Nyt se kuonokoppa

pakolliseksi

7

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta-Artisti

mä tarttisin joskus ja moni muukin palstalainen.

Ei vaan, ikävä tapaus ja miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista, siis hihnassa ollut...

• Eiköhän tuo nyt vaikuta tapaukselta,jossa ei kuonokopatkaan edes auta.Kun tuota luki,niin siinä olisi ihan jotain muuta tarvittu,ja ihan jollekkin muulle...

• Virtuaalikoneistaja

oikein usko että vaikka sillä ulkoiluttajalla olisikin ollut kuonokoppa ei olisi tainnut estää puremista, pikemminkin lyhyempi hihna ja vaikka kuuluvampi ääni ja jossakin tapauksessa nopeammat jalat.

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

oikein usko että vaikka sillä ulkoiluttajalla olisikin ollut kuonokoppa ei olisi tainnut estää puremista, pikemminkin lyhyempi hihna ja vaikka kuuluvampi ääni ja jossakin tapauksessa nopeammat jalat.

No tuossa tapauksessa kyllä taitais olla ainut mahdollisuus,ettei sitä koiraa olisi lainkaan...
        Tai sitten ihan jollain muulla...

• mistähän

juu, sulle ois parasta et saisit kuonokopan =)

• nautit

kun koirat raatelee ihmisiä?

• en pidä
        nautit kirjoitti:

kun koirat raatelee ihmisiä?

en, mutta en pidä ihmisistä jotka provosoivat toisia. ihmisessä se vika on ei siinä koirassa. pitäs ottaa pois sellaselta joka ei sitä hallitse. ja antaa kotiin jossa osattas koira kouluttaa oikein. ja sinulle suosittelen kuonokoppaa niinkuin varmasti erittäin moni ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe