on paras näyttelijä koko sarjassa. Panee itsensä monin tavoin likoon kuten näyttelijän kuuluukin - uskaltaa olla myös ruma toisin kuin eräs missi.
Jaana Saarinen
4
869
Vastaukset
- Johannakin jees
Olen ihan samaa mieltä Saarisen otteesta rooliinsa. Hän on todella hyvä, osaa ja uskaltaa. Siis ammattilainen ja siksi sääli, että lopettaa tuossa roolissa.
Minusta Johanna on selvinnyt osastaan odotettua paremmin, en tiedä, minkälainen näyttelijätyön koulutus hänellä on mutta vetää kyllä Tanjan roolin ihan uskottavasti. Sarjan positiivisimpia hahmoja. Mutta vasta Sepon jälkeen. Sarjan armoitettu ruttuturpa on Kari, jolta ei juuri hymyä irtoa.- ikävää...
että Jaana "Maarit Salin" Saarinen lopettaa. Hänen näytelijäntyötään on aina ollut ilo seurata.
Joo, Johanna Raunio on pärjännyt kohtalaisesti, mutta saunakohtauksessa jossa "Maarit" oli ilman meikkiä ja tukka roikkui miten sattui (meni vielä baariinkin saman näköisenä) niin Johanna oli viimeisen päälle meikattu, turbaani päässä ja just oikeat kuvakulmat.
- yyööökkks
Jaana Salin oksettava ääni!
Ihan kiva kun sen näkee.
Oksettava äänenä nelosen Arvostele minun illallinen ohjelmassa.
Siis on niin oksettava ääni, teennäinen, imelä, mairitteleva ja epänormaali. En pysty kyseistä suomalaista sarjaa katsomaan mm. sentakia, että Jaana on sen äänenä.
Siis niin oksettavaa kuultavaa. - Anonyymi
Onko Saarinen sairas, tosi luihin näköinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831