Löysin tälläisen sivun, en ollut ennen lukenut tätä vaikka paljon olen tietoa ja apua yrittänyt etsiä. Pyytäisin palautetta, jos joku olisi kokeilullut/käyttäjä. Enkä toivo, että joku kirjoittaa vaan, että tämä on humpuukkia tai käärmejuttuja, jos ei tiedä mistä oikeasti puhuu...haluan kokemuksia, en tuulesta temmattuja juttuja. Kiitos:)
http://www.nanogen.fi/#/index/
18
7420
Vastaukset
- mäyris1
HEI,
En tiedä minäkään tästä tuotteesta sen enempää,eilen laitoin tilauksen shampoosta,tiedä sitten onko käärmeöljyä?Paljon olen myös etsinyt apua hiustenlähtöongelmaan,eikä sitä tunnu löytyvän.Olen nainen,39v.,hiusongelmat alkoivat 15 vuotta sitten.Ensin tuli aikuisiän akne ja sitten seborrea päänahkaan munasarjojen monirakkulatauti.Ja siitä asti on hiuksia tippunut enemmän tai vähemmän.Suurin kiusa on taas tällä hetkellä,että mikään shampoo ei tunnu puhdistavan päänahkaa ja hiuksia.Joko aineet kuivattavat tai kosteuttavat liikaa.Ja erinäisiä shampoita on tullut kokeiltua vuosien aikana varmaan satoja!Hiukset ovat pesusta huolimatta kauttaaltaan suorastaan öljyiset,eivät vaan vähän rasvaiset.Enpä usko,että apua löytyy mistään.Välillä aina sorrun kokeilemaan toivon pilkahduksessa uusia tuotteita.Eipä kai tämä Nanogenkaan uusi ole,eikö sitä ole myyty ulkomailla jo kauan? - Hiustuuhenne toimii
Olen kokeillut koko sarjan jo vuosi sitten, se tulee paljon halvemmaksi muuten tilata suoraan Englannista, nuo hinnathan ovat paljon kalliimpia suomen sivulla, tulee Englannista muutamassa päivässä, ei tulleja, ei maksuja. Ainoa tuote joka toimi, oli hiustuuhenne, sitä kun hieman ripottelee ohuisiin kohtiin, niin auttaa peittämään harvoja kohtia. Muuten tuo paksuntava suihke on täynnä silikonia ja hiusten kasvattaja on joku vesipohjainen litku joka ei tunnetusti imeydy kovin hyvin vesipohjaisena. Kokeilin innokkaana näitä vuosi sitten ja noin 5 kuukauden ajan, ei auta miestyyppiseen kylläkään, ainoa oli tuo tuuhenne. Näin se vaan oli. Eipä näistä ole maailmalla isoa meteliä pidettykkään...
- Mäyris1
Hei,
Nanogen shampoo ilmaantui tänäaamuna postilaatikkoon...kokeilenpahan nyt sitten,peseekö edes hiuksia mitenkään.Eipä kai sitten kannata muita sarjan tuotteita kokeilla,jos ovat pelkkää sontaa.Kunpa jo oppisi sen ettei vähiä rahojaan kannata tuhlata uusiin "hiustuotekokeiluihin."Olen muuten Englannista tilannut noin vuosi sitten Tricomin-nimistä sarjaa,eipä ollut kummoista sekään.Ainoa,mikä saattaisi toimia,on Tricomin spray,sitä en tosin ole kokeillut,oli melko kallista Englannissakin. - Mäyris1
Mäyris1 kirjoitti:
Hei,
Nanogen shampoo ilmaantui tänäaamuna postilaatikkoon...kokeilenpahan nyt sitten,peseekö edes hiuksia mitenkään.Eipä kai sitten kannata muita sarjan tuotteita kokeilla,jos ovat pelkkää sontaa.Kunpa jo oppisi sen ettei vähiä rahojaan kannata tuhlata uusiin "hiustuotekokeiluihin."Olen muuten Englannista tilannut noin vuosi sitten Tricomin-nimistä sarjaa,eipä ollut kummoista sekään.Ainoa,mikä saattaisi toimia,on Tricomin spray,sitä en tosin ole kokeillut,oli melko kallista Englannissakin.Pesin eilen hiukset Nanogenilla ja täytyy sanoa että on todella huonoa kamaa...en sitten tiedä,onko mun hiukset jotenkin erityisen huonokuntoiset,ehkä ovat,mutta kuitenkin:hiukset olivat kuivuttuaan sähköiset ja littanat,kiillottomat ja elottomat jne.Shampoon mainostettiin sopivan nimenomaan seborreaan,ei ainakaan mun ylirasvaisille hiuksille tehnyt mitään.Eli älkää ostako,rahanne menevät kankkulan kaivoon!Tämä nyt varmaankin on useimmille tämän palstan lukijoille tuttu tuote toimimattomuudestaan....
- Testijaakko
Mäyris1 kirjoitti:
Pesin eilen hiukset Nanogenilla ja täytyy sanoa että on todella huonoa kamaa...en sitten tiedä,onko mun hiukset jotenkin erityisen huonokuntoiset,ehkä ovat,mutta kuitenkin:hiukset olivat kuivuttuaan sähköiset ja littanat,kiillottomat ja elottomat jne.Shampoon mainostettiin sopivan nimenomaan seborreaan,ei ainakaan mun ylirasvaisille hiuksille tehnyt mitään.Eli älkää ostako,rahanne menevät kankkulan kaivoon!Tämä nyt varmaankin on useimmille tämän palstan lukijoille tuttu tuote toimimattomuudestaan....
Tämä hiustenlähtö on sellainen aihe että aina jostain putkahtaa joku uusi tuote joka lupaa uutta toivoa, ei kannata heti innostua, vaan ottakaa selvää ensin mitä mieltä tuotteista ollaan. Jos jollain tuotteella on joku hieno "yhdistyksen" leima,kannattaa muistaa että sellaisia leimoja saa usein maailmalla ostaa rahalla tai kyseiset tahot voivat olla jonkun tuotteen valmistajien perustamia. Itse olen nykyään tosi kriittinen, koska olen kokeillut melkein kaikki nämä tuotteet ja tiedän mistä puhun. Itse olen havainnut vain muutaman tuotteen hyväksi, en listaa niitä täällä ettei mene mainokseksi.
Onneksi suomalaiset ovat heräämässä huijauksista, suomalaisille on vuosia myyty meriproteiineja hiustenlähtöön, ja näköjään näitä internetin kautta myyntiä yrittäviä voi tulla lisääkin. Jos joku Suomessa myy vain internetissä jotain kansainvälistä tuotetta, niin silloin kannattaa verrata hintatasoa, jos se on Englannissa sama, niin sitten kannattaa tilata Suomesta koska Suomessa on tietysti paljon parempi kuluttajansuoja kuin kansainvälisissä tilauksissa. Mitään tuotenimiä en muuten tässä kriittisessä tekstissäni mainitse. - nana_78
Testijaakko kirjoitti:
Tämä hiustenlähtö on sellainen aihe että aina jostain putkahtaa joku uusi tuote joka lupaa uutta toivoa, ei kannata heti innostua, vaan ottakaa selvää ensin mitä mieltä tuotteista ollaan. Jos jollain tuotteella on joku hieno "yhdistyksen" leima,kannattaa muistaa että sellaisia leimoja saa usein maailmalla ostaa rahalla tai kyseiset tahot voivat olla jonkun tuotteen valmistajien perustamia. Itse olen nykyään tosi kriittinen, koska olen kokeillut melkein kaikki nämä tuotteet ja tiedän mistä puhun. Itse olen havainnut vain muutaman tuotteen hyväksi, en listaa niitä täällä ettei mene mainokseksi.
Onneksi suomalaiset ovat heräämässä huijauksista, suomalaisille on vuosia myyty meriproteiineja hiustenlähtöön, ja näköjään näitä internetin kautta myyntiä yrittäviä voi tulla lisääkin. Jos joku Suomessa myy vain internetissä jotain kansainvälistä tuotetta, niin silloin kannattaa verrata hintatasoa, jos se on Englannissa sama, niin sitten kannattaa tilata Suomesta koska Suomessa on tietysti paljon parempi kuluttajansuoja kuin kansainvälisissä tilauksissa. Mitään tuotenimiä en muuten tässä kriittisessä tekstissäni mainitse.Miksi et voi mainostaa, mitä se haittaa..tahtoisin tietää mitkä muilla toimii...mitä voisin vielä itse kokeilla? kertoisitko ystävällisesti!
- Testijaakko
nana_78 kirjoitti:
Miksi et voi mainostaa, mitä se haittaa..tahtoisin tietää mitkä muilla toimii...mitä voisin vielä itse kokeilla? kertoisitko ystävällisesti!
No tässä lista jolla on pysäytetty monen ihmisen miestyypin kaljuuntuminen, erityisesti siis miehenkilöiden käytöstä on kokemuksia:
Finasteridi, Revivogen, Aco Special Care kosteuttava geeli jossa B5-vitamiinia (tekee hyvää päänahalle, näyttäisi hieman auttavan hiustenlähtöön ainakin anti-DHT tuotteiden kanssa käytettynä), Ketokonazol-shampoo, Nisim-sarja (naiset jotka käyttäneet ylistävät aivan loistavaksi tuotteeksi, esim.shampoo on loistavaa kamaa), Vogelin nestemäinen sahapalmu-uute: 5-10 tippaa aamuin illoin (tämä on aivan loistava "anti-DHT" lisä!! jopa ohimot alkoivat kasvamaan tällä cocktaililla, ei saa Suomesta tätä), MSM-rikki ja monivitamiineja sopivasti (eivät auta miestyypin hiustenlähtöön mutta ehkä auttavat hieman vahvistamaan hiuksia jos hyvä yleiskunto) - am
Miten tuotteita tilataan Englannista, voisitko ystvällisesti neuvoa kuinka pitää
asian kohdalla toimia !!! ? Kiitos - ystävällistä tietoa odottaen.. . a.m.
- Minoksidiilin käyttäjä
Pitikö tämän olla minoksidiilin korvike, no öhöm mitähän tässä nyt on tapahtunut kun hiukset on latteat ja tuntuu että nythän niitä vasta lähtee. Ei helvetti näitä kokeiluja, eikö nyt joku asia voisi pitää paikkansa. Meneekö tästä litkusta tosiaan näin elottomaksi vai onko tämä joku alkuvaihe, tietääkö kukaan. Alkuvaihe on nyt kestänyt kuukauden??? Mä lopetan nyt kyllä nämä lotrailut ja ajan kaljuksi tän muun pään ja nyt mun varmaan täytyykin ajaa kaljuksi.
- Kokeilin
Tuolla Suomen sivulla on ihan ryostohinnat jos vertaatte Englannin hintoja. Joku kysyi onko rahastusta, on varmasti. Jos jokainen purkki on todellakin tarkoitettu 1 kuukauden käyttöön niin laskekaa paljonko tulee kun tilaa yli 30 euron shampoon, yli 50 euron hiustenkasvattajan, 30 euron hiustuuhenteen jne. Saahan sita laittaa satoja euroja kuukaudessa hiustenlahtoonsa jos haluaa. Itse en varmaan laita tahan roskaan. Lisaksi kokeilin naita ja olen samaa mielta muiden kokeilijoiden kanssa talla palstalla, ei todellakaan hyvia tuotteita. Taas on hienot tekstit ja epatoivoisilta ihmisilta huijataan ryostohintoja. En saanut mitaan apua nailla tuotteilla, hiustenkasvattaja-aine jota mainostetaan minoksidiilia paremmaksi ei auta yhtaan, hiusten paksuntaja on taynna silikoneja, shampoo jatti hiukset ihan elottomiksi.Nain huonoa en ole kokenut aikoihin.Tassa mun mielipide 2-3 kuukauden testauksien jalkeen.
- everchangingIP
No jos tutkitte eräitä asioita, huomasin että tuolla sanotaan että joku shampoo estää 5-alfa-reduktaasin muodostumisen DHT:ksi. No sehän nyt ei tietenkään voi pitää paikkaansa. Mikään shampoo ei voi estää tuota siis ainakaan mitenkään päänahassa. Kaikkea sitä väitetäänkin. Sitten jos muuten katsotte noita hintoja, kun Englannistakin voi tilata, niin onpas katteet kohdallaan. Tässä internet-tietoihin perustuvat hintavertailut vaan esimerkiksi:
NANOGAINE ®
Proven hair re-growth Englannin sivuilla £24,50 =
27,43 euroa / suomen web-sivujen hinta 55 euroa, hintaero 200 %
Englannin web-sivuilla hinnat:
Hiustuuhenne £14,95 = 16,74 euroa / Suomen sivuilla: 37 euroa, hintaero 221 %
NANOGUARD A ®
Shampoo 12,26 euroa
NANOGEN ONESCALP ™
Medicated All-in-One Treatment Shampoo 7,78 euroa / Suomen hinta 19 euroa, hintaero 244 %- Mai3
Voisiko saada linkin mistä tilata edullisesti?
- näinpääriirteissään
Vanhoja ovat jutut, ongelma on eri naisilla kuin miehillä.
Miehillä tuskin/harvioin DHT-estäjäjät auttavat. Eläin puo-lelta voi löytyä paremmin apua. - Paras miehillä, jos hiuksia on, on siirtää ne halutuille paikoille - auttaa todel-
la, niin, jos karvoja päässä riittää - siellä tekniikat ovat
kehittyneitä.
Jos lisätarvetta on Nanonegen tms ovat näppäriä lisää-
mään tuuheutta. - Laserista en tiedä.
Odotelkaa omien hiusnystyjen monistamista, sitä odotellessa paras apu löytyy el.puolelta, ehkä yhdistet-
tynä DHT-hommeliin, vaatii lääk. rep.- Mitä?
Miehillä niitä DHT-estäjiä juuri käytetään onnistuneesti.
- voi että...
Paras shampoo löytyy ihan päivittäistavarakaupan hyllystä, vältä esim. Pantenea, siinä on bensaa kuten monessa muussa shampoossa (esim. Suomalainen saunashampoo on hyvä).
Hius on yli 90-prosenttisesti proteiinia eli ravintotottumukset kuntoon, itse syön Kalcipos-D:tä, foolihappoa, Ladyvitaa ja yllätys kotimaisia hampunsiemeniä, joiden hinta hiukan päälle 3 euroa. Monipuolinen ravinto (proteiinista nyrkkisääntönä kananmuna päivässä) ja esim. pähkinät/mantelit/pellavaölysiemenet salaatin joukkoon. - Asa_ _
En jaksa lukea koko ketjua, mutta sanon oman mielipiteeni, että lienee varsin turha ajatus koittaa saada millään shampoolla vaikutusta hiustenlähtöön. Syyt kun ovat pitkäjänteisemmissä mekanismeissa ja shampoo viipyy päässä korkeintaan hetken tai kaksi. Kuten yllä, olen aivan vakuuttunut, että paras shampoo on se hyvälaatuinen lisäaineeton normaalishampoo, joka löytyy päivittäistavarakaupan hyllyltä. Jos on pakko heittää rahaa pois, niin pistää sen mieluummin vaikka hyväntekeväisyyteen. Perus luonnontieteiden tuntemus auttaa tässäkin asiassa kasvattamaan käsitystä siitä mikä on todennäköisesti humpuukia. Vaikka käytän Revivogenin päähänjätettävää hoitonestettä, en silti usko, että saman sarjan shampoolla tai hoitoaineella on tippaakaan vaikutusta hiustenlähdön torjunnassa. Itse asiassa tämän on sanonut foorumihaastattelussa itse tuotteen kehittäjä & myyjä tri. Khadavi (tjsp.): "Vaikka Revivogen shampoossa on kuulemma pieniä määriä samoja vaikuttatia vasta-DHT-aineita kuin hoitonesteessä, se viipyy päässä tavanomaisessa käytössä aivan liian vähän aikaan jotta sillä olisi mitään vaikutusta. Vaikutus (siis psykologinen sellainen) tulee tuotteen tuuheuttavasta efektistä".
- Enemmän onkin
merkitystä sillä, ettei ole haitallisia aineita.
- Hyvä shampoo
Todellakin se hyvä shampoo löytyy nurkalta marketista.
Kosteuttava LV-shampoo. Kutinat hävisivät heti ja hiukset ovat elävät ja kiiltävät. Olen käyttänyt pari kuukautta.
Hinta 3,05 euroa 200 ml pullo.
http://www.lumivalko.fi/lv/sp_kosteuttava-shampoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279