Miksi minua ei kiusata?

olen läski

minulla on vielä kaikenlisäksi pihtikintut, minua ei ole kiusattu koskaan koulussa, minulla on paljon kavereita, jotkut hyppii selkäänkin ja saattaa potkaista perseelle mutta ei ne kiusaa minua, olettekohan te oikeasti perillä mitä oikea kiusaaminen on?

13

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihoa lisää----

      jos olet tyttö, niin HYVIN sinulla menee ("hyppivät selkäänkin")

      jos olet poika,niin LIHOA ENEMMÄN niin näet mitä
      tapahtuu....

      etkö usko meidän fossiilien olleen joskus sinun
      kokoisia ja jotkut olivat KIUSATTUJA, joten tietoa on

      taidat itse olla niitä KIUSAAJIA, joiden omatunto
      vuosien päästä herää ja silloin heillä on TOSI PAHA OLO

    • hyväksynyt

      läskisi ja pihtaajan kintut, mutta odotahan kun selviää, että sulla on tiukumunat, niin johan alkaa älämölö.
      "Kaverisi" repii sulta ensin rillit ja sitten housut ja piirtää paksulla sinisellä tussilla läskeihisi nuolia, jotka osoittavat kohtaa, jossa munien pitäisi olla. Kyllä kansa kohisee ja reksikin hekottelee, kun taluttavat sinua talutuyshihnassa ympäri koulun käytäviä.

      • Joko se

        kiusaaminen alkoi jo nyt? kuinka tytölle voi kasvaa munat?


    • Nimimerkki

      Sinua ei kiusata siksi, koska et itse kiusaa muita, et ärsytä tahallasi ketään ja käyttäydyt täysin normaalisti. Pelkän elopainon tai jalkojen rakenteen takia ei ketään kiusata. Pääsääntöisesti näissä "kiusaamistapauksissa" unohdetaan kertoa, miten tuo "kiusattu" on käyttäytynyt muita kohtaan.

      That´s it.

      • millaista paskaa....

        siis susta kiusattu onkin syypää.

        Tuo on kiusaajien yleisin väite.
        Kiitti että toit senkin taas tähän keskusteluun.


      • Nimimerkki
        millaista paskaa.... kirjoitti:

        siis susta kiusattu onkin syypää.

        Tuo on kiusaajien yleisin väite.
        Kiitti että toit senkin taas tähän keskusteluun.

        Kyllä se niin on, että kiusatut itse aiheuttavat monissa tapauksissa sen, että päätyvät silmätikuiksi ja kiusatuksi. Harvemmin kiusattu on täysin syytön.

        Itsekseen on vaikeaa riidelläkin.


      • JMSK

        Olen täysin samaa mieltä asiasta. Normaalisti käyttäytyvä ja kaikkien kanssa toimeentuleva ei joudu kiusatuksi. Ulkomuodolla ei ole väliä.

        Huonosti kasvatetut, muita ihmisiä arvostelevassa koti-ilmapiirissä kasvatetut kullannuput aloittavat kiusaamalla, mutta joutuvat jossain elämän vaiheessa helposti kiusatuksi.

        Vanhemmilta kun kysytään heidän lapsistaan, kaikki sumeilematta puolustavat omiaan, vaikka voivat sisimmässään tietää, että heidän jälkikasvulla on vääriä asenteita ja toimintatapoja.

        Yksi omista lapsistani on kehitysvammainen tyttö. Olemme olleet televisiossakin, eräässä keskusteluohjelmassa. Itse olen pyrkinyt kasvattamaan kaikki lapseni muita arvostavassa ilmapiirissä ja se on tuntunut toimivan.

        En väitä olevani "parempi" vanhempi, vaan haluan todistaa sen , että asennekasvatuksella saadaan hyviä tuloksia ja asennekasvatus tulee kotoa.

        Omaa "erikois" tyttöäni ei ole kiusattu, toki normaalia lasten uteliaisuutta ja kysymyksiä on tullut, mutta kysymällähän elämää oppii. Ikävä huomata, mutta vanhemmista löytyy enemmän lastani karttavia yksilöitä, ei lapsista.

        1 kromosomi liikaa kahdessakymmenessä ensimmäisessä...rakkauden kromosomi?


      • Nimimerkki
        JMSK kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä asiasta. Normaalisti käyttäytyvä ja kaikkien kanssa toimeentuleva ei joudu kiusatuksi. Ulkomuodolla ei ole väliä.

        Huonosti kasvatetut, muita ihmisiä arvostelevassa koti-ilmapiirissä kasvatetut kullannuput aloittavat kiusaamalla, mutta joutuvat jossain elämän vaiheessa helposti kiusatuksi.

        Vanhemmilta kun kysytään heidän lapsistaan, kaikki sumeilematta puolustavat omiaan, vaikka voivat sisimmässään tietää, että heidän jälkikasvulla on vääriä asenteita ja toimintatapoja.

        Yksi omista lapsistani on kehitysvammainen tyttö. Olemme olleet televisiossakin, eräässä keskusteluohjelmassa. Itse olen pyrkinyt kasvattamaan kaikki lapseni muita arvostavassa ilmapiirissä ja se on tuntunut toimivan.

        En väitä olevani "parempi" vanhempi, vaan haluan todistaa sen , että asennekasvatuksella saadaan hyviä tuloksia ja asennekasvatus tulee kotoa.

        Omaa "erikois" tyttöäni ei ole kiusattu, toki normaalia lasten uteliaisuutta ja kysymyksiä on tullut, mutta kysymällähän elämää oppii. Ikävä huomata, mutta vanhemmista löytyy enemmän lastani karttavia yksilöitä, ei lapsista.

        1 kromosomi liikaa kahdessakymmenessä ensimmäisessä...rakkauden kromosomi?

        Osasit sanoa asian niin fiksusti, että kaikkien pitäisi ymmärtää asia.

        Kaikki vanhemmat puolustavat lapsiaan, mutta he puolustelevat ja kehuvat myös omaa kasvatustyyliään ja pitävät sitä tietenkin maailman parhaana. Suurin osa ei osaa kuitenkaan arvioida taitojaan oikein. Näin olen kuullut erään mielenterveystyön ammattilaisen sanovan. Mutta kukapa myöntäisi, että kasvatustyö oman lapsen kohdalla on mennyt mönkään?

        Suvaitsevaisuus ja suhtautuminen muihin lähtee kotoa. Jos lapsi vetäytyy syrjään "luimuillen", käyttäytyy "omalla tyylillään", ei puhu muiden kanssa, arvostelee muita jne., ei hän todellakaan saa ystäviä. Reippaus, avoimuus ja kaverillinen asenne muita kohtaan ovat ne tekijät, joilla kavereita saa "erikoisempikin" kaveri.

        Kehitysvamma ei ole enää nykyään kummajainen, monissa päiväkodeissakin on sekaisin ns. "terveitä" ja kehitysvammaisia lapsia. Mutta olkoon lapsi terve tai vammainen, muiden suhtautuminen riippuu siitä lapsen omasta käyttäytymisestä muita lapsia kohtaan.


      • kuitenkin
        Nimimerkki kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että kiusatut itse aiheuttavat monissa tapauksissa sen, että päätyvät silmätikuiksi ja kiusatuksi. Harvemmin kiusattu on täysin syytön.

        Itsekseen on vaikeaa riidelläkin.

        yrität.


      • Aurea mediocritas
        JMSK kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä asiasta. Normaalisti käyttäytyvä ja kaikkien kanssa toimeentuleva ei joudu kiusatuksi. Ulkomuodolla ei ole väliä.

        Huonosti kasvatetut, muita ihmisiä arvostelevassa koti-ilmapiirissä kasvatetut kullannuput aloittavat kiusaamalla, mutta joutuvat jossain elämän vaiheessa helposti kiusatuksi.

        Vanhemmilta kun kysytään heidän lapsistaan, kaikki sumeilematta puolustavat omiaan, vaikka voivat sisimmässään tietää, että heidän jälkikasvulla on vääriä asenteita ja toimintatapoja.

        Yksi omista lapsistani on kehitysvammainen tyttö. Olemme olleet televisiossakin, eräässä keskusteluohjelmassa. Itse olen pyrkinyt kasvattamaan kaikki lapseni muita arvostavassa ilmapiirissä ja se on tuntunut toimivan.

        En väitä olevani "parempi" vanhempi, vaan haluan todistaa sen , että asennekasvatuksella saadaan hyviä tuloksia ja asennekasvatus tulee kotoa.

        Omaa "erikois" tyttöäni ei ole kiusattu, toki normaalia lasten uteliaisuutta ja kysymyksiä on tullut, mutta kysymällähän elämää oppii. Ikävä huomata, mutta vanhemmista löytyy enemmän lastani karttavia yksilöitä, ei lapsista.

        1 kromosomi liikaa kahdessakymmenessä ensimmäisessä...rakkauden kromosomi?

        Ihmisyhteiskunta murentaa selviytymisen luonnonlait. Näin muodostuu ristiriita luonnonvalinnan kanssa. Tämän mekanismin estäminen saattaa johtaa heikkojen määrän räjähdysmäiseen kasvuun. Tämä yhteiskunnan aiheuttama luonnonvalinnan heikkeneminen on tasapainotettava.

        Tavoitteena on tällöin edistää haluttujen ominaisuuksien esiintymistä lapsissa. Tähän kuuluu kiinteästi epätoivottavien ominaisuuksien kantajien lisääntymisen rajoittaminen ja/tai estäminen.

        Suurin osa kromosomipoikkeavuuksista johtaa ihmisellä spontaaniin aborttiin. Tästä huolimatta kromosomiston poikkeavuuksia esiintyy noin viidellä tuhannesta elävänä syntyneestä lapsesta.


      • F61
        kuitenkin kirjoitti:

        yrität.

        Ei teidän persoonallisuushäiriöisten kanssa kannata väitellä.


    • kiusaaminen on niin

      paljon itsestäkin kiinni...

    • Anonyymi

      minulla tytöllä oli pihtikintut, kukaan ei kiusannut, kun nauroin vaan ja tein pientä kiusaa suullisesti. pojilta ainakin meni suu suppuun, kerroin että mummoni on noita. no eihän se suullinen sanakaan aina riitä,mutta ihmettelen miten nykyaikana kaikki on kiusattuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe