ELOKUVAAN MUKAA VAAN

Movie girl 88

joo tää on mun sadas viesti =)
olen aloittamassa elokuvaa tänä talvena ja no siinä on 3 teini likka joilla ei ole vielä varsinaisia nimiä mutta nyt vaikka niiden nimet on Mari Kaisu ja sanni.

Kaverukset ovat parhaita kavereita. Yhtenä päivän kaverit menevät lempi paikalleen lähelle seurakuntaa jossa on jyrkänne ja vaarallinen paikka. Mari on ryhmän pelottavin ja hulluinm kaisu on äkkipikainen mutta sanni on samanlainen vain että ei tuntisi itseään oudoksi.

Jyrkänteellä mari ja kaisu alkavat tapella ja sanni yrittä saada heidät irti toisistaan, mutta turthaa. Mari tönäisee kaisun äkkiä alas. ylhäätä sanni ja mari katsovat hiljaa ylhäältä kaisua joka makaa alhaalla liikkumattomana. He menevät alas ja huomaavat että kaisu on kuollut, mari käskee sannia auttamaan häntä peittämään ruumiin lumihankeen..............................

en kerro enempää se oli vain tapahtuma reaktion alku toivottavasti saan läheltä vaasan seutua tyttöjä ja poikia elokuaan mukaa n 14-17wee jos haluat vain avustaa sekin kelpaa, minä olen vain ohjaaja ja käsikirjoittaja.

Mailaa minulle jos kiinnostaa:[email protected]

12

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

Jos elokuvallinen kerrontasi on samaa tasoa kuin suomen kielen taitosi niin ei ehkä kiinnosta. En kyllä ole Vaasan seudultakaan joten mitäpä siitä. Yrittää voit toki.

• Movie girl 88

joo sori jos en ole oikein hyvä kirjoittamaan tietokoneella, sillä minä katson kirjaimia yleinsä enkä monitoria ja kirjoitan liian nopeeta :(
        ja piti lähteä koneelta kun olen kirjastossa ja oli kiire.

• tatu

Tsemii vaan harrastukselle, ehkä susta tulee vielä suuri ohjaaja. Hyvä että joku yrittää ainakin.=)

• Movie girl88

kiitos kannustuksestasi, olet ensimmäinen joka ei moittinut äkipikaisesta kirjoitustavastani =)
        siis virheistäni joita en huomannut.

• Rozu

Tulisin näyttelijäksi siun elokuvaan, mutta en voi kun asut niin kaukana..:( Tsemppii kuiteski, koita saaha kamusi kiinnostuu tosta!=)

• TheC

Mä tulisin tosi mielelläni mukaan jos asuisin yhtään lähempänä. =(

Onnea kuitenkin =D

• ?????

olis han se kivaa tehä elokuvaa.kun ollaan kaveteittenkaa tehty jo monta. mutta asun kuitenkin vähän kauempana häjy :(
      mut minä ja mun frendit toivottaa onnea teille meistä vois tulla kovit kisailiat heh

• movie girl-88-

.................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.

• osama
        movie girl-88- kirjoitti:

.................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.

saako siinä nussia kunnolla

• Bin
        osama kirjoitti:

saako siinä nussia kunnolla

Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?

• mmm
        Bin kirjoitti:

Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?

niin kuka taidat olla puutteessa....

• amblin

Ja mikä ois niiku elokuvan sanoma? onks treatment jo tehty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe