Moikka. Mulla on hoitsuni ex-ravuri. Se on 21v. tosi pirteä ja hyvä kuntoinen. Käynnissä se menee kuin unelma, muodossa ja menee melkein mitä vain osaa. MUTTA, sitten kun lähdemme RAVIIN, se menettää muodon laittaa kaulan alas ja lähtee viipottamaan vaan. Eli ei taivu kulmissa, ei mene hidasta ravia, vaikka kuinka yritän... Harjoitus ravi on sellainen, että sillä kun on tosi joustava hyvä pitkä askel, mutta siellä on aika hankala istua, mutta harjoituksen kautta sekin.. Mutta se on lähinnä se ongelma, että miten saan hoitsuni ravissakin toimimaan, ettei se vaan kiikuta ympäri kenttää?? SE kyllä on innokas oppimaan uusia asioita ;) Kiitos jo etukäteen!! ;)
Apua hoitsuni kanssa
maijahh
2
566
Vastaukset
- nesia
kannattaisi välttää käyntiä muodossa, sillä se tekee hevosesta jäykän. Hevonen rentona alas ja eteen käynnissä, asia erikseen kun koottu käynti kyseessä tarkoituksella(ei pitkiä jaksoja). Ravia sitten muodossa työskennellen.
- kaadin
Oukkei. Mitä kokemusta mulla on ex-ravureista, kun omakin on periaatteessa. Niin, kannattaa jonku sortin pyöry aitauksessa mennä ravia ja jos se 'kaahottaa' niin antaa puoli pidätteitä ja pohkeita ei tarvi paljoa laisinkaan antaa. Myös irti/liinassa pyörössä tai jossain on todella hyvä harjoitella hidasta ravia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621