kirkkoonkuulumattomat. Kuuluu kirkkoon tai ei, yhtään enempää meistä ei jää jäljelle. Ongelmajätehän on seuraavien sukupolvien huolia, minä en ainakaan kanna huolia, enkä maksa kymmenyksiä paskaa jauhaville, ahneille ja itseensä läpityytyväisille äijänköriläille.
Huomenna aurinko nousee tai sitten ei, siihen ei kymmenykset vaikuta tippaakaan, luonto kulkee omaa kulkuaan, ihminen on vain yksi vaihe sen pitkässä tiessä.
Erään papin mielestä
8
2053
Vastaukset
- oikeassa!!!
Padasjoen vt. kirkkoherra on oikeassa!
Meidän jokaisen ruummiimme on ongelmajätettä, on siinä sitten ollut uskova tai ateistihenki. Kun kuolemme, ruumistamme ei saa jättää pihan perälle mätänemään, ruumistamme ei voi laittaa kierrätykseen, sitä ei saa laittaa lajiteltuunkaan jätteeseen eikä sitä saa kompostijätteeseenkään laittaa. Näinpä maallinen majamme on ongelmajätettä lain kirjaimen mukaan.
Yhteisövero-osuutta valtio ei maksa hautapaikkojen mukaan!- oikeassa
ongelmajäte on ongelma, kuuluu johonkin lahkoon tai ei. Kaikki uskothan on lahkoja, niin minunkin uskoni luontoon. Se hoitaa ajan kanssa ongelmajätteetkin.
Mikä muu vois olla oikeampaa? Padasjoen vt:kin pääsee aikanaan ongelmajätehoitoon, vaikka luuleekin itse pääsevänsä jonnekkin muualle. - Ajan mittaaja
oikeassa kirjoitti:
ongelmajäte on ongelma, kuuluu johonkin lahkoon tai ei. Kaikki uskothan on lahkoja, niin minunkin uskoni luontoon. Se hoitaa ajan kanssa ongelmajätteetkin.
Mikä muu vois olla oikeampaa? Padasjoen vt:kin pääsee aikanaan ongelmajätehoitoon, vaikka luuleekin itse pääsevänsä jonnekkin muualle.Meidän maalinen majamme ei ole kovin kummoinen ongelma, sillä noin 70% on vettä ja loput luonnossa hajoavia mineraaleja ym pio hajoavaa. Ne vähäiset raskasmetallit ja muut ns ympäristö myrkyt, on helppoja poistaa jäänteistämme. Kastetaan vainaja kuolemalle ja tapahtukoon se nestemmäisessä typessä, sitten mortteliin ja jauhoiksi ja jauhot siivilään jossa kaikki ei maatuva poimitaan talteen. Loppu jauho kompostoriin ja muutaman kuukauden päästä maatien laitoihin apulannaksi, niin on sitten vaikka lapin poroille rehua ja kierrätys / ikuinen elämä saa jatkua.
- luonnon omaa
Ajan mittaaja kirjoitti:
Meidän maalinen majamme ei ole kovin kummoinen ongelma, sillä noin 70% on vettä ja loput luonnossa hajoavia mineraaleja ym pio hajoavaa. Ne vähäiset raskasmetallit ja muut ns ympäristö myrkyt, on helppoja poistaa jäänteistämme. Kastetaan vainaja kuolemalle ja tapahtukoon se nestemmäisessä typessä, sitten mortteliin ja jauhoiksi ja jauhot siivilään jossa kaikki ei maatuva poimitaan talteen. Loppu jauho kompostoriin ja muutaman kuukauden päästä maatien laitoihin apulannaksi, niin on sitten vaikka lapin poroille rehua ja kierrätys / ikuinen elämä saa jatkua.
kierrätystä, alusta loppuun, lopusta uuteen alkuun,,,,
- Atte Ateisti
Olet oikeassa.
Padasjoen kirkkoherra tarkoitti niin ateistien kuin uskovaistenkin kuolleita ruumiita.
Tunnetusti kumpiakaan ei saa laittaa sen enempää sekajäte- kuin biojäteastiaankaan.
- hengellisesti?
Ettei vt.khra olisi ajatellut enemmän henkistä puolta huumorilla?
Voisi ajatella papin näkökulmasta, että ilman uskoa ihminen on ongelma lähinnä itselleen, tietämättään. Lienee kauhistus herätä tuonelan tuskissa ilman Vapahtajaa?
Ikävää.
Yleensä hengellisen yhteisön ulkopuolella olevilla ei ole uskoa Jeesukseen.
Jäteasia jääköön omaan arvoonsa.
Papilla olisi hommia kerätä uskottomat elävän veden ääreen, siis Raamatun. Ja sitäkin muuntelematta, niin johan alkaisi tapahtua. Tekohengitys ei pelasta, turhat tapahtumat korvasyyhyyn.- itseen
Kaikki ihmiset ovat ongelmallisia. Uskisten mielestä vain he ovat hyviä ja muut ongelmaihmisiä. No uskokoon minun mielestäni kuka mihinkin, mutta uskisten pakkomielle on käännyttää kaikki omaan uskoonsa. Minun pakkomielteeni on etten vahingossakaan hairahdu mihinkään uskontoon.
- Leon poika
Sana sanoo selkeästi. "Ja henki palajaa jumalan tykö jonka hän on antanut" eli kyse ei voi olla hengestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882