Kysymys neitoselle

Tuossa Johanneksen pojan tietosuojajupakkaa käsittelevässä avauksessa torut Johanneksen poikaa siitä, että tämä on vienyt eteenpäin selvitettäväksi vt-seuran laittomia toimintatapoja.

Lain mukaan maistraattiin pitää ilmoittaa välittömästi kun joku eroaa tai erotetaan uskonnollisesta lafkasta. Sinä meinaat kuitenkin että: "Mitä sillä on niin hiton väliä koska lappuses saat".

Miksi vt-seura saa toimia mielestäsi lain vastaisesti, ilman että siihen tulee kenenkään puuttua?

13

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaM

      ...saa näiden lapsenmielisten 'neitosten' maailmassa tehdä mitä vaan, kunhan muistavat heiluttaa Jehova-lippua.

    • neitoni

      et Beetelis on pähkäilty päät yhes et tehäänpä kiesaa eikä olmoteta maistraattiin ja varmasti hän selvityksen saa.Kuten sanoin mulle se tuli aika pian,eikä mua moinen asia ees kinnostanu,enemmän murehdin sitä miten olin töpänny mut huolensa kullakin

      • >>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

        Niin tuli minullekin, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on se asian kanssa, että näin ei lähellekään aina toimita, vaan ilmoitusta maistraattiin pantataan jostain syystä. Joka on laitonta.

        Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?


      • ja maallinen sellainen!
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

        Niin tuli minullekin, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on se asian kanssa, että näin ei lähellekään aina toimita, vaan ilmoitusta maistraattiin pantataan jostain syystä. Joka on laitonta.

        Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?

        >>Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?


      • neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Kuten sanoin mulle se tuli aika pian

        Niin tuli minullekin, mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on se asian kanssa, että näin ei lähellekään aina toimita, vaan ilmoitusta maistraattiin pantataan jostain syystä. Joka on laitonta.

        Edelleenkin: miksi vt-seura saa mielestäsi toimia lain vastaisesti?

        varmasti on hyvä syy ku selvitys tulee,ois kiva tietää sit mitä sieltä ilmotetaa,mut ei se sentään rikollisjärjestöä tee JT:sta,vaikka joillekin jos tuo on tärkee asia ni ymmärrän et kiusaa


      • neitoni kirjoitti:

        varmasti on hyvä syy ku selvitys tulee,ois kiva tietää sit mitä sieltä ilmotetaa,mut ei se sentään rikollisjärjestöä tee JT:sta,vaikka joillekin jos tuo on tärkee asia ni ymmärrän et kiusaa

        Jehovantodistajan erottamisesta tai eroamisesta maistraattiin ilmoittamatta jättäminen on laitonta. Mikä ihme tuossa on vaikeaa ymmärtää? Miksi puolustelet vt-seuraa ja sen laittomia toimia?


      • neitoni
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Jehovantodistajan erottamisesta tai eroamisesta maistraattiin ilmoittamatta jättäminen on laitonta. Mikä ihme tuossa on vaikeaa ymmärtää? Miksi puolustelet vt-seuraa ja sen laittomia toimia?

        suoraan et heillä paljo hommia,töitä eikä jos joku eroo tai erotetaan,miks sitä ei ilmoteta maistraattiin koska se on automaattinen asia.Paitsi on Johanneksen poika tän riitauttanu et hän ei oo tehny mittään,onko jotain mitä en tiiä


      • neitoni
        neitoni kirjoitti:

        suoraan et heillä paljo hommia,töitä eikä jos joku eroo tai erotetaan,miks sitä ei ilmoteta maistraattiin koska se on automaattinen asia.Paitsi on Johanneksen poika tän riitauttanu et hän ei oo tehny mittään,onko jotain mitä en tiiä

        sotkeentua tähän enempää,mut jos näin kauan kestäny joku syy on.Ja piste iin päälle,kyllä sieltä beetelistä asiat hoitaa oikein :) oisko kevennys paikallaan,vois olla mutten sano


      • jos on
        neitoni kirjoitti:

        varmasti on hyvä syy ku selvitys tulee,ois kiva tietää sit mitä sieltä ilmotetaa,mut ei se sentään rikollisjärjestöä tee JT:sta,vaikka joillekin jos tuo on tärkee asia ni ymmärrän et kiusaa

        hyvä syy, niin laittomuus on ok?
        entä jos minulla on hyvä syy lyödä sinua turpaan? sekin on laitonta, mutta jos nyt sattuu olevan hyvä syy? mitä sitten?


      • Markku_Meilo
        jos on kirjoitti:

        hyvä syy, niin laittomuus on ok?
        entä jos minulla on hyvä syy lyödä sinua turpaan? sekin on laitonta, mutta jos nyt sattuu olevan hyvä syy? mitä sitten?

        >>hyvä syy, niin laittomuus on ok?

        Hyvä syy on oma etu, jolla voidaan lain ohella ohittaa oma opetuskin. Oman opetuksen ohittamiset ovat oma sarkansa, mutta vähemmän tunnettuja ovat tapaukset, joissa Vartiotorniseura on kusettanut verottajaa.

        Ranskassa Vt-seura löi vuosia laimin työntekijöidensä pakollisen tapaturmavakuuttamisen ja erään tapaturman johdosta vyyhti purkautui ja tuli rangaistussakkoa sen verran, että tuntui.

        Saksassa Vt-seura kusetti verottajaa ja jätti vuosia ilmoittamatta konventtiruokailusta saadut tuotot, seurauksena rangaistussakko, jonka maksamiseen kerättiin jäsenistöltä lahjoituksia.

        Norjassa taas kävi niin, että Vt-seura jäi nuolemaan näppejään. Vt-seura oli lain mukaan oikeutettu yhteisövero-osuuteen, joka oli tietysti sidoksissa jäsenmäärään. Vt-seura yritti kusettaa viranomaisia ja ilmoitti suunnilleen muistonvietossa käyviä muistuttavan määrän. Viranomainen pyysi saada tarkastaa asian, johon Vt-seura ei suostunut ja jäi ilman tuota em. vero-osuutta.

        USA:ssa Vt-seuran rahanahneus tuli esille esimerkiksi kuuluisassa Tacoma Dome -tapauksessa. Tilan vuokrausehdoissa oli maininta, että pysäköintilasta ei saa kerätä eri maksua konventin aikana. Vt-seura kiersi asian siten, että konventtiin tulijoille myytiin parkkilippu jo salilla. No sitten löytyi yksi suoraselkäinen jt, joka julkisti asian. Ellen väärin muista, niin tämän rehellisyyden tuo jt maksoi sillä, että sai monoa.


      • neitoni
        Markku_Meilo kirjoitti:

        >>hyvä syy, niin laittomuus on ok?

        Hyvä syy on oma etu, jolla voidaan lain ohella ohittaa oma opetuskin. Oman opetuksen ohittamiset ovat oma sarkansa, mutta vähemmän tunnettuja ovat tapaukset, joissa Vartiotorniseura on kusettanut verottajaa.

        Ranskassa Vt-seura löi vuosia laimin työntekijöidensä pakollisen tapaturmavakuuttamisen ja erään tapaturman johdosta vyyhti purkautui ja tuli rangaistussakkoa sen verran, että tuntui.

        Saksassa Vt-seura kusetti verottajaa ja jätti vuosia ilmoittamatta konventtiruokailusta saadut tuotot, seurauksena rangaistussakko, jonka maksamiseen kerättiin jäsenistöltä lahjoituksia.

        Norjassa taas kävi niin, että Vt-seura jäi nuolemaan näppejään. Vt-seura oli lain mukaan oikeutettu yhteisövero-osuuteen, joka oli tietysti sidoksissa jäsenmäärään. Vt-seura yritti kusettaa viranomaisia ja ilmoitti suunnilleen muistonvietossa käyviä muistuttavan määrän. Viranomainen pyysi saada tarkastaa asian, johon Vt-seura ei suostunut ja jäi ilman tuota em. vero-osuutta.

        USA:ssa Vt-seuran rahanahneus tuli esille esimerkiksi kuuluisassa Tacoma Dome -tapauksessa. Tilan vuokrausehdoissa oli maininta, että pysäköintilasta ei saa kerätä eri maksua konventin aikana. Vt-seura kiersi asian siten, että konventtiin tulijoille myytiin parkkilippu jo salilla. No sitten löytyi yksi suoraselkäinen jt, joka julkisti asian. Ellen väärin muista, niin tämän rehellisyyden tuo jt maksoi sillä, että sai monoa.

        lippu sielä toinen täälä. haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.Riitelyhän siitä tullee mut ollaan sivistyneesti.Saatpahan mua taas tytteliks haukkua :)


      • Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

        lippu sielä toinen täälä. haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.Riitelyhän siitä tullee mut ollaan sivistyneesti.Saatpahan mua taas tytteliks haukkua :)

        >>lippu sielä toinen täälä.

        Joo, tarkoittanet sakkolappuja, joita Wt-seura on saanut jopa ympäristön sottamisesta.

        >>haluaisin sut ja rauskin nähä kasvotusten.

        Rauskin asioihin en voi luonnollisesti vastata mitään.


    • .................

      ..............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe