.-27.4. et silloin muistannut kirjoitella ja haukkua rotua.

Et taida edes olla koskaan nähnyt kiinanharjakoiria livenä vaikka kesällä, vaikka kahta mukavaa narttua, minkä minä näin kesällä, meidän kyläkaupan edessä ja juttelin omistajan kanssa rodusta näilä tytöillä ei ollut nuttuja kuumalla säällä.

Noh kyllä sitä tarvii monikin rotu talvella vaatetusta, vaikkapa dalamatialaiset, bullmastiffit ymm, ja olen tääläkin lukennut joidenkin pienten koirien omistajien talvella, käyttävänsä kissojen hiekkalaatikolla koiransa tarpeitaan tekemässä, eikä vie koiriaan kovalla pakkasella ulos.

• n.sorsa kirjoitti:

Lahden näyttely oli 26.-27.4. et silloin muistannut kirjoitella ja haukkua rotua.

Et taida edes olla koskaan nähnyt kiinanharjakoiria livenä vaikka kesällä, vaikka kahta mukavaa narttua, minkä minä näin kesällä, meidän kyläkaupan edessä ja juttelin omistajan kanssa rodusta näilä tytöillä ei ollut nuttuja kuumalla säällä.

Noh kyllä sitä tarvii monikin rotu talvella vaatetusta, vaikkapa dalamatialaiset, bullmastiffit ymm, ja olen tääläkin lukennut joidenkin pienten koirien omistajien talvella, käyttävänsä kissojen hiekkalaatikolla koiransa tarpeitaan tekemässä, eikä vie koiriaan kovalla pakkasella ulos.

Pieni viilaus ;), oikea rotutyypillinen bullmastiffi ei tartte.Se on sitten eri,kun mennään kunnon paukkupakkasille,jollekin reilusti toiselle kymmenelle.Siellä nyt rupee tartteemaan jo monet pitkäturreistakin.

• n.sorsa
        molossi kirjoitti:

Pieni viilaus ;), oikea rotutyypillinen bullmastiffi ei tartte.Se on sitten eri,kun mennään kunnon paukkupakkasille,jollekin reilusti toiselle kymmenelle.Siellä nyt rupee tartteemaan jo monet pitkäturreistakin.

sen kertosit, kyllä bulleroilla alkaa paikat palella 15- tai saa alkaa kaivelemaan nuttua esille, kas kuit koirat on tarkoitettu liikutella ulkona ei pelkästään sisällä, missä tänääkin sai nauttia märästä kelistä.

• n.sorsa kirjoitti:

sen kertosit, kyllä bulleroilla alkaa paikat palella 15- tai saa alkaa kaivelemaan nuttua esille, kas kuit koirat on tarkoitettu liikutella ulkona ei pelkästään sisällä, missä tänääkin sai nauttia märästä kelistä.

No eiköhän se 15 ja yli ala olla jo sitä luokkaa,että pitäis iskeä nuttua kehiin jo monelle muullekkin.Pitkävillaisillekin.Tutkittuhan on,että viimekädessä vain muutamat,lähinnä arktiset rodut,kunnolla kestää tosi kylmyyden.

Lähinnä siis viestin pointti oli siinä,että ei bullmastiffi ole varsinainen nuttukoira,kuin esim.aloittajan mainitsema.JOS/varsinkin jos se on oikea rotutyypillinen eli omaa pohjavillan.
        Nykymuailmassahan tuo tuntuu olevan jo pitkälti kadonnut luonnonvara useinki...

• n.sorsa
        molossi kirjoitti:

No eiköhän se 15 ja yli ala olla jo sitä luokkaa,että pitäis iskeä nuttua kehiin jo monelle muullekkin.Pitkävillaisillekin.Tutkittuhan on,että viimekädessä vain muutamat,lähinnä arktiset rodut,kunnolla kestää tosi kylmyyden.

Lähinnä siis viestin pointti oli siinä,että ei bullmastiffi ole varsinainen nuttukoira,kuin esim.aloittajan mainitsema.JOS/varsinkin jos se on oikea rotutyypillinen eli omaa pohjavillan.
        Nykymuailmassahan tuo tuntuu olevan jo pitkälti kadonnut luonnonvara useinki...

hosuttua vastattua. Meilä nautitaan kesästä ja näköjään syksystä vs. bullerot, muistan eräiden pidätelleen yli vuorokauden sadepäivänä hätiään, ulos mentiin vasta sitten, kun tuli taukoa sateessa, ovi oli kyllä auki mutta kun "pienet bullerot" jotkut pelkää kastuvansa jos ei väkisin vie ulos ja totuta huonoihinkin ilmoihin.

Eilen meinaa paineltiin märässä maastossa ja olin vatsasta alas päin ihan läpimärkä, housut ja kengät, sitä oikeastaan nautisi olotilasta ja pikkanen olisi halunnut pomppia pitkin peltoa.

Talvi ja pakkaset tulee pikkaselle nuttua vaan päälle yli 15-, mielummin on yli varovainen kun juoksee lekurissa omaa tyhmyyttä.

Mietii tarkaan ei oikeastaan ole montaa rotua mikä on joka sään koira Suomen ilmastoon, mille sopii kaikki neljä vuodenaikaa.

• n.sorsa kirjoitti:

hosuttua vastattua. Meilä nautitaan kesästä ja näköjään syksystä vs. bullerot, muistan eräiden pidätelleen yli vuorokauden sadepäivänä hätiään, ulos mentiin vasta sitten, kun tuli taukoa sateessa, ovi oli kyllä auki mutta kun "pienet bullerot" jotkut pelkää kastuvansa jos ei väkisin vie ulos ja totuta huonoihinkin ilmoihin.

Eilen meinaa paineltiin märässä maastossa ja olin vatsasta alas päin ihan läpimärkä, housut ja kengät, sitä oikeastaan nautisi olotilasta ja pikkanen olisi halunnut pomppia pitkin peltoa.

Talvi ja pakkaset tulee pikkaselle nuttua vaan päälle yli 15-, mielummin on yli varovainen kun juoksee lekurissa omaa tyhmyyttä.

Mietii tarkaan ei oikeastaan ole montaa rotua mikä on joka sään koira Suomen ilmastoon, mille sopii kaikki neljä vuodenaikaa.

No meijän mopsukat on kanssa olleet aika veikeitä.Ja tuntuu linja vaan jatkuvan...

Jos ulkona sataa,niin ei pihalle mentäis edes kääntymään.Ennen oltais vaikka kintut ristissä.
        Mutta jos tiedossa onkin lenkki tai jotain muuta menevää,niin ei haittaa,vaikka sataisi ä***ä taivaalta.Nyt tosin tuo papparainen on sitä mieltä,että hänen ei tooosiaaan ole tarvis lenkkeillä kuin hyvillä ilmoin.Ihan hyvin kelpais jäädä viltin sisälle tai takan eteen köllimään,ja antaa muitten hoitaa lenkit näillä keleillä...

Ja kyllä se aina pare on niitä nuttuja käyttää ennen liian helposti kuin liian vähän.Koirat kun ei monikaan välttämättä näy palelevalta,mutta silti kylmettyy.Ja sitten voi käydä kuin ihmisille,että vanhana niitä luita kolottaa,kun kylmää on saatu.

Goretexit on tänäänkin tehny kauppansa.Kyllä taas kerran muisti kiittää tuonkin keksijää,ettei tarvinnut kumipuvussa lenkkeillä,kuten joskus ennen keskiajalla :=)

• mieltä

olen sinun kanssasi koiran ulkonäöstä. Mutta ihana koira luonteeltaan, eiten aina karvoihin kattomista, ihimisiäkin on rumia ja sikarumia, ehken komiampiakin.

• kiinanneito

oi voi, juuri sellainen minulla haaveissa, mielellään kaksi!

• mieltä..

en voi sietää moista rottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe