on paras näyttelijä koko sarjassa. Panee itsensä monin tavoin likoon kuten näyttelijän kuuluukin - uskaltaa olla myös ruma toisin kuin eräs missi.
Jaana Saarinen
4
906
Vastaukset
- Johannakin jees
Olen ihan samaa mieltä Saarisen otteesta rooliinsa. Hän on todella hyvä, osaa ja uskaltaa. Siis ammattilainen ja siksi sääli, että lopettaa tuossa roolissa.
Minusta Johanna on selvinnyt osastaan odotettua paremmin, en tiedä, minkälainen näyttelijätyön koulutus hänellä on mutta vetää kyllä Tanjan roolin ihan uskottavasti. Sarjan positiivisimpia hahmoja. Mutta vasta Sepon jälkeen. Sarjan armoitettu ruttuturpa on Kari, jolta ei juuri hymyä irtoa.- ikävää...
että Jaana "Maarit Salin" Saarinen lopettaa. Hänen näytelijäntyötään on aina ollut ilo seurata.
Joo, Johanna Raunio on pärjännyt kohtalaisesti, mutta saunakohtauksessa jossa "Maarit" oli ilman meikkiä ja tukka roikkui miten sattui (meni vielä baariinkin saman näköisenä) niin Johanna oli viimeisen päälle meikattu, turbaani päässä ja just oikeat kuvakulmat.
- yyööökkks
Jaana Salin oksettava ääni!
Ihan kiva kun sen näkee.
Oksettava äänenä nelosen Arvostele minun illallinen ohjelmassa.
Siis on niin oksettava ääni, teennäinen, imelä, mairitteleva ja epänormaali. En pysty kyseistä suomalaista sarjaa katsomaan mm. sentakia, että Jaana on sen äänenä.
Siis niin oksettavaa kuultavaa. - Anonyymi
Onko Saarinen sairas, tosi luihin näköinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922050- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110