GALLUP: UIskottomin miespuolinen horoskooppimerkki

vastausta kehiin.

Listataanpa tänne kaikki tietämys:

Mitkä merkit ovat sinun kokemuksesi mukaan olleet uskottomia tai häntäheikkejä. Kaverin kaverin kokemus ei kelpaa vaan oma. Ja miehistä siis kyse. Motiivina tälle aivan uskomaton spekulointi tietystä merkistä, joka on nyt sitten todettu pahimmaksi pettäjäksi.

Minäpä aloitan

- Kalat, Kaksonen ja Oinas pettivät minua tai minun kanssani.

29

3925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuper.

      Tuli kirjoitusvirhe:)

      • Nimetön

        olen kuullut että uskottomimpia ovat olleet kaksonen, vesimies ja kalat.


    • kukkoilevin (pitää itsestään)

      Ei tahdo ees uskoa ettei hän ole itse viehättävyys.
      On mielestään jatkuvasti iskukuntoinen.Aina kun silmä välttää katselee muitten muijia.Ryökäle luottaa likaa viehättävyyteensä.
      Syy: katsellut liikaa ehkä peilin taakse.

      Olen itse jouskarinainen tulinenhan minäkin.

    • Vicco,,

      Nämä kaksi. Näyttelevät päällepäin viatonta. Katsovat oikeudekseen pettää.
      Kolmas "suuri" pettäjämies on Jousimies. Pakko sanoa myös Vesimies.

      • En ainakaan

        minä.


      • on..

        yksi uskollisimista merkeistä vaikka niin ei heti voisi ajatella/ hän ei hyväksy pettämistä vaikka hänen ulospäin suuntautuva kuva sen antaa ymmärtää.


    • millamaaria

      uskottomin miehenretale mita olen elamassani tullut vastaan!
      Oli jo kuusi eri naista kierroksissa ja sanoi, etta tulisin olemaan se numero seitseman. Onneksi ei paasty niin pitkalle!
      Sydameni han vei ja eika ole vielakaan antanut sita ihan kokonaan takaisin, mutta niinkuin Leona Lewis laulaa; Better in time!

    • selittää

      Tunnen erään neitsytmiehen joka ottaa vierasta naista jatkuvasti. Hulluinta jutussa on se, että hän osaa selittää asian niinpäin, että hänen vaimonsa todellisuudessa pettää häntä.

    • kokemus tämäkin

      Hei
      Pitkä avioliitto takana - härän kanssa. Nyt vasta sitten paljastuu kaksinaamaisuus. Minä olen syypää avioeroon, koska en rakastanut häntä tarpeeksi (suomennos: en passanut tarpeeksi)ja siksi hän oli toisen naisen kauan ennen kuin sain tietää. Minulla pesetti pyykkinsä ja silitti paitansa ja toisen kanssa hurvitteli. Muista sen verran kokemuksia, että jousimies ja kaksoset ovat aika flirttejä ja helposti pettävät, samoin neitsyet.
      Mutta aika uskollisia tyyppejä ovat kalat, rapu ja skorpioni.

      Uskollinen jouskari

    • ...

      skorpioni, rapu ja oinas.

    • kuitenkin on

      jousimies tai leijona joka varmimmin pettää.

    • Kokemusta kummastakin

      ...

    • Jouskarinainen-64

      Exäni on kauris, kova valehtelemaan ja pettämään. Avioliittomme jälkeen hän on ollut kihloissa 3 naisen kanssa.;))...eli ei taida mies oikeaa löytää.:\

      En kuitenkaan yleistä, sillä joka merkissä on pahoja kuin hyväkin puolia.

      • ilman muuta

        Kaurismieheltä pettäminen sujuu silmää räpäyttämättä. Itse seurustelin kauriin kanssa kolme vuotta kunnes selvisi, että miehellä oli ollut peliä ainakin kahden muunkin naisen kanssa. Sitten kun kysyin että mitä vittua, niin mies vaan vastasi, että "kyllä sun pitäis tietää, että mä en ole mikään yhden naisen mies". Siis voi vittu! Toki jätin moisen paskiaisen heti siinä paikassa. Yritti vielä joskus vuoden päästä änkyttää, että eikö voitais olla edes kavereita. No voitte kuvitella, että ei pahemmin tommosen kusipään kaveruus kiinnostanu!


      • Jouskarinainen-64
        ilman muuta kirjoitti:

        Kaurismieheltä pettäminen sujuu silmää räpäyttämättä. Itse seurustelin kauriin kanssa kolme vuotta kunnes selvisi, että miehellä oli ollut peliä ainakin kahden muunkin naisen kanssa. Sitten kun kysyin että mitä vittua, niin mies vaan vastasi, että "kyllä sun pitäis tietää, että mä en ole mikään yhden naisen mies". Siis voi vittu! Toki jätin moisen paskiaisen heti siinä paikassa. Yritti vielä joskus vuoden päästä änkyttää, että eikö voitais olla edes kavereita. No voitte kuvitella, että ei pahemmin tommosen kusipään kaveruus kiinnostanu!

        Moi !

        Exä yritti minua vielä 14v. eron jälkeen minua iskee uudelleen. Sanoin hänelle että "ei sussa ollut muuta hyvää kuin penis", hän katsoi mua suu auki ja sanoi ihmetelleen, että "jaa".

        Aivan inhottaa koko ihminen.


    • kokemukseni

      Ehdottomasti neitsyt..ja rapu tulee hyvänä kakkosena.

    • mie vaan

      Tulos näkyy olevan, että jokaisessa merkissä löytyy pettäjiä. Elikä, horoskooppi ei kerro sitä millainen olet ihmisenä.

    • Puhveli - Vaaka

      Tässä tuli paljon monenlaisia pettäjiä, monen eri horoskooppimerkin edustajilta. En kyllä missään vaiheessa huomannut kenenkään sanovan Vaaka-miesten olleen pettäjiä...

      Itse olen Vaaka, enkä ole koskaan ketää pettänyt saati että voisin koskaa pettääkkään. Ei omatunto kestäisi sellaista. Enkä ole kyllä kuullut kenenkään muun Vaaka-merkin edustavan pettäneen, miehen tai naisen...

      Vaaka ihmisistä tosin sanotaan, että vaikka valloitushalu voi tehdä kehittymättömästä vaakatyypistä epäluotettavan flirttailijan, niin kehittynyt vaaka sen sijaan ymmärtää vastuunsa eikä leiki Valentinoa, kun kotona odottaa hartaudella hankittu elämänkumppani.

      Vaaka on siis varsin luotettava kumppani. Itselläni on ollut jos monenmoisia yhden tai kahdenyön juttuja aivan extemporee, mutta en ole koskaan niitä harrastanut suhteen aikana.

      Teksteissänne kävi ilmi, että varsinkin Kaksonen olisi kova pelimies. Itselläni on Kaksonen kumppaninani ollut jo vuoden, enkä hän kyllä ole pettäjätyyppiä saati petännyt minua (ellei hän nyt ole hyvä näyttelemään...=O). Mitä nyt olen Kaksosista huomannut myös veljeni ja isäni tätä merkkiä edustavan, niin Kaksonen tarvitsee erittäin paljon omaa aikaa aina silloin tällöin (aivan nin kuin Vaakakin). Tämä voi olla syynä Kaksosten hairahteluun, jos heitä niin sanotusti rajoitetaan liikaa, he voivat kapinoida sitä vastaan pettämällä... en tiiä..?

      Kaksosista kuitenkin sanotaan, että he ovat häpeilemättömiä flirttailijoita. He eivät kaipaa rinnalleen tiejyrää eikä kotihiirulaista. Ehkä he kaipaavat kumppanin jota ei voi ikinä koskaan saavuttaa tunnetasolla, eli haasteellisen. Itse lähdin kesällä kumppanini mielipiteistä välittämättä ulkomaille kolmeksi kuukaudeksi. Eli, annoin ymmärtää että tarvitsen itsekkin sitä omaa aikaa ja omia päätöksia olla riippumatta muista.

      Eli, mihin tässä päädyttiin...? :) Jos joku kaipaa rinnalleen luotettavan kumppanin, suosittelen Vaaka-miestä. Voin vakuuttaa, ku sellaisen kumppanin pystytte itsellene saamaan, se on takuuvarma uskollinen kumppani loppuun asti... toivottavasti... heh =)

      Mitäs mieltä olette? :)

      • japaljon

        Minun verisukulaiseni (veljeni) on vaaka, ja joka ikisessä suhteessa se petti. Ensisuhteessa (5v.) ja siitä ajasta viimesen 6kk oli toisen naisen kanssa, kenen kans sitten muutti yhteen suoraan eksän luonta. Tämän uuden kanssa se teki 2 lasta, mutta kun toinen oli vasta 6kk, veljeni muuttikin toisen naisen luokse =O!! No, tämän 3. kanssa hän sitten olisi ollut kuulema tosissaan, mutta se nainen puolestaan lähti toisen miehen mukaan...
        Sairasta, mun mielestä. Mutta; kyllä vaakamies osaa myös pettää =D.


      • kun aina
        japaljon kirjoitti:

        Minun verisukulaiseni (veljeni) on vaaka, ja joka ikisessä suhteessa se petti. Ensisuhteessa (5v.) ja siitä ajasta viimesen 6kk oli toisen naisen kanssa, kenen kans sitten muutti yhteen suoraan eksän luonta. Tämän uuden kanssa se teki 2 lasta, mutta kun toinen oli vasta 6kk, veljeni muuttikin toisen naisen luokse =O!! No, tämän 3. kanssa hän sitten olisi ollut kuulema tosissaan, mutta se nainen puolestaan lähti toisen miehen mukaan...
        Sairasta, mun mielestä. Mutta; kyllä vaakamies osaa myös pettää =D.

        nämä pettäjät sanovat että "tämän kanssa olisin ollut tosissani, enkä olisi pettänyt" kun toinen lähteekin pois.

        Hevonpaskaa tuollaiset puheet. Sitä ei tiedä onko veljesi ollut muutoin kyttäämässä naisia, vaikka ei olisikaan pettänyt ja hänen muijansa lähtenyt sen vuoksi menemään jo alkuunsa.


      • Vaaka-Puhveli
        japaljon kirjoitti:

        Minun verisukulaiseni (veljeni) on vaaka, ja joka ikisessä suhteessa se petti. Ensisuhteessa (5v.) ja siitä ajasta viimesen 6kk oli toisen naisen kanssa, kenen kans sitten muutti yhteen suoraan eksän luonta. Tämän uuden kanssa se teki 2 lasta, mutta kun toinen oli vasta 6kk, veljeni muuttikin toisen naisen luokse =O!! No, tämän 3. kanssa hän sitten olisi ollut kuulema tosissaan, mutta se nainen puolestaan lähti toisen miehen mukaan...
        Sairasta, mun mielestä. Mutta; kyllä vaakamies osaa myös pettää =D.

        Mikä viljesi on kiinalaisessa? Kiinalainen horoskooppi kuin antaa myös jonkinlaista osviittaa.


    • petetty ja rakastajatar

      ja kukin heistä erittäin taitavia petoksen suunitteluissaan. Ja kun kiinni jää niin typerämmän oloista ja näköistä dyypperiä en ole kuunaan kohdannut. Puhelahjat vai typerä poikamaisuus herättää kumppanissa mamivaistot ja -antaa-kaikki-anteeksi-oireyhtymän-
      Oinaat on mamiksia ts eivät kykene ottamaan vastuuta tekemisistään.

      • on!!

        Oinas on seksihullu ja haluaa jatkuvasti seksiä!


    • Kitisen Keino

      Kauris ei petä, hän rakastaa vastakkaista sukupuolta rajatta, maailmanlisäksi.

      • Moniq

        Omasta kokemuksesta voin kertoo että skorpioni ja pahin huijari oli kaksonen.


    • kauuuris

      kaksos mies on pettänyt miun kanssa tyttöystäväänsä!! ja olen itse myös pettänyt pari kertaa mutta olen ottanut opikseni. en vois teehdä sitä enää ikinä!!! t. kauris nainen

    • Vaa´at

      oman, suvun ja lähituttavapiirin tilastojen mukaan ovat ilman muuta Vaa´at. Lisäksi kaikki ovat olleet uskomattoman taitavia petoshommissaan.
      Vaaka ei tosin koskaan nimitä petostaan petokseksi vaan keksii sille jonkun pehmoilmaisun kuten esim. "tarve saada toteuttaa itseään", "täydellisyyden etsiminen" jne., jne..

      Hälytyskellojen on syytä soida, jos vaaka ryhtyy juttelemaan tarpeesta saada itselleen omaa aikaa :))
      Sen huonompaa yksinviihtyjää/-kulkijaa tuskin löytyy kuin vaaka.

    • sellaista menoa

      Nämä kaksi merkkiä menee ja lujaa, kalat uiskentelevat vieraille vesille ja kaksoset lentävät kukasta kukkaan kuin perhoset;-)...ja keskenänsä vasta tosikivaa keksivät...

    • fisuh

      ..Oinas ja OINas!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe