Keravan kyläkirppiksellä

myymässä?

Onko kellään myyntikokemuksia keravan uudelta kirppikseltä? Aika kalliit pöytävuokrat näytti olevan, mut aina kun siellä on käynyt niin porukkaa on aika paljon ollut. Tietääkö joku miten siellä tilitetään?

Siellä kuulemma kiertää vartijat valvomassa.

19

2336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoita selvemmin

Mikähän Keravan kirpputoreista on nimeltään kyläkirppis?

Kävin lauantaina Oliverilla, tarkoitatko sitä? Puolityhjä eikä mitään ostettavaa. Vartijoista en tiedä, saattoihan tietysti ne toiset asiakkaat olla naamioituneita vartijoita.

• minnah

Postia vastapäätä on ostari, mikäs sen nimi onkaan...Sen alimmassa kerroksessa r-kioskin puolella on joku itsepalvelukirppis. Ohimennen näin, en ole viel tutustunut.

• Stina81

Keravan Kyläkirppis on se uusi kirppis joka on keskustassa, Aleksintorin "kellarissa". Sen nimi on Kyläkirppis. Oliverin kirppis on eri paikka.

• paras palvelu
        Stina81 kirjoitti:

Keravan Kyläkirppis on se uusi kirppis joka on keskustassa, Aleksintorin "kellarissa". Sen nimi on Kyläkirppis. Oliverin kirppis on eri paikka.

ihanat myyjät,piristävät.kyllä siellä käy väkeä.kauppa käy,kun hinnat ei lennä pilviin.olen ollut myymässä kyseisessä paikassa ja olen tyytyväinen.kiva paikka csoppailla.TERVE MENOA.

• AINA SÄPINÄÄ,

VÄKEÄ KÄY VAIKKA KUINKA:OLIVERISSA:KAUPPA KÄY MYÖS:jos hinnoittelee( kirppis hinnoilla ).

• löytynyt gooklettamalla

Löydät kyläkirppiksenä

• kyläkirppis kerava

ok paikka.

• ONHAN SE MUUTEN OK:
        kyläkirppis kerava kirjoitti:

ok paikka.

keskustan tuntumassa keravalla.siainti hyvä.

• kyläkirppiksellä
        ONHAN SE MUUTEN OK: kirjoitti:

keskustan tuntumassa keravalla.siainti hyvä.

nyt mennään eikä meinata.vuokraamaan paikkaa sinne .pysyy kirppis henkissä.

• hyvä kirppis
        kyläkirppiksellä kirjoitti:

nyt mennään eikä meinata.vuokraamaan paikkaa sinne .pysyy kirppis henkissä.

vuokratkaa ihmeessä paikkoja sieltä..muuten kirppis katoaa.

• KYLÄKIRPPIS
        hyvä kirppis kirjoitti:

vuokratkaa ihmeessä paikkoja sieltä..muuten kirppis katoaa.

KESKELLÄ KERAVAA:kipin kapin paikkaa vuokraamaan sinne.

• Paperino
        KYLÄKIRPPIS kirjoitti:

KESKELLÄ KERAVAA:kipin kapin paikkaa vuokraamaan sinne.

Olen käynyt Kyläpirkkiksessä nyt noin vuoden ajan, elikkä koko ajan kun se on ollut auki. Minusta siellä on todella mukava tunnelma, sijainti on hyvä ja ennenkaikkea henkilökunta on aurinkoista ja mukavaa. Asiakkaiden kanssa syntyy kivoja keskusteluja, jos niin itse haluaa. Tämä johtuu varmaankin siitä, että Kyläkirppis on vähän niinkuin entiset kyläkaupat: mukava henkilökunta ja koko pieni. Itse en pidä hehtaarihalleista, mutta ymmärrän kyllä, että joku toinen niistä pitää. Myyjiä ja tavaroita on laidasta laitaan ja kirppis on siisti. Suosittelen.

• KYLÄ KIRPPIS
        Paperino kirjoitti:

Olen käynyt Kyläpirkkiksessä nyt noin vuoden ajan, elikkä koko ajan kun se on ollut auki. Minusta siellä on todella mukava tunnelma, sijainti on hyvä ja ennenkaikkea henkilökunta on aurinkoista ja mukavaa. Asiakkaiden kanssa syntyy kivoja keskusteluja, jos niin itse haluaa. Tämä johtuu varmaankin siitä, että Kyläkirppis on vähän niinkuin entiset kyläkaupat: mukava henkilökunta ja koko pieni. Itse en pidä hehtaarihalleista, mutta ymmärrän kyllä, että joku toinen niistä pitää. Myyjiä ja tavaroita on laidasta laitaan ja kirppis on siisti. Suosittelen.

SINNE VAAN :jos hyvän päälle jotain ymmärtää,kannataa kokella kylä kirppistä keravalaisten.

• Elisa_83
        KYLÄ KIRPPIS kirjoitti:

SINNE VAAN :jos hyvän päälle jotain ymmärtää,kannataa kokella kylä kirppistä keravalaisten.

henkilökunnasta täällä varmaan kirjoittelee, kun kirjoitustyyli melkein kaikissa viesteissä sama.:) Välimerkit väärin ja yhdyssanavirheitä. No, kaipa sen voisi katsastamassa käydä.

• paperino
        Elisa_83 kirjoitti:

henkilökunnasta täällä varmaan kirjoittelee, kun kirjoitustyyli melkein kaikissa viesteissä sama.:) Välimerkit väärin ja yhdyssanavirheitä. No, kaipa sen voisi katsastamassa käydä.

Hei teille kirppis-bongarit!

Empä usko, että henkilökunnalla on intressejä kirjoitella tälle palstalle. Itse en ainakaan kuulu henkilökuntaan ja väitämpä, että kirjoituksessani ei ole "niitä samoja kirjoitusvirheitäkään." Olen edelleenkin sitä mieltä, että henkilökunnan ystävällisyys niin asiakkaita kuin kirppismyyjiäkin kohtaan on tärkeätä. Lisäksi joustavuus silloin kun se on mahdollista on lisäetu. Aina ei esimerkiksi purku- tai aloitusajasta voi joustaa, mutta silloin kun voi, niin tehdään. - Mukavia kirppisreissuja kaikille.

• kotoinen,lämpöinen
        Paperino kirjoitti:

tunnelma..aina löytyy jotain pientä ostettavaa..

• joku näillä
        kotoinen,lämpöinen kirjoitti:

tunnelma..aina löytyy jotain pientä ostettavaa..

palstoilla valittaa koko ajan jostain mitättömästä kirjoitus virheistä eikö muuta valittamista ole..HÄ:naura itsellesi..kyllä kylä kirpis jees paikka on..en ole omistaja..mutta kirjoittelen tänne..mieli pide palstoille aina joskus..ajattele,mitä lystäät.se on sinun ongelma.

• hookookoo
        paperino kirjoitti:

Empä usko, että henkilökunnalla on intressejä kirjoitella tälle palstalle. Itse en ainakaan kuulu henkilökuntaan ja väitämpä, että kirjoituksessani ei ole "niitä samoja kirjoitusvirheitäkään." Olen edelleenkin sitä mieltä, että henkilökunnan ystävällisyys niin asiakkaita kuin kirppismyyjiäkin kohtaan on tärkeätä. Lisäksi joustavuus silloin kun se on mahdollista on lisäetu. Aina ei esimerkiksi purku- tai aloitusajasta voi joustaa, mutta silloin kun voi, niin tehdään. - Mukavia kirppisreissuja kaikille.

Ärsyttävät kirjoitusvirheesi: Se EI ole empä, vaan ENPÄ, eikä väitämpä vaan VÄITÄNPÄ! Vähän huolellisuutta peliin kiitos!

• kun joku
        paperino kirjoitti:

piste tai pilkku.hällä väliä.saahan se henkilö kuntakin kirjoitella.mikä et ei.ok juttu.jos niikseen tulee.sitä vartenhan nämä palstat on..mieli pide palstoja..Kylä kirppis on keravalla paras,minkäs voit.sanon.kun olen vakkari asiakas.käyn usein.on minun mieli pide.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      167
      2792
    2. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2101
    3. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      188
      1914
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      459
      1729
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      123
      1468
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1083
    7. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      933
    8. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      77
      909
    9. Nyt on elämäni viimeinen viikko

Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.
      Suhteet
      163
      871
    10. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      859
    Aihe