ELOKUVAAN MUKAA VAAN

Movie girl 88

joo tää on mun sadas viesti =)
olen aloittamassa elokuvaa tänä talvena ja no siinä on 3 teini likka joilla ei ole vielä varsinaisia nimiä mutta nyt vaikka niiden nimet on Mari Kaisu ja sanni.

Kaverukset ovat parhaita kavereita. Yhtenä päivän kaverit menevät lempi paikalleen lähelle seurakuntaa jossa on jyrkänne ja vaarallinen paikka. Mari on ryhmän pelottavin ja hulluinm kaisu on äkkipikainen mutta sanni on samanlainen vain että ei tuntisi itseään oudoksi.

Jyrkänteellä mari ja kaisu alkavat tapella ja sanni yrittä saada heidät irti toisistaan, mutta turthaa. Mari tönäisee kaisun äkkiä alas. ylhäätä sanni ja mari katsovat hiljaa ylhäältä kaisua joka makaa alhaalla liikkumattomana. He menevät alas ja huomaavat että kaisu on kuollut, mari käskee sannia auttamaan häntä peittämään ruumiin lumihankeen..............................

en kerro enempää se oli vain tapahtuma reaktion alku toivottavasti saan läheltä vaasan seutua tyttöjä ja poikia elokuaan mukaa n 14-17wee jos haluat vain avustaa sekin kelpaa, minä olen vain ohjaaja ja käsikirjoittaja.

Mailaa minulle jos kiinnostaa:[email protected]

12

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      Jos elokuvallinen kerrontasi on samaa tasoa kuin suomen kielen taitosi niin ei ehkä kiinnosta. En kyllä ole Vaasan seudultakaan joten mitäpä siitä. Yrittää voit toki.

      • Movie girl 88

        joo sori jos en ole oikein hyvä kirjoittamaan tietokoneella, sillä minä katson kirjaimia yleinsä enkä monitoria ja kirjoitan liian nopeeta :(
        ja piti lähteä koneelta kun olen kirjastossa ja oli kiire.


    • tatu

      Tsemii vaan harrastukselle, ehkä susta tulee vielä suuri ohjaaja. Hyvä että joku yrittää ainakin.=)

      • Movie girl88

        kiitos kannustuksestasi, olet ensimmäinen joka ei moittinut äkipikaisesta kirjoitustavastani =)
        siis virheistäni joita en huomannut.


    • Rozu

      Tulisin näyttelijäksi siun elokuvaan, mutta en voi kun asut niin kaukana..:( Tsemppii kuiteski, koita saaha kamusi kiinnostuu tosta!=)

    • TheC

      Mä tulisin tosi mielelläni mukaan jos asuisin yhtään lähempänä. =(

      Onnea kuitenkin =D

    • ?????

      olis han se kivaa tehä elokuvaa.kun ollaan kaveteittenkaa tehty jo monta. mutta asun kuitenkin vähän kauempana häjy :(
      mut minä ja mun frendit toivottaa onnea teille meistä vois tulla kovit kisailiat heh

      • movie girl-88-

        .................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.


      • osama
        movie girl-88- kirjoitti:

        .................meistä tulee hyvät kisailiat =)
        ja kiitos onnesta.

        saako siinä nussia kunnolla


      • Bin
        osama kirjoitti:

        saako siinä nussia kunnolla

        Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?


      • mmm
        Bin kirjoitti:

        Minkä näkönen muuten oot? Saako siinä leffas panna sua oikeen kahteen reikään ja muuta sellasta?

        niin kuka taidat olla puutteessa....


    • amblin

      Ja mikä ois niiku elokuvan sanoma? onks treatment jo tehty?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe