Televisiossa tuli juuri ohjelma Saksan kristalliyöstä, jossa juutalasten omaisuutta hävitettiin ja heitä pahoinpideltiin fyysisesti ja jotkut kuolivat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristalliyö
Minua ihmetytti saksalaisten naapureiden välinpitämättömyys naapureitteinsa kohtaloon.
Sitten muistin sen, että kun h2o kirjoittaja Aki Härkönen alias Achan ehdotti, että Jehovantodistajat lähetetään "leirille" lappiin. Tämä ei johtanut itseään verrattain sivistyneinä ja älykkäinä, itseään pitävien luopioiden protesteihin?
Minusta esimerkiksi Markku Meilo antaa itsestään erikoisen kuvan, ei välttämättä kovin humaanin, jos hän ei protestoi, kun joku ehdottelee hänen äitinsä ja siskonsa lähettämistä "leirille" lappiin?
Muistaakseni nimimerkki Torninvartija oli myös visusti hiljaa silloin, kun Aki Härkönen esiti "leiri-idean". Muistaakseni kukaan luopiosta ei vastustanut Aki Härkösen "leiri-ideaa" Pitää muistaa, että monella luopiolla on sukulaisia Jehovantodistajissa, toisin kuin Aki Härkösellä.
Luopiot eivät ole sivistyneitä, vaan verrattavissa saksalaisiin, jotka tyynesti katsoivat naapureittensa tuhoa. EI, luopiot ovat pahempia, koska luopio ei protestoi silloin, kun ääriluopio Aki Härkönen ehdottaa heidän sukulaisten pidättämstä, kokoamista ja lähettämistä leirille ties minne.
Luopioiden häpeällinen nettihistoria sen kun paisuu. Pedofiliavalehtelua, salakuuntelua ja provokaatiota konventtiin ja leirikirjoittelua, ilman protesteja.
"leirille"
46
1800
Vastaukset
- salaisuus?
Tuletko (tuleeko Jt)pelastamaan meitä sortuvista raunioista vai katsotteko vain välinpitämöminä ja tyynesti vierestä......
>Eikös se Espoon pedo ollutkaan totta....- Ex-Ateisti
Tuossa on erona se, että mitään Harmagedonin taistelua ei tule koskaan olemaan.
Ihmisten suunnittelemia ja toteuttamia julmuuksia sen sijaan on ja tämän Aki Härkösen "leiri-idean" toteukseen tarvitaan liuta ihmisiä ja liuta ihmisiä, jotka sulkevat silmänsä.
>Eikös se Espoon pedo ollutkaan totta....
Kllä, mutta tarkoitin luopioiden jättivalhetta "Lapin pedofiiliuhrista uhrista, jonka perheen tappoi rattijuoppo Jehovantodistaja" - salaisuus?
Ex-Ateisti kirjoitti:
Tuossa on erona se, että mitään Harmagedonin taistelua ei tule koskaan olemaan.
Ihmisten suunnittelemia ja toteuttamia julmuuksia sen sijaan on ja tämän Aki Härkösen "leiri-idean" toteukseen tarvitaan liuta ihmisiä ja liuta ihmisiä, jotka sulkevat silmänsä.
>Eikös se Espoon pedo ollutkaan totta....
Kllä, mutta tarkoitin luopioiden jättivalhetta "Lapin pedofiiliuhrista uhrista, jonka perheen tappoi rattijuoppo Jehovantodistaja"Leiri ideasta tai kuka sellaista on esittänyt....
Mutta sellaisena kun sinä sen esitit, niin ei se Suomessa ole mahdollista..ainakaan entisten jt toimesta.
Pedo jutut on ollut esillä... onneksi. Se että mitä niissä on sivujuonteina, niin varmasti se näissäkeskusteluissa voi vähän elää... en tiedä.
>Selkeästi ainakin asunnottoman haastattelu kertoi jt pedouhrista..eikö totta. - Kukabah
Harmi juttu en päässyt näkemään tuota ketjua, mutta oletan ehdotetun että Jehovan todistajia kyyditettäisiin keskitys- tai eristys- tai työleirille. Ei Rippi- tai lomaleirille.
Kumma juttu. Samat ihmiset jotka vastustaisivat keskitysleirejä näkevät minkä tahansa ihmisoikeuksien rikkomuksen hyvänä asiana jos vain siinä rikotaan Jehovan todistajien ihmisoikeuksia.
Harmagedoni on eri asia. On eri juttu hyväksyä Luojan käsittämättömät aivoitukset, kuin itse edistää järkyttäviä rikoksia.
- neitoni
puhut,ihan meni kylmät väreet ku luin kirjotuksesi
- Ex-Ateisti
Kyllä moni muukin on järkyttynyt, sillä Aki Härkösen leirikirjoittelut maksoivat UUT:lle Raha-automaatti yhdistyksen tuen, näin olen ymmärtänyt.
Ex-Ateisti kirjoitti:
Kyllä moni muukin on järkyttynyt, sillä Aki Härkösen leirikirjoittelut maksoivat UUT:lle Raha-automaatti yhdistyksen tuen, näin olen ymmärtänyt.
"Aki Härkösen leirikirjoittelut maksoivat UUT:lle Raha-automaatti yhdistyksen tuen, näin olen ymmärtänyt"
Oletko ihan itse päätellyt tuon vai lukenut jostain luotettavasta lähteestä?
Kun minä tiedustelin RAY:ltä syytä avustuksen lopettamiseen, niin sieltä kerrottiin aivan toinen syy. No, ehkä minulle valehdeltiin.- Ex-Ateisti
Helmisen_Viljo kirjoitti:
"Aki Härkösen leirikirjoittelut maksoivat UUT:lle Raha-automaatti yhdistyksen tuen, näin olen ymmärtänyt"
Oletko ihan itse päätellyt tuon vai lukenut jostain luotettavasta lähteestä?
Kun minä tiedustelin RAY:ltä syytä avustuksen lopettamiseen, niin sieltä kerrottiin aivan toinen syy. No, ehkä minulle valehdeltiin.Sitten meitä on kaksi, koska minä sain vastaukseksi, että myös UUTry:n puheenjohtajan kirjoitukset myös punnitaan.
Tiedän sen, että H2O:n leirikirjoitukset ovat linkattu RAY:n päättäjille. Siis silloin kun ne olivat H2O:lla olemassa. Ex-Ateisti kirjoitti:
Sitten meitä on kaksi, koska minä sain vastaukseksi, että myös UUTry:n puheenjohtajan kirjoitukset myös punnitaan.
Tiedän sen, että H2O:n leirikirjoitukset ovat linkattu RAY:n päättäjille. Siis silloin kun ne olivat H2O:lla olemassa.>>Tiedän sen, että H2O:n leirikirjoitukset ovat linkattu RAY:n päättäjille. Siis silloin kun ne olivat H2O:lla olemassa.
Asialla on ollut eittämättä jehovantodistaja?
Eikö ole mukavaa, että sellaisen yhdistyksen kuin Uskontojen uhrien tuki, tukiaisia ollaan jehovantodistajien toimesta katkaisemassa, jos siihen vain on pienimpiäkään mahdollisuuksia? Eihän tuollaisia yhdistyksiä nimittäin olisi olemassakaan, mikäli vt-seura niin saisi päättää.
Ketä on häirinnyt UUT:n saama tuki niin paljon, että on ottanut asiakseen heittää yhdistyksen talouteen kapuloita rattaisiin?
Inhimillistä?
Rakkaudellista?
Jotain muuta, mitä?
- Sokea olet
En tiedä noista leirikirjoituksista mitään, koska luen näitä palstoja ainoastaan silloin tällöin, mutta sinun kirjoituksesi tuntui todellä väkisin väännetyltä ja minussa se herätti kiukkua. Vai onko niin että on oikeasti oltu jotain leiriä perustamassa?? En henkilökohtaisesti tunne ketään noista avauksessa mainituista henkilöistä, mutta veikkaan että he ovat tulkinneet nämä leirikirjoitukset myöskin sisäisen tuskan purkauskeinoksi.
Olen nuorena miehenä joutunut käymään läpi sen helvetin joka liittyy siihen kun haluaa erota jt:stä. Pahimman tuskan aikana leirikirjoitukset ovat vielä kevyttä kamaa, ja ne ovat vain osa paranemisprosessia.
Se miksi sinun kirjoitusesi herätti minussa raivoa on se että olet niin sokea että et pysty näkemään sitä tuskaa minkä Jt:t oikeasti aiheuttavat niille jotka haluavat erota järjestöstä. Sinusta tämän tuskan aiheuttaminen on Ok, mutta kun joku kiusattuna ja henkisesti raskaassa tilanteessa kirjoittelee jotakin Jt vastaista niin kyseessä on aivan kauhea asia. Oletko koskaan kuullut sanonnasta että niin metsä vastaa kuin sinne huutta tai sitä saa mitä tilaa.
>>>Luopioiden häpeällinen nettihistoria sen kun paisuu. Pedofiliavalehtelua, salakuuntelua ja provokaatiota konventtiin ja leirikirjoittelua, ilman protesteja.- Ex-Ateisti
Siinä taas oli tekstiä, jonka perussanoma on lyhyesti näin:
Mitä tahansa saa skeidaa saa Jehovantodistajista visertää, koska olen niiiiiiiiiiiin julmetun vihainen.
>>mutta nielet WT-organisation tarkaan harkitut valheet. Harvoin näkee noin umpisokeaa kaveria kuin sinä olet.
Ehei sanoisi veli veikkonen.
Kuule minä voin olla vaikka toimeton tai ex, sitä sinä et ikinä tiedä. Minun silmään on aina pistänyt luopioiden raukkamainen uho, jota selitellään sitten juuri kuten sinä "pitää ymmärtää jos pollaa kiristää"
Tiedoksi sinulle, minä en niele WT-seuran valheita, mutta en myöskään niele mitä tahansa luopioilta, enkä noita raukkamaisia "polla kivistää" selityksiä. - pollaa kiristää?
Ex-Ateisti kirjoitti:
Siinä taas oli tekstiä, jonka perussanoma on lyhyesti näin:
Mitä tahansa saa skeidaa saa Jehovantodistajista visertää, koska olen niiiiiiiiiiiin julmetun vihainen.
>>mutta nielet WT-organisation tarkaan harkitut valheet. Harvoin näkee noin umpisokeaa kaveria kuin sinä olet.
Ehei sanoisi veli veikkonen.
Kuule minä voin olla vaikka toimeton tai ex, sitä sinä et ikinä tiedä. Minun silmään on aina pistänyt luopioiden raukkamainen uho, jota selitellään sitten juuri kuten sinä "pitää ymmärtää jos pollaa kiristää"
Tiedoksi sinulle, minä en niele WT-seuran valheita, mutta en myöskään niele mitä tahansa luopioilta, enkä noita raukkamaisia "polla kivistää" selityksiä.>>>Mitä tahansa saa skeidaa saa Jehovantodistajista visertää, koska olen niiiiiiiiiiiin julmetun vihainen. jota selitellään sitten juuri kuten sinä "pitää ymmärtää jos pollaa kiristää" Tiedoksi sinulle, minä en niele WT-seuran valheita, mutta en myöskään niele mitä tahansa luopioilta, enkä noita raukkamaisia "polla kivistää" selityksiä.
>>Minua ihmetytti saksalaisten naapureiden välinpitämättömyys naapureitteinsa kohtaloon.
Näinköhän olisit urheana mennyt auttamaan naapureitasi, vaikka tuo auttaminen olisi voinut saattaa sinut samaan liemeen naapureidesi kanssa? Älä viitsi naurattaa. Helppo se on täällä netissä sankaria esittää.
>>EI, luopiot ovat pahempia, koska luopio ei protestoi silloin, kun ääriluopio Aki Härkönen ehdottaa heidän sukulaisten pidättämstä, kokoamista ja lähettämistä leirille ties minne.
Ja oliko sinulla esittää "muistaakseni" jutuillesi jotain mustaa valkoisella?
Toiseksi, yritätkö esittää että kyseisenkaltaiset ideat saisivat entisten jehovantodistajien keskuudessa poikkeuksetta positiivisen vastaanoton? Että jos vaikka Veljesseuran sivuille lähtisi esittämään tämäntyylisiä ajatuksia, kiitosta satelisi?
Jos et yritä esittää edellä mainitun kaltaista skenaariota, olemme jälleen herttaisen tietämättömiä siitä mikä sinua henkilökohtaisesti viehättää ajatuksessa, jossa kaikki entiset jehovantodistajat nivoutuvat Aki Härkösen tai muiden entisten jehovantodistajien persoonien ympärille?
Sinulle tuntuu olevan aivan liian haasteellinen ajatus, että me ihmiset olemme jehovantodistajuuden jälkeen yksilöitä.
Esittämälläsi logiikalla kaikkia jehovantodistajia voisi syyttää pedofiliasta, onhan joku jehovantodistaja jossain kuitenkin siihenkin syyllistynyt. Ja vielä useampi antanut asian olla, ettei julkisivu tahraantuisi - jatkaaksemme logiikkaasi.- Ex-Ateisti
>>Häiriintynyttä tekstiä - taas
Olen aina otettu siitä, että tekstini tekevät vaikutuksen. Se on tarkoituskin, eli herättää tunteita.
>>Näinköhän olisit urheana mennyt auttamaan naapureitasi, vaikka tuo auttaminen olisi voinut saattaa sinut samaan liemeen naapureidesi kanssa?
Kaikki eivät välttämättä ole kaltaisiasi pelkureita, tässä yksi rohkea mies:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oskar_Schindler
>>Ja oliko sinulla esittää "muistaakseni" jutuillesi jotain mustaa valkoisella?
Olisi typerää valehdella nimellä netissä, tiedän että oikeudessa löytäisin todistajat, jotka vannoisivat totuuden valaehtoisesti esim. MM, Capybara, Torninvartija, Kaarmis ym......
>>Toiseksi, yritätkö esittää että kyseisenkaltaiset ideat saisivat entisten jehovantodistajien keskuudessa poikkeuksetta positiivisen vastaanoton?
H2o:lla esitys sai vastaanoton, joka on häpeäksi luopioille. Siitähän minä juuri kerroin.
>>Että jos vaikka Veljesseuran sivuille lähtisi esittämään tämäntyylisiä ajatuksia, kiitosta satelisi?
Tuosta ei ole kokemusta.
>>jossa kaikki entiset jehovantodistajat nivoutuvat Aki Härkösen tai muiden entisten jehovantodistajien persoonien ympärille?
Kysymys olikin siitä, ettei tämänkaltaisen "johtavan" persoonan tekstiä ammuttu alas. Ehkä luopiot ovat sinunkaltaisia pelkureita, jotka pelkäävät johtavien luopioiden ärsyttämistä.
>>Sinulle tuntuu olevan aivan liian haasteellinen ajatus, että me ihmiset olemme jehovantodistajuuden jälkeen yksilöitä.
Yksilöiden tekemisistä tässä juuri kirjoitin, "yksilöt" eivät uskaltaneet ampua "johtavan" persoonan sairasta tekstiä alas.
>>Esittämälläsi logiikalla kaikkia jehovantodistajia voisi syyttää pedofiliasta, onhan joku jehovantodistaja jossain kuitenkin siihenkin syyllistynyt.
Juuri tuotahan tässä on vuosien varrella harrastettu. - ------------------------
----------------------
Ex-Ateisti kirjoitti:
>>Häiriintynyttä tekstiä - taas
Olen aina otettu siitä, että tekstini tekevät vaikutuksen. Se on tarkoituskin, eli herättää tunteita.
>>Näinköhän olisit urheana mennyt auttamaan naapureitasi, vaikka tuo auttaminen olisi voinut saattaa sinut samaan liemeen naapureidesi kanssa?
Kaikki eivät välttämättä ole kaltaisiasi pelkureita, tässä yksi rohkea mies:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oskar_Schindler
>>Ja oliko sinulla esittää "muistaakseni" jutuillesi jotain mustaa valkoisella?
Olisi typerää valehdella nimellä netissä, tiedän että oikeudessa löytäisin todistajat, jotka vannoisivat totuuden valaehtoisesti esim. MM, Capybara, Torninvartija, Kaarmis ym......
>>Toiseksi, yritätkö esittää että kyseisenkaltaiset ideat saisivat entisten jehovantodistajien keskuudessa poikkeuksetta positiivisen vastaanoton?
H2o:lla esitys sai vastaanoton, joka on häpeäksi luopioille. Siitähän minä juuri kerroin.
>>Että jos vaikka Veljesseuran sivuille lähtisi esittämään tämäntyylisiä ajatuksia, kiitosta satelisi?
Tuosta ei ole kokemusta.
>>jossa kaikki entiset jehovantodistajat nivoutuvat Aki Härkösen tai muiden entisten jehovantodistajien persoonien ympärille?
Kysymys olikin siitä, ettei tämänkaltaisen "johtavan" persoonan tekstiä ammuttu alas. Ehkä luopiot ovat sinunkaltaisia pelkureita, jotka pelkäävät johtavien luopioiden ärsyttämistä.
>>Sinulle tuntuu olevan aivan liian haasteellinen ajatus, että me ihmiset olemme jehovantodistajuuden jälkeen yksilöitä.
Yksilöiden tekemisistä tässä juuri kirjoitin, "yksilöt" eivät uskaltaneet ampua "johtavan" persoonan sairasta tekstiä alas.
>>Esittämälläsi logiikalla kaikkia jehovantodistajia voisi syyttää pedofiliasta, onhan joku jehovantodistaja jossain kuitenkin siihenkin syyllistynyt.
Juuri tuotahan tässä on vuosien varrella harrastettu.>>Olen aina otettu siitä, että tekstini tekevät vaikutuksen. Se on tarkoituskin, eli herättää tunteita.
Tunteen siitä, että olet häiriintynyt?
>>Kaikki eivät välttämättä ole kaltaisiasi pelkureita, tässä yksi rohkea mies
Uskallan väittää ettet olisi valmis uhraamaan henkeäsi naapurisi takia. Sellaisen ajatuksen esittäminen nimettömänä on arvoltaan nolla. Eikä pelkästään ajatuksen tasolla liikuttaessa edes nimellään uhoaminen todista kenenkään sankarillisuutta. Tai tyhmänrohkeaa käytöstä.
>>Kysymys olikin siitä, ettei tämänkaltaisen "johtavan" persoonan tekstiä ammuttu alas. Ehkä luopiot ovat sinunkaltaisia pelkureita, jotka pelkäävät johtavien luopioiden ärsyttämistä.
Miten minusta tuntuu ettei edes H2O:ssa ajatusta voideltu yleisellä hyväksynnällä?
Jos olen pelkuri siitä syystä, etten näe ihmisten ärsyttämisessä - ihan vain ärsyttämisen riemusta - mitään tavoiteltavaa, niin sittenpähän olen. Olemme toki huomanneet, että sellainen kuuluu olemukseesi hyvinkin vahvasti. Tiedä sitten mitä koet siitä (ärsyttämisestä) saavasi?
Lisäksi menneen H2O:n jälkeen nettiin on aktivoitunut moninkertainen määrä entisiä jehovantodistajia kokemuksiaan jakamaan. Ehkäpä hekin ovat mielestäsi syyllisiä asioihin, joita kuvailet kaikkien entisten jehovantodistajien taakaksi?
>>Yksilöiden tekemisistä tässä juuri kirjoitin, "yksilöt" eivät uskaltaneet ampua "johtavan" persoonan sairasta tekstiä alas.
Olemme liikenteessä edelleenkin niinkin luotettavalla pohjalla kuin "muistaaksesi". Olisiko syytä ensin esittää mustaa valkoisella, ennenkuin käyt syyttämään ihmisiä siitä mitä saatat ehkä muistaa tapahtuneen?- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Olen aina otettu siitä, että tekstini tekevät vaikutuksen. Se on tarkoituskin, eli herättää tunteita.
Tunteen siitä, että olet häiriintynyt?
>>Kaikki eivät välttämättä ole kaltaisiasi pelkureita, tässä yksi rohkea mies
Uskallan väittää ettet olisi valmis uhraamaan henkeäsi naapurisi takia. Sellaisen ajatuksen esittäminen nimettömänä on arvoltaan nolla. Eikä pelkästään ajatuksen tasolla liikuttaessa edes nimellään uhoaminen todista kenenkään sankarillisuutta. Tai tyhmänrohkeaa käytöstä.
>>Kysymys olikin siitä, ettei tämänkaltaisen "johtavan" persoonan tekstiä ammuttu alas. Ehkä luopiot ovat sinunkaltaisia pelkureita, jotka pelkäävät johtavien luopioiden ärsyttämistä.
Miten minusta tuntuu ettei edes H2O:ssa ajatusta voideltu yleisellä hyväksynnällä?
Jos olen pelkuri siitä syystä, etten näe ihmisten ärsyttämisessä - ihan vain ärsyttämisen riemusta - mitään tavoiteltavaa, niin sittenpähän olen. Olemme toki huomanneet, että sellainen kuuluu olemukseesi hyvinkin vahvasti. Tiedä sitten mitä koet siitä (ärsyttämisestä) saavasi?
Lisäksi menneen H2O:n jälkeen nettiin on aktivoitunut moninkertainen määrä entisiä jehovantodistajia kokemuksiaan jakamaan. Ehkäpä hekin ovat mielestäsi syyllisiä asioihin, joita kuvailet kaikkien entisten jehovantodistajien taakaksi?
>>Yksilöiden tekemisistä tässä juuri kirjoitin, "yksilöt" eivät uskaltaneet ampua "johtavan" persoonan sairasta tekstiä alas.
Olemme liikenteessä edelleenkin niinkin luotettavalla pohjalla kuin "muistaaksesi". Olisiko syytä ensin esittää mustaa valkoisella, ennenkuin käyt syyttämään ihmisiä siitä mitä saatat ehkä muistaa tapahtuneen?Menee näköjään juupas eipäs jutuksi. Viestisi arvo lähentelee nollaa, joten turha jatkaa.
Ex-Ateisti kirjoitti:
Menee näköjään juupas eipäs jutuksi. Viestisi arvo lähentelee nollaa, joten turha jatkaa.
>>Viestisi arvo lähentelee nollaa, joten turha jatkaa.
Haahhahhahheehhehhehhe !
Että kun sinulta kyselee perusteluita (=mustaa valkoisella) näille jutuillesi, niin koko viesti ammutaan alas arvottomana. Olet sinä eri naurettava kaveri. Mutta ei se mitään, ainakin rehellisesti osoitat sen kaikille jotka kirjoitteluasi lukevat.- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Viestisi arvo lähentelee nollaa, joten turha jatkaa.
Haahhahhahheehhehhehhe !
Että kun sinulta kyselee perusteluita (=mustaa valkoisella) näille jutuillesi, niin koko viesti ammutaan alas arvottomana. Olet sinä eri naurettava kaveri. Mutta ei se mitään, ainakin rehellisesti osoitat sen kaikille jotka kirjoitteluasi lukevat.Sinun naurullasi ei ole merkitystä.
Jokainen h2o:ta takavuosina lukenut tietää, että minä kirjoitan totta. Esimerkiksi Meilo, Aaac, Kaarmis, Capybara ja lukuisa joukko muita.
Toki on vaikea löytää tässä ja heti mustaa valkoisella, varsinkin kun h2o on ajettu alas, mutta ei se, että todisteita tuhotaan tee asioista valheita.
Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta. - RaM
Ex-Ateisti kirjoitti:
Sinun naurullasi ei ole merkitystä.
Jokainen h2o:ta takavuosina lukenut tietää, että minä kirjoitan totta. Esimerkiksi Meilo, Aaac, Kaarmis, Capybara ja lukuisa joukko muita.
Toki on vaikea löytää tässä ja heti mustaa valkoisella, varsinkin kun h2o on ajettu alas, mutta ei se, että todisteita tuhotaan tee asioista valheita.
Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta.Entä sinä itse - miksi nautit tunkion tonkimisesta? Saatko 'hajuista' nautintoa?
- Ex-Ateisti
RaM kirjoitti:
Entä sinä itse - miksi nautit tunkion tonkimisesta? Saatko 'hajuista' nautintoa?
Samaa voisi kysyä niiltä, jotka tonkivat WT-seuran tunkiota, vaikkapa vuodesta 1925.
Mielestäni Markku Meilo tekee tässä osassa hienoa työtä, mutta se ei estä sen kertomista, mitä mies muuten on touhunnut. - RaM
Ex-Ateisti kirjoitti:
Samaa voisi kysyä niiltä, jotka tonkivat WT-seuran tunkiota, vaikkapa vuodesta 1925.
Mielestäni Markku Meilo tekee tässä osassa hienoa työtä, mutta se ei estä sen kertomista, mitä mies muuten on touhunnut....on nähdäkseni apu monille lahkosta eroon haluaville. Tieto auttaa tekemään oikeita ratkaisuja. Vaikka Make olisi joskus aikoja sitten todennut mielestäsi jotain kritiikin arvoista, niin mitä iloa saat sen tonkimisesta - varsinkaan jos teet sitä toistuvasti?
H2O on minusta jo niin kauan sitten kuopattu palsta, ettei sen tonkimisessa ole paljoakaan järkeä - vai mitä mieltä olet? Ex-Ateisti kirjoitti:
Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta.>>Onko sinulla henkisiä ongelmia?
Olen siinä käsityksessä, että ei ole.
>>Sinun naurullasi ei ole merkitystä.
Minä en naura persoonaani pönkittääkseni, vaan älyttömille jutuillesi, jotka viestittävät sinun taistelevan enemmän itsesi kanssa, kuin oikeiden epäkohtien.
Minustakin jotkut entiset jehovantodistajat ovat käyttäytyneet historiassa tavalla, jonka voi kyseenalaistaa, mutta tapasi niputtaa meidät kaikki jonkun edesottamusten alle, ja tarkastella koko entisten jehovantodistajien porukkaa joidenkin yksilöiden touhujen valossa, on vähintäänkin epäreilua, epäloogista ja raukkamaista.
>>Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta.
Joka - arvon tavoitteleminen - ei ole motivoimassa kirjoitteluani sen sentin vertaa.- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Onko sinulla henkisiä ongelmia?
Olen siinä käsityksessä, että ei ole.
>>Sinun naurullasi ei ole merkitystä.
Minä en naura persoonaani pönkittääkseni, vaan älyttömille jutuillesi, jotka viestittävät sinun taistelevan enemmän itsesi kanssa, kuin oikeiden epäkohtien.
Minustakin jotkut entiset jehovantodistajat ovat käyttäytyneet historiassa tavalla, jonka voi kyseenalaistaa, mutta tapasi niputtaa meidät kaikki jonkun edesottamusten alle, ja tarkastella koko entisten jehovantodistajien porukkaa joidenkin yksilöiden touhujen valossa, on vähintäänkin epäreilua, epäloogista ja raukkamaista.
>>Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta.
Joka - arvon tavoitteleminen - ei ole motivoimassa kirjoitteluani sen sentin vertaa.On tosi hienoa, että olet mielestäsi 100% terve ,-)
Niin ajattelee moni muukin, jonka käytös viestittää jotain muuta.
>>Minä en naura persoonaani pönkittääkseni, vaan älyttömille jutuillesi, jotka viestittävät sinun taistelevan enemmän itsesi kanssa, kuin oikeiden epäkohtien.
Nauratko vallan ääneen, no toivattavasti olet yksin huoneessa. Asiaan, "epäkohta" saa ainakin sinut liikkeelle, joten taas kerran, juttuni sytyttää sinut joka kerta, kun tänne kirjoitan ;-)
>>mutta tapasi niputtaa meidät kaikki jonkun edesottamusten alle, ja tarkastella koko entisten jehovantodistajien porukkaa joidenkin yksilöiden touhujen valossa, on vähintäänkin epäreilua, epäloogista ja raukkamaista.
Jos ihan ajatuksella aloitukseni luit, niin siinä kerrottiin siitä, että luopiot eivät reagoineet h2o kirjoitteluun. Joku älykäs varmasti ymmärsi, että tarkoitin h2o:ssa tuohon aikaan vaikuttavia, seikka joka sinulle pitää vääntää rautalangasta. - ex-jehova
Ex-Ateisti kirjoitti:
Noi sinun herjat, eivät arvoasi lukijoiden silmissä nosta.H2O:ta ei ole ajettu alas, ainoastaan uusien viestien lisääminen on estetty.
H2O:n haku:
http://forum1.aimoo.com/Hourglass2_Outpost/Searchbbs.html
Hakutulosten määrä on nähtävästi rajattu, joten googlekin on ihan kätevä:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=site:h2o.aimoo.com achanberoean leiri&meta=
Ei googlekaan löytänyt aakanilta viestiä jossa olisi sanaa "leiri" mainittu.. Ex-Ateisti kirjoitti:
On tosi hienoa, että olet mielestäsi 100% terve ,-)
Niin ajattelee moni muukin, jonka käytös viestittää jotain muuta.
>>Minä en naura persoonaani pönkittääkseni, vaan älyttömille jutuillesi, jotka viestittävät sinun taistelevan enemmän itsesi kanssa, kuin oikeiden epäkohtien.
Nauratko vallan ääneen, no toivattavasti olet yksin huoneessa. Asiaan, "epäkohta" saa ainakin sinut liikkeelle, joten taas kerran, juttuni sytyttää sinut joka kerta, kun tänne kirjoitan ;-)
>>mutta tapasi niputtaa meidät kaikki jonkun edesottamusten alle, ja tarkastella koko entisten jehovantodistajien porukkaa joidenkin yksilöiden touhujen valossa, on vähintäänkin epäreilua, epäloogista ja raukkamaista.
Jos ihan ajatuksella aloitukseni luit, niin siinä kerrottiin siitä, että luopiot eivät reagoineet h2o kirjoitteluun. Joku älykäs varmasti ymmärsi, että tarkoitin h2o:ssa tuohon aikaan vaikuttavia, seikka joka sinulle pitää vääntää rautalangasta.>>On tosi hienoa, että olet mielestäsi 100% terve ,-) Niin ajattelee moni muukin, jonka käytös viestittää jotain muuta.
Koska ennakoin tämän reaktiosi, kirjoitinkin: "olen siinä käsityksessä, että ei ole" (henkisiä ongelmia). Ja vaikka minulla olisi sata erilaista diagnosoitua, psyykettä rassaavaa oiretta, se ei tee häiriintyneisyyttäsi aiheen tiimoilta olemattomaksi.
>>Asiaan, "epäkohta" saa ainakin sinut liikkeelle, joten taas kerran, juttuni sytyttää sinut joka kerta, kun tänne kirjoitan
Kuten moni muukin sonta mitä palstalla ajoittain esiintyy. Varsinkin koskien entisiä jehovantodistajia koskevia perättömiä syytöksiä, ja järjenköyhiä yleistyksiä.
>>Joku älykäs varmasti ymmärsi, että tarkoitin h2o:ssa tuohon aikaan vaikuttavia, seikka joka sinulle pitää vääntää rautalangasta.
Näissä lausunnoissasi et erottele entisiä jehovantodistajia, vaan luopiot ovat näissä sinulle kaikki samaa mössöä:
"Luopiot eivät ole sivistyneitä, vaan verrattavissa saksalaisiin, jotka tyynesti katsoivat naapureittensa tuhoa. EI, luopiot ovat pahempia, koska luopio ei protestoi silloin, kun ääriluopio Aki Härkönen ehdottaa heidän sukulaisten pidättämstä, kokoamista ja lähettämistä leirille ties minne."
"Luopioiden häpeällinen nettihistoria sen kun paisuu."
Mikäli tarkoitus on provosoida ja syyttää tiettyjä entisiä jehovantodistajia, voisit ottaa ja myös kirjoittaa niin, että se tulee selväksi. Tuossa tapauksessa et voi käyttää sellaista sanaa kuin luopiot, tai sellaisia lauseita kuin "Luopiot eivät ole sivistyneitä". Tuo tarkoittaa kaikkia vt-seuran edesottamuksia kriittisesti tarkastelevia entisiä jehovantodistajia.- Ex-Ateisti
ex-jehova kirjoitti:
H2O:ta ei ole ajettu alas, ainoastaan uusien viestien lisääminen on estetty.
H2O:n haku:
http://forum1.aimoo.com/Hourglass2_Outpost/Searchbbs.html
Hakutulosten määrä on nähtävästi rajattu, joten googlekin on ihan kätevä:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=site:h2o.aimoo.com achanberoean leiri&meta=
Ei googlekaan löytänyt aakanilta viestiä jossa olisi sanaa "leiri" mainittu..Reply to : Anonymous
Reply to : KaarmisKeskitysleirifantasian olen lukenut Achanin omaista jutuista. Capyparan hetero yms. vihajuttuja nyt olen seurannut l?hinn? huvittuneesti, pikkutytt?m?ist? (jalanpolkemista)vihaa yhteiskunnan vallitsevaa arvomaailmaa kohtaan.Toi homoasia t?ss? eniten huvittaa, ty?paikkani kaksi lesboa ovat kokoomuslaisia hyvinpukeutuneita ja markkina-liberalisteja. Kannattavat tuota "heikot sortuu elontiell?" ajattelumallia. Kovin v?h?n heill? on yhteist? v?syneen yksinhuoltajan kanssa, joka koittaa vet?? perhett??n eteenp?in tiukoissa taloudellisissa raameissa. Joten en yht??n ihmettele, ett? yksinhuoltajat ??net?v?t ainoaa turvaa, vahvaa julkista sektoria ajavaa Vasemmistoliitoa ja Sos demia.
Ihailtavaa, ett? joku osaa muutamalla lauseella maalata koko nykyel?m?n kirjon, sukupuoliv?hemmist?ist? maailmankatsomuksiin...
http://h2o.aimoo.com/H2O-suomeksi-in-Finnish/KUKA-on-luopio-6-138230.html
Sieltä muuten ei löydy kaikkea, siis topikit ovat rajattuja siis kadonneita osin. Achania nimiteltiin usein "keskitysleiri Achaniksi" ja kuten huomaat, sitä ei kukaan kiistänyt kirjoituksissa tai ihmetellyt nimittelyä, koska SYY OLI KAIKKIEN TIEDOSSA. - Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>On tosi hienoa, että olet mielestäsi 100% terve ,-) Niin ajattelee moni muukin, jonka käytös viestittää jotain muuta.
Koska ennakoin tämän reaktiosi, kirjoitinkin: "olen siinä käsityksessä, että ei ole" (henkisiä ongelmia). Ja vaikka minulla olisi sata erilaista diagnosoitua, psyykettä rassaavaa oiretta, se ei tee häiriintyneisyyttäsi aiheen tiimoilta olemattomaksi.
>>Asiaan, "epäkohta" saa ainakin sinut liikkeelle, joten taas kerran, juttuni sytyttää sinut joka kerta, kun tänne kirjoitan
Kuten moni muukin sonta mitä palstalla ajoittain esiintyy. Varsinkin koskien entisiä jehovantodistajia koskevia perättömiä syytöksiä, ja järjenköyhiä yleistyksiä.
>>Joku älykäs varmasti ymmärsi, että tarkoitin h2o:ssa tuohon aikaan vaikuttavia, seikka joka sinulle pitää vääntää rautalangasta.
Näissä lausunnoissasi et erottele entisiä jehovantodistajia, vaan luopiot ovat näissä sinulle kaikki samaa mössöä:
"Luopiot eivät ole sivistyneitä, vaan verrattavissa saksalaisiin, jotka tyynesti katsoivat naapureittensa tuhoa. EI, luopiot ovat pahempia, koska luopio ei protestoi silloin, kun ääriluopio Aki Härkönen ehdottaa heidän sukulaisten pidättämstä, kokoamista ja lähettämistä leirille ties minne."
"Luopioiden häpeällinen nettihistoria sen kun paisuu."
Mikäli tarkoitus on provosoida ja syyttää tiettyjä entisiä jehovantodistajia, voisit ottaa ja myös kirjoittaa niin, että se tulee selväksi. Tuossa tapauksessa et voi käyttää sellaista sanaa kuin luopiot, tai sellaisia lauseita kuin "Luopiot eivät ole sivistyneitä". Tuo tarkoittaa kaikkia vt-seuran edesottamuksia kriittisesti tarkastelevia entisiä jehovantodistajia.>>Varsinkin koskien entisiä jehovantodistajia koskevia perättömiä syytöksiä, ja järjenköyhiä yleistyksiä.
Järjenköyhyyttä on vain tuossa sinun vänkäämisessä, varsinkin kun olet yksin vänkäämässä. Tukea et saa tuon ajan h2o sakilta, koska he eivät lähde tekemään itsestään valehtelijaa. Ex-Ateisti kirjoitti:
>>Varsinkin koskien entisiä jehovantodistajia koskevia perättömiä syytöksiä, ja järjenköyhiä yleistyksiä.
Järjenköyhyyttä on vain tuossa sinun vänkäämisessä, varsinkin kun olet yksin vänkäämässä. Tukea et saa tuon ajan h2o sakilta, koska he eivät lähde tekemään itsestään valehtelijaa.Vastauksesi alkavat olla entistä heikompia. Itseasiassa edellisessä viestissäsi et vastannut mihinkään esittämääni kysymykseen, vaan vedit sivuun aiheesta hyvinkin lahjakkasti. Et halua vastata, vai et pysty?
- ex-jehova
Ex-Ateisti kirjoitti:
Reply to : Anonymous
Reply to : KaarmisKeskitysleirifantasian olen lukenut Achanin omaista jutuista. Capyparan hetero yms. vihajuttuja nyt olen seurannut l?hinn? huvittuneesti, pikkutytt?m?ist? (jalanpolkemista)vihaa yhteiskunnan vallitsevaa arvomaailmaa kohtaan.Toi homoasia t?ss? eniten huvittaa, ty?paikkani kaksi lesboa ovat kokoomuslaisia hyvinpukeutuneita ja markkina-liberalisteja. Kannattavat tuota "heikot sortuu elontiell?" ajattelumallia. Kovin v?h?n heill? on yhteist? v?syneen yksinhuoltajan kanssa, joka koittaa vet?? perhett??n eteenp?in tiukoissa taloudellisissa raameissa. Joten en yht??n ihmettele, ett? yksinhuoltajat ??net?v?t ainoaa turvaa, vahvaa julkista sektoria ajavaa Vasemmistoliitoa ja Sos demia.
Ihailtavaa, ett? joku osaa muutamalla lauseella maalata koko nykyel?m?n kirjon, sukupuoliv?hemmist?ist? maailmankatsomuksiin...
Sieltä muuten ei löydy kaikkea, siis topikit ovat rajattuja siis kadonneita osin. Achania nimiteltiin usein "keskitysleiri Achaniksi" ja kuten huomaat, sitä ei kukaan kiistänyt kirjoituksissa tai ihmetellyt nimittelyä, koska SYY OLI KAIKKIEN TIEDOSSA.Taisit löytää omat viestisi?
- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
Vastauksesi alkavat olla entistä heikompia. Itseasiassa edellisessä viestissäsi et vastannut mihinkään esittämääni kysymykseen, vaan vedit sivuun aiheesta hyvinkin lahjakkasti. Et halua vastata, vai et pysty?
Kyllä pystyn, sillä huomasin, että h2o:lla kirjoiteltiin astetta rajummin "keskitysleiri-Achanista"
Onneksi on jo matskua, josta väki voi vetää omat johtopäätökset, sinun epätoivosta huolimatta.
Suomeksi käännettynä ja tyyliäsi lainaten, olet taulapää vänkääjä ,-) - Ex-Ateisti
ex-jehova kirjoitti:
Taisit löytää omat viestisi?
Saattaa olla ;-) ja siksi tiedän kirjoittavani totta, vaikka Tiuku epätoivoisesti sössää joutavia.
Ex-Ateisti kirjoitti:
Kyllä pystyn, sillä huomasin, että h2o:lla kirjoiteltiin astetta rajummin "keskitysleiri-Achanista"
Onneksi on jo matskua, josta väki voi vetää omat johtopäätökset, sinun epätoivosta huolimatta.
Suomeksi käännettynä ja tyyliäsi lainaten, olet taulapää vänkääjä ,-)>>sillä huomasin, että h2o:lla kirjoiteltiin astetta rajummin "keskitysleiri-Achanista"
En ole väittänyt etteikö ko. henkilö olisi heittänyt ilmoille tuon tyyppistä spekulaatiota, tai edes jotain sinnepäin. Olen silti ihmetellyt miksi avaat keskusteluja muistisi varassa, ilman mustaa valkoisella. Miksi kuvittelet että tuollaisia avauksia tulisi ottaa vakavasti?
Entisiltä jehovantodistajilta kyllä vaaditaan mustaa valkoisella jokaiselle vt-seuran kyseenalaistavalle ajatukselle, mutta sinä saat avata 'luotettavasti' muistisi varassa millaisia avauksia tahansa, niinkö?
Pohja puuttuu rähinöinniltäsi.
>>Onneksi on jo matskua, josta väki voi vetää omat johtopäätökset, sinun epätoivosta huolimatta.
Matskua jossa kirjoittelijaa herjataan toivomallasi tavalla, ei mitään muuta konkreettista avauksesi ja rähinäsi tueksi.
>>Suomeksi käännettynä ja tyyliäsi lainaten, olet taulapää vänkääjä
Kiitos samoin.- ex-jehova
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>sillä huomasin, että h2o:lla kirjoiteltiin astetta rajummin "keskitysleiri-Achanista"
En ole väittänyt etteikö ko. henkilö olisi heittänyt ilmoille tuon tyyppistä spekulaatiota, tai edes jotain sinnepäin. Olen silti ihmetellyt miksi avaat keskusteluja muistisi varassa, ilman mustaa valkoisella. Miksi kuvittelet että tuollaisia avauksia tulisi ottaa vakavasti?
Entisiltä jehovantodistajilta kyllä vaaditaan mustaa valkoisella jokaiselle vt-seuran kyseenalaistavalle ajatukselle, mutta sinä saat avata 'luotettavasti' muistisi varassa millaisia avauksia tahansa, niinkö?
>>Onneksi on jo matskua, josta väki voi vetää omat johtopäätökset, sinun epätoivosta huolimatta.
Matskua jossa kirjoittelijaa herjataan toivomallasi tavalla, ei mitään muuta konkreettista avauksesi ja rähinäsi tueksi.
Kiitos samoin. - Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>sillä huomasin, että h2o:lla kirjoiteltiin astetta rajummin "keskitysleiri-Achanista"
Kiitos samoin.Kuten kirjoitin, jokainen VOI JO VETÄÄ OMAT JOHTOPÄÄTÖKSET.
Sinä vänkäät yksin! Missä ovat tuon ajan luopparit, jotka palstalla ovat esim. RAM (Theos)? Ei heitä vain näy kiistämässä aloitustani.
No, jokainen voi vetää asiasta johtopäätökset, sinun ala-arvoisen suunsoiton sijaan. - Ex-Ateisti
ex-jehova kirjoitti:
Tällä palstalla on lukijoina lukuisia sen ajan exiä ja todistajia. Haastan Rekisteröidyt kirjoittajat kumoamaan väitteeni, koskien Achanin leiripuheita!
OK katsotaan miten käy ;-) Ex-Ateisti kirjoitti:
Kuten kirjoitin, jokainen VOI JO VETÄÄ OMAT JOHTOPÄÄTÖKSET.
Sinä vänkäät yksin! Missä ovat tuon ajan luopparit, jotka palstalla ovat esim. RAM (Theos)? Ei heitä vain näy kiistämässä aloitustani.
No, jokainen voi vetää asiasta johtopäätökset, sinun ala-arvoisen suunsoiton sijaan.>>Kuten kirjoitin, jokainen VOI JO VETÄÄ OMAT JOHTOPÄÄTÖKSET.
Voi kyllä. Nimittäin sen johtopäätöksen että nostat omia anonyymejä kirjoituksiasi naftaliinista, jotta pääset parjaamaan entisiä jehovantodistajia ja näiden edesottamuksia.
Kuvaa melko hyvin tapaasi käsitellä asioita jos todisteiden pyytäminen menee mielestäsi kategoriaan "ala-arvoinen suunsoitto" tai vänkääminen.
Arvaa mitä google antaa tulokseksi hausta achan leiri? Sinun avauksesi.
Oletko muuten koskaan ajatellut keskustella kritisoimiesi henkilöitymien kanssa sinua häiritsevistä asioista sähköpostitse, tai muulla tavalla, jossa saat keskustella ihan niiden henkilöiden kanssa, joita asia todella koskee? Vai onko julkinen muutaman henkilön mollaaminen kiehtovampaa? Tarkoituksenasi kun on selvästi päästä rokottamaan myös kaikkia luopioita muutamien edesottamusten perusteella.Ex-Ateisti kirjoitti:
Tällä palstalla on lukijoina lukuisia sen ajan exiä ja todistajia. Haastan Rekisteröidyt kirjoittajat kumoamaan väitteeni, koskien Achanin leiripuheita!
OK katsotaan miten käy ;-)>>Haastan Rekisteröidyt kirjoittajat kumoamaan väitteeni, koskien Achanin leiripuheita!
Onko joku väittänyt ettei ko. nimimerkki ole koskaan spekuloinut ko. aiheesta?- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Haastan Rekisteröidyt kirjoittajat kumoamaan väitteeni, koskien Achanin leiripuheita!
Onko joku väittänyt ettei ko. nimimerkki ole koskaan spekuloinut ko. aiheesta?Mitä sitten vänkäät? Kun jo alkujaan tiesit, että Achan on ehdotellut leiriä Jehovantodistajille.
- Ex-Ateisti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Kuten kirjoitin, jokainen VOI JO VETÄÄ OMAT JOHTOPÄÄTÖKSET.
Voi kyllä. Nimittäin sen johtopäätöksen että nostat omia anonyymejä kirjoituksiasi naftaliinista, jotta pääset parjaamaan entisiä jehovantodistajia ja näiden edesottamuksia.
Kuvaa melko hyvin tapaasi käsitellä asioita jos todisteiden pyytäminen menee mielestäsi kategoriaan "ala-arvoinen suunsoitto" tai vänkääminen.
Arvaa mitä google antaa tulokseksi hausta achan leiri? Sinun avauksesi.
Oletko muuten koskaan ajatellut keskustella kritisoimiesi henkilöitymien kanssa sinua häiritsevistä asioista sähköpostitse, tai muulla tavalla, jossa saat keskustella ihan niiden henkilöiden kanssa, joita asia todella koskee? Vai onko julkinen muutaman henkilön mollaaminen kiehtovampaa? Tarkoituksenasi kun on selvästi päästä rokottamaan myös kaikkia luopioita muutamien edesottamusten perusteella.Tämähän on keskustelupalsta!
Kyllähän sitä nyt saa luopion julkisista ideoista keskustella. Ex-Ateisti kirjoitti:
Mitä sitten vänkäät? Kun jo alkujaan tiesit, että Achan on ehdotellut leiriä Jehovantodistajille.
>>Mitä sitten vänkäät? Kun jo alkujaan tiesit, että Achan on ehdotellut leiriä Jehovantodistajille.
Onko jo liian monta viestiä takana tältä päivältä, ettet oikein pysy enää perässä?
Alkuperäisessä viestissäni kirjoitin: "yritätkö esittää että kyseisenkaltaiset ideat saisivat entisten jehovantodistajien keskuudessa poikkeuksetta positiivisen vastaanoton?".
Tuo oli eräs "vänkäämisen" syy, johtuen siitä että avauksesi yleistävä sävy käsitti suunnilleen kaikki luopiot. Ja toinen syy vänkäämiselle oli se, että et ole kyennyt esittämään mustaa valkoisella siitä, että kyseisenlainen "leirikirjoittelu" olisi entisten jehovantodistajien keskuudessa yleisesti hyväksytty h2O:lla, tai missään muuallakaan.- neitoni
Ex-Ateisti kirjoitti:
Reply to : Anonymous
Sieltä muuten ei löydy kaikkea, siis topikit ovat rajattuja siis kadonneita osin. Achania nimiteltiin usein "keskitysleiri Achaniksi" ja kuten huomaat, sitä ei kukaan kiistänyt kirjoituksissa tai ihmetellyt nimittelyä, koska SYY OLI KAIKKIEN TIEDOSSA.Kauhajoen surmaajat oli myös VIHA-ihmisiä.Nyt täällä annetaan tulla tämmösiä linkkejä,en käsitä! Jos ei ny joku poista het näitä,se on poliisiasia niille joitten pitäis valvoa palstaa
- RaM
Minua ihmetyttää kovasti, että Jehovan todistajat ovat välinpitämättömiä taurastaja-Jumalansa sairaaloisesta verenhimoisuudesta.
Tumpelo-Jehova epäonnistuu ensin kerta toisensa jälkeen ihmiskunnan perustamisessa ja sitten teurastaa siitä suurimman osan.
Miksi Jehovan todistajat eivät protestoi labiilin Jumalansa toimia vastaan vaan menevät (uskonsa mukaisesti) seuraavan perustamisyrityksen mukana jännittämään, miten sen ihmiskunnan kanssa taas käy.
Jehovan todistajat eivät selvästikään ole sivistyneitä eivätkä protestoi Jehovansa sekoiluja vastaan vaan menevät teurastaja-Jumalan persettä nuoleskellen mukana minne hän ikinä johtaakaan heitä.- Ex-Ateisti
Kuka tuohon tumpelo jehovaan uskoo?
- RaM
Ex-Ateisti kirjoitti:
Kuka tuohon tumpelo jehovaan uskoo?
...tai ylipäätään MIHINKÄÄN tumpelo-Jumalaan?
- neitoni
RaM kirjoitti:
...tai ylipäätään MIHINKÄÄN tumpelo-Jumalaan?
kirjottelis jos joku sua ei ois tehny,kai sulla ainot vai aattelitko et joku heilutti autopajas työkaluja ja kaikki sopi het kohilleen,voi pannaan maailma lelukoppaan ja hei hupa,yhtäkkiä on maa ja meret jut sopiva ilmasto ja ruokaa,..et noi noin tyhmä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861759Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171101Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981076Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79962- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs52726- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671