niin että tietääkö kukaan millon alkaa 4. kausi suomessa ku 3. kausi loppuu joskus joulukuussa tai jotai ni voiskohan 4. tulla heti perään ??
millon 4 kausi suomessa
6
1798
Vastaukset
- pb on
sitä itseänsä eli mene mtv3:n sivulle kyselemään, ei niitä muut sulle erikseen lähde etsimään.
- hehh
no mä oon ettinykki
- kauris93
Ensimmäiseksi Sara elää se oli lavastettu juttu, michaelilla on syöpä ja koko yhtiön pomo on Oscar
Whisler on mukana juonessa.Ps. latasin koko pako 4 netistä kesti 5 päivää mut oli sen arvosta! :)- hehh
juu noi kyl tiedetäää :)
- se tulee
hehh kirjoitti:
juu noi kyl tiedetäää :)
Se tulee ens vuoden syksyl. eli 2009 syksyl viime viikon jakson jälkee luki siin et paon uusi tuotankokausi maikkarilla syksyllä. Ens viikol tulee viiminen jakso paost.
- Kivaa taas
se tulee kirjoitti:
Se tulee ens vuoden syksyl. eli 2009 syksyl viime viikon jakson jälkee luki siin et paon uusi tuotankokausi maikkarilla syksyllä. Ens viikol tulee viiminen jakso paost.
odottaa ensi syksyyn, olisi alkanut jo keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131