täällä kukaan vastata, kun ei tuolla toisella palstalla kukaan tiennyt.
Milloin aikuiselle koiralle annetaan yleensä matokuuri?
Onko se kesäisin ja syksyisin, näin olen kuullut?!
Osaako
11
431
Vastaukset
- ex_sakuli
aikuislle koirille matokuurit 2x vuodessa.
Keväällä ja syksyllä ja tietysti aina ennen rokotuksia tai jos olen epäillyt matoja. on perusohje, ei sillä väliä onko kevät-syksy tai kesä-talvi.
Mä madotan itse 4 kertaa vuodessa koska nämä häärivät metsässä ja saattavat saada kaikkia ylläreitä sieltä ja lisäksi kissa saattaa kotiin kntamissan hiirissä lahjoittaa tuliasia.- ???
molemmille vastauksista
ennen rokotuksia.
- vaikutat
koira vihaajalta...
vaikutat kirjoitti:
koira vihaajalta...
Hyvin on riittänyt, turhaa olisi meidän oloissa koiria madottaa useammin. Maalaisjärkeä saa noiden tököttien kanssa käyttää vaikka kuinka rakastaisi koiriaan.
Pääsääntöisesti neljän kuukauden välein.
Ellei ole ns. kunnon talvea pakkasineen 3 kuukauden välein.Kaks kertaa vuodessa meilläkin madotetaan koirat, syksyllä ja keväällä..
No se vanha neuvo,2 kertaa,lumien sulettua ja ennen pakkasia...
Yleensä suositellaan ennen rokotuksia kohdentamaan.
Itse madotan 1-2 kertaa normaalisti.Eli yhden kerran varmasti,toisen jos satun muistamaan...
Noin siksi,kun vältän kaikenmoisia myrkkyjä turhan päiten yleensäkään.- n.sorsa
2x kertaa vuodessa matokuuri, keväällä ja syksyllä, parisen viikkoa ennen rokotuksia kuuri.
- Pukeli 1
Anteeksi, anteeksi jos poikkean keskustelusta, mutta voisitko neuvoa, kun minulta on tästä näytöltä hukkunut se palkki mikä näyttää missä vaiheessa ollaan menossa jollekin palstalle, sellainen lyhyt vihreä pötikkä ja alareunan nostaminen ei onnistu. Samoin tähän näytölle ilmaantuu mainoksia vaikka en klikkaa yhtään mihinkään. Jos tietäisit syyn, niin selittäisitkö sillälailla helppotajuisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609