Apua hoitsuni kanssa

maijahh

Moikka. Mulla on hoitsuni ex-ravuri. Se on 21v. tosi pirteä ja hyvä kuntoinen. Käynnissä se menee kuin unelma, muodossa ja menee melkein mitä vain osaa. MUTTA, sitten kun lähdemme RAVIIN, se menettää muodon laittaa kaulan alas ja lähtee viipottamaan vaan. Eli ei taivu kulmissa, ei mene hidasta ravia, vaikka kuinka yritän... Harjoitus ravi on sellainen, että sillä kun on tosi joustava hyvä pitkä askel, mutta siellä on aika hankala istua, mutta harjoituksen kautta sekin.. Mutta se on lähinnä se ongelma, että miten saan hoitsuni ravissakin toimimaan, ettei se vaan kiikuta ympäri kenttää?? SE kyllä on innokas oppimaan uusia asioita ;) Kiitos jo etukäteen!! ;)

2

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nesia

kannattaisi välttää käyntiä muodossa, sillä se tekee hevosesta jäykän. Hevonen rentona alas ja eteen käynnissä, asia erikseen kun koottu käynti kyseessä tarkoituksella(ei pitkiä jaksoja). Ravia sitten muodossa työskennellen.

• kaadin

Oukkei. Mitä kokemusta mulla on ex-ravureista, kun omakin on periaatteessa. Niin, kannattaa jonku sortin pyöry aitauksessa mennä ravia ja jos se 'kaahottaa' niin antaa puoli pidätteitä ja pohkeita ei tarvi paljoa laisinkaan antaa. Myös irti/liinassa pyörössä tai jossain on todella hyvä harjoitella hidasta ravia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      118
      2302
    2. 132
      1856
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      97
      1172
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1070
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      44
      1024
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      78
      981
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      965
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe