Klaukkala on sairas paikka

pelastunut

Olen itse asunut klaukkalassa ja huh huh miten sairas paikka! Ikinä en enää sinne palaa! Kaikki siellä koko ikänsä asuneet ovat sukua keskenään ja menneet toistensa kanssa naimisiin. Kunnon syvä joki toimintaa. Muukalaisia vihataan ja koetetaan häätää kaikin keinoin. Ja sokerina pohjalla pääministerimme älä puhu, älä näe, älä kuule pahaa Vanhanen kehuu paikkaa maastataivaaseen. Koskaan ei tiedä mitä semmoisessa hyssyttely paikassa lopulta tapahtuu.Paikam ohuen kuoren alla kytee niin paljon pahaa.Järkikin jo sanoo että tuollainen purkautuu joskus mutta onneksi en ole sitä kohtaamassa vaan olen päässyt pakoon moista pahuutta. Missään mikä tuota kylää koskee en halua olla tekemisissä. Toivottavasti pääministeri vaihtuu pian.Turkulainen kanervakin oisi paremoi vaihtoehto.

75

14341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      sä kuulostat todella paranoidilta.

    • totta puhut

      kirkonkylä vielä sisäsiittosempaa. eihän sielä ole edes vaatekauppaa. klaukkalaan tulee jopa citymarket

      • väärässä

        kirkonkylässä on vaate kauppa ja sattuupa muuten olemaan monipuolinen sellainen... pitäis vähän ottaa asioista selvää ennen ku alkaa mollaamaan...


      • se koira älähtää
        väärässä kirjoitti:

        kirkonkylässä on vaate kauppa ja sattuupa muuten olemaan monipuolinen sellainen... pitäis vähän ottaa asioista selvää ennen ku alkaa mollaamaan...

        Kyllä se vaan on totta. Muka kunnan keskus???


      • on tullut kunnan keskus
        se koira älähtää kirjoitti:

        Kyllä se vaan on totta. Muka kunnan keskus???

        eikös se virallisesti ole edelleenkin kirkonkylä...ja miten joku asuintaajama voi olla sairas, eikös ne ihmiset jotka siellä asuvat tee alueestaan sellaisen kun tekevät - eli jos te klaukkalalaiset olette niin sairaita että asuinpaikkannekin sairastuu....


      • tuossa tarkoitettiin..
        on tullut kunnan keskus kirjoitti:

        eikös se virallisesti ole edelleenkin kirkonkylä...ja miten joku asuintaajama voi olla sairas, eikös ne ihmiset jotka siellä asuvat tee alueestaan sellaisen kun tekevät - eli jos te klaukkalalaiset olette niin sairaita että asuinpaikkannekin sairastuu....

        eli "kunnan keskus" on hiljaisempi kuin huopatehdas, mitä täällä muka on??? kirjasto, kirkko, terveyskeskus?? ja niin, hautausmaa. eihän sitä muuta tarvita..
        en ole koskaan nähnyt vastaavaa "keskusta"..


      • raalalainen
        tuossa tarkoitettiin.. kirjoitti:

        eli "kunnan keskus" on hiljaisempi kuin huopatehdas, mitä täällä muka on??? kirjasto, kirkko, terveyskeskus?? ja niin, hautausmaa. eihän sitä muuta tarvita..
        en ole koskaan nähnyt vastaavaa "keskusta"..

        en mä nyt väittäs kyllä noin hiljaiseksi, onhan kirkonkylässä luontaistuote kauppa, elokuvateatteri, kolme baaria, keilahalli... on sulla aika melusa huopatehdas... oletkohan ollenkaan tutustunut kirkonkylään kun tietosi on noin vajavainen... niin ja onhan siellä huonekaluliikekin, pari autokorjaamoa yms yms... kyllä toimintaa ja palveluja piisaa jos vaan perehtyisi asiaan.


      • vuotta takana
        raalalainen kirjoitti:

        en mä nyt väittäs kyllä noin hiljaiseksi, onhan kirkonkylässä luontaistuote kauppa, elokuvateatteri, kolme baaria, keilahalli... on sulla aika melusa huopatehdas... oletkohan ollenkaan tutustunut kirkonkylään kun tietosi on noin vajavainen... niin ja onhan siellä huonekaluliikekin, pari autokorjaamoa yms yms... kyllä toimintaa ja palveluja piisaa jos vaan perehtyisi asiaan.

        ja yhä edelleen sitä mieltä, että täällä ei ole tarpeeksi palveluita. Eli kyllä sitä tutkimustyötä tästä on tehty.


      • kirkonkylän palveluista
        raalalainen kirjoitti:

        en mä nyt väittäs kyllä noin hiljaiseksi, onhan kirkonkylässä luontaistuote kauppa, elokuvateatteri, kolme baaria, keilahalli... on sulla aika melusa huopatehdas... oletkohan ollenkaan tutustunut kirkonkylään kun tietosi on noin vajavainen... niin ja onhan siellä huonekaluliikekin, pari autokorjaamoa yms yms... kyllä toimintaa ja palveluja piisaa jos vaan perehtyisi asiaan.

        ...apteekki, R-kioski, vakuutusyhtiön toimisto,kenkäkauppa, hammasteknikko,kampaamoita,ravintola, SIWA, K-Kauppoja 2kpl, optikkoliikkeitä 2kpl,vaatekauppa,kirjakauppa,puhelinpiste,kiinalainen ruokaravintola,kukka-ja hautaustoimisto 3 kpl, sisustusliike, valokuvaamo,kirppareita 2kpl,kierrätyskeskus,urheiluliike,posti vielä toistaiseksi,pyöräliike,luontaistuotekauppa jne
        eli revi tästä....


      • ole normipalveluita
        kirkonkylän palveluista kirjoitti:

        ...apteekki, R-kioski, vakuutusyhtiön toimisto,kenkäkauppa, hammasteknikko,kampaamoita,ravintola, SIWA, K-Kauppoja 2kpl, optikkoliikkeitä 2kpl,vaatekauppa,kirjakauppa,puhelinpiste,kiinalainen ruokaravintola,kukka-ja hautaustoimisto 3 kpl, sisustusliike, valokuvaamo,kirppareita 2kpl,kierrätyskeskus,urheiluliike,posti vielä toistaiseksi,pyöräliike,luontaistuotekauppa jne
        eli revi tästä....

        .. eli sellaisia joita pitääkin olla? Miten on suuremmat kaupat tai vaatekaupat, josta saa NORMAALIhintaisia lastenvaatteita arkikäyttöön? Karppalastako niitä pitäisi hakea? Tällä kylällä olisi mahdollisuuksia, mutta kun ollaan niin vanhakantaisia ja puusilmäisiä, että kehityksen sijaan halutaan vain alkaa riitelemään haluamatta nähdä oikeita tarpeita ja kehityskohteita. Kirkonkylä on tosiaan Nurmijärven "keskus", mutta hupaisaa on sekin, että keskuksessa ei ole jouluvaloja, mutta Klaukkalassa nekin on järjestetty. Kylällä ne olivat yrittäjien vastuulla, kunta ei välittänyt hoitaa imagoaan. Klaukkala Nurmijärven keskukseksi, sinnehän ne kaikki palvelutkin menevät!!!!!! ;)


      • VIHDOINKIN LUKIJA JOKA TAJU...
        ole normipalveluita kirjoitti:

        .. eli sellaisia joita pitääkin olla? Miten on suuremmat kaupat tai vaatekaupat, josta saa NORMAALIhintaisia lastenvaatteita arkikäyttöön? Karppalastako niitä pitäisi hakea? Tällä kylällä olisi mahdollisuuksia, mutta kun ollaan niin vanhakantaisia ja puusilmäisiä, että kehityksen sijaan halutaan vain alkaa riitelemään haluamatta nähdä oikeita tarpeita ja kehityskohteita. Kirkonkylä on tosiaan Nurmijärven "keskus", mutta hupaisaa on sekin, että keskuksessa ei ole jouluvaloja, mutta Klaukkalassa nekin on järjestetty. Kylällä ne olivat yrittäjien vastuulla, kunta ei välittänyt hoitaa imagoaan. Klaukkala Nurmijärven keskukseksi, sinnehän ne kaikki palvelutkin menevät!!!!!! ;)

        Hyvä sinä toivottavasti muidenkin silmät avautuisivat huomaamaan, missä mennään


      • moi2
        väärässä kirjoitti:

        kirkonkylässä on vaate kauppa ja sattuupa muuten olemaan monipuolinen sellainen... pitäis vähän ottaa asioista selvää ennen ku alkaa mollaamaan...

        Yhdys sana virhe vitun rotta


    • vastaatko rehellisesti

      Mistä löydät Klaukkalassa siellä ikänsä asuneita, jotka ovat vielä naimisissa klaukkalaisen kanssa. Veikkaanpa, että tällaiset ovat aika harvinaisia.

      Itse olen asunut täällä yli 15v ja tunnen aika paljon ihmisiä - lähes kaikki ovat tänne aikuisiällä muuttaneita. Tunnen toki muutamia syntyperäisiäkin, mutta en ketään, jonka puolisokin olisi täältä kotoisin.

    • klaukkalassa 18 v

      Kirjoituksesi viittaa pahaan mielenterveyden ongelmaan, harhaisuuteen sekä todellisuuden ja mielikuvituksen sekoittumiseen.
      Suosittelen lämpimästi hakeutumista mielen asiantuntijan vastaanotolle.

      • Anonyymi

        Tuollainen toisen ihmisen mollaaminen ja jopa mielenterveyden kyseenalaistaminen on ilkeämielistä toimintaa, ja tulehduttaa keskustelun. Tulisi keskittyä asioihin.


    • Paska.

      Katselin tossa ykspäivä Suomenkarttaa,
      ja huomasin kärpäsenpaskan,lähempi tarkastelu
      kuitenkin
      osoitti että kyseessä on Klaukkala niminen
      paskakylä, sisäänpäin lämpiävä kateellisia lapsiperheitä rivitaloissaan ja homeisissaan omakotitaloissaan asustelivia opettajia ja sun muita pikkuporvareita.

      • ------------

        Kyllä joillain on sitten vaikeaa. Minun puolestani suksikaa vittuun koko kunnasta niin saadaan tästä parempi paikka kun "ylimääräiset vittupäät" pysyvät poissa.


      • PASKA.
        ------------ kirjoitti:

        Kyllä joillain on sitten vaikeaa. Minun puolestani suksikaa vittuun koko kunnasta niin saadaan tästä parempi paikka kun "ylimääräiset vittupäät" pysyvät poissa.

        Taidat olla juuri heitä, välillä totuus tekee
        kipeää.


      • kirppu

        tämä on vaha viesti, mutta pakko vastata... tämä on juuri tota mitä kirjoitiy...kateellista väkeä ja moukkamaisia... kyllä täälä tietysti mukaviakin on, mutta- ovat tulleet muualta ja ovat sivistyneitä... onneksi täältä pääse pois.. huh mikä kokemus ja vain vajaa vuosi.. elävät jossain 1970-luvulla, eikä suurinosa osaa edes käytöstapoja..erittäin kummallinen paikka... ja näin lähellä helsinkiä...outoja ihmisiä.....MOUKKIA ja oikeasti kateellisia..


      • Åppoi
        ------------ kirjoitti:

        Kyllä joillain on sitten vaikeaa. Minun puolestani suksikaa vittuun koko kunnasta niin saadaan tästä parempi paikka kun "ylimääräiset vittupäät" pysyvät poissa.

        Täällä ei asu kuin näitä vittupäitä..itteensä täynnä olevii paikkakuntalaisia


    • Siten

      Nykyään Klaukkala on oikein viihtyisä paikka.Todennäköisesti muutos siihen suuntaan tapahtui juuri silloin kun aloittaja muutti pois....

      • lisää

        '' Hyvä kirjoittaja
        klaukkalassa 18 v18.11.2008 21:29
        Kirjoituksesi viittaa pahaan mielenterveyden ongelmaan, harhaisuuteen sekä todellisuuden ja mielikuvituksen sekoittumiseen.
        Suosittelen lämpimästi hakeutumista mielen asiantuntijan vastaanotolle. ''


        samaa mieltä tosta :((


    • pahin

      Ei se Syvä joki puuhastelu kyllä lisää kuntalaisia yhtään,jos tarkoitat sitä "vinku kuin sika" homoilu raiskaus kohtausta joen rannalla...Ei tainnut olla tuossa elokuvassa puhetta sukulaisiin sekaantumista,ellet sitten laskenut tuota sikaa sukulaiseksisi si si...
      Ja eikös se Vanhanen viellä asu Lepsämässä....
      Ainakin kiire noilla Klaukkalalaisilla tuntuu aina olevan ,motarilla vedetää viimeiseen saakka vasenta kaistaa ja sitten äkkiä muiden edestä kiilaamalla käännytää rampille...
      Oletko aatellut että nyt kun sinä muutit pois niin samalla se sinun mainitsemasi sairauskin hävisi Klaukkalassa ? Käyppä kuule tutkimassa.....

      • Järjestystä tarvitaa

        Onhan Klaukkalassa asutusta paljon enemmän kuin kirkonkylässä kai jo 3x määrä.
        Kaikenaikaa rakennetaan uutta, asuntoja moneen makuun.
        Nuorison temmellystä vaan ei saada kuriin, joka ainoa yö n 15v umpihumalassa varastetuilla mopoilla päristävät ja pitävät ihmiset hereillä ja osan pelossa.
        Olisi jo aika saada parempi järjestys tämänkin kylän kaduille.
        Asun kerrostalossa ja nuoret piirittivät tätäkin taloa, tulivat ryyppäämään ja tupakalle sisätiloihin, lukkojärjestelmä vaihdettiin, ei apua, vanhemmatkin ovat voimattomia, tai saamattomia, kouluaikana pitäisi olla määrä aika kotiin paluulle.


      • albiino
        Järjestystä tarvitaa kirjoitti:

        Onhan Klaukkalassa asutusta paljon enemmän kuin kirkonkylässä kai jo 3x määrä.
        Kaikenaikaa rakennetaan uutta, asuntoja moneen makuun.
        Nuorison temmellystä vaan ei saada kuriin, joka ainoa yö n 15v umpihumalassa varastetuilla mopoilla päristävät ja pitävät ihmiset hereillä ja osan pelossa.
        Olisi jo aika saada parempi järjestys tämänkin kylän kaduille.
        Asun kerrostalossa ja nuoret piirittivät tätäkin taloa, tulivat ryyppäämään ja tupakalle sisätiloihin, lukkojärjestelmä vaihdettiin, ei apua, vanhemmatkin ovat voimattomia, tai saamattomia, kouluaikana pitäisi olla määrä aika kotiin paluulle.

        ja se ilmenee siinä ettei osata edes äidin kielellä itseään ilmaista eikä kirjoittaa yhdys sanoja yhteen ja erikseen kuuluvia sanoja erikseen ei väli merkkejä eikä isoja alku kirjaimia niin että kyllä tuo syvä joki melko toden näköiseltä tuntuu banjon soittajia varmaan paljon kalukkalassa minun mielestä voitais myydä kalukkala espoolle niin nousis kummankin kunnan keski määräinen älykkyys osa määrä


      • Klake
        albiino kirjoitti:

        ja se ilmenee siinä ettei osata edes äidin kielellä itseään ilmaista eikä kirjoittaa yhdys sanoja yhteen ja erikseen kuuluvia sanoja erikseen ei väli merkkejä eikä isoja alku kirjaimia niin että kyllä tuo syvä joki melko toden näköiseltä tuntuu banjon soittajia varmaan paljon kalukkalassa minun mielestä voitais myydä kalukkala espoolle niin nousis kummankin kunnan keski määräinen älykkyys osa määrä

        Tässähän on pari vuotta vanhoja juttuja. Oletteko tutustuneet Klaukkalaan omaan portaaliin http://klaukkala.fi/ Tutustukaa!


      • fg

        Ainakin kiire noilla Klaukkalalaisilla tuntuu aina olevan ,motarilla vedetää viimeiseen saakka vasenta kaistaa ja sitten äkkiä muiden edestä kiilaamalla käännytää rampille...

        jos omalle kohdalle sattunut jonkun tuntemattoman huono ajokäytös niin tämä ei tarkoita että voit yleistää sen ''klaukkalalaisten puuhaksi''.


    • Paetkaa

      Oikeassa olet. Tänne muuttaneena melko pian huomasin että on melkoinen takapajula koko kunta. On niin olevinaan uudistuva, hah hah. paljon kytee, eikä savua ilman tulta. tuota häätämistä tapahtuu ihan oikeasti. Äkkiä pelastukoot ne joilla on siihen mahdollisuus.

      • tuolikas

        Klaukkala on todella pieni kylä, jos hieman olet sosiaalinen ihminen, tunnet pian koko kylä yhteisön, ja huomaat kuinka kateus, panettelu, mustanmaalaus kuuluu lastenrattaita työntävien äitien , hoitotätien joka päiväisen puhelistan kärkeen. Sieltä puheet leviävät kulovalkean tavoin lasten korviin ja suuhun. miehillä on v oma tiedotus tupa urheilutiloissa ja huolto aseman kahviloissa.
        Tottakai joka paikassa on puheita, mutta kun kylä on pieni, puheet kantautuvat pitkälle.

        Voi heitä onnellisia ja perheettömiä, jotka ainoastaan käyvät nukkumassa täällä. He ovat auvvoisen tietämättömiä pinnan alla muhisevista juoruista. :)


      • klakelainen
        tuolikas kirjoitti:

        Klaukkala on todella pieni kylä, jos hieman olet sosiaalinen ihminen, tunnet pian koko kylä yhteisön, ja huomaat kuinka kateus, panettelu, mustanmaalaus kuuluu lastenrattaita työntävien äitien , hoitotätien joka päiväisen puhelistan kärkeen. Sieltä puheet leviävät kulovalkean tavoin lasten korviin ja suuhun. miehillä on v oma tiedotus tupa urheilutiloissa ja huolto aseman kahviloissa.
        Tottakai joka paikassa on puheita, mutta kun kylä on pieni, puheet kantautuvat pitkälle.

        Voi heitä onnellisia ja perheettömiä, jotka ainoastaan käyvät nukkumassa täällä. He ovat auvvoisen tietämättömiä pinnan alla muhisevista juoruista. :)

        En sanoisi Klaukkalaa hirveän pieneksi alueeksi, itse asiassa se on yksi Suomen suurimmista kylistä eikä kovin yhtenäinen alue.

        Juoruista en tiedä, mutta en usko Klaukkalan ja sen asuinalueiden huomattavasti poikkeavan muistakaan vastaavista alueista.

        Itse olen oikein hyvin viihtynyt, ja meidän perheemme on muuttanut Klaukkalaan eli emme ole syntyperäisiä nurmijärveläisiä. No, luokoon itse kukin omat mielipiteensä alueesta mutta minulla ei juurikaan negatiivista sanomista ole.


      • hp
        klakelainen kirjoitti:

        En sanoisi Klaukkalaa hirveän pieneksi alueeksi, itse asiassa se on yksi Suomen suurimmista kylistä eikä kovin yhtenäinen alue.

        Juoruista en tiedä, mutta en usko Klaukkalan ja sen asuinalueiden huomattavasti poikkeavan muistakaan vastaavista alueista.

        Itse olen oikein hyvin viihtynyt, ja meidän perheemme on muuttanut Klaukkalaan eli emme ole syntyperäisiä nurmijärveläisiä. No, luokoon itse kukin omat mielipiteensä alueesta mutta minulla ei juurikaan negatiivista sanomista ole.

        Omaa etuansa ajavien asuinalue!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • dffe4
        hp kirjoitti:

        Omaa etuansa ajavien asuinalue!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ja täällä taas tuntuu olevan niin kaikkitietäväistä porukkaa


      • rgrge
        dffe4 kirjoitti:

        ja täällä taas tuntuu olevan niin kaikkitietäväistä porukkaa

        Voisin sanoa että jokaisessa pienempää kylää/kaupunkia käsittelevissä suomi24 keskusteluissa tulee siin nämä samat "faktat". Olen asnut monessa paikkaa ympäri suomea ja viihdyn Klaukkalassa todella hyvin!


    • JEP JOO

      Miks ihmeessä asutte sitten klaukkalassa? :D tai kirkonkylällä? suksikaa mäkeen täältä tai sitten toinen vaihtoehto on alkaa itse tekemään jotain asian hyväks. esim perustakaa itte semmonen vaatekauppa josta saa niitä vaatteita ;)

    • etunen

      jÄRJETÖN VÄITE kLAUKKALA SISÄSIITTOINEN. TÄNNE ON MELKEIN KAIKKI MUUTTANUT 30 VUODEN SISÄLLÄ. TÄÄLLÄ ON ASUKKAITA, JOTKA OVAT PERÄISIN MELKEIN KAIKISTA SUOMEN KUNNISTA, HELSINKIKIN ON SISÄSIITTOISEMPI.

      • stadilainen 4 polvi

        Helsingissä on suurin osa "junantuomia"


    • Rispa

      "pelastunut" muuta vaikka vantaalle.

    • råckshit

      Kylläpä tämä oikeasti on todella surkea paikka. Ihmiset on tympeitä ja tylyjä. Todella harvassa ovat ne ystävälliset ja suoraselkäisen rehelliset klaukkalalaiset, jotka viitsivät auttaa apua tarvitsevia.

      Pennut on huonokäytöksisiä, mutta minkäs teet, kun ei vanhempansakaan osaa peruskäytöstapoja.

      Itse suhtauduin avoimin mielin Klaukkalaan, mutta vuoden jälkeen muutto koitti pois. Paljon muuallakin asuneena ja työn tai opiskelujen perässä muuttaneena voin sanoa, että Klaukkala on ankein paikka, missä olen koskaan asunut.

      R(ot). I. P. Klaukkala

      • Niin...

        Eikä kyse ole vain huonokäytöksisyydestä ja huonosta palvelusta, vaan tänne on keskittynyt myös piilorikollisia erittäin paljon, tai ilmiö leviää helposti, kun on valmista alustaa olemassa. Murtaudutaan salaa asuntoihin, käytetään salakuuntelulaitteita, esiintyy sitä hienosti sanottuna kyberstalkkausta vuodesta toiseen ja sitä rataa. Täällä vain on paljon huonolaatuista, jopa luonnehäiriöistä porukkaa, nuorta ja vanhaa. Suomen poliisista ei ole tutkimaan, niitä nykyajan hienoja nuoria löytyy kyllä sieltäkin, menossa mukana.


      • Pääsenpäs sanomaan
        Niin... kirjoitti:

        Eikä kyse ole vain huonokäytöksisyydestä ja huonosta palvelusta, vaan tänne on keskittynyt myös piilorikollisia erittäin paljon, tai ilmiö leviää helposti, kun on valmista alustaa olemassa. Murtaudutaan salaa asuntoihin, käytetään salakuuntelulaitteita, esiintyy sitä hienosti sanottuna kyberstalkkausta vuodesta toiseen ja sitä rataa. Täällä vain on paljon huonolaatuista, jopa luonnehäiriöistä porukkaa, nuorta ja vanhaa. Suomen poliisista ei ole tutkimaan, niitä nykyajan hienoja nuoria löytyy kyllä sieltäkin, menossa mukana.

        Ja muuten, ainakin Klaukkalan kirjaston koneita nämä hakkerit seurailevat vakoiluohjelmallaan, tai miten homma nyt onkin käytännössä hoidettu. Tuskin tästä väitteestä syytettä saan.


    • haha

      :D:D XD

    • 7Up

      Harmittaako?

    • Vink, vink

      Onpa palstalle tullut sanoisinkin tavanomaista runsaammin uusia keskustelunaloituksia näiden viimeisimpien viestien jälkeen.

    • vuodesta 02-03 jtn

      Kyllähän täällä kestää asua, mutta en mäkää mitenkään erityisemmin nauti jos ihan suoraan puhutaan. Ei sillä ,että vihaisinkaan.

    • suippokorva lahkolai

      Satatuhatta suomalaista nai toisiansa ristiin rastiin, se se vasta sisäsiittoista on.

    • mustarastas2

      Ihan tavallinen asuinlähiö. Ei sen kummempaa.

    • käyttäjä..

      Klaukkalan ravintoloista saa ainakin pelkkää pissanhajuista pimppiä. Se on huono juttu. Kirkkonummella sai freshiä.

      • Irekiit

        Sait mitä ansaitsit! Tuskin oma vehkeesikään sen kummemmalle haisee, kusipää.


    • Piimä kurrina

      Vanhasen mallia, kehuu paikkaa ja ylistää itseään....
      Älyäissi jäädä syrjään, tämä mies tiedetään yli puolue rajojen,
      Kansa muistaa mikä oli muistinsa menettänyt pääministeri.
      Parempi hoitaa pilluja kuin valtion asioita.

    • uuniperunamatti

      Yleis sivistys puuttuu Klaukkalasta, siellä syödään vielä nykyaikana
      UUNIPERUNOITA,

      • Evakon poika

        Ostin uuden auton ja olin koe ajelulla. Poikkesin Klaukkalaan ja ajattelin pistäytyä pihvillä. Pankkiautomaatin vierestä löytyi Ravintola Pihvipörssi.
        Tutkailin ruokalistaa ja punnittuani vaihtoehtoja valitsin sipulipihvin.
        Seinällä liitutaulussa luki kuukauden pihvi sipulipihvi 17 €.

        Pihvi tuli ja sipulit puuttui, mutta pihvin päällä oli kokin masturboinnin lopputulos.
        Maksaessani laskua niin hinta olikin 22,50 €.
        Olin muka tilannut Marskin Sipulipihvin, vaikken Marskista mitään maininnutkaan.
        Ero tavalliseen oli tämä kuulemma kerma, joka oli pihvin päällä.
        Ravintola huijasi 5,50 €, millä hinnalla saa Espoossa eläkeläislounaan.

        Ravintolalla on varmasti Kepulaisomistaja, koska Kepu kusettaa aina.
        Seuraus on, että Klaukkalaan en tässä elämässä enää poikkea. Olen tottunut rehelliseen ravintolapalveluun.


      • Evakon poika
        Evakon poika kirjoitti:

        Ostin uuden auton ja olin koe ajelulla. Poikkesin Klaukkalaan ja ajattelin pistäytyä pihvillä. Pankkiautomaatin vierestä löytyi Ravintola Pihvipörssi.
        Tutkailin ruokalistaa ja punnittuani vaihtoehtoja valitsin sipulipihvin.
        Seinällä liitutaulussa luki kuukauden pihvi sipulipihvi 17 €.

        Pihvi tuli ja sipulit puuttui, mutta pihvin päällä oli kokin masturboinnin lopputulos.
        Maksaessani laskua niin hinta olikin 22,50 €.
        Olin muka tilannut Marskin Sipulipihvin, vaikken Marskista mitään maininnutkaan.
        Ero tavalliseen oli tämä kuulemma kerma, joka oli pihvin päällä.
        Ravintola huijasi 5,50 €, millä hinnalla saa Espoossa eläkeläislounaan.

        Ravintolalla on varmasti Kepulaisomistaja, koska Kepu kusettaa aina.
        Seuraus on, että Klaukkalaan en tässä elämässä enää poikkea. Olen tottunut rehelliseen ravintolapalveluun.

        Vertauksena ikävään kokemukseen Klaukkalassa, on edellisen päivän ajelu Siuntiossa. Siuntion keskustassa nautin erinomaisen metsästäjänleikkeen.
        Salaattia sai noutopöydästä oli myös leipää. Pihvi oli puolet isompi kuin huijareilla.
        Hinta 10.50 €. Siuntio ei ole ketkujen Kepulaisten aluetta.


      • Irekiit

        Pysy vaan urpo Espoossa.


    • Muuttaakenhaluaa

      Tää mainos on edelleen voimassa.

      • Klaukkalaontosissaan

        Ja meillä ei ole tapana laittaa pizzaan tom.kastiketta ... eikä paljon muutakaan. Ei ainakaan juustoa eikä mausteita, ehkä uuniperuna menisi.
        Kannattaa muistaa jos haluatte täällä elellä ihmisten kanssa.


    • Irekiit

      Hyvästi, idiootti! Klaukkalan äö nousi lähtösi jälkeen huimasti.

    • NM_

      Klaukkalassa kaikki hyvin ja ylipäätään Nurmijärvelläkin. Positiivisuutta kehiin ihmiset, siitä kaikki hyvä poikii!

      • HYväfiilis

        Kiitos ! Hyvä kommentti. Kyllä Klaukkalassa voi asua, meistähän tämä homma on kiinni.


    • Suojaväriallergia

      Muuntautumiskykyiselle varmasti sopii paikka kuin paikka. Kameleontit eivät kai kuitenkaan ole myrkyllisiä, joten eipä syytellä viattomia eläimiä.

    • guhgufifiytfiytfv

      mitäs sä nyt oikein sekoilet?

    • frhygts

      Klakelaiset ovat iqua jengiä. Olen muuttanut muualta ja todennut mestan ihan kivaksi budjata.

    • Hyvättyypitälkäätulko

      Koko Nurmijärvi on sairas paikka. Täällä nämä trollipojat koettavat heitellä löysän myönteisiä kommentteja peitelläkseen rikostehdastaan

    • HOMOT_autokouluun

      Miksi HOMOT parkkeeraavat autonsa Lidlin parkkipaikalle
      johtavalle ajoväylälle?
      Eikö klaukkalan HOMOT osaa ajaa parkkiruutuun?

    • MN__

      Niinpä niin, on surullista lukea näitä negatiivisia "kommentteja" Klaukkalan imagosta, ne kertovat kirjoittajansa surkeasta ja pahansuovasta asenteesta kanssaihmisiin ja ympäröivään maailmaan. Niin kuin aikaisemmin kirjoitin, ajatelkaa positiivisesti, tehkää tekoja, jotka ilahduttavat tuttuja ja tuntemattomiakin. Kritiikkiä saa ja pitääkin toki olla, se on tervettä, mutta rakentavasti ja plusmerkkisesti!

      • Syylliset_löytyivät

        Siis kaikki negatiiviset asiat johtuvatkin kirjoittajien surkeasta
        ja pahansuovasta asenteesta kanssaihmisiin ja ympäröivään maailmaan?


    • seomoro

      En voisi olla onnellisempi kuin siitä, että 1.6 starttaa muuttoauto pois Klaukkalasta. Reilu pari vuotta riitti. Ei ole ollenkaan mun paikka. Jälkeenjäänyt monessa suhteessa. No tulipahan koettua. Tietää vastedes välttää muitakin samankaltaisia sisäänpäin lämpiäviä maalaiskyliä vaikka olis miten lähellä pääkaupunkiseutua. Jotkut varmaan tykkää mut mä en.

      • Menolippu_jakomäkeen

        No mihis meinaat muuttaa... Ostat Kalasatamasta Loft-huoneiston mahtavalla merinäköalaalla vai suoraan Eiraan Merikadulle ? Vai peräti Turkkuun asti, Aurajoen rantaan. No eihän siinä mitään, hyviä vaihtoehtoja kaikki.


    • Tunnustetaanongelmat

      Sellaistahan se on , kun roskaväki pääsee lisääntymään ja rohkaistu toteuttamaan itseään ja ideoitaan, paikkakunnalla kuin paikkakunnalla. Sosiaalinen kontrolli ei taida oikein purra nykyään kuin minimitasolla, kun ihmiset ei niin tunne toisiaan.

      Nykyään myös pimeämmät ilmiöt valtaavat alaa. Uskaltaako joku ottaa esille esimerkiksi saatananpalvonnan ja noituuden ilmenemisen paikkakunnalla? Annan täten luvan tuoda havainnot esiin tällä palstalla.

      • Variantti

        Kaikkea sitä..vaikka en Klaukkalassa asukaan, niin tulipahan junnuna frendin mökillä käydessä sielläkin mopoilla monesti suhailtua, siis 80 -luvun puolessa välissä. Niistä ajoista Klaukkala on kasvanut melkolailla ja aikalailla on sisäänpäinlämpiävät paikalliset joutuneet lakananoiden välissä harrastaa, että moisen kasvun ovat saaneet aikaan. En tiedä lukuja, mutta veikkaisin, että 70% on viimeisen 25 vuoden aikana muualta muuttaneita. Voisin kuvitella, että urbaania kahvilaelamää ja lähikorttelia olohuoneekseen hakevaa henkilöä saattaa kyllä ahdistaa, ympäristö ei fasiliteetiensakaan puolesta tue sellaista elämää..ainakaan vielä. No onneksi meillä Rajamäellä on niin mutkatonta..11 vuotta asunut täällä okt:ssa, enkä ole sanaakaan vaihtanut 4 numeroa suuremmalla numerolla olevan okt:n kenenkään asukkaan kanssa, lapa nousee ohi ajaessa. Jokainen elää omaa elämäänsä, siinä mistään ulos - tai sisäänlämpiämisestä ole kyse, itse ainakin olen järjestänyt oman "pullon" omalle tontille ja varmaan moni muukin, jolloin sitä ollaan enemmän omissa oloissaan, eikä lähdetä korttelin kavereiden kanssa petankkia heitämään tms.


    • Luotavaistoosi

      Klaukkala-Nurmijärvi on myös vahvaa gang stalking -aluetta, voi olla että joskus ehdotetaan jonkinasteista osallistumista. Tosin fiksut ja normaalit eivät sitä tee. Niillä muilla on selvästi omia ongelmia riittämiin.

    • Kumminpäinvain

      Eihän Klaukkala ole sairas paikka, itsestään se riippuu. Onko pakko päästää naapurit ym. iholle, mikäli ei synkkaa niin annetaan olla. Itse muutin Hesasta tänne vuosia sitten ja hyvin olen viihtynyt. Kuka ei ole häirinnyt enkä itse olen, saan olla rauhassa tai miten haluan. Sisäsiitoisudesta en tiedä, mutta eikö Suomessa ollaan yleensä serkkuja tai ainakin pikkuserkkuja keskenään. Pienessä maassa tämä on melko yleistä. On tosin ihmisiä jotka muuttavat paikkakunnakta toiselle joka toinenvuosi syystä jos toisesta; naapureita, ym. kansalaisia syytetään ja unohdetaan että syy voi olla omassa persoonassa.

    • Krunikka1

      Oikein Hesastako muutit? Hehheh. Kukaan stadilainen / helsinkiläinen ei sano kotipaikkaansa Hesaksi eli paljastuit.

    • Anonyymi

      Klaukkalasta ei ole mitään järkeä ainakaan ok-taloa ostaa, on nimittäin niin kalkkipitoinen vesi siellä, että putket tukkeutuu ja kalliita korjaamisia usein edessä. Ongelma on pahin, jos talossa kupariputkia. Tämä on oman käden tietoa ja kokemusta - ei keksitty omasta päästä. Jos talon myyjä väittää muuta, niin valehtelee.

    • Anonyymi

      Klaukkalassa asuu se söpö poika..MIES.., en kestä awww silmät... <3 ;}

      • Anonyymi

        Honkkeli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe