Poistelua

Jopas taas on oltu periadventisteja ja poistettu minun perjantainen kirjoitukseni.

Olisi hauska ollut lukea, mitä siihen on viikonlopun aikana vastattu.

25

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö niin?

      niin mitä valittamista toisilla on hänen tekemisistään? Jos ihminen kokee, että hänen ihmisarvoaan kohotetaan, niin hän kokee tuon tuon henkilön, joka hänen ihmisarvoaan kohottaa, ystävänään. Ystävälle tai ystäville kukaan ei tahdo mitään pahaa ja toimintaansa arvostetaan.

      Olen elämäni aikana nähnyt vaatimattomia mökkejä, joiden katto on kallellaan, ikkunat ovat jo heikkoja, ulko-ovikin on heikon näköinen, mutta ei ole tullut mieleeni moittia vaatimattomassa mökissä asuvan tai asuvien asuntoa ja kehua omaani heille.

      • poikkeus on!

        ///// Olen elämäni aikana nähnyt vaatimattomia mökkejä, joiden katto on kallellaan, ikkunat ovat jo heikkoja, ulko-ovikin on heikon näköinen, mutta ei ole tullut mieleeni moittia vaatimattomassa mökissä asuvan tai asuvien asuntoa ja kehua omaani heille. /////

        PAITSI!
        Ja se onkin juuri se oleellisin. Sillä juuri tuollaista mökkiä adventtikirkko myy ainoana oikeana "mökkinä" ihmisen uskonasumukseksi.
        Ja valehdellen sen erinomaisuutta vaikka tuo mökki ei ollut hyvä edes silloin uutena ja vastarakennettuna.
        Tuollaista tarjotaan vieläpä kaikkein parhaimman tarjollaolevan tilalle, joka on lisäksi ilmainen!


      • Eikö vain?
        poikkeus on! kirjoitti:

        ///// Olen elämäni aikana nähnyt vaatimattomia mökkejä, joiden katto on kallellaan, ikkunat ovat jo heikkoja, ulko-ovikin on heikon näköinen, mutta ei ole tullut mieleeni moittia vaatimattomassa mökissä asuvan tai asuvien asuntoa ja kehua omaani heille. /////

        PAITSI!
        Ja se onkin juuri se oleellisin. Sillä juuri tuollaista mökkiä adventtikirkko myy ainoana oikeana "mökkinä" ihmisen uskonasumukseksi.
        Ja valehdellen sen erinomaisuutta vaikka tuo mökki ei ollut hyvä edes silloin uutena ja vastarakennettuna.
        Tuollaista tarjotaan vieläpä kaikkein parhaimman tarjollaolevan tilalle, joka on lisäksi ilmainen!

        jos se ei ole rakkaudeton?


      • niinkös se onkin
        Eikö vain? kirjoitti:

        jos se ei ole rakkaudeton?

        Usko on ihmisen suhde Kristukseen ja tölli on näkyvää jolla on kovin huono aasinsila edelliseen!
        miksi muuttaisit puheen keskipistettä pois aiheesta?
        Paavali kehoittaa kunkin pysyvän SIINÄ ASEMASSA jossa on kutsuttu!
        Eikä siihen asemaani ole todentotta kuulunut adventismia sen missään opinmuodossa.
        Minun ei siten pidä muuttua juutalaiseksi eikä adventistiksi pysyäkseni uskossa.


      • Eikö vain?
        niinkös se onkin kirjoitti:

        Usko on ihmisen suhde Kristukseen ja tölli on näkyvää jolla on kovin huono aasinsila edelliseen!
        miksi muuttaisit puheen keskipistettä pois aiheesta?
        Paavali kehoittaa kunkin pysyvän SIINÄ ASEMASSA jossa on kutsuttu!
        Eikä siihen asemaani ole todentotta kuulunut adventismia sen missään opinmuodossa.
        Minun ei siten pidä muuttua juutalaiseksi eikä adventistiksi pysyäkseni uskossa.

        jos adventismi mielestäsi on tuollainen pieni tölli, niin eikö se riitä kodiksi sen asukkaille, jos sen piirissä vallitsee keskinäinen rakkaus? Asu sinä vain siinä hienossa linnassa ja ole onnellinen, mutta kunnioita pienen töllin asukkaita.


      • lämmin on pesä
        Eikö vain? kirjoitti:

        jos adventismi mielestäsi on tuollainen pieni tölli, niin eikö se riitä kodiksi sen asukkaille, jos sen piirissä vallitsee keskinäinen rakkaus? Asu sinä vain siinä hienossa linnassa ja ole onnellinen, mutta kunnioita pienen töllin asukkaita.

        Lämmin on pesä siollakin kun ne yhteen sulloutuvat volkikasaansa. Mutta ei se niistä kristittyjä tee!


    • Huomaaja*

      Poistit itse saadaksesi viestisi saadaksesi huomiota Marttyyrinä?

    • hirvas

      varmaankin nämä Raamatun sanat.

      1. Joh. 1:6
      Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.

      Käytännössä advarit julistavat Adventtikirkon 28 opinkohtaa, SDA:n ja Millerin järkeilemiä ihmisopetuksia, eli vaeltavat todella pilkkopimeässä.

      • auni3

        varma että ne Uskova1:den viestin poistajat ovat adventisteja, vai tulikohan taas väärä syytös.


      • alex-kasi

        sinäkin siihen kuoppaan...


      • hirvas
        auni3 kirjoitti:

        varma että ne Uskova1:den viestin poistajat ovat adventisteja, vai tulikohan taas väärä syytös.

        Raamatun sanalla, että ne jotka ovat hylänneet Jeesuksen sanat ja ottaneet tilalle ihmisopit, he kulkevat pilkkopimeässä. varmuuden vuoksi todistan vielä lisää, että asia on niin, koska Jumala sana ilmoittaa näin:

        2. Joh. 1:9
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

        Uskotko siis, ettei Jumalan sanalle tarvitse olla kuuliainen? Voit huoletta uskoa William Millerin, SDA:n ja Ellen Whitenkin oppeja ja luulla, että uskomalla jonkinlaiseen sekaoppiin pelastuu?


      • hirvas
        alex-kasi kirjoitti:

        sinäkin siihen kuoppaan...

        ei putoa mihinkään. Ja jos putoaakin, niin Herra on voimallinen hänet sieltä nostamaan ylös.


      • Elina
        hirvas kirjoitti:

        Raamatun sanalla, että ne jotka ovat hylänneet Jeesuksen sanat ja ottaneet tilalle ihmisopit, he kulkevat pilkkopimeässä. varmuuden vuoksi todistan vielä lisää, että asia on niin, koska Jumala sana ilmoittaa näin:

        2. Joh. 1:9
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

        Uskotko siis, ettei Jumalan sanalle tarvitse olla kuuliainen? Voit huoletta uskoa William Millerin, SDA:n ja Ellen Whitenkin oppeja ja luulla, että uskomalla jonkinlaiseen sekaoppiin pelastuu?

        adventistien opista hölyn pölyä senkun soita suutasi, minä en ole koskaan tehnyt uskoani Milleri ja Whiten kirjoituksille ja olen sentään ollut adventisti 40 vuotta, joten sanon että sinä annat aivan väärän todistuksen meidän uskosta. En usko kylläkään että olet uskovainen niin terävä arvostelijan kieli sinulla on ettei moni maailman ihminen lyö toista noin halvalla kuin sinä lyöt adventti uskovaisia.
        Ja lopuksihan sinä yleensä toivotat adventistit kadotukseen koska ne eivät usko sinun harhoja.


      • hirvas
        Elina kirjoitti:

        adventistien opista hölyn pölyä senkun soita suutasi, minä en ole koskaan tehnyt uskoani Milleri ja Whiten kirjoituksille ja olen sentään ollut adventisti 40 vuotta, joten sanon että sinä annat aivan väärän todistuksen meidän uskosta. En usko kylläkään että olet uskovainen niin terävä arvostelijan kieli sinulla on ettei moni maailman ihminen lyö toista noin halvalla kuin sinä lyöt adventti uskovaisia.
        Ja lopuksihan sinä yleensä toivotat adventistit kadotukseen koska ne eivät usko sinun harhoja.

        ei ensiksikään ole passittaa ketään mihinkään, joten sinä kirjoittelet sellaista, mikä ei pidä paikkaansa.
        Mikäli olet ollut todellakin 40 vuotta adventisti, etkä ole huomannut lukea Adventtikirkon 28 opinkohtaa, niin et todellakaan voi tietää, mihin kyseisen järjestön oppi lopulta perustuu. Ne ovat tässä, joten nyt kannattaa ehdottomasti alkaa lukemaan ne, mihin sinut on johdateltu uskomaan.

        http://www.adventtikirkko.fi/opetus/

        Kuten aiemmin epäilinkin, ihmiset luulevat pelastuvansa kuulumalla johonkin lahkoon, joka tietenkin on suuri harha. Jollet usko edes niitä Raamatun jakeita, jotka tuossa esitin aiemmin, niin mielestäni olet todella eksytetty. Etsi totuutta ja hylkää ihmisopit, niin pelastut.
        Jeesus sanoi näin:

        Joh. 12:48
        Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

        Jeesus oli ja on totuus, ja ainoa nimi taivaan alla, jossa on meidän pelastuksemme. Muuta nimeä ei ole!


      • alex-kasi
        hirvas kirjoitti:

        ei putoa mihinkään. Ja jos putoaakin, niin Herra on voimallinen hänet sieltä nostamaan ylös.

        kyllä ihminen putoaa kuoppaan toisensa jälkeen jos ei katso eteensä.. mutta totta sanoit että Jeesus on voimallinen nostamaan ylös - vaikeus on vain siinä että usein on niin vaikea nähdä Jeesuksen ojennettua kättä - johtuen siitä että ei tunne olevansa avuntarpeessa ... juuri "tässä" asissa.. :)

        Jumala kanssasi

        alex


      • hirvas
        alex-kasi kirjoitti:

        kyllä ihminen putoaa kuoppaan toisensa jälkeen jos ei katso eteensä.. mutta totta sanoit että Jeesus on voimallinen nostamaan ylös - vaikeus on vain siinä että usein on niin vaikea nähdä Jeesuksen ojennettua kättä - johtuen siitä että ei tunne olevansa avuntarpeessa ... juuri "tässä" asissa.. :)

        Jumala kanssasi

        alex

        Juuri noin, sillä mikäli ihminen ei itse tiedä, tai ei usko, että vain Jeesus ja sana pelastavat, niin silloin hän on kadottanut sen auttavan käden. Hänellä ei omassa luulossaan ole mitään hätää. Se hätä on muilla - ei minulla.


      • on, jossa
        hirvas kirjoitti:

        ei ensiksikään ole passittaa ketään mihinkään, joten sinä kirjoittelet sellaista, mikä ei pidä paikkaansa.
        Mikäli olet ollut todellakin 40 vuotta adventisti, etkä ole huomannut lukea Adventtikirkon 28 opinkohtaa, niin et todellakaan voi tietää, mihin kyseisen järjestön oppi lopulta perustuu. Ne ovat tässä, joten nyt kannattaa ehdottomasti alkaa lukemaan ne, mihin sinut on johdateltu uskomaan.

        http://www.adventtikirkko.fi/opetus/

        Kuten aiemmin epäilinkin, ihmiset luulevat pelastuvansa kuulumalla johonkin lahkoon, joka tietenkin on suuri harha. Jollet usko edes niitä Raamatun jakeita, jotka tuossa esitin aiemmin, niin mielestäni olet todella eksytetty. Etsi totuutta ja hylkää ihmisopit, niin pelastut.
        Jeesus sanoi näin:

        Joh. 12:48
        Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

        Jeesus oli ja on totuus, ja ainoa nimi taivaan alla, jossa on meidän pelastuksemme. Muuta nimeä ei ole!

        ei opetusta ole. Monelle riittää toki, että huudetaan pelkästään halleuluja, mutta ei kaikille.

        Se luulija olet sinä Hirvas, joka luulet, että adventistit muka pelastuisivat kirkkoon kuulumalla.

        Kaikesta näkee mikä valehtelija olet.

        Jeesus on tie totuus ja elämä. Muuta nimeä ei ole koko taivaan kannen alla, joka voisi pelastaa.

        Sitä varten olet sinäkin täällä, että saisit adventisteiltä opetusta!!!
        Ehkä tulet myös huomaamaan, että valehtelu ei kannata ja teet parnnuksen siitä.


      • tällä palstalla sitä ei ole koettu, mutta
        Lohjalla voitiin keskustella "ilman vihaa ja epäilystä". Voitiin yhdessä ylistää, vaikka
        monessa asiassa mielipiteet olivat vastakkaisetkin yhdellä jos toisella.

        1. Tim. 2:8
        Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä;



        Mitä viesti sisälsi, Riitta?
        Kirjoittanut: AnttiVKantola
        9.11.2008 klo 22.23
        Poista oma viesti
           Olin viikonloppuna YYA-tapaamisessa (ystävien
        yhteys, rekisteröimätön Jeesus-keskeinen tiimi).
        Varmaankin Riitan viesti on ollut erityisen osuva.
        Mun viestit on niin kesyjä, ettei niistä väliä ...

        Ystävien yhteyttä vaalii joukko pitkäaikaista
        kokemusta adventismista omaavia uskovia.
        Minkäänlaista vihamielisyyttä ei ilmennyt kellään
        ketään kohtaan, vaikka henkilökohtaisesti
        aroista asioista vaihdettiin kokemuksia ja
        mielipiteitäkin. Kukaan ei kyseenalaistanut toisen
        kokemaa. Nyt tiedän, että tälläkin palstalla
        puhuttavista asioista voidaan keskustella "ilman
        vihaa ja epäilystä".
        Ja välillä voidaan ylistää Herraa!

        Yhteys on mahdollinen.

        Eräs kertoi, kuinka hän oli taannoin tullut
        epätoivoiseksi määräysten viidakossa (kieltojen).
        Lähtenyt sitten tietoisesti ulos Kristuksen
        seurakunnasta. Kun ei ollut mitään menetettävääkään.
        Siinä samassa hän, vapauden kokemisen yhteydessä,
        oli kokenut Kristuksen ystävällisen kutsun tulla
        ilman ihmissäädöksiä Hänen työtoverikseen ja
        uudelleen uskón tielle, nyt ihan oikeasti.
        Oma yrittäminen oli ollut este.    


      • hirvas
        on, jossa kirjoitti:

        ei opetusta ole. Monelle riittää toki, että huudetaan pelkästään halleuluja, mutta ei kaikille.

        Se luulija olet sinä Hirvas, joka luulet, että adventistit muka pelastuisivat kirkkoon kuulumalla.

        Kaikesta näkee mikä valehtelija olet.

        Jeesus on tie totuus ja elämä. Muuta nimeä ei ole koko taivaan kannen alla, joka voisi pelastaa.

        Sitä varten olet sinäkin täällä, että saisit adventisteiltä opetusta!!!
        Ehkä tulet myös huomaamaan, että valehtelu ei kannata ja teet parnnuksen siitä.

        lähimmäistään tuolla tavalla, joten olete kaukana Hänestä. Minä vain totean mitä olen oikeaksi havainnut ja sillä siisti. Turhaan kaasuttelet, olet osasi valinnut amerikkalaisessa eksytysjärjestössä. Jätä se ja etsi Jeesusta.


      • hirvas
        on, jossa kirjoitti:

        ei opetusta ole. Monelle riittää toki, että huudetaan pelkästään halleuluja, mutta ei kaikille.

        Se luulija olet sinä Hirvas, joka luulet, että adventistit muka pelastuisivat kirkkoon kuulumalla.

        Kaikesta näkee mikä valehtelija olet.

        Jeesus on tie totuus ja elämä. Muuta nimeä ei ole koko taivaan kannen alla, joka voisi pelastaa.

        Sitä varten olet sinäkin täällä, että saisit adventisteiltä opetusta!!!
        Ehkä tulet myös huomaamaan, että valehtelu ei kannata ja teet parnnuksen siitä.

        se on adventtikirkko, joka valehtelee päin naamaa sinullekin, 22.10.1844 on hyvä esimerkki.


      • seurannut
        hirvas kirjoitti:

        Juuri noin, sillä mikäli ihminen ei itse tiedä, tai ei usko, että vain Jeesus ja sana pelastavat, niin silloin hän on kadottanut sen auttavan käden. Hänellä ei omassa luulossaan ole mitään hätää. Se hätä on muilla - ei minulla.

        itsevarma uskova hän työntää varmaan Jumalankin sivuun jos Jumala vähän opastais häntä, hän on kylmä ja itseriittoinen joka ei tarvitse mitään hänellä on kaikki, muut uskovat varsinkin adventistit eivät ole kuin tomu ja tuhka hänen arvostetussaan, kyllä Uskova 1 saa häneltä pisteitä jos osaa nasevasti valehdella adventisteista.


      • hirvas
        seurannut kirjoitti:

        itsevarma uskova hän työntää varmaan Jumalankin sivuun jos Jumala vähän opastais häntä, hän on kylmä ja itseriittoinen joka ei tarvitse mitään hänellä on kaikki, muut uskovat varsinkin adventistit eivät ole kuin tomu ja tuhka hänen arvostetussaan, kyllä Uskova 1 saa häneltä pisteitä jos osaa nasevasti valehdella adventisteista.

        ihminen ei ymmärrä asiaa, niin saattaa käydä juuri noin. Alex ymmärtää mitä tarkoitan.
        Jeesuksen uskova on itsevarma, muuta totuutta kun Jumala ei antanut ihmiselle. Näin on.


    • RIITTA - olet arvostettu sanansaattaja tällä palstalla!
      Eivät ihmiset enkeleitä usko, mutta sinun tietoiskusi otetaan vakavasti.
      Poistamisetkin johtuvat siitä.
      Voit havaita kuinka hirvaksenkin kimppuun käydään, kuin nälkäinen
      joulukinkkuun, kun hän puolustaa samaa totuutta.
      Me jotka Jeesuksen tähden tuemme ja kannustamme sinua, joudumme
      samat kärsimykset kokemaan - luonnollisesti. Totuudella on hintansa.
      Ihmeellistä, että Elina julkeaa sanoa hirvakselle ja sinulle, ettette tiedä
      mitään ellenismistä, vaikka paljon lainaatte egw:tä ja suomennatte sen.

      P o i s t e l u a
      Kirjoittanut: uskova_1
      10.11.2008 klo 10.00
      Jopas taas on oltu periadventisteja ja poistettu minun perjantainen kirjoitukseni.
      Olisi hauska ollut lukea, mitä siihen on viikonlopun aikana vastattu.


      E l i n a h i r v a k s e l l e
         Sinä Hirvas et tiedä
      Kirjoittanut: Elina
      10.11.2008 klo 14.36
      adventistien opista hölyn pölyä senkun soita suutasi, minä en ole koskaan tehnyt uskoani Milleri ja Whiten kirjoituksille ja olen sentään ollut adventisti 40 vuotta, joten sanon että sinä annat aivan väärän todistuksen meidän uskosta. En usko kylläkään että olet uskovainen niin terävä arvostelijan kieli sinulla on ettei moni maailman ihminen lyö toista noin halvalla kuin sinä lyöt adventti uskovaisia.
      Ja lopuksihan sinä yleensä toivotat adventistit kadotukseen koska ne eivät usko sinun harhoja.

         
         h i r v a s ... (adventistille)
         Heihin sopii
      Kirjoittanut: hirvas
      10.11.2008 klo 12.23
      varmaankin nämä Raamatun sanat.

      1. Joh. 1:6
      Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.

      Käytännössä advarit julistavat Adventtikirkon 28 opinkohtaa, SDA:n ja Millerin järkeilemiä ihmisopetuksia, eli vaeltavat todella pilkkopimeässä.
         
         a u n i 3 hirvakselle   
         Oletkos Hirvas
      Kirjoittanut: auni3
      10.11.2008 klo 12.48
      varma että ne Uskova1:den viestin poistajat ovat adventisteja, vai tulikohan taas väärä syytös.
         

         h i r v a s ...(adventistille)
         Minä totesin ja todistin
      Kirjoittanut: hirvas
      10.11.2008 klo 13.24
      Raamatun sanalla, että ne jotka ovat hylänneet Jeesuksen sanat ja ottaneet tilalle ihmisopit, he kulkevat pilkkopimeässä. varmuuden vuoksi todistan vielä lisää, että asia on niin, koska Jumala sana ilmoittaa näin:

      2. Joh. 1:9
      Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

      Uskotko siis, ettei Jumalan sanalle tarvitse olla kuuliainen? Voit huoletta uskoa William Millerin, SDA:n ja Ellen Whitenkin oppeja ja luulla, että uskomalla jonkinlaiseen sekaoppiin pelastuu?
         

         h i r v a s ...(adventistille)
         No minun tehtäväni
      Kirjoittanut: hirvas
      10.11.2008 klo 15.17
      ei ensiksikään ole passittaa ketään mihinkään, joten sinä kirjoittelet sellaista, mikä ei pidä paikkaansa.
      Mikäli olet ollut todellakin 40 vuotta adventisti, etkä ole huomannut lukea Adventtikirkon 28 opinkohtaa, niin et todellakaan voi tietää, mihin kyseisen järjestön oppi lopulta perustuu. Ne ovat tässä, joten nyt kannattaa ehdottomasti alkaa lukemaan ne, mihin sinut on johdateltu uskomaan.

      http://www.adventtikirkko.fi/opetus/

      Kuten aiemmin epäilinkin, ihmiset luulevat pelastuvansa kuulumalla johonkin lahkoon, joka tietenkin on suuri harha. Jollet usko edes niitä Raamatun jakeita, jotka tuossa esitin aiemmin, niin mielestäni olet todella eksytetty. Etsi totuutta ja hylkää ihmisopit, niin pelastut.
      Jeesus sanoi näin:

      Joh. 12:48
      Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.


      h i r v a s ...(kaikille)
      Jeesus oli ja on totuus, ja ainoa nimi taivaan alla, jossa on meidän pelastuksemme.
      Muuta nimeä ei ole!
         Joka uskoo Jeesuksen
      Kirjoittanut: hirvas
      10.11.2008 klo 13.25
      ei putoa mihinkään. Ja jos putoaakin,
      niin Herra on voimallinen hänet sieltä nostamaan ylös.
         
            

    • siellä saattaisi

      olla vipinää?

      Laita ihmeessä osoite tänne, jos sulla sellainen on?!

      • Ainakaan minä en ehdi kaiken maailman blogeja
        lukemaan. Täällä on kiva ja helppo keskustella.
        Ei se oma blogi ole tarkoitus, vaan ihmisten
        tavoittaminen vuorovaikutuksen avulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe