* "1Joh 2:13. Minä kirjoitan teille, ISÄT, sillä te olette oppineet tuntemaan Hänet, joka on ollut alusta asti!"
* "1:1-4. Mikä on alusta asti ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silin nähneet, mitä katselleet ja käsin koekettaneet, siitä me puhumme, elämän Sanasta.
* Elämä ilmestyi, me olemme nähneet sen, ja sen me myös teille julistamme. Me ilmoitamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän luona, ja ilmestyi meille.
* Minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me julistamme myös teille, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme. Meillä on yhteys Isän ja Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kanssa.
* Tämän me kirjoitamme, että ilomme olisi täydellinen!"
Kaikille ISILLE, oikein paljon onnea!
21
439
Vastaukset
- muistuttaa
23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
- kirkuva nainen
minulla oli yksi isä ja hänen haudalleen vien illalla kynttilän.
Kirkkomaahan on haudattu vaikka ei uskonnollinen ollutkaan, kiitos lapsikasteen ja vanhojen tapojen.
Mutta ei se minua haittaa.
Kerran laitoin kyllä kynttilän omaan pihaan, kun en viitsinyt hautuumaalle lähteä;) * "Kunnioita ISÄÄ ja äitiäsi..jne! On kysymys hengellisetä isästä, siinä, mitä Jeesus sanoi!
* Sana sanoo myös, "Joka hylkää perhekuntalaisensa, on uskotonta pahempi." Että nyt tuolla viestilläsi kyllä yliregoit aika pahasti! Hyvää isänpäivää kuitenkin!
PS. Jumala ei lapsilta isää pois ota!
- poikalapsi
Kuulepas, Mohikaani: ON se nyt KUMMA JUTTU, että sotket omat, saatanalliset raamattusilppusi jo ISÄNpäiväänkin, joka ei ole mitenkään uskonnollinen juhla. Kaiken lisäksi sinä olet osoittanut olevasi kiivas ka latekera omalle isällesi, joka sinullekin kasteen järjesti, kun vauva olit.
Olen omalle isälleni monesta kiitollinen: hyvästä lapsuudesta, monesta elämään potkua antaneesta ohjeesta ja ennen kaikkea siitä suvaitsevuudesta ja inhimillisyydestä, jota olen hänenkin taholtaan kotona aina saanut. Siksi minusta on äärimmäisen loukkaavaa, että saatanalle ihmisiä toivottava helluntailahkon pelle sotkeentuu isänpäiväänkin.
Onneksi sinä et ole isäni: SINUA häpeäisin syvästi, niin kuin varmaan omatkin lapsesi häpeävät, jos tietävät, millaista soopaa ja vainosaastaa täällä vuosi toisen jälkeen suollat. Olet paksaläjä: että "onnea" vain!- Isätön
Hyvää isänpäivää Poikalapselle. Saitko lapsiltasi isänpäivälahjan? Antoiko rekisterikumppani pyllyä aamulla?
- kunnioittaa ihmisiä
Isätön kirjoitti:
Hyvää isänpäivää Poikalapselle. Saitko lapsiltasi isänpäivälahjan? Antoiko rekisterikumppani pyllyä aamulla?
on se hienoa huomata, millasia kusipäitä te ootte. onko tuo nyt sitten asiallista keskustelua?
koska et VOI päästä koskaan olemaan ISÄ, josta kunniasta haluat luopua vain väärän ja luonottoman suhteesi takia, että sinua närästää, kun puhutaan isyydestä, ja josta Johanneskin kirjoittaa.
* Mutta voithan aina palata normaali heterosuhteeseen, ja avioitua luonnon mukaisesti toista sukupuolta olevan kanssa, ja saada vaimosi kautta lapsia, ja päästä isäksi, joka on miehelle luonnollista, ja miehekästä! Eikä loukkaa kettään!
* On muuten hyvin itsekästäkin olla homo, siinähän ajattelee ainoastaan itseään ja omia tarpeitaan, eikä sitä, että voisi perustaa perheen ja sen kautta jatkaa sukuaan ja Jumalan käskyä, "Olkaa hedelmälliset ja täyttäkää maa!"- poikalapsi
Muutama ystävällinen kommentti Mohikaanille, joka näkyy vastailevan lähinnöä omiin viesteihinsä...
1) Ei minua isyydestä puhuminen tietenkään närästä. Mistä moisen harhaan lukemisen teit? Minua kiusaa tapasi sotkea asiallisiin asioihin omaa, valikoitua raamattusilppuasi, jota sitten oman mielesi mukaan vääntelet ja panet sen omia tarkoitusperiäsi ajamaan. Isyys ja isä ovat minusta liian kauniita asioita kaltaisesi oman isäsi vihaajan pilkattaviksi ja rienattaviksi.
2) Toki voin päästä olemaan isä. Tunnen kuule monta homomiestä, jotka ovat myös isiä.
3) En voi palata heterosuhteeseen, koska en ole koskaan ollut sellaisessa enkä ole koskaan ollut hetero. Minulle Luojan homoksi luomana luonnollinen ja normaali suhde on se, missä nyt elän - toista miestä rakastaen.
Minusta on paljon itsekkäämpää olla "tietävinään" yoisen elämästä moisia asioita kuin olla homo. Et kai sinä' kykene tuota ymmärtämään, koska yhä kieltäydyt ottamasta vastaan ASIALLISTA tietoa siitä, mitä tarkoittaa seksuaalinen suuntautuminen. Sinulle se on VAIN seksiä ja huoraamista toisen vaimosi kanssa, minulle se on paljon enemmän. SINÄ et ole Jumala, joten minusta et toimi oikein, kun puhelut noinkin solvaavia mm. minusta ja omista vanhemmistasi, jotka sinutkin kasteen armoon lasena saattoivat. Kenties homovihasi johtuukin omasta isäsuhteestasi, joka on ilmeisesti ollut vaikea ja täynnä katkeraa vihaa, jota yhä tällä palstallakin purat päivittäin "totuuksiasi" = VALHEITA suoltaen. - kirkuva nainen
vapaaehtoisesti lapsettomat ne vasta itsekkäitä on...ihan heteroita, elävät parisuhteessa eivätkä halua lapsia.
On se kumma juttu miten monenlaista sakkia maailmaan mahtuu.
Toisia vaan närästää enemmän toisten tekemiset tai tekemättä jättämiset.
Sitä paitsi homomies tietääkseni voi olla isä. - .....
poikalapsi kirjoitti:
Muutama ystävällinen kommentti Mohikaanille, joka näkyy vastailevan lähinnöä omiin viesteihinsä...
1) Ei minua isyydestä puhuminen tietenkään närästä. Mistä moisen harhaan lukemisen teit? Minua kiusaa tapasi sotkea asiallisiin asioihin omaa, valikoitua raamattusilppuasi, jota sitten oman mielesi mukaan vääntelet ja panet sen omia tarkoitusperiäsi ajamaan. Isyys ja isä ovat minusta liian kauniita asioita kaltaisesi oman isäsi vihaajan pilkattaviksi ja rienattaviksi.
2) Toki voin päästä olemaan isä. Tunnen kuule monta homomiestä, jotka ovat myös isiä.
3) En voi palata heterosuhteeseen, koska en ole koskaan ollut sellaisessa enkä ole koskaan ollut hetero. Minulle Luojan homoksi luomana luonnollinen ja normaali suhde on se, missä nyt elän - toista miestä rakastaen.
Minusta on paljon itsekkäämpää olla "tietävinään" yoisen elämästä moisia asioita kuin olla homo. Et kai sinä' kykene tuota ymmärtämään, koska yhä kieltäydyt ottamasta vastaan ASIALLISTA tietoa siitä, mitä tarkoittaa seksuaalinen suuntautuminen. Sinulle se on VAIN seksiä ja huoraamista toisen vaimosi kanssa, minulle se on paljon enemmän. SINÄ et ole Jumala, joten minusta et toimi oikein, kun puhelut noinkin solvaavia mm. minusta ja omista vanhemmistasi, jotka sinutkin kasteen armoon lasena saattoivat. Kenties homovihasi johtuukin omasta isäsuhteestasi, joka on ilmeisesti ollut vaikea ja täynnä katkeraa vihaa, jota yhä tällä palstallakin purat päivittäin "totuuksiasi" = VALHEITA suoltaen.ihan kiva oli saada puhelu lapsilta jotka on jo maailmalla. Ihmisen käyttäytyminen on 90 prosesnttisesti ympäristötekijöiden muovaamaa eikä sun homous ole synnynäistä. Ala nyt miettiin kun aikaa ja vuosia sullakin on minkälaiseksi olet muovautunut voit löytää hyvän elämän ja kuka sinut muuten perii tämä sun mieskö.
- kirkuva nainen
..... kirjoitti:
ihan kiva oli saada puhelu lapsilta jotka on jo maailmalla. Ihmisen käyttäytyminen on 90 prosesnttisesti ympäristötekijöiden muovaamaa eikä sun homous ole synnynäistä. Ala nyt miettiin kun aikaa ja vuosia sullakin on minkälaiseksi olet muovautunut voit löytää hyvän elämän ja kuka sinut muuten perii tämä sun mieskö.
aukottomasti todistettua faktaa tuosta: >Ihmisen käyttäytyminen on 90 prosesnttisesti ympäristötekijöiden muovaamaa eikä sun homous ole synnynäistä.
- poikalapsi
..... kirjoitti:
ihan kiva oli saada puhelu lapsilta jotka on jo maailmalla. Ihmisen käyttäytyminen on 90 prosesnttisesti ympäristötekijöiden muovaamaa eikä sun homous ole synnynäistä. Ala nyt miettiin kun aikaa ja vuosia sullakin on minkälaiseksi olet muovautunut voit löytää hyvän elämän ja kuka sinut muuten perii tämä sun mieskö.
Mistähän perseestä mahdoit repiä prosenttilukusi, kun et kähdettä mainitse? Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen EI johdu ympäristötekijöistä: me homot ja lesbotkin olemme useimmiten kasvaneet heterokodissa, joten mallivaikutuksiin on suorastaan ääliömäistä vedota. Minä OLEN syntynyt homoksi, äläkä sinä siitä asiasta sano mitään - et sinä sitä minua paremmin tiedä.
Mitä ihmeen väliä sillä muuten on, kuka mammonaa perii? Perinnön takiakos hellarit mukuloita tekevätkin? kirkuva nainen kirjoitti:
vapaaehtoisesti lapsettomat ne vasta itsekkäitä on...ihan heteroita, elävät parisuhteessa eivätkä halua lapsia.
Sitä paitsi homomies tietääkseni voi olla isä.* Poikalapsi ite aloittaa provolunsa, hänen kanssa ei voi, taui on mahdotonta keskustella normaalisti.
* Olen itsekkin tässä toisessa avioliitossa lapseton, ensimmäsiessä on viisi lasta, ja se saa riittää, ja siitä olen ylpeä, että on ollut suurperhe, jonka isä olen!
* Homot voi toki olla isäpuolia, mutta missäs sitten on äiti, se vaatii olla nainen, kahta isää samalla lapsella on mahdoton olla, samassa perheessä, jotenkin ei natsaa perheeksi.- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Poikalapsi ite aloittaa provolunsa, hänen kanssa ei voi, taui on mahdotonta keskustella normaalisti.
* Olen itsekkin tässä toisessa avioliitossa lapseton, ensimmäsiessä on viisi lasta, ja se saa riittää, ja siitä olen ylpeä, että on ollut suurperhe, jonka isä olen!
* Homot voi toki olla isäpuolia, mutta missäs sitten on äiti, se vaatii olla nainen, kahta isää samalla lapsella on mahdoton olla, samassa perheessä, jotenkin ei natsaa perheeksi.Mitä kummaa isäpuolipuppua suollat nyt? Homo voi kuule olla ISÄ ihan siinä kuin sinäkin. ei mikään isäPUOLI.
Sinä olet provoilija, koska olet jo vuosia valehdellut minusta yhtä ja toista. Miksi, en tiedä. Luultavasti syy on homopelkosi, joka johtuu kehnosta isäsuhteestasi ja siitä isänrakkaudesta, jota et hyväksy, koska isäsi jopa antoi kastaa sinut lapsena. Siksi häntä kiivaasti vihaat.
Olet siis nykyisessä liitossasi ITSEKÄS, oman teoriasi mukaan, koska sinulla ei ole siitä huoraliitostasi lapsia. MIKÄ sinä olet muka muita tuomitsemaan, saatanalletoivottelija? poikalapsi kirjoitti:
Mitä kummaa isäpuolipuppua suollat nyt? Homo voi kuule olla ISÄ ihan siinä kuin sinäkin. ei mikään isäPUOLI.
Sinä olet provoilija, koska olet jo vuosia valehdellut minusta yhtä ja toista. Miksi, en tiedä. Luultavasti syy on homopelkosi, joka johtuu kehnosta isäsuhteestasi ja siitä isänrakkaudesta, jota et hyväksy, koska isäsi jopa antoi kastaa sinut lapsena. Siksi häntä kiivaasti vihaat.
Olet siis nykyisessä liitossasi ITSEKÄS, oman teoriasi mukaan, koska sinulla ei ole siitä huoraliitostasi lapsia. MIKÄ sinä olet muka muita tuomitsemaan, saatanalletoivottelija?* Rakastin isää koko sydämestäni, ja muistan häntä rakkaudella, että sinä tässä loukkaat tyhmyyttäsi esille tuoden.
* Miten sinä voit olla isä nykyisessä liitossasi? Käytkö jossain thaimaassa tekemässä lapsen, naisenkanssa, vai?
* Enkä ole mikään helvettiin toivottelija, sanoin näin joskus, ja aivan asiallisesti oikein, "- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Rakastin isää koko sydämestäni, ja muistan häntä rakkaudella, että sinä tässä loukkaat tyhmyyttäsi esille tuoden.
* Miten sinä voit olla isä nykyisessä liitossasi? Käytkö jossain thaimaassa tekemässä lapsen, naisenkanssa, vai?
* Enkä ole mikään helvettiin toivottelija, sanoin näin joskus, ja aivan asiallisesti oikein, "Minä olen sanonut suoraan huoraamisestasi vasta sen jälkeen, kun SINÄ olet alkanut "tietää" minun parisuhteeni "pahuuden". Siis JOS sinä saat huorata, minun rakkauteni on yhtä paljon, enemmänkin oikein jopa sen sinun satanallisen raamattusi mukaan. Kas kun MINÄ en huoraa, kuten sinä teet, itsekäs kyylä. Puhun siis SINUN saatanalle lupaavasta kirjastasi, en Raamatusta, jota me kristityt luemme aika ajoin.
En ole Saatanasi hallussa, en ole ollutkaan enkä tulekaan olemaan - vaikka sinä kuinka niin luulet, valehtelija. Sinä kun et tiedä tuosta asiasta, kuten et tiedä monesta muustakaan sinulle vaikeasta asiasta. - kultainen tie
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Rakastin isää koko sydämestäni, ja muistan häntä rakkaudella, että sinä tässä loukkaat tyhmyyttäsi esille tuoden.
* Enkä ole mikään helvettiin toivottelija, sanoin näin joskus, ja aivan asiallisesti oikein, "Matt. 7:5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi.
- asiallinen huomautus
Isyys ei ole vain biologista isyyttä.
Adoptoiduille ja joskus muillekin, esim. lapsestaan välinpitämättömän isän jälkeläiselle, ainoa oikea isä on isä, joka pitää lapsesta huolen, kasvattaa ja toimii vastuullisena vanhempana.
Jotkut isinä pidetyt ovat pelkkiä siittäjiä. Isyys ei ole geeneissä, vaan välittämisessä ja rakastamisessa.
Hyvää isänpäivää oikeille isille! - se sinulle kuuluu
kirkuva nainen kirjoitti:
Sitä paitsi homomies tietääkseni voi olla isä.valitseeko joku tehdä lapsia vai ei? jälleen nähdään tyypillinen helluntailaisten holhoava asenne.
- kirkuva nainen
se sinulle kuuluu kirjoitti:
valitseeko joku tehdä lapsia vai ei? jälleen nähdään tyypillinen helluntailaisten holhoava asenne.
oletko koskaan kuullut sanaa "ironia"?
Et tainnut oikein ymmärtää mikä oli ajatuksena kirjoituksessani.
Minä muuten keikun siellä ateistin ja agnostikon välimaastossa, aika kaukana helluntalaisuudesta:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029