ELOKUVAAN MUKAA VAAN

Movie girl 88

joo tää on mun sadas viesti =)
olen aloittamassa elokuvaa tänä talvena ja no siinä on 3 teini likka joilla ei ole vielä varsinaisia nimiä mutta nyt vaikka niiden nimet on Mari Kaisu ja sanni.

Kaverukset ovat parhaita kavereita. Yhtenä päivän kaverit menevät lempi paikalleen lähelle seurakuntaa jossa on jyrkänne ja vaarallinen paikka. Mari on ryhmän pelottavin ja hulluinm kaisu on äkkipikainen mutta sanni on samanlainen vain että ei tuntisi itseään oudoksi.

Jyrkänteellä mari ja kaisu alkavat tapella ja sanni yrittä saada heidät irti toisistaan, mutta turthaa. Mari tönäisee kaisun äkkiä alas. ylhäätä sanni ja mari katsovat hiljaa ylhäältä kaisua joka makaa alhaalla liikkumattomana. He menevät alas ja huomaavat että kaisu on kuollut, mari käskee sannia auttamaan häntä peittämään ruumiin lumihankeen..............................

en kerro enempää se oli vain tapahtuma reaktion alku toivottavasti saan läheltä vaasan seutua tyttöjä ja poikia elokuaan mukaa n 14-17wee jos haluat vain avustaa sekin kelpaa, minä olen vain ohjaaja ja käsikirjoittaja.

Mailaa minulle jos kiinnostaa:[email protected]

12

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

Jos elokuvallinen kerrontasi on samaa tasoa kuin suomen kielen taitosi niin ei ehkä kiinnosta. En kyllä ole Vaasan seudultakaan joten mitäpä siitä. Yrittää voit toki.

• Movie girl 88

joo sori jos en ole oikein hyvä kirjoittamaan tietokoneella, sillä minä katson kirjaimia yleinsä enkä monitoria ja kirjoitan liian nopeeta :(
        ja piti lähteä koneelta kun olen kirjastossa ja oli kiire.

• tatu

Tsemii vaan harrastukselle, ehkä susta tulee vielä suuri ohjaaja. Hyvä että joku yrittää ainakin.=)

• Movie girl88

kiitos kannustuksestasi, olet ensimmäinen joka ei moittinut äkipikaisesta kirjoitustavastani =)
        siis virheistäni joita en huomannut.

• Rozu

Tulisin näyttelijäksi siun elokuvaan, mutta en voi kun asut niin kaukana..:( Tsemppii kuiteski, koita saaha kamusi kiinnostuu tosta!=)

• TheC

Mä tulisin tosi mielelläni mukaan jos asuisin yhtään lähempänä. =(

Onnea kuitenkin =D

• ?????

olis han se kivaa tehä elokuvaa.kun ollaan kaveteittenkaa tehty jo monta. mutta asun kuitenkin vähän kauempana häjy :(
      mut minä ja mun frendit toivottaa onnea teille meistä vois tulla kovit kisailiat heh

• movie girl-88-

.................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.

• osama
        movie girl-88- kirjoitti:

.................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.

saako siinä nussia kunnolla

• Bin
        osama kirjoitti:

saako siinä nussia kunnolla

Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?

• mmm
        Bin kirjoitti:

Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?

niin kuka taidat olla puutteessa....

• amblin

Ja mikä ois niiku elokuvan sanoma? onks treatment jo tehty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1439
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1244
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1077
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1012
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      208
      954
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      13
      915
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      838
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      29
      823
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe